Welkom op Wereld 78

Reactiescore
2.489
Hopelijk genieten jullie van deze prachtige wereldinstellingen.


Gebruik dit topic om jezelf even voor te stellen, aan te geven wat je doel is op deze wereld en of we al dan niet voor je moeten oppassen.

Veel speelplezier!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
@Duckje In de aankondiging las ik dat het ledenlimiet aangepast was, maar in het topic zelf lees ik dat niet? Verder staat onderin nog steeds Wereld 77 i.p.v. 78.
 
Reactiescore
983
Same sh*t different world.
Leuk om het ledenlimiet eens aan te passen maar verder helemaal niks spannend.

Combinatie van uitkijktoren én hoog fake limiet slaat nergens op, alsook heb ik het een beetje gehad met werelden waar os'en buiten stam uit staat. Toch zeker in deze vorm... Verzin er nu eens wat leuks mee ofso zoals dat het wel mogelijk is om os te sturen maar het enkel zal aankomen als het dorp in jouw of een stamgenoot zijn bezit is of doe gewoon weer een wereld waar het kan, genoeg van dit gehad!!
 
Reactiescore
84
Zeker niet de leukste instellingen maar hey, ik sta open om nieuwe dingen te leren en mijn tactieken aan te passen. Anders wordt het ook maar snel saai.
 
Reactiescore
2.489
Inno kan een leuk centje verdienen met zulke instellingen ja :rolleyes: . Alles draait om de centjes binnen te harken. Vooral met bagger instellingen als deze.

Instellingen worden niet bepaald op basis van 'centjes binnen harken'. Deze instellingen (inclusief het niet kunnen farmen) staan al sinds voor Kerst op het forum om je feedback op te geven. Daar werd de no haul (+ hogere startproductie) positief onthaald en dus ook weerhouden.

Aansluitend weet ik niet of dit echt zo een 'geld binnen harken voor inno' wereld is. Verbeter me gerust als ik mis zit maar aangezien er niet geroofd kan worden is dus ook meteen het aanbod op de markt een stuk lager en zijn er dus 'minder' kopers in vergelijking met normale werelden waar er veel meer influx is in de markt.

Groeten,
Duckje
 
Reactiescore
1.136
niks te klagen, leuke instellingen (zeker als pp farmer of pp abuser misschien :O )

Denk dat je je vergist gs productie is *2 op een speed 2 wereld is 9600 per uur pp farmers gaan dus amper wat kunnen verdienen.
PP is niet alleen 4x zo duur in verhouding voor pp abusers er komen ook nog is 4x zoveel gs'en op de markt.
dus er wordt denk ik juist minder gekocht en veel meer opgezet ofwel dit is een slechte wereld voor pp farmers.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Ledenlimiet = 7 geworden.
Tevens moet je 3 dagen lid zijn van een stam voordat je ondersteuning kan krijgen.

Dank voor de update! Prima instellingen denk ik zelf, leuke wereld!
 
Reactiescore
5.591
Denk persoonlijk dat het vrij lastig is iedereen tevreden te houden met wereld instellingen. De 7 stamleden regel biedt een leuk perspectief en zorgt voor een andere dynamiek in het spel, wat leuk is. Tegenwoordig zijn de werelden toch bijna allemaal het zelfde, een of meer premades leggen vaak feilloos perfecte phalanxen en werelden komen steeds in diezelfde endgame. Deze 7 stamgenoten regel brengt hier wel een verschil in en dat is opzichzelfstaand een goede ontwikkeling.

In principe, iedere instelling die de dynamiek van de gewone wereld verandert is zeer zeker welkom. Op speed heb je vaak nog wel leuke veranderingen die ervoor zorgt dat speeds qua instellingen veel meer variëren. De typische eenzijdige werelden zorgen er in mijn geval voor dat ik het wel weer gezien heb na een aantal werelden. De 7 stamleden regel is dus een goed begin om het eenzijdige tegen te gaan en dit mag in mijn ogen veel vaker gebeuren. Het is ook wat Seviii al schreef, continu een sleur van diezelfde wereld instellingen qua OS regelgeving, saai.

