[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #260

DeletedUser66944

Guest
Hoezo heb je direct iets klaarliggen? Dan wist je al van in het begin dat capri & maroen goedjes waren. Je verraad jezelf nog maar eens.

Waarom zou ik naar jou koppel maatje moeten zoeken? Ik weet dat je lieveling bent en dat is een slechtje. Moest er naast jou nog een g/s koppel in zitten dan is het puur gokken en aan jou heb ik 100% een slechtje + mogelijks koppel.

Ik ben nooit geen slechtje. Als ik geen rommelmaker zou zijn dan zou ik welp moeten zijn (want sander werd gezien door de vos voor de welp is opgegroeid). Ik wist dat jens jager hintte met schot op sander. Dan zou ik die altijd gewelpd hebben omdat ik niet wist dat sander een wolf was en dus hoopte dat ik er 2 goedjes uit kon krijgen.
Ik hoop echt dat de rest dit inziet & nog stemt moest SM haar partner zijn en last minute op mij stemmen.
 

DeletedUser76681

Guest
Zodra ik de uitslag zag wist ik dat je loog. Omdat ik geen lieveling ben.

Ik ben geen koppel Jonas. Want al mijn mogelijkheden met wie ik zou koppelen zijn al uit het potje.

Het zal weer last minute spannend zijn en het zal weer gaan tussen jou, en single en ik. Als de rest niet online komt. En dan weet ik dat ik weer dood ben en het potje over is.
 
Reactiescore
770
overtuigd van frieker pley

Tigor

Freaker play

ja weet niet hoe je die doorstreept
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser66129

Guest
Lynch dag 6

Het einde is daar. Vandaag was Tigor de lynch, zij was Burger.

2. Single Malt -> Tigor
4. Tigor -> Freaker
8. Greengang
12. Freaker Play -> Tigor
17. Jessicavd -> Tigor
19. Stalov -> Tigor

Zie dat Stalov nog soort van switch heeft gedaan van stem, hoe dan ook maakt dat voor resultaat niet uit. Hoewel de switch wel de juiste richting op was

De lunch van vandaag was Greengang. Hij was ook burger. Dat betekent dat er nog 4 spelers zijn waaronder 2 slechtjes. Gezien de BM bij de slechtjes zit en de goedjes geen speciale rollen meer hebben is dit het einde. Koppel was namelijk het s/s koppel tussen Single Malt en Freaker Play (welp + rommelmaker/lieveling)

De complete rolverdeling zie je hieronder:

1. maroen1 -> Burger
2. Single Malt -> Welp + Cupido (koppel met Freaker)
3. sander14 -> Wolf
4. Tigor -> Burger
5. .TimeforplanB -> Beul
6. Lenov -> Vos
7. Lena de Hyena -> Wolf
8. Greengang -> Burger
9. McAwsome -> Heks
10. JokersBrain -> Burger
11. MonoBear -> Prins
12. Freaker play -> Rommelmaker + Lieveling (koppel met Single Malt)
13. Sir Thrones -> Infectie wolf
14. Yankee60 -> Burger
15. Jenskeuh -> Jager
16. WBJIMO? -> Burger
17. Jessicavd -> Burger
18. Capricorno -> Slet
19. Stalov -> Burger

Hoop dat jullie allemaal leuk vonden!
 
Reactiescore
770
goeie
 

DeletedUser76681

Guest
Dank je wel Netsky twas niet simpel maar toch goed gedaan!! Ik vond het wel leuk :D
 

DeletedUser8414

Guest
Leuk potje om te spelen. Achteraf gezien de verdeling wel teveel in het voordeel van de wolven. 6 op 19 is echt abnormaal hoog. Blue als rommelmaker was ook te voorzien dat die lieveling ging worden dus ook niet de beste optie.
 

DeletedUser77639

Guest
Leuk potje om te spelen. Achteraf gezien de verdeling wel teveel in het voordeel van de wolven. 6 op 19 is echt abnormaal hoog. Blue als rommelmaker was ook te voorzien dat die lieveling ging worden dus ook niet de beste optie.
vooral veel te weinig om erwat tegen in te doen. heks en slet als enige die een lunch konden stoppen.
en dan nog een beul / jager waar je wat geluk mee moet hebben.

6/19 is dus idd net iets te veel.
 

DeletedUser8414

Guest
Inderdaad. 1 wolf minder ofwel zonder lieveling was ideaal geweest.
 

DeletedUser66129

Guest
Leuk potje om te spelen. Achteraf gezien de verdeling wel teveel in het voordeel van de wolven. 6 op 19 is echt abnormaal hoog. Blue als rommelmaker was ook te voorzien dat die lieveling ging worden dus ook niet de beste optie.

Verdeling ben ik het op zich met je eens, had wellicht heel iets anders moeten doen. Over dat punt van Blue ben ik fel op tegen. Ik doe mijn rolverdeling compleet random dus ga niet zomaar dan rollen weglaten bij degene omdat de kans groot is dat die infectie of lieveling of wat dan ook word. Het was sowieso al toeval dat de rol die Twan er juist bij wou belande bij hem, maar random is random en dan ga ik dat soort dingen niet zomaar aanpassen.
 

DeletedUser66944

Guest
Het feit dat de welp cupido had maakt het ook wel dat er sowieso een g/s of s/s ging zijn wat op zich voordeliger is voor de goedjes. Maar inderdaad vond de verdeling niet optimaal.
 
Bovenaan