Welkom op Wereld 78

Reactiescore
188
Maar no haul, met pp beurs(wat gs kopen is dacht ik), dan hebben mensen voor het einde van de bb toch al AH's en meerdere dorpen?:p
 
Reactiescore
290
@Duckje Kan er misschien duidelijkheid geschept worden in verband met het OS'en?
In wereldinstellingen staat het anders vermeld dan je eerder bericht in dit topic.
 
Reactiescore
1.075
@Duckje Kan er misschien duidelijkheid geschept worden in verband met het OS'en?
In wereldinstellingen staat het anders vermeld dan je eerder bericht in dit topic.

Is altijd al geweest tot nu toe dat ontvangen meteen kan maar sturen niet.
Ik zou persoonlijk gewoon beide uit zetten eerste 48 uur. Gaat heel veel gestamhop besparen.
 
Reactiescore
7
Hoeveel spelers kunnen er nu in 1 stam? Ik kreeg de indruk dat het er toch 8 zijn in plaats van 7.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784

Deleted User - 487980424

Guest
Hebben jullie tips voor beginnende spelers op werelden waar geen buit te halen valt?
Wanneer begin ik best met troepen maken, waar focus ik het best op, ...?
 
Reactiescore
11
Hebben jullie tips voor beginnende spelers op werelden waar geen buit te halen valt?
Wanneer begin ik best met troepen maken, waar focus ik het best op, ...?

Grondstoffen uitbouwen en verdedigende troepen maken, zwaard en speer, en je muur ook upgraden, en een stam zoeken.
 
Reactiescore
1.142
hmm die strat laat je misschien langer overleven wat worth kan zijn als je wat ervaring wilt op doen maar als je de motivatie en activiteit hebt en als je ooit echt serieus wilt starten zal dat wel off moeten zijn.
kleine uitzondering als je met een premade start dan kun je 1 of 2 spelers def laten starten maar zelfs dan meestal niet nodig.
 

Deleted User - 487980337

Guest
Ik ben mijn oude aaccount van vroeger kwijt ik speelde op wereld 2 toen weet iemand of ik die kan vinden ergens ik ga graag weer een wereld spelen ik zit toch thuis door de corona
 

Deleted User - 487980424

Guest
hmm die strat laat je misschien langer overleven wat worth kan zijn als je wat ervaring wilt op doen maar als je de motivatie en activiteit hebt en als je ooit echt serieus wilt starten zal dat wel off moeten zijn.
kleine uitzondering als je met een premade start dan kun je 1 of 2 spelers def laten starten maar zelfs dan meestal niet nodig.

Nog andere tips behalve GS pushen, aanvallend starten?
Wanneer starten met troepen bouwen? Aangezien er niet kan geplunderd worden zijn troepen nog niet heel handig (denk ik), tot wanneer men begint met edelen.
Of bouw je vanaf de start offensief om je buren klein te houden? (maar dan denk ik weer: er zijn geen grondstoffen te halen, dus dan is dit ook niet heel logisch?)
 

Deleted User - 487980337

Guest
bond2021007
Reactiescore0
51 minuten geleden
Vanquisher. zei:
hmm die strat laat je misschien langer overleven wat worth kan zijn als je wat ervaring wilt op doen maar als je de motivatie en activiteit hebt en als je ooit echt serieus wilt starten zal dat wel off moeten zijn.
kleine uitzondering als je met een premade start dan kun je 1 of 2 spelers def laten starten maar zelfs dan meestal niet nodig.
Nog andere tips behalve GS pushen, aanvallend starten?
Wanneer starten met troepen bouwen? Aangezien er niet kan geplunderd worden zijn troepen nog niet heel handig (denk ik), tot wanneer men begint met edelen.
Of bouw je vanaf de start offensief om je buren klein te houden? (maar dan denk ik weer: er zijn geen grondstoffen te halen, dus dan is dit ook niet heel logisch?)


hallo bond3021007 welkom. je moet starten met troepen net voor de beginnerbescherming dan kan je je beschermen tegen aanvallen. wat jij wil offensief of defensief natuurlijk ik hou van defensief, misschien kan @een niet dubieuze naam of mijn vriend @pr0blieeb meer zeggen zei hielpen mij net ik heb het laatste gespeeld op wereld 2 haha
 
Reactiescore
1.142
Nog andere tips behalve GS pushen, aanvallend starten?
Wanneer starten met troepen bouwen? Aangezien er niet kan geplunderd worden zijn troepen nog niet heel handig (denk ik), tot wanneer men begint met edelen.
Of bouw je vanaf de start offensief om je buren klein te houden? (maar dan denk ik weer: er zijn geen grondstoffen te halen, dus dan is dit ook niet heel logisch?)

Hmm lastig om zo te zeggen.
Meestal doe ik dat op gevoel iig is mijntjes pushen zeker met deze settings een goed idee.
Weet ook niet of je pp gefarmed hebt of koopt en wat je budget is maar ik raad aan om iig die 20% leem/hout/ijzer te nemen die geeft wel dikke value.
Andere pp zou je kunnen gebruiken om wat van de beurs te kopen en in mijntjes/troepen te stoppen en als de mijn productie zo hoog wordt dat je halvering meer gs'en oplevert dan de beurs waarde
beurs waarde is 64 gs per pp halveren is 10 pp dus 640 gs is winst
stel je halveert 2 uur van je mijn af en de productie stijgt met 400 per uur dan win je er 800 gs mee die zelfde pp hadden op de beurs 640 gs op geleverd dus 160 gs winst.

Maar goed laten voor nu maar even zonder al te veel pp abuse denken dan zou ik denk ik mijntjes richting 15 doen en dan beginnen met bijl en lc productie mijntjes naar 20 dan stal en kazerne naar 15/10 dan weer wat mijntjes enzo voort kan naar voren gehaald worden als je veel gs'en over begint te houden en je geen pp gebruikt om te halveren.
zou als goude regel nemen hq moet kunnen blijven draaien en als dat lukt overige gs'en in bijl en lc houdt je dan gs'en over up je aanvals gebouwen en hq.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
447
Niemand toevallig zin om de voormiddag te starten op men acc. Net examen dan
 
Reactiescore
54
Top instellingen..... :rolleyes: Daarom zijn de speed werelden nu bijna even groot als de normale werelden...... Lekker bezig inno!

degene wie de meeste PP boost wint! wat een skilssss
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784
Top instellingen..... :rolleyes: Daarom zijn de speed werelden nu bijna even groot als de normale werelden...... Lekker bezig inno!

degene wie de meeste PP boost wint! wat een skilssss

Wat heeft het PP boosten te maken met de instellingen? Of zijn dit twee losstaande zaken die je post? Er is volgens mij niks mis met de instellingen: denk juist dat ze erg goed zijn.
 
Reactiescore
54
als je niet kan roven of farmen maakt zeker bij de start het enige verschil of je PP boost of niet..... Spelers met alleen een PA zijn kansloos op zulke werelden...

Hoef je het niet mee eens te zijn wat mij betreft.... het aantal spelers op de wereld zegt mij genoeg

edit* Latere stadium met event gaat dit verschil ook opspelen....
 
Bovenaan