[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #260

DeletedUser8414

Guest
Kijk dit is precies wat ik bedoel, het is op een gevoelskwestie gericht. Je gaat me niet zeggen dat je het ergens op gebaseerd hebt. Het slaat weliswaar nergens op. Sorry dat ik niet iedereen uitgebreid onder de loep kan nemen, zal het zo proberen, maar carnaval is begonnen.
Ik heb zelf al toegegeven dat ik in een tunnelvisie op jou zit. Dus ja, dan zie ik alles in dat perspectief, dat ontken ik niet eens. Maar als je mij neutraal vraagt lost van de vosclaim kwam ik ook al bij jou uit op gevoel en op basis van argumenten. Dus die vosclaim versterkt dat. De andere moeten weten wat ze doen maar ik blijf met mijn stem op jou.
 

DeletedUser72524

Guest
Ik heb zelf al toegegeven dat ik in een tunnelvisie op jou zit. Dus ja, dan zie ik alles in dat perspectief, dat ontken ik niet eens. Maar als je mij neutraal vraagt lost van de vosclaim kwam ik ook al bij jou uit op gevoel en op basis van argumenten. Dus die vosclaim versterkt dat. De andere moeten weten wat ze doen maar ik blijf met mijn stem op jou.

Oké dan zal ik de anderen overtuigen, ik snap trouwens dat je mij als wolf gaat zien op basis van dit potje net zoals vorig potje. Maar geloof me je gaat wel burger zien ;)
 

DeletedUser66944

Guest
Best veel mensen die hun mening niet durven uiten over de lenov check. Laat het aub weer geen chaos worden juist op het laatste moment.

meest logische stem zou maroen of sander zijn. Zijn die 2 goedjes dan is lenov lieveling en dan lynchen we hem.

Bon ik ga niet zo heel actief meer zijn vandaag ik kijk wel wat jullie willen doen.
 
Reactiescore
167
Goed nieuws, wedstrijd toch afgelast... na ajax reageer ik weer :D
 

Deleted User - 2265087

Guest
Je kan zeker gelijk hebben wat dat betreft.

Maar los van dat zijn er nog steeds de feiten: Vosclaim duid jou of Maroen aan, dus het is gewoon logisch dat we jou of Maroen lyncheEr zitten niet heel veel speciaaltjes in denk ik, de basic speciaaltjes maar te zien aan de nog niet zo heel veel dode speciaaltjesn. Dan kies ik voor Jou omdat ik jou in het begin al verdacht vond en Maroen niet. Dat is gewoon logica. :)

Had jij niet zelf beredeneerd dat dit niet kan, want:
19 spelers, 1 infectiewolf (telt voor 2) en 1 wolf zijn al dood. Verder is er nog een welp (dat is slechtje 3) en een lieveling (slechtje 4). Dus dan kan er niet nog een wolf in zitten, die kans is iig best wel klein.
Maw, Lenov is dan de lieveling en daarover had iemand ook een mooie post gemaakt.

Al eerder had lenov in de klaagmuur iets laten weten, en hij speelt sowieso een rol van speciaaltje. Dus ik geloof zijn claim wel als vos.

Maar mijn stem gaat dus op Time4planB

Ben er zeker van dat hij wolf is. Hij speelt minder actief en uitgebreid dan eerdere keren dat hij zich openlijk kon uiten, bewijzen en voordoen als goedje. Nu is hij veel stiller. Daarnaast heeft hij al eerder dit potje een goedje zitten verdacht maken, met lynch als gevolg. Foei alle meelopers weer, helaas, pindakaas.
T4B zou hier niet mee weg mogen komen. Valt me ook op hoe hij gewoon naast Lena reageerde en niet er op inging.

Stalov

Daarmee ontwijk je wel mijn vraag om zelf uw mening over alle spelers te spelen.

Jessica is gwn goedje, ze wil al zo lang eens slechtje zijn dan ging ze echt niet inactief zijn als ze het was.
Tigor speelt gewoon ook haar goedjesgedrag met haar posts vol lucht? :x
Greengang acht ik goed met zijn denkwijze bij zijn theorie omtrent blue.
Freaker acht ik goed omdat hij mijn theorie om lenov te lynchen openlijk tegensprak.
Capri acht ik goed door de manier waarop ze meedenkt, ik herken er haar goedjesgedrag in.
Stalov is eerder een gevoel maar gewoon de manier waarop hij reageert acht ik hem eerder goed dan slecht.

Maar zoals ik zei, ik wil jouw mening over iedereen die nog in het potje zit graag horen.

Was jij niet degene die eerder zei dat Tigor hetzelfde speelde als het vorige potje? Kan het zo 1, 2, 3 even niet terugvinden maar dat dacht ik.

Best veel mensen die hun mening niet durven uiten over de lenov check. Laat het aub weer geen chaos worden juist op het laatste moment.

meest logische stem zou maroen of sander zijn. Zijn die 2 goedjes dan is lenov lieveling en dan lynchen we hem.

Bon ik ga niet zo heel actief meer zijn vandaag ik kijk wel wat jullie willen doen.

Eerst Lenov lynchen lijkt mij logischer, de kans dat hij wolf is is volgens mij wat groter.

En @TimeforplanB, thanks voor BM:)
 

DeletedUser72524

Guest
Lunch is gister wel doorgegaan, dus vermoedelijk zit er wel nog een gewone wolf in. Zie je @Jenskeuh ook Capri beredeneerd verkeerd en je ziet haar als goedje plus een ervaren speelster.
 

