[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #260

DeletedUser66129

Guest
Cupido is ook gewoon compleet random gegaan, niet specifiek aan een rol of persoon gekoppeld. Ik koppel gewoon rollen naar iedereen, dan doe ik nog éénmaal random tussen 1 en 19 en dat getal word cupido. Kan wolf zijn, welp maar ook heks of burger..
 

DeletedUser66944

Guest
Als het niet met voorbedachte rade was dan was er zeker iets mis met de verdeling, zelfs al waren er 20 spelers :p
 

DeletedUser76681

Guest
Ik vond het wel aangenaam,

Weinig stiltes in het begin en dus ook veel leesstof :D je merkte wel dat het potje begon uit te doven naarmate de actieve eruit waren xD maar toch heb ik me geamuseerd met Jonas als discussie :D

Ik vond het heel leuk :D hop naar meer :D
 

DeletedUser63354

Guest
Om mijzelf nog even te verklaren, want zag dat mensen het onfair vonden als ik een slechtje zou zijn dat ik me dan uitschreef.

Op het moment van uitschrijven was ik nog geen lieveling, maar was ik wel net een uur ervoor gekoppeld aan de welp.

Mijn uitschrijven had niets met mijn rol/koppel te maken maar puur met de manier waarop er gespeeld werd.

Gefeliciteerd Freaker + Single.
 

Deleted User - 2265087

Guest
vooral veel te weinig om erwat tegen in te doen. heks en slet als enige die een lunch konden stoppen.
en dan nog een beul / jager waar je wat geluk mee moet hebben.

6/19 is dus idd net iets te veel.

Precies dit, en dan is de heks nog inactief ook. Weinig speciaaltjes waar we iets aan hebben gehad, alleen beul en vos.

Verdeling ben ik het op zich met je eens, had wellicht heel iets anders moeten doen. Over dat punt van Blue ben ik fel op tegen. Ik doe mijn rolverdeling compleet random dus ga niet zomaar dan rollen weglaten bij degene omdat de kans groot is dat die infectie of lieveling of wat dan ook word. Het was sowieso al toeval dat de rol die Twan er juist bij wou belande bij hem, maar random is random en dan ga ik dat soort dingen niet zomaar aanpassen.

Als iemand die voor 90% zeker inactief wordt de belangrijkste rol krijgt of alle wolven de ervaren, of juist onervaren spelers zijn, kun je het best aanpassen.
En met zo'n belangrijke rol bij iemand die heel wss lieveling wordt is het ook wel nice.
Het is van de goedjes best knap dat we uberhaupt op dit punt zijn gekomen, met nog maar 2 slechtjes. (Vooral met dank aan Kenneth :p )
 

DeletedUser8414

Guest
Verdeling ben ik het op zich met je eens, had wellicht heel iets anders moeten doen. Over dat punt van Blue ben ik fel op tegen. Ik doe mijn rolverdeling compleet random dus ga niet zomaar dan rollen weglaten bij degene omdat de kans groot is dat die infectie of lieveling of wat dan ook word. Het was sowieso al toeval dat de rol die Twan er juist bij wou belande bij hem, maar random is random en dan ga ik dat soort dingen niet zomaar aanpassen.
Ik doe het ook random, maar ik doe soms wel een aantal switches die volgens mij het potje ten goede komen. Al is dat kwestie van keuzes maken.

Was sowieso een leuk potje en goed geleid hoor! :)
 

DeletedUser8414

Guest
Typerend dat je mod bent en het niet eerlijk doet :D
Bwa, als je nu 15 spelers hebt waarvan 3 die de eerste keer meedoen en je totaal nie kent, en die 3 zijn wolf. Daar verander jij dan niks aan met het risico dat ze op dag 2 alledrie doodvallen aan inactiviteit? :p
 

DeletedUser72524

Guest
Ik doe nooit random geef gewoon leuke rollen aan mensen die ik aardig vind. En altijd burgerrollen aan PlanB om hem te plagen.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Net als de vorige keer dat jij wolf was. Duidelijk, als er elke keer geen lunches zijn is Stefan wolf (rofl)
 
Bovenaan