[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #260

DeletedUser66944

Guest
Freaker, sta jij open om op capri te gaan?
Vind haar het minst verdacht van de 3 maar ik wil altijd wel mee gaan op haar ja. Ik weet 100% dat er een lieveling tussen deze 3 namen zit.

Natuurlijk heb ik ook al gedacht aan een koppel. Zit er ook altijd wel in. Daarom is het ook belangrijk dat we vandaag goed overleggen wie de beste keuze is.

@Tigor Waarom vind je dat je geen goed target zou zijn? Gewoon het feit dat stefan bij de wolven zit vind ik al een grote reden. Dat jij zegt dat hij jou er niet bij zou willen vind ik best wel vreemd. Wie Sander zou kiezen moest hij geen welp zijn weet ik niet maar denk niet dat hij iemand is die zijn zin moet hebben en dan eerder naar stefan zou luisteren als die jou er bij wilt.
Je speelt slecht? Je hebt vorig potje toch ook gewonnen en mij omgepraat? Hoe veel keer dat jij niet de lynch was tot juist voor de deadline.
Dit potje is lena 2 keer gered geweest mede door jou & heb je de andere dagen altijd gestemd als de lynchkandidaad al beslist was.Dit potje post je wel meer dat wel maar probeert minimaal een invloed te hebben.
 

DeletedUser76681

Guest
@freaker play

omdat ik te duidelijk ben als slechtje, dat weet jij ook. daarbij het is niet dat stefan zo in de chat praat tegen mij dat ie daarom mij als lieveling wilt. Over dag 1 en dag 2 van de lynch heb ik lena echt niet willen redden, ik wist nog niet eens dat het stefan was tot jij zei of hij dat gedaan had voor mij. Daarbij stond mijn stem op dag 2 op Time4planb, en heb ik mede door Time geswitched, ook niet om iemand te redden, maar om aan het zelfde touw te trekken, en dat er niet veel losse lynchstemmen stonden. Daardoor heeft time volgens mij wel zijn actie gebruikt voor Sir te beulen, want de stem van Sir bleef op Time staan.

Heb jij dan ook niet mee gestemd toen de lynchkandidaat beslist was? Dag 1 zat je op Jenskeuh en dag 2 op Jessica. de rest heb je toch ook meegevolgt?
Had ik echt geweten dat Lena wolf was, wist ik ook sneller dat het stefan was. Hier had ik echt geen idee van.
 

DeletedUser66944

Guest
Je zei ook vorig potje dat je single malt niet kende en je was er samen wolf mee. Dus zeggen dat je niet wist dat lena = stefan was zegt niets. Klopt ik had dag 1-2 op Jens & Jessica gestemd, waren op dat moment de verdachtere spelers voor mij & ben dan ook op die personen gebleven voor die dag.
Er is ook een verschil in stemmen na 21u of al in de namiddag mee beslissen over wie de volgende lynch zal zijn. Had 3 kandidaten naar voor geschoven, mensen waren eens met lena en heb dan op hem gestemd. Time & anderen hebben daarna ook meegegaan op lena. Zelfde verhaal gisteren, jens kwam met een goede theorie mits wat gaten hier en daar over sander en ben daarin gevolgd omdat ik sander veel meer kans zag op wolf te zijn als maroen. Jij bent gewoon meegegaan omdat er al veel stemmen op die persoon waren en tegenspreken zou verdacht zijn op dat moment.
 

DeletedUser76681

Guest
Ik kende single malt ook niet, had nog nooit over hem gehoord. tzelfde geld voor Lena.

klopt, ga ik ook niet ontkennen dat ik meestal lang wacht met stemmen.
met lena ben ik idd gevolgd, omdat het net zoals bij sander duidelijk was dat die lynch ging zijn.
Nochtans heb ik toch geprobeerd om met Time een mening te vormen. Al waren mijn argumenten niet echt de beste, en heb ik dat geprobeerd zoals een andere burger het ook zou proberen.

