[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #260

DeletedUser76681

Guest
@Jenskeuh
Freaker mag niet meer dan 2x dezelfde namen insturen. Kwestie van duidelijk te zijn enzo;)

Ik ben er dadelijk wel.

Maar ik wil gerust mee het plan volgen. Tenzij de andere, Jessica, stalov, single malt, green, ... hier nog iets over te zeggen hebben

Maroen
 

Deleted User - 487776907

Guest
Ik was al eens met het plan en had m'n stem al op maroen gezet ;)
 
Reactiescore
167
Sorry jongens (en dame) voor mijn schandelijke activiteit... maar ik ben nu weg voor carnaval :(

Ik ben wel gewoon een goedje (burger) dat hebben jullie volgens mij ook wel door gelukkig, maar ik vind het persoonlijk ook niet leuk om te winnen zonder geprobeerd te hebben om meerwaarde te zijn...
Morgen heb ik overdag in ieder geval wel tijd om weer actief te zijn, savonds misschien wel niet

Ik stem eigenlijk liever niet omdat ik het niet heb kunnen volgen vandaag, maar na snel lezen lijkt Maroen wel een oké optie.

Volgende keer bekijk ik eerst even mijn week door voordat ik inschrijf, helaas teveel avonden druk gehad deze week en overdag ben ik er sowieso nauwelijks
 

Deleted User - 2265087

Guest
@Jenskeuh, het is best mogelijk dat je jager + cupido bent, maar oke. Er is wel logica dat de andere dingen niet kunnen.
Maar ik zit nu lekker (a)sociaal op mijn telefoof bij een verjaardag.
Ik kom, als ik de tijd in de gaten houd, 10 voor 10 nog online.
Maar omdat het wel klopt wat Jenskeuh zei, Maroen1
 

DeletedUser74597

Guest
Lynch dag 1:
1. maroen1 -> Lena de hyena
15. Jenskeuh -> Lena de hyena
17. Jessicavd -> Lena de hyena


Lynch dag 2:
1. maroen1 -> Lena de hyena
2. Single Malt -> Jenskeuh -> Lena de hyena
8. Greengang -> Lena de hyena
15. Jenskeuh -> Lenov -> Lena de hyena -> Sander14

Lynch dag 3:
Omdat zo goed als iedereen op Lena stemde sla ik deze dag eff over.

Lynch dag 4:
4. Tigor -> Sander
8. Greengang -> Sander
12. Freaker Play -> Sander
15. Jenskeuh -> Sander
17. Jessicavd -> Maroen -> Sander
18. Capricorno -> Sander

De mensen die de laatste dag op Sander stemden maar de andere dagen niet op een andere wolf haal ik weg en dan hou je dit lijstje over:

8. Greengang -> Sander
15. Jenskeuh -> Sander
17. Jessicavd -> Maroen -> Sander

Dan is Jenskeuh de enige die álle dagen in dit lijstje staat, de anderen staan er max 2x in (ook op dag 3 maar die haal ik weg). Als G/S weet je alle wolven en die wil je der héél graag uitspelen. Dit omdat wolven belangrijker zijn om aan het begin dood te krijgen dan goedjes, wolven kunnen jou (het goedje van het G/S) nog lunchen.
Maw, Jenskeuh heeft best een grote kans op het zijn van de G van het G/S. Jager zijn is dan ideaal, mensen afschrikken. Maar met wie is hij dan G/S, daar ben ik nog niet zo overuit. Met Freaker zou gewaagd zijn maar heel goed kunnen.

Maar goed, Jenskeuh!
Ik had op dag1 op lena wel gestemd dus toen als eerste op een wolf maar het geef niet ik weet dat het komt door mijn vreselijke lage aktieviteit .heb een zeer drukke week en daardoor erg slechte meespeel tijd gehad sorry daarvoor (schaam me daarvoor) maar ook ik stem weer maroen net als gisteren ..nu hopend dat we weer een goede beslissing nemen.
 

DeletedUser66129

Guest
Ik hoop vanavond nog voor 11u te posten wat de uitslag is. Hebben record avondje gehad op het werk, dus nogal druk met afronden nu.
 

