[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #260

Reactiescore
167
Ik vind Lenov wel heel apart spelen... waarom zet die gast eigenlijk alles in rijm? :p
 

DeletedUser8414

Guest
Ik vind Lenov wel heel apart spelen... waarom zet die gast eigenlijk alles in rijm? :p
Omdat hij raar is.

Maar ik zou vandaag niet te verdeeld gaan stemmen. Hij heeft een plausibele vosclaim dus ik zou die volgen dus dan is het Sander of Maroen. Stemming is 3-1 voor Sander voorlopig, dus ik roep op tot eenheid. :D
 

DeletedUser74597

Guest
Hrt word al spanender ik zit aan die ziener claim te denken .
Sander of maroen mogelijk nog wolf .ik denk eerder dan dat maroen wolf is omdat ik sander nog niet echt verdacht vind .
Dus mijn stem is maroen voor vanavond .
Ik ga vanavond ffkijken naar de berichten nog van sir trones en lena , wie weet wat er nog vindbaar is :)
 

DeletedUser8414

Guest
Hrt word al spanender ik zit aan die ziener claim te denken .
Sander of maroen mogelijk nog wolf .ik denk eerder dan dat maroen wolf is omdat ik sander nog niet echt verdacht vind .
Dus mijn stem is maroen voor vanavond .
Ik ga vanavond ffkijken naar de berichten nog van sir trones en lena , wie weet wat er nog vindbaar is :)
Ik heb net 5 keer gevraagd om niet verdeeld te stemmen .... Willen we de wolven echt kans geven om last minute nog te sturen?
 
Reactiescore
167
Als het tussen Sander en Maroen gaat dan is de keuze niet zo moeilijk, dan wordt het Sander

lynch dag 2 stemde maroen op Lena (wolfje) met heel veel risico (teveel om wolf te zijn) en sander stemde een goedje eruit... ik denk dus dat maroen sowieso geen wolf is

Niet janken als dit al eerder gezegd is ;) Ben gewoon (voor mezelf) even de redenatie aan het opschrijven
 

DeletedUser76681

Guest
Tigor speelt gewoon ook haar goedjesgedrag met haar posts vol lucht?

10000 LUCHTBALLONNEN KLEURen de hemelblauw

Was jij niet degene die eerder zei dat Tigor hetzelfde speelde als het vorige potje? Kan het zo 1, 2, 3 even niet terugvinden maar dat dacht ik.
Dat waren freaker of Time die dat zeiden :)

Maar ik wil hierin wel de meerderheid in volgen. Sander Als ik dan een paar postst bekijk van hem en Sir vind ik ze wat geforceerd overkomen. maar dat kan ook aan mij liggen. (kga ze zo ff toevoegen)

Edit:
Vooral bij deze postst heb ik geen goed gevoel.

In mijn inzien had ik pok het volste recht om mijn stem te veranderen. Zie redenen die ik had gegeven.

Ik wou letten hoe je reageert op mijn stemverandering. Ik weet genoeg haha. :D

Wat zijn je conclusies dan?

Ik zal dit ook gewoon op het forum zetten, alsof het niets is...

Het feit dat je jezelf al zo in de verdediging trekt zegt al veel tbh

Ik ben goedje :cool:

Wat zegt het dan en waarom zo je het niet op het forum zetten? Als je gelooft dat ik wolf ben dan moet je toch jouw bevindingen delen.

Ach Sander, nergens zie je staan dat ik je verdenk als wolf, als ik je verdenk, hou ik dit nu even voor mezelf.

En als ik nu gewoon ga zeggen dat je wolf bent, is het beetje raar he. Er is zo goed als niets gebeurd vandaag, behalve discussies waaruit je bijna niet, tot geen conclussies uit kunt trekken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
770
tis volle maan ben bozer dan anders voel iets in mij opkomen GRRRR
 

DeletedUser76681

Guest
Denk eerder dan een haarbal stalov ;) dat ligt naart schijnt fel op de maag
 

DeletedUser8414

Guest
Goed, ik wil nog even iets zeggen voor het geval ik dood ga, ik vermoed dat jullie het zelf ook wel weten maar voor de zekerheid. Naar mijn gevoel is Sander welp, dus stel dat dit klopt dan is het nog steeds verder zoeken tussen Maroen en Lenov voor ofwel wolf maroen ofwel lieveling Lenov.
 

DeletedUser66129

Guest
Lynch & Lunch

1. maroen1 -> Lenov
2. Single Malt
3. sander14 -> Maroen -> Lenov
4. Tigor -> Sander
6. Lenov -> Maroen
8. Greengang -> Sander
12. Freaker Play -> Sander
15. Jenskeuh -> Sander
17. Jessicavd -> Maroen -> Sander
18. Capricorno -> Sander
19. Stalov -> Jenskeuh -> Ongeldig

Sander14 – 6
Lenov - 2
Maroen – 1

Sander14 was de lynch, hij was Wolf.

Lenov was lunch van vandaag, hij was de Vos

Er waren dit keer géén klaagmuurberichten.

@Stalov de flikker van de dag, stemmen op een dooie :p
 

DeletedUser8414

Guest
Het wordt trouwens ook eens tijd dat de rommelmaker met iets komt, er is alleen nog de welp en de lieveling dus rommelmaker kan wel duidelijk aangeven waar de lieveling tussen zit.

Maroen zal wel welpje zijn, straks nog even paar dingen checken. Dus lieveling, dat is aan jou rommelmaker :D Al kan die best lieveling geworden zijn.
 
Reactiescore
770
ben geen flikker ben HETEROB

gvd dit gaat te ver
 

DeletedUser66944

Guest
Het wordt trouwens ook eens tijd dat de rommelmaker met iets komt, er is alleen nog de welp en de lieveling dus rommelmaker kan wel duidelijk aangeven waar de lieveling tussen zit.

Maroen zal wel welpje zijn, straks nog even paar dingen checken. Dus lieveling, dat is aan jou rommelmaker :D Al kan die best lieveling geworden zijn.
de rommelmaker van dienst!

Er zit een lieveling tussen capri / tigor & maroen.
 

DeletedUser8414

Guest
Ik begon eigenlijk te denken dat er geen lieveling zou zijn, dat was de enige optie om nog een geloofwaardige wolvenaantal te hebben.

Welke checks heb je allemaal gedaan?
 

DeletedUser66944

Guest
Ik begon eigenlijk te denken dat er geen lieveling zou zijn, dat was de enige optie om nog een geloofwaardige wolvenaantal te hebben.

Welke checks heb je allemaal gedaan?
Ik heb maar 2 checks heel het potje hé. Dit was mijn eerste wachtte op de vos check & wou gisteren niet claimen aangezien ik dan best een lunch target kon zijn.
 

DeletedUser8414

Guest
Dat wist ik niet, straks maar eens kijken dan.

Trouwens, iets anders, sterft een opgegroeide welp als welp of als wolf? @*Netsky ?
 
Bovenaan