Gisteren heb ik idd last minute of last half uur gestemd omdat ik dan pas terug thuis was. Ik heb dan zelfs nog moeite gedaan om het potje door te lezen omdat er een conversatie wrong tussen sander en Sir, en dat ben ik gaan terug zoeken. Echter kon ik dat niet vroeger plaatsen. Ik had ook gewoon mijn stem kunnen plaatsen en niets kunnen toevoegen.

Zou ik echt de beste kandidaat zijn geweest voor lieveling Freaker? (om even Stefan buiten beschouwing te laten) Zouden ze niet beter iemand genomen hebben dan die meer ervaring heeft. Die beter mensen kan ompraten en die beter het potje kan sturen.
Zouden Jens, jij, capri, single malt (is bewezen goedje nu wel) geen betere kandidaten zijn?

Edit: een wolf kan ik niet zijn dat heeft de vosactie uitgesloten, een welp ben ik ook niet want ik had nog geen eens door dat mono geclaimd had. En een lieveling ben ik al helemaal niet.
Ik ben gewoon een simpele burger, niets meer.
 

DeletedUser66944

Guest
Nou denk niet bepaald dat stefan jens zou willen als lieveling met hoe ze tegen elkaar dit potje waren.

Blue is op zich goed target maar werd al best verdacht dag 1 en toen heb ik hem vervangen en was ik inactief omdat ik league aan het spelen was.

Single malt weet ik niet, is een oudere speler dus stefan/sander kennen hem misschien wel beter maar viel ook redelijk snel door de mand vorig potje toen hij inviel voor iemand.

Capri zat ook tussen mijn lievelings checks omdat ik haar een goed lievelingstarget vind.

Wie vind jij het meest kans hebben op lieveling zijnde tussen capri & maroen dan? Want als jij het niet bent is één van hun het.
 

DeletedUser76681

Guest
Wie vind jij het meest kans hebben op lieveling zijnde tussen capri & maroen dan? Want als jij het niet bent is één van hun het.

ik acht beiden kans hoog in, maar als ik puur op gevoel ga afgaan, acht ik de kans groter dat Capri lieveling is. ongeacht of ze een lynch heeft willen sturen of niet. Want dit kon evengoed zijn om te verbergen dat ze lieveling is.
Ik weet dat we met capri als slechtje zijnde heel goed moeten oppassen en ik weet ook dat ze een meerwaarde kan zijn als goedje. Maar nu vind ik dat ze tussen beide in zit, noch goed noch slecht en ideaal als lieveling.

Maroen speelt ook heel anders, rustiger als toen het potje dat hij slechtje was, minder aanvallend, hij lijkt nu ook niet goed weten wat te doen. En heb ik al aangekaart dat ik hem afweziger vind spelen. Kan ook perfect zijn als lieveling. al weet ik niet of Sander, Sir en Stefan hem zouden kiezen als lieveling.

maar ik wil hier straks gerust meer over toevoegen, en kijken of ik wat kan vinden in hun postst.
 

DeletedUser8414

Guest
Je stemde gisteren op mij? En nu opeens op Jens. Waarom is jouw gedachtegang veranderd? Verder heb ik het idee dat de wolven wellicht het idee krijgen dat Jenskeuh BM kan zijn, na een enorme rare stem van Jessica.

Oké dit doet me nu nog sterker verdenken dat jij wolf bent. Ik heb zo'n vermoeden dat we wel een combinatie van jou en Sir Thrones mogen verwachten ;).

Nee ik heb dat ook door. Toch zint mijn stem op Jens niet. Opeens. Ik heb het idee dat de wolven een bm willen en dat Jens hun beste keus is. Vooral omdat er een vos is, iets wat niet direct een wolf aanwijst.

Ik merk dat ik nu al een tunnelvisie heb op Jens en sir Thrones. En tunnelvisies zijn altijd gevaarlijk dag 1, dus hopelijk dat anderen ook naar hen kunnen kijken en hun oordeel erover geven. Dan zal ik tot vnv ook nog zoeken naar anderen.

Mijn stem blijft op Jens, als hij wolf is kunnen we blind op die Thrones gaa. Dat zijn dan 2 zekerheidjes.