Ik heb zelf nog niet direct nagedacht over dingen die de gemiddelde dynamiek veranderen, maar misschien iets dat stamlimiet 4 is en dat die wereld een alliantie van maximaal 2 stammen de wereld wint oid met allerlei regels dat wel binnen stam kan en niet binnen BG/alliantie bijv. Dit én de verschillende wereldvormen al eens geopperd door Rise Against zouden de hele dynamiek veranderen die TW minder eentonig maakt en dus leuker voor lange termijn (imo).

Nu als laatste nog terug naar deze instellingen, lijken me zeker prima. Speed 2 toch en redelijke vereiste vind ik tegenwoordig. De oude 50ms timing is top en dan nog Nohaul, valt weinig over te klagen denk ik.
 
Reactiescore
864
In principe, iedere instelling die de dynamiek van de gewone wereld verandert is zeer zeker welkom. Op speed heb je vaak nog wel leuke veranderingen die ervoor zorgt dat speeds qua instellingen veel meer variëren. De typische eenzijdige werelden zorgen er in mijn geval voor dat ik het wel weer gezien heb na een aantal werelden. De 7 stamleden regel is dus een goed begin om het eenzijdige tegen te gaan en dit mag in mijn ogen veel vaker gebeuren. Het is ook wat Seviii al schreef, continu een sleur van diezelfde wereld instellingen qua OS regelgeving, saai.

Ik snap niet helemaal waarom dit zo verkeerd is, ik zou dit eigenlijk zelfs blijvend willen zien in toekomstige instellingen. Dit voorkomt namelijk wel dat je oneindig veel geboost krijgt ook op de lange termijn, wat eigenlijk andere werelden helemaal stuk maakt. 7 stam leden geeft echt wel een andere dimentie aan de wereld, afhankelijk natuurlijk van de hoeveelheid (serieuze) spelers die hier willen starten. Dus inderdaad een mooi begin.

Wanneer ik een tijd niet meer heb gespeeld zou dit voor mij qua instellingen wel een uitdagende wereld zijn. Uitkijktorens, goudmunten en 50 MS zorgt toch wel voor strakkere timings en daarmee dus moeilijker te verdedigen. Wellicht dat het de wereld leuker/ uitdagender gemaakt wanneer ze pakketjes hadden ingezet waardoor je het edelspam gedeelte aan kan pakken?
 
Reactiescore
1.136
Vrees dat 7 spelers nog niet heel veel verschil gaat maken maar zal misschien wel net wat helpen dat boosts niet ook in de zelfde stam kunnen zitten.
Denk echter dat je met 7 leden nog steeds wel vrij snel naar een 2 strijd gaat.
als je dat echt onmogelijk wilt maken zal een 4/5 leden limiet nodig zijn.

Los daarvan nog steeds wel blij met de verlaging 7 biedt iig de ruimte voor 3 of zelfs 4 stammen verantwoording ligt natuurlijk ook beetje bij de spelers.
 
Reactiescore
1.226
Aansluitend weet ik niet of dit echt zo een 'geld binnen harken voor inno' wereld is. Verbeter me gerust als ik mis zit maar aangezien er niet geroofd kan worden is dus ook meteen het aanbod op de markt een stuk lager en zijn er dus 'minder' kopers in vergelijking met normale werelden waar er veel meer influx is in de markt.

Het "geld harken" zal hem voornamelijk in de events zitten imo. Op farm werelden kun je door te farmen nog enigzins bij blijven zonder al te veel PP te spenden, maar daarentegen tijd te stoppen in het farmen. Op een no-haul wereld gaat het veelvuldig kopen/gebruiken van GS pakketjes een dermate verschil maken in edelimiet dat dit moeilijk recht te trekken is zonder PP.
 
Bovenaan