DeletedUser

Guest
Het niveau is hoog, het niveau is laag,
dit zou een van de potjes zijn waar een bewezen ziener gelyncht zou worden,
o wat is dit vaag

Op d'n eerste dag was ik dit spel vergeten,
zodoende kon ik door mijn actie niets weten,
gelukkig werd ik toen niet opgegeten,
 

DeletedUser66944

Guest
Je had toch dag 1 op SM gestemd? Hoezo ben je dan het spel vergeten?
 

DeletedUser

Guest
Vergeten om mijn actie te doen,
vergeef me, groen,
maar als ik er uit vlieg,
dan is dat niet doordat ik lieg,
maar doordat jullie als spelers dom zijn
wat is dit potje toch voor de wolven fijn
goed gespeeld maroen1, sander en jenskeuh,
jullie spelen nu een mooi potjeuh
gefeliciteerd wolventeam,
de dwaasheid van de burgers hier hebben jullie goed gezien
 

DeletedUser8414

Guest
Had jij niet zelf beredeneerd dat dit niet kan, want:
19 spelers, 1 infectiewolf (telt voor 2) en 1 wolf zijn al dood. Verder is er nog een welp (dat is slechtje 3) en een lieveling (slechtje 4). Dus dan kan er niet nog een wolf in zitten, die kans is iig best wel klein.
Maw, Lenov is dan de lieveling en daarover had iemand ook een mooie post gemaakt.



Stalov



Was jij niet degene die eerder zei dat Tigor hetzelfde speelde als het vorige potje? Kan het zo 1, 2, 3 even niet terugvinden maar dat dacht ik.



Eerst Lenov lynchen lijkt mij logischer, de kans dat hij wolf is is volgens mij wat groter.

En @TimeforplanB, thanks voor BM:)
Er moet zoals ik zelf zei nog een wolf zijn anders was er geen lunch, maar idd heel hoge wolvenverhouding dus. Tenzij er geen lieveling is maar dat lijkt me onmogelijk aangezien volgens de instellingen de wolven die sws kunnen kiezen.

Ik zei dat tigor speelt zoals ze meestal doet als goedje.
 

DeletedUser8414

Guest
Waarom zou jij de zienerclaim negeren capri? Zeker gezien je weet dat er 100% nog een andere wolf is.
 

DeletedUser66944

Guest
Ik begin steeds minder van dit potje te snappen :p Zo veel dingen gebeurd die ik niet kan plaatsen
 

DeletedUser8414

Guest
Capri leest het minder grondig door dan ik vermoedde, dat houden we best ook in de gaten.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Lunch is gister wel doorgegaan, dus vermoedelijk zit er wel nog een gewone wolf in. Zie je @Jenskeuh ook Capri beredeneerd verkeerd en je ziet haar als goedje plus een ervaren speelster.

Laat mij, mijn ziek zijn heeft mijn helderheid gewoon wat afgezwakt ja :(

Waarom zou jij de zienerclaim negeren capri? Zeker gezien je weet dat er 100% nog een andere wolf is.

Als wolf zou het juist dom zijn om dat te doen.

Als dat bezwaar dan nu wel uit de wereld is geholpen (het is idd pittig dom dat ik me niet realiseerde dat lunch een wolf betekent, verklaart wel een post die ik eerder niet snapte) kan mijn stem wel op Sander14.
Maroen is mij totaal niet opgevallen dit potje (hoewel dat ook ligt aan het gebrek aan pf) en Sander vind ik al vanaf dag 2 verdacht. Nu blijkt dat Lenovs verhaal kan kloppen lijkt het mij duidelijk.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Capri leest het minder grondig door dan ik vermoedde, dat houden we best ook in de gaten.

Sorry, maar als ik me niet lekker voel dan lees ik dingen inderdaad wat minder grondig door en het verklaart dan wel een zin van jou die ik eerder niet snapte (Sander zou wolf zijn omdat hij anders wel doorhad dat jou theorie niet kon want lieveling kon niet lunchen).
 

DeletedUser8414

Guest
Ik zie wel nog een verdeeldheid in stemmen tussen Sander en maroen dus ik wil wel oproepen tot eenheid zodat de wolven last minute niet nog kunnen gaan sturen.

Volgens mij is Sander gewoon wolf en gaat die dood maar we kunnen al eens denken wat na vandaag, ik heb een vermoeden wie de volgende wolf (welp of lieveling) is, daarop ga ik dan ook mijn schot zetten maar ben nog benieuwd wat jullie denken wie het nog is?
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik roep de mensen op om op Sander te stemmen!
En dan ga ik nu slapen in de hoop morgen beter te zijn om de wolven dan achter de vodden te gaan zitten!
 

DeletedUser72524

Guest
Yoo ik ga niet meer kijken, Ajax heeft gewonnen dus dat gaan wij vieren. Jullie gaan spijtig genoeg gewoon burger zien, vertrouw Lenov niet. Ik ga ook niet meer Maroen stemmen.
 
Reactiescore
2.196
Al eerder had lenov in de klaagmuur iets laten weten, en hij speelt sowieso een rol van speciaaltje. Dus ik geloof zijn claim wel als vos.

Maar mijn stem gaat dus op Time4planB

Ben er zeker van dat hij wolf is. Hij speelt minder actief en uitgebreid dan eerdere keren dat hij zich openlijk kon uiten, bewijzen en voordoen als goedje. Nu is hij veel stiller. Daarnaast heeft hij al eerder dit potje een goedje zitten verdacht maken, met lynch als gevolg. Foei alle meelopers weer, helaas, pindakaas.
T4B zou hier niet mee weg mogen komen. Valt me ook op hoe hij gewoon naast Lena reageerde en niet er op inging.

Haha wat een vieze wolf ben ik toch :D
 
Bovenaan