Uit deze posts besluit ik dat Sander wel degelijk een startwolf is, Sir is op dat moment een duidelijke link met mij aan het maken en Sander beschuldigt ons beide. Sander denkt op dat moment ook dat hij me gaat kunnen lynchen omdat ik verdacht speelde, dus hij wou mij lynchen, hij ziet goedje -> hij ziet Sir Thrones hierdoor niet meer als slecht en ze hebben een goed plan om hun infectiewolf ongeschonden nacht 3 te laten halen. Vervolgens claim ik jager en Sander stapt af van mij, maar plots ook helemaal van Sir thrones, dat klopt niet TENZIJ hij zelf wolf was. Dit wil dus zeggen dat de startwolven Sander, Lena en Sir waren, en we nu dus nog zoeken naar een welp en een eventuele lieveling. Alles wat hierna komt staat of valt ook met deze aanname dat Sander startwolf is.

Welk? Beter even voorbeelden noemen, anders vind ik het een zwak argument.
Maroen is op dit moment nog mijn grootste target voor wolf, hier vraagt Maroen aan Stefan op welke andere fora hij nog wvw speelde, dit zie ik hem niet doen als hij met Stefan in de wolvenchat zat. (Dit was dag 1 dus hij kan nog steeds lieveling geworden zijn). Echter zie ik de kans nog steeds het grootste dat we hier onze welp hebben omdat ik nu wel sterke vermoedens heb dat het Sander niet is.

Freaker is hierdoor ook zeker niet de welp, anders had hij me wel als jager gewelpt. Lieveling kan nog steeds maar dat is vrij onwaarschijnlijk en als hij dat is valt hij wel door de mand de komende dagen maar hij was niet verdacht dus hij had geen enkele reden om nu dit risico te nemen.

Capri denk ik echt niet dat lieveling is nu ik het opnieuw bekeken heb, zij wou de lynch naar Sander sturen op dag 2, Sander was toen allesbehalve safe dus dat gaat ze niet doen als lieveling.

Sander zat op dag 2 ook op 3 verdachten (nadat hij van mij was afgestapt), Sir Thrones, Wbjimo en Tigor. Als wolf gaat hij hier sowieso minstens 1 wolf in opnemen, dat doet hij met Sir, maar hij gaat op 3 namen geen 2 wolven (of lieveling) nemen, dus daarom ben ik geneigd Tigor vrij te spreken.

Maroen zat ook op Lena, maar ik denk dat dat eerder zijn alibi moet zijn omdat ze dachten dat lena niet snel gelyncht zou worden, eens zijn stem erop staat kon hij natuurlijk ook niet meer terug. Er zijn nog twee scenario's voor Maroen, of lieveling (meeste kans van de 3) ofwel welp. Daarom de beste optie om te lynchen.

Maroen

Ik moet nu weg, kan iedereen ook even aangeven of hij hiermee instemt? Ik moet rond half 7 weg en daarna waarschijnlijk nog maar kort even online rond 9u, dus dan heb ik liever dat het rond 7u vaststaat of we Maroen al dan niet lynchen, dan bespreken we wat opties zijn voor mijn schot, slet, freaker zijn actie, ... Heb namelijk wel wat ideetjes maar moet eerst zeker zijn dat we Maroen dan lynchen.
 
Reactiescore
182
Uit deze posts besluit ik dat Sander wel degelijk een startwolf is, Sir is op dat moment een duidelijke link met mij aan het maken en Sander beschuldigt ons beide. Sander denkt op dat moment ook dat hij me gaat kunnen lynchen omdat ik verdacht speelde, dus hij wou mij lynchen, hij ziet goedje -> hij ziet Sir Thrones hierdoor niet meer als slecht en ze hebben een goed plan om hun infectiewolf ongeschonden nacht 3 te laten halen. Vervolgens claim ik jager en Sander stapt af van mij, maar plots ook helemaal van Sir thrones, dat klopt niet TENZIJ hij zelf wolf was. Dit wil dus zeggen dat de startwolven Sander, Lena en Sir waren, en we nu dus nog zoeken naar een welp en een eventuele lieveling. Alles wat hierna komt staat of valt ook met deze aanname dat Sander startwolf is.