DeletedUser66129

Guest
Lynch & lunch dag 5

1. maroen1 -> Caprikill
2. Single Malt -> Maroen
4. Tigor -> Maroen
8. Greengang -> Maroen
12. Freaker Play -> Maroen
15. Jenskeuh -> Maroen
17. Jessicavd -> Maroen
18. Capricorno -> Jenskeuh -> Maroen
19. Stalov

Mogen duidelijk zijn, Maroen1 is de lynch. Hij was Burger.

Lunch van vandaag was Jenskeuh, hij was de jager. Bij zijn dood schoot hij Capricorn mee de dood in. Zij was de slet.

@capricorno je moet even een nieuwe BM weer aanwijzen.

@Stalov laatste waarschuwing voor inactiviteit, morgen te weinig activiteit is uitsluiting voor einde van potje.​
 

DeletedUser76681

Guest
.

MAAR, hoe meer ik erover nadenk vind ik het steeds onwaarschijnlijker worden dat er een lieveling is want dan zouden er echt 6 wolven zijn in dit potje op 19 deelnemers wat toch gewoon veel te OP is, dus geen lieveling? We hebben een dode infectiewolf (telt voor 2) en 2 dode wolven, dit betekent al 4 dode wolven, er is nog een levende welp (of wolf als Sander de welp was) wat dus wil zeggen dat deze logica volgende er nu nog ofwel de welp of een startwolf over is en er dus helemaal geen lieveling is. In dit scenario is Freaker deze overblijvende wolf, hij is er in dit geval van op de hoogte dat er geen lieveling is dus in dat geval is rommelmaker een zeker geloofwaardige claim. Hij duidt 3 goedjes aan, 3 mislynches, 6-7 doden, dan zijn er over 3 dagen nog 2 overblijvers en wint Freaker. Ik vind Freaker namelijk ook veel afweziger spelen dan vorige potje, toen had hij heel veel scenario's die hij ook aanbracht terwijl hij nu naar mijn gevoel eerder wat passief meespeelt, hij is veel aanwezig maar met relatief weinig inbreng. Goedjes, als ik sterf, vergeet deze bovenstaande optie NIET! Als ik sterf probeer ik ervoor te zorgen dat mijn schot extra antwoorden geeft over de 3 mogelijke lievelingen waardoor je een dag sneller weet of Freaker liegt of niet, laat jullie dan ook niet ompraten door hem.

Ik wil echter net zoals ik de vos niet wou lynchen ook geen mogelijke rommelmaker lynchen, dus je krijgt zeker het voordeel van de twijfel voor deze nacht wat mij betreft. Al wil ik dat andere mensen ook hun mening geven over deze optie.

Wie zie jullie als grootste kans op lieveling als we Freaker geloven? Wie zie jij als grootste kans op lieveling Freaker?

Nog een vraagje voor jou Freaker, de 3 opties die je instuurde als mogelijke lievelingen klinken op zich logisch gezien uw uitleg maar zijn verder ook vrij makkelijke lynchtargets (capri is daarbij op het randje), waarom heb je mij bijvoorbeeld niet ingestuurd Freaker? Je zegt dat je mij al lang verdacht vindt, dat gaf je denk ik gisteren ook nog aan dat je alleen niet op mij gaat door mijn claim, maar ik kan nog steeds de lieveling zijn ondanks mijn jagerclaim dus ik vind het heel vreemd dat ik niet tussen uw opties sta, waarom niet? Zie je mij mogelijk liever niet gelyncht worden door mijn jagerschot want stel ik blijf als laatste van de 3 over wat niet zo onwaarschijnlijk is weet je ook dat mijn jagerschot op jou zou gaan wat uw plan in gevaar brengt.

EDIT: Nog een andere optie is dat de welp lieveling geworden is, maar dat is niet zo belangrijk om in rekening te brengen omdat die vanzelf ook wel gepakt wordt bij één van de andere theorieën.


Kijk hè freaker blue heeft je een beetje verraden met het spelletje dat hij speelde tussen hem en Sander. In het begin van het potje.

