- Reactiescore
- 1.075
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Inderdaad, zelfs in accountchats is Laurens een ouwe bromsnor. Johan Derksen is er niets bij.![]()
De moment dat je mij een debiel gaat noemen bewijst al maar weer dat je niet meer dezelfde bent of je je constant vijandig opstelt naar iedereen.Niks. Ik irriteer me mateloos aan al die domme opmerkingen van de meow kant. Rekruteren jullie enkel debielen ofzo?
De moment dat je mij een debiel gaat noemen bewijst al maar weer dat je niet meer dezelfde bent of je je constant vijandig opstelt naar iedereen.
In die context klopt dat volgens mij gewoon ?
Sterke reactie ook. Bij a even goed als "ik zit niet in bier"
Dan is Laurens nog steeds een maagd.Zal ik maar on-topic gaan?
Wat als Laurenz lief tegen iedereen zou zijn?![]()
In die context klopt dat volgens mij gewoon ?
Sterke reactie ook. Bij a even goed als "ik zit niet in bier"
citaat: "Rekruteren jullie enkel debielen ofzo?"Ik noem jou geen debiel.
Klopt, vandaar ook de ? er achter, zodat iemand met kennis mij kan vertellen of dat echt verkeerd is aangezien ik het idd vaker gebruik.Je moet dankbaar zijn dat mensen je proberen wat taal kundigheid bij te brengen, waardeer ik zelf altijd wel in ieder geval
Ik negeer (zeker niet bewust) geen inhoudelijk reacties voor zo ver ik weet ?Zit je blijkbaar wel diep he...
Vraag je om inhoudelijke reacties, krijg je die van onder andere mij en Zaeres en wat doe je? Lekker negeren.
Je moet dankbaar zijn dat mensen je proberen wat taal kundigheid bij te brengen, waardeer ik zelf altijd wel in ieder geval
citaat: "Rekruteren jullie enkel debielen ofzo?"
In deze is meow de jullie en ik de recruit... dus onrechtstreeks...
'Taalkundigheid' aan elkaar schrijven dan en een puntje achter je zinnen gebruiken. Jij ook weer blij.