Maroen is op dit moment nog mijn grootste target voor wolf, hier vraagt Maroen aan Stefan op welke andere fora hij nog wvw speelde, dit zie ik hem niet doen als hij met Stefan in de wolvenchat zat. (Dit was dag 1 dus hij kan nog steeds lieveling geworden zijn). Echter zie ik de kans nog steeds het grootste dat we hier onze welp hebben omdat ik nu wel sterke vermoedens heb dat het Sander niet is.

Freaker is hierdoor ook zeker niet de welp, anders had hij me wel als jager gewelpt. Lieveling kan nog steeds maar dat is vrij onwaarschijnlijk en als hij dat is valt hij wel door de mand de komende dagen maar hij was niet verdacht dus hij had geen enkele reden om nu dit risico te nemen.

Capri denk ik echt niet dat lieveling is nu ik het opnieuw bekeken heb, zij wou de lynch naar Sander sturen op dag 2, Sander was toen allesbehalve safe dus dat gaat ze niet doen als lieveling.

Sander zat op dag 2 ook op 3 verdachten (nadat hij van mij was afgestapt), Sir Thrones, Wbjimo en Tigor. Als wolf gaat hij hier sowieso minstens 1 wolf in opnemen, dat doet hij met Sir, maar hij gaat op 3 namen geen 2 wolven (of lieveling) nemen, dus daarom ben ik geneigd Tigor vrij te spreken.

Maroen zat ook op Lena, maar ik denk dat dat eerder zijn alibi moet zijn omdat ze dachten dat lena niet snel gelyncht zou worden, eens zijn stem erop staat kon hij natuurlijk ook niet meer terug. Er zijn nog twee scenario's voor Maroen, of lieveling (meeste kans van de 3) ofwel welp. Daarom de beste optie om te lynchen.

Maroen

Ik moet nu weg, kan iedereen ook even aangeven of hij hiermee instemt? Ik moet rond half 7 weg en daarna waarschijnlijk nog maar kort even online rond 9u, dus dan heb ik liever dat het rond 7u vaststaat of we Maroen al dan niet lynchen, dan bespreken we wat opties zijn voor mijn schot, slet, freaker zijn actie, ... Heb namelijk wel wat ideetjes maar moet eerst zeker zijn dat we Maroen dan lynchen.

Ander leuk scenario:
Maroen is burger.

Ik vertrouw Capricorno overigens voor geen cent.

Dus
Capricorno
 

Deleted User - 2265087

Guest
Als er een lieveling is zijn er zeker 6 slechtjes op 19 want er was nog een lunch dus zeker nog een opgegroeide welp of wolf, daarom heb ik sterke twijfels bij deze claim van rommelmaker.

We mogen ook niet vergeten dat er mogelijk nog een g/s koppel in zit, er is nog geen koppel dood wat best onwaarschijnlijk is moest het hier een g/g koppel zijn. Waarom heb jij, freaker, hier nog niet aan gedacht? Vorig potje verloor je door een g/s dus in dat geval komt dat toch sneller in u op? Koppel kan wel eens in de buurt van capri/freaker zitten want ook capri zei nog niks over een mogelijk koppel. Hierdoor ben ik ook geneigd om capri eerst te lynchen want ze hoort bij de 3 opties voor lieveling en meeste kans op g/s.

Hoe staan jullie tegenover capri lynchen?

Vergeet niet dat ik dag 1 zo goed als inactief was, ik geloof dat ik 2 posts had. Om mij dan als koppel te kiezen is niet heel logisch omdat ik dus niet actief was. Dit geldt voor het kiezen van een lieveling nog veel meer. En dat ik er niks over zei zegt heel weinig.

Als capri en freaker g/g zijn zou freaker haar nooit checken voor lieveling. Dus als ze koppel zijn is het g/s. Ik geloof niet dat geen van beide al iets zei over een koppel, capri denkt er altijd wel aan en freaker zou er moeten aan denken na zijn recente nederlaag. Maar zijn we fout is op zich geen ramp want blijft passen in ons plan want we lynchen nog steeds 1 van de 3.