Er zitten gewoon geen rommelmaker en geen lieveling in het spel. Maar voor een wolf is rommelmaker de beste claim, aangezien je dan zeker weet dat er geen lieveling in het spel zit.

En dan haal ik even aan wat Capri zei dat jij alsnog en mogelijk koppel bent. En je weet best hoe je moet spelen, zeker om je medewolven niet te verraden moet je dag 1 en dag 2 wel op iemand anders stemmen. Dag 3 was het vrij duidelijk dus stemde je mee.en dag 4 idem dito.

Capri was geen lieveling en maroen ook niet. En ik weet van mezelf dat ik het ook niet ben. Dat is voor mij dus het bewijs dat ik 100% zeker van ben dat jou rommelmaker claim niet klopt.

Door dat jij al op het begin zegt dat ik als slechtje speel, verraad jou ook. Je hebt al vanaf het begin een soort van mini tunnelvisie op mij.

De vosactie heeft mij deels bewezen dus moest je wel de rommelmaker er bij halen om zo mij weer in twijfel te brengen. Omdat bij de vosactie maroen bij zat met Sander was het logisch dat je hem er ook bij zetten. Zodat hij ook nog steeds verdacht werd. En dan was het logisch om er Capri bij te zetten omdat zij meer actief is dan de andere. Jens kan je overhalen door je rommelmaker claim op zijn schot op een andere 'lieveling' te zetten. zodat je zeker was dat het schot niet op jou stond.
 

DeletedUser66944

Guest
Kijk hè freaker blue heeft je een beetje verraden met het spelletje dat hij speelde tussen hem en Sander. In het begin van het potje.

Er zitten gewoon geen rommelmaker en geen lieveling in het spel. Maar voor een wolf is rommelmaker de beste claim, aangezien je dan zeker weet dat er geen lieveling in het spel zit.

En dan haal ik even aan wat Capri zei dat jij alsnog en mogelijk koppel bent. En je weet best hoe je moet spelen, zeker om je medewolven niet te verraden moet je dag 1 en dag 2 wel op iemand anders stemmen. Dag 3 was het vrij duidelijk dus stemde je mee.en dag 4 idem dito.

Capri was geen lieveling en maroen ook niet. En ik weet van mezelf dat ik het ook niet ben. Dat is voor mij dus het bewijs dat ik 100% zeker van ben dat jou rommelmaker claim niet klopt.

Door dat jij al op het begin zegt dat ik als slechtje speel, verraad jou ook. Je hebt al vanaf het begin een soort van mini tunnelvisie op mij.

De vosactie heeft mij deels bewezen dus moest je wel de rommelmaker er bij halen om zo mij weer in twijfel te brengen. Omdat bij de vosactie maroen bij zat met Sander was het logisch dat je hem er ook bij zetten. Zodat hij ook nog steeds verdacht werd. En dan was het logisch om er Capri bij te zetten omdat zij meer actief is dan de andere. Jens kan je overhalen door je rommelmaker claim op zijn schot op een andere 'lieveling' te zetten. zodat je zeker was dat het schot niet op jou stond.
Je schiet ineens in actie, direct al een counter klaar liggen, nice!

De rolverdeling staat ja of nee of die rol er in zit. Alle rollen zaten er in, zeker bewezen met capri die nu de slet was.

Ja klopt ik heb al een tijdje een tunnelvisie op jou, omdat je juist hetzelfde doet kwa lynches sturen & je gedragen alsof je van niets weet. Ook weer gisteren was het alleen jij die er op hamerde dat ik geen twee dezelfde personen kon insturen. Klopt dit is waar! wolven zijn precies toch niet zo dom als ik dacht. Als wolven denken dat ik nog iets kan insturen dan ben ik een goed lunch target. Je gedraagt je echt dommer dan je bent want je hebt maar al te goed door wat er gaande is. Je zat hier gisteren al stilaan naar te werken met mij wat te ontkrachten.

Sander & blue hebben altijd een over en weer gedrag tijdens een potje dus als sander dit niet zou doen dan zou het pas verdacht zijn.

Klopt we zien nu dat capri & maroen geen lieveling zijn, dus jij blijft over. Je gaat nu geen 2 potjes op een rij paar keer juist ontsnappen.

Mijn actie was het meest logische om jullie 3 te nemen. andere waren inactiever en jens was meer bewezen omdat hij met jager claim van dag 1 nog steeds leefde met sander als target.

Het feit dat de jager dood is is juist nadelig voor mij moest ik een slechtje zijn. Want dan zou jij vandaag sterven en ben ik morgen aan de beurt.
 
Reactiescore
770
Laatste waarschuwing??? Ik heb niet eens eerdere waarschuwingen gehad, tief toch op man. Heb vandaag hele dag les gehad en gisteren heb ik mijn best gedaan zo veel mogelijk te reageren.

ga je nu zo belachelijk doen omdat ik in tegenspraak kwam?

laat mij maar dood vallen dan boeit mij toch niet meer met een kerel als jij man man man

Stalov valt dood hij was burger
 

DeletedUser66129

Guest
Laatste waarschuwing??? Ik heb niet eens eerdere waarschuwingen gehad, tief toch op man. Heb vandaag hele dag les gehad en gisteren heb ik mijn best gedaan zo veel mogelijk te reageren.

ga je nu zo belachelijk doen omdat ik in tegenspraak kwam?

laat mij maar dood vallen dan boeit mij toch niet meer met een kerel als jij man man man

Stalov valt dood hij was burger

Eerste en laatste waarschuwing dus, en nee hoor is totaal niet omdat je in tegenspraak kwam. Dat boeit me echt geen ene donder weet je. Ik blijf gewoon fair over alles.

Zoals ik in mijn instellingen heb staan kijk ik naar de hand van activiteit enzo. 1x niet stemmen is voor mij voor vrijwel iedereen die mee doet gelijk laatste waarschuwing, maar jij voelt je daarin blijkbaar gelijk aangevallen en moet direct in de verdedigende stand. Dat je volle dag les had, helemaal prima, dat je niet stemt helemaal prima. Heeft iedereen wel eens en vind ik niet erg. Maar kan moeilijk zeggen in deze fase bij mensen dat die nog wel eens een stemming mogen missen, daar is de eind fase gewoon niet na.

Dus doe gewoon normaal verder mee ipv je direct zo aangevallen te voelen.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Verdorrie Jens, why me! :(
Ik moest zeggen van de mensen op dat feestje dat je een asshole bent :)
@Stalov, iedereens laatste waarschuwing is ook de eerste.
Single Malt
 

Deleted User - 487776907

Guest
Thanks voor BM capri.

Zelf neig ik freaker te geloven. Tigor speelt al heel het potje vreemd dus het zou mij echt niet verbazen als zij de lieveling is. Een onopvallende maar achteraf slimme keuze voor lieveling is Tigor. Als freaker gelijk heeft, is de lieveling nu dus bekend. namelijk Tigor.
 

DeletedUser76681

Guest
Ik eerst voor de duidelijkheid.
Ik ben het eens met wat Jens zegt en denk ik ook dat er nog een g/s koppel inzit.
Wat dus resulteert vandaag een burger lynchen en een burger lunchen is winst voor het g/s koppel. Een koppel zit er SWS in.

Verder ben ik van mening dat Freaker hierin de S is. En dat single hierin de G is.
Dus zit er helemaal geen rommelmarkt of lieveling in omdat het teveel gaat zijn. Daarbij zijn we nu heel hard gefocust op lieveling maar weet dat deze geen lunch kan in sturen. En dus eigenlijk niet zo belangrijk is en dat de zoektocht naar wolf nu belangrijker is.

Kort wat opmerkingen

GG verdenkt hier al op dag 1 Blue:

Oke waarom is Blue wolf:


Vorige potje:


Serieuze posts in het begin met gelijk BM stem --> Goedje

Potje ervoor:


Niet serieuze post --> Slechtje (hier was hij infectiewolf)

Potje ervoor:


Serieuze post met gelijk BM stem --> Goedje (burger)

Verder daarvoor heeft hij een tijdje niet gespeeld en kan ik het allemaal niet zo goed terugvinden, maar er zit hier toch wel een soort patroon in, als blue wolfje is neigt hij meer naar niet serieuze posts in het begin, om wel op te vallen als actief persoon, maar eigenlijk weinig doet...