Als Freaker en ik koppel zouden zijn zou Freaker natuurlijk mij niet hebben genoemd bij die 3 personen omdat men nu ineens naar mij gaat kijken en men dat tot gisteren niet deed. Het zou intens dom zijn en ik zou er niet mee instemmen. Stel dat ik lieveling ben zou ik zelf vinden dat ik subliem speel, het zou lang zijn geleden dat ik op dag 3 nog niet was verdacht als slechtje.

En dat ik er niks in het topic over zei zegt niet dat ik er niet over na heb gedacht, maar ik had er nog niks zinnigs over te melden en zolang ik dat niet heb heeft het geen nut om een eventuele G/S koppel te laten weten dat ik aan hen denk.

ik acht beiden kans hoog in, maar als ik puur op gevoel ga afgaan, acht ik de kans groter dat Capri lieveling is. ongeacht of ze een lynch heeft willen sturen of niet. Want dit kon evengoed zijn om te verbergen dat ze lieveling is.
Ik weet dat we met capri als slechtje zijnde heel goed moeten oppassen en ik weet ook dat ze een meerwaarde kan zijn als goedje. Maar nu vind ik dat ze tussen beide in zit, noch goed noch slecht en ideaal als lieveling.

Maroen speelt ook heel anders, rustiger als toen het potje dat hij slechtje was, minder aanvallend, hij lijkt nu ook niet goed weten wat te doen. En heb ik al aangekaart dat ik hem afweziger vind spelen. Kan ook perfect zijn als lieveling. al weet ik niet of Sander, Sir en Stefan hem zouden kiezen als lieveling.

maar ik wil hier straks gerust meer over toevoegen, en kijken of ik wat kan vinden in hun postst.

Het zou echt dom zijn om op Sander te gaan als lieveling, want wolf > lieveling. Andersom is logischer.
Ik ben echt een waardeloze wolf en als je me niet gelooft mag je potjes terugzoeken, als wolf overleef ik niet zo heel vaak lynch dag 2. Dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt.

De kans dat Tigor lieveling is, is idd best groot. Iedere jan doedel kon snel verzinnen dat Stefan Lena is en Tigor ontkent dit. Maar Stefan is nogal, jullie weten wat ik bedoel, kan er geen goed woord voor vinden, dus kans dat zij lieveling is, best aanwezig.
 

DeletedUser8414

Guest
Ok, klinkt geloofwaardig capri.

Wie kies je dan? Maroen of tigor? Beide slecht acht ik ook nog mogelijk maar nu moeten we kiezen, dus kies gewoon nu.

Maroen, waarom denk jij dat het capri is?
 
Reactiescore
182
Ok, klinkt geloofwaardig capri.

Wie kies je dan? Maroen of tigor? Beide slecht acht ik ook nog mogelijk maar nu moeten we kiezen, dus kies gewoon nu.

Maroen, waarom denk jij dat het capri is?

Process of elimination.
Ik ben het niet.
Tigor zou ik een vreemde keuze vinden, zeker in relatie met de wolven, sander/stefan.

Blijft Capri over, die zich toch vooral, in tegenstelling tot andere potjes, op de achtergrond begeeft.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Tigor is mij meer opgevallen dan Maroen, in negatieve zin.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Process of elimination.
Ik ben het niet.
Tigor zou ik een vreemde keuze vinden, zeker in relatie met de wolven, sander/stefan.

Blijft Capri over, die zich toch vooral, in tegenstelling tot andere potjes, op de achtergrond begeeft.

Met name dinsdag ben ik toch echt wel actief genoeg geweest en dit slaat dus nergens op. Ik heb geprobeerd Sander te lynchen, die nota bene wolf was.
Hoezo vind je Tigor en Stefan een vreemde keuze? Dat is echt best wel logisch.

Besides, zoals ik eerder al zei was ik dag 1 idd wel op de achtergrond, heb elke maandag 2 trainingen dus niet heel veel tijd. Dus de kans dat iemand mij toen heeft gekozen als lieveling of als koppel is heel klein.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Lynch dag 1:
1. maroen1 -> Lena de hyena
15. Jenskeuh -> Lena de hyena
17. Jessicavd -> Lena de hyena


Lynch dag 2:
1. maroen1 -> Lena de hyena
2. Single Malt -> Jenskeuh -> Lena de hyena
8. Greengang -> Lena de hyena
15. Jenskeuh -> Lenov -> Lena de hyena -> Sander14

Lynch dag 3:
Omdat zo goed als iedereen op Lena stemde sla ik deze dag eff over.

Lynch dag 4:
4. Tigor -> Sander
8. Greengang -> Sander
12. Freaker Play -> Sander
15. Jenskeuh -> Sander
17. Jessicavd -> Maroen -> Sander
18. Capricorno -> Sander

De mensen die de laatste dag op Sander stemden maar de andere dagen niet op een andere wolf haal ik weg en dan hou je dit lijstje over:

8. Greengang -> Sander
15. Jenskeuh -> Sander
17. Jessicavd -> Maroen -> Sander

Dan is Jenskeuh de enige die álle dagen in dit lijstje staat, de anderen staan er max 2x in (ook op dag 3 maar die haal ik weg). Als G/S weet je alle wolven en die wil je der héél graag uitspelen. Dit omdat wolven belangrijker zijn om aan het begin dood te krijgen dan goedjes, wolven kunnen jou (het goedje van het G/S) nog lunchen.
Maw, Jenskeuh heeft best een grote kans op het zijn van de G van het G/S. Jager zijn is dan ideaal, mensen afschrikken. Maar met wie is hij dan G/S, daar ben ik nog niet zo overuit. Met Freaker zou gewaagd zijn maar heel goed kunnen.

Maar goed, Jenskeuh!
 

DeletedUser8414

Guest
Capri toch, dit is gewoon onmogelijk en gewoon een domme optie. :p Ik leg het straks wel uit op laptop. Ik kan zelfs bewijzen dat ik als g/s niet kan winnen.
 

DeletedUser8414

Guest
Goed, eerst en vooral is uw aanpak die je nu doet best verdacht, je gaat een goedje willen lynchen omdat er een kans is dat ik g/s ben, is het geen ongeschreven regel dat je op slechtjes jaagt omdat je zo toch bij g/s uitkomt. Dit zou jij toch moeten weten dus waarom jij daarmee komt is mij een raadsel? Het is dat ik jou totaal niet verdacht vind voor de rest dat ik niet serieus ga counteren.

Ik kan ook bewijzen dat ik als ik g/s ben ONMOGELIJK dit potje kan winnen.

Er zijn 2 opties waarin in g/s koppel kan zijn als goedje zijnde.

Optie 1: Ik ben jager + cupido. Dit is wel heel OP als dit een g/s koppel wordt dus een spelleider gaat nooit een dodende rol + cupido samenzetten. Dus deze optie wil ik niet serieus nemen, of acht jij dit waarschijnlijk?

Optie 2: Ik ben jager, iemand die burger + cupido is heeft mij gekoppeld. Deze burger is hierbij lieveling geworden wat ons eens g/s koppel maakt.

Concreet betekent dit dat ik als ik g/s koppel ben ik dit alleen met de lieveling kan zijn. Lees even grondig deze theorie door die ik afgelopen nacht geplaatst heb.

Eigenlijk is het plan om nu de lieveling eruit te spelen vrij simpel. Freaker zegt 3 mogelijke opties wie de lieveling is (ik ga ze nu gewoon ff 1, 2 en 3 noemen (maroen, tigor, capri), wie welk nummer is, is niet van belang voor deze uitleg), dus we moeten ervoor zorgen dat de wolven ofwel de lieveling opgeven ofwel Freaker lunchen, dat kan vrij makkelijk.