Mijn BM stem gaat naar Sander in ieder geval, en bij gebrek aan iets anders ga ik zeker op Blue stemmen als lynch later vandaag

Maar single malt is de enige die er volledig niets mee is. Eerste link naar koppel? Waarom zou je anders zo snel zeggen dat je er niets mee bent terwijl er nog niet eens een stem geplaatst is.

Vind je niet dat je iets te hard van stapel loopt als je mensen gaat verdenken op basis van eerste post en of hij/zij daarin trollt of niet? Geloof me, ik was heel benieuwd naar jouw snelle verdenking, maar hier kan ik niet veel mee.

OK. BlueKnife voor de racistische opmerking
Dit was puur een trol stem. Zelfs niets serieus aan.

Sorry ik vind alles te geforceerd overkomen om blue er uit te stemmen. Hij probeert het serieus goed te praten en ik zie zijn punt. Daarbij vind ik time te erg inhaken op een klein dingetje van blue. Zeker op dag 1. En dan helemaal als er zo'n kinderachtige stem volgt van time.

Blue

Hierin verdedigt hij toen al Freaker. Bewust sporen gewist door Blue nog te noemen.

@Single Malt ik snap jouw gedachtegang goed. Het zou best kunnen dat freaker en Lena wolf zijn en wellicht juist allebei. En dat de wolven desperate zijn om een andere target aan te wijzen. Maar denk dat je de boot mist. Jenskeuh had 2 stemmen en de rest 3, dan kan hij het toch verkeerd zien.

Ik vind de stemmen van wbjimo, sir Thrones en vooral Tigor hier het meest opvallend. verder lijkt Tigor met haar post totaal niet het potje te lezen, wat ik ook altijd Wolfs vindt. Misschien dat het komt door tijdsgebrek, al met al is haar stem op yankee heel verdacht.

Kijk Freaker gaat een wolf zo hard een andere wolf verdacht maken? En dat zelfs voor meerdere dagen?

Ik vind het bizar dat ik nog door niemand wordt verdacht, terwijl dit wel altijd het geval is vooral door spelers als freaker ,....

Ga je weer beginnen met mij verdacht proberen maken omdat ik je niet genoeg aandacht geef? Er is een reden waarom ik je geen bm heb gegeven... Bij time heb ik beter gevoel.

Hier subtiel linken aan het verbergen door deze post. Of Sander was een start wolf en jij een welp. Of het was afgesproken .

Gedaan! Top, zekers mijn aanvallen zijn nog klein. Tot zover heb ik helaas alleen nog actief kunnen zijn op me mobiel, morgen wil ik goed alle stemmen naast elkaar zitten en meestal kom ik dan met betere conclusies. Dus je hebt gelijk dat mijn verdenkingen nog redelijk klein zijn, op die tegen jou na (en Tigor ook een beetje).

Kijk hier verdenkt hij me weer.

Ik heb PlanB nooit als wolfje gezien, wilde hem alleen testen evenals Freaker. Omdat ik beiden eigenlijk als vrijwel 100% goedje zie tbh. PlanB omdat hij zijn normale gedrag vertoond en Freaker vanwege dat BLue zo erg zijn emoties liet gaan, wat totaal niet Blue is. Ik wilde dus met een soort van test hun reacties testen om te bekijken of ik ze 100% kan vertrouwen. 100% kan natuurlijk nooit, maar ik vertrouw ze wel meer dan anderen.
Sander vertrouwde jou meer Freaker maar verwijst wel dat je wolf bent.

Ik ga mijn stem nog niet plaatsen op Time4planB, maar ik vind dat Tigor wel een groot deel gelijk heeft. Je geeft niet alleen op Tigor kritiek, maar doet het ook naar anderen toe.

Dit was perfect om mij als medewolf te linken en denk ik zelfs dat het bewust gedaan is om mij nog meer verdacht te maken.