We lynchen namelijk nummer 1, en freaker maakt een check die ofwel nummer 2 OF nummer 3 bevat aangevuld met 2 andere random spelers.
* Stel, nummer 1 is lieveling -> goed, lieveling is dood.
* Stel, nummer 1 is niet de lieveling en freaker is de lunch (als rommelmaker) dan weten we 100% zeker dat nummer 2 of nummer 3 de lieveling is dus spelen we de lieveling er 100% zeker uit op één van de twee komende dagen.
* Stel, nummer 1 is niet de lieveling en freaker is niet de lunch, dan weet freaker uit zijn check of nummer 2 of nummer 3 de lieveling is en kunnen we die vervolgens lynchen. Zijn we hierbij fout dan heeft freaker foute informatie gegeven en lynchen we hem.
* Stel, Freaker wil hier niet aan meewerken of doet ergens iets fout in dit plan -> Freaker is wolf -> Lynchen :D

Dit plan lijkt me waterdicht, Freaker, you're in? :D

Stel, ik ben gekoppeld met Freaker dan valt Freaker volgens mijn theorie binnen de 2 nachten door de mand en wordt freaker gelyncht en sterf ik daarbij ook.

Stel, ik ben gekoppeld met iemand anders, dit betekent dat freaker rommelmaker en ik dus met de echte lieveling gekoppeld ben, dan ben ik dus koppel met maroen, jou of tigor. Eveneens als je mijn theorie volgt in de quote hierboven hebben we binnen 2 dagen 100% zeker de echte lieveling dus wordt deze gelyncht en betekent ook mijn dood.

Dus dit betekent dat ik onmogelijk de g uit een g/s koppel kan zijn of denk je echt dat ik mijn eigen dood ga tekenen door een waterdichte theorie tegen de echte lieveling?

Dus ik neem aan dat je tot inkeer komt en we de keuze gaan maken tussen maroen en tigor, of wil je serieus deze dwaling doorzetten en mij lynchen? :D
 

DeletedUser8414

Guest
Process of elimination.
Ik ben het niet.
Tigor zou ik een vreemde keuze vinden, zeker in relatie met de wolven, sander/stefan.

Blijft Capri over, die zich toch vooral, in tegenstelling tot andere potjes, op de achtergrond begeeft.
Wat is precies de reden dat jij Tigor zo verdedigt? Je verdedigde eerder ook al Sander door een vos claim te negeren. Nu verdedig je Tigor, ik snap jou echt niet eigenlijk. Jij en Tigor samen nog slechtjes dan? In dat geval moeten jullie vandaag inderdaad capri lynchen, dan duid freaker Tigor aan als lieveling en kan jij als 'goedje' (NOT) tot het einde meegaan? Gaat niet werken Maroen ;)

Jij bent gewoon de beste keuze om te lynchen, jij bent of welp of lieveling. Een andere optie zie ik echt niet. Dus goedjes, ik roep net als gisteren op tot eenheid, stem Maroen er uit en er komt een pak duidelijkheid, of we hebben de lieveling of we weten morgen 100% zeker wie de lieveling wel is.

Ik als jager zal mijn schot op één van de andere verdachten als lieveling zetten, dus als we maroen lynchen zal dit tigor of capri zijn. Als ik dan toch lunch wordt is er meteen een pak informatie over wie de lieveling is (als het niet maroen is) en kunnen we dit potje niet meer verliezen. Slet raad ik aan om gewoon thuis te slapen, mogelijk ben je lunch ja, maar dan verliezen we zeker geen 2 goedjes aan de lunch deze nacht als je slecht kiest.

Freaker, jij zorgt voor uw check zoals afgelopen nacht gezegd, als we Maroen lynchen stuur je Capri OF Tigor in met twee andere willekeurige spelers.

Dit plan is gewoon waterdicht, daarmee hebben we meeste kans dat we winnen.
 

DeletedUser66944

Guest
Niemand anders die inbreng heeft? Lijkt alleen dat jens, ik en de 3 checks hun mening hier over hebben. Er is ergens ook nog een koppel aanwezig dus zou zo veel mogelijk informatie willen hebben dat we een beste lynch kunnen maken.

Maroen voor nu, ik ben vanavond nog aanwezig en zie dan wel of er meer inbreng is.
 

DeletedUser8414

Guest
Ik ben nu weg, ik hoop nog paar keer kort te kunnen checken maar sowieso niet vlak voor de deadline, dus ga geen gekke dingen doen of mijn schot staat misschien verkeerd.
 
Bovenaan