@sir thrones
die post van jou maakt je wel verdacht tho.

Je was er precies wel hard zeker van dat hij goedje was

Als ik echt wolf was dan had ik dit zeker niet gezegd, dan had ik het bewust genegeerd.

Gefeliciteerd. U bent geslaagd voor uw test begrijpend lezen voor beginners. (clap)



Wolfje die iets te obvious goedje wil lijken door te zeggen dat het allemaal niet klopt. Beginnersfout voor wolfjes.
Had dan gwn tijdens het stemmen zelf gezegd dat het niet klopt en niet zo schijnheilig erna. Im watching you.

Zelfs Capri benoemde het en zij was ook goedje

@Tigor je hoeft geen redenen te zoeken om op je medewolf te stemmen, je medewolf heeft al bekend ;).
Sander gaat echt geen andere medewolf zo verdacht maken, hij zou eerder een goedje extra verdacht maken dan zijn medewolf te verraden.

Goedjes, als ik sterf, vergeet deze bovenstaande optie NIET! Als ik sterf probeer ik ervoor te zorgen dat mijn schot extra antwoorden geeft over de 3 mogelijke lievelingen waardoor je een dag sneller weet of Freaker liegt of niet, laat jullie dan ook niet ompraten door hem.

Bevestiging dat zelfs Jens jou niet vertrouwd. Bevestigd voor mijn dat jij ook wolf bent. En dat je nogmaals liegt over jou claim. Want ik ben gewoon een burger.

Je schiet ineens in actie, direct al een counter klaar liggen, nice!

De rolverdeling staat ja of nee of die rol er in zit. Alle rollen zaten er in, zeker bewezen met capri die nu de slet was.

Ja klopt ik heb al een tijdje een tunnelvisie op jou, omdat je juist hetzelfde doet kwa lynches sturen & je gedragen alsof je van niets weet. Ook weer gisteren was het alleen jij die er op hamerde dat ik geen twee dezelfde personen kon insturen. Klopt dit is waar! wolven zijn precies toch niet zo dom als ik dacht. Als wolven denken dat ik nog iets kan insturen dan ben ik een goed lunch target. Je gedraagt je echt dommer dan je bent want je hebt maar al te goed door wat er gaande is. Je zat hier gisteren al stilaan naar te werken met mij wat te ontkrachten.

Sander & blue hebben altijd een over en weer gedrag tijdens een potje dus als sander dit niet zou doen dan zou het pas verdacht zijn.

Klopt we zien nu dat capri & maroen geen lieveling zijn, dus jij blijft over. Je gaat nu geen 2 potjes op een rij paar keer juist ontsnappen.

Mijn actie was het meest logische om jullie 3 te nemen. andere waren inactiever en jens was meer bewezen omdat hij met jager claim van dag 1 nog steeds leefde met sander als target.

Het feit dat de jager dood is is juist nadelig voor mij moest ik een slechtje zijn. Want dan zou jij vandaag sterven en ben ik morgen aan de beurt.

Nee als ik vandaag sterf win jij.

Thanks voor BM capri.

Zelf neig ik freaker te geloven. Tigor speelt al heel het potje vreemd dus het zou mij echt niet verbazen als zij de lieveling is. Een onopvallende maar achteraf slimme keuze voor lieveling is Tigor. Als freaker gelijk heeft, is de lieveling nu dus bekend. namelijk Tigor.

kijk is aan waarom vertrouwde je Freaker ? Tuurlijk je bent zijn koppel maatje. Vergeet niet dat jij goed om kon gaan met Blue en dat je mogelijk burger met cupido bent, waardoor Blue nu Freaker de logische keuze was.

Ik ben nog nooit zo zeker geweest over iets dan nu. Maar het is aan de andere om te kiezen of ze als goedjes willen winnen of willen verliezen door mij te lynchen.

Ik geloofde lenov ook door zijn vosactie en ben er 10000% overtuigd dat er geen lieveling is noch rommelmaker.

Voor mij is het dus logisch en ga ik op freaker[/QUOTE]
 

DeletedUser66944

Guest
Ik ben rommelmaker en heb jou gezien als lieveling, punt. De rol is er speciaal op aanvraag ingestoken en ik ben dit ook. Je probeert nu gewoon elk soort connectie dat gelijk wie dit potje met mij heeft gehad proberen aan te tonen. Dit gebeurd nu eenmaal voor iedereen, je gaat mensen als goedje aanzien of als slechtje & kunt van gedacht veranderen.

Ik mag hopen dat jij koppel bent want anders verliezen de goedjes sowieso als er nog een g/s koppel in zit. Want nu zitten we nog maar met 3 goedjes & 2 slechtjes (tenzij je welp + lieveling bent, dan is er maar 1 slechtje).
Enigste manier waarop ik een g/s zou kunnen zijn is dat de laatste wolf dood gaat vandaag en dat zou jij dan moeten zijn. Ik weet dat dit niet het geval is, jij weet dat dit niet het geval is.
Ik zie al lang een connectie tussen jou & jessica maar nu dat je direct de link probeert te leggen tussen SM & mij denk ik eerder dat SM koppel is met jou en hij last minute op mij gaat stemmen en de goedjes verliezen.

SM zal dag 1 blue hebben verdacht omdat hij zo aan het flippen was maar nadat hij zich uitschreef zal hij van gedacht veranderd zijn. Je zegt dat sander de sporen met mij probeert te wissen? Sander verdacht mij juist eerder dit potje en na wat reacties naar hem toe zei hij dat hij mij aanzag als goedje omdat hij misschien wist als hij bleef doorgaan op mij dat ik hem zou doorhebben. Hij stempelde time ook een goedje. Toen jens niet dood ging had ik het door want jens zijn claim was best wel obvious. Ik had zijn rol dag 1 gezien, als ik welp ben dan was die al lang dood.

Al de resterende spelers die over zijn hebben mij al eerder dit potje verdacht & je hebt die er bewust in gelaten omdat je weet dat ze het meest aan mij gaan twijfelen.

Als je goedje bent stem aub op tigor, eerder dit potje probeerden jullie de vos er al uit te stemmen & het zou een grote fout zijn om mij er uit te stemmen aangezien ik rommelmaker ben! We moeten best 4 stemmen op haar hebben in het geval dat haar partner juist voor de deadline van stem veranderd. Is tigor haar medewolf het koppel en niet zij dan verliezen we sowieso maar dit risico moeten we nemen aangezien we van tigor 100% zeker zijn dat ze lieveling is.

Als ik een slechtje was dan had ik nooit een rommelmaker claim gedaan. Ik werd niet verdacht en ik zou altijd door de mand gevallen zijn als bepaalde mensen niet zich uitschreven of doodgingen.

Je komt nu ook weer zo laat met argumenten in de hoop dat mensen minder tijd hebben om alles na te gaan en met goede argumenten komen. Gisteren aan de deadline had je ook al direct een theorie klaarliggen toen ik op jou stemde.
 

DeletedUser76681

Guest
Laat? 3 uur voor deadline!

En meteen na het kinderfeestje ben ik hier mee aan de slag gegaan. Kheb hier wel geteld een uur over gedaan om alles uit te zoeken.

Ik weet gewoon dat je liegt en dat dit dus weer uit op een discussie tussen ons. Zoals de vorige keer (niet vorig potje, maar redelijk wat potjes terug) toen was het ook tussen ons en bleek jij ook slechtje te zijn.

Maar goed Lynch me maar. Ik sta er voor open om mijn onschuld te bewijzen al hoop ik dat de overige een goede beslissing nemen.

En tuurlijk had ik direct iets klaar liggen. Omdat ik gewoon weet van mezelf dat ik geen lieveling ben en je claim dus niet waar is. Ik heb geen bijrollen en ben geen slechtje. Ik ben een burger.

Maar als ik koppel goedje ben waarom zoek je dan niet naar mijn koppel slechtje en stem je op mijn partner ? Is dat niet het idee om een koppel eruit te doen door het slechte deel van het koppel eruit te stemmen en niet het goedje?
 
Bovenaan