Wat als?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.758
Topic is verplaatst geworden naar Top/Flopstammen, dus dat is eventjes zoeken.
 

Deleted User - 24028

Guest
Waarom 4000 woorden lezen die niet kloppen terwijl ik maar 1 zinnetje vraag en jij het weet ?
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.486
Waarom 4000 woorden lezen die niet kloppen terwijl ik maar 1 zinnetje vraag en jij het weet ?

Maick reageerde verkeerd op een foutje van PP, waardoor PP gekickt werd en alles fout ging daarna
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Geef Maick maar gewoon de schuld:D
 

Deleted User - 24028

Guest
Weten jullie eigenlijk zelf wel wat de reden van de val is van angels ?
 

Deleted User - 24028

Guest
Al bier en fire gedoemd om te vallen dan ! Leve meow katjes !
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.140
Lag nochtans niet aan de groep sander. maarja, jij lult even vaak onzin als een Danny dus.
 

DeletedUser72524

Guest
Lag nochtans niet aan de groep sander. maarja, jij lult even vaak onzin als een Danny dus.

Eey dit kan je niet maken (vergelijken met Danny). Wil je één opmerking van mij uitlichten waar ik ergens geen gelijk in heb, wat niet op basis van subjectiviteit wordt tegengesproken? Daarbij heb ik gezegd dat het is gevallen door zelfbenoemde toppers die niet om konden gaan met de interne situatie. De zelfbenoemde toppers is subjectief en niet om konden gaan is alleen niet waar als het door de externe omgeving komt. Ik druk het expres zwart/wit uit, zodat het geen diepgang kent, want de diepgang ken ik niet.

Dus..., jij en CVC kunnen op deze situatie alleen op de man spelen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.140
Eey dit kan je niet maken (vergelijken met Danny). Wil je één opmerking van mij uitlichten waar ik ergens geen gelijk in heb, wat niet op basis van subjectiviteit wordt tegengesproken? Daarbij heb ik gezegd dat het is gevallen door zelfbenoemde toppers die niet om konden gaan met de interne situatie. De zelfbenoemde toppers is subjectief en niet om konden gaan is alleen niet waar als het door de externe omgeving komt. Ik druk het expres zwart/wit uit, zodat het geen diepgang kent, want de diepgang ken ik niet.

Dus..., jij en CVC kunnen op deze situatie alleen op de man spelen.

Dus oke. Volgens jou werkte de groep niet lekker met elkaar, daarom dat we nog steeds BG's zijn en samen acteren? Elkaar helpen etc? Ik bedoel, een beetje logisch nadenken mag ook. Ja, ik vergelijk je met Danny hierin want je gedraagt je even achterlijk als hij.
 

DeletedUser72524

Guest
Dus oke. Volgens jou werkte de groep niet lekker met elkaar, daarom dat we nog steeds BG's zijn en samen acteren? Elkaar helpen etc? Ik bedoel, een beetje logisch nadenken mag ook. Ja, ik vergelijk je met Danny hierin want je gedraagt je even achterlijk als hij.

Dit is jouw invulling. Ik zeg dat het is gevallen omdat de interne situatie niet optimaal was. Dat kan liggen aan alles, gezelligheid, geloof, zwakte/sterkte, momentopname, ruzie, inactieve leiding, etc.. Ik heb nooit beweerd dat het door één van deze reden specifiek kwam. Alleen dat het niet is gevallen omdat het te goed met Angels ging. Dat jij en CvC voor mij invullen dat ik reden A beweer is dus uit het niets, maar wel interessant.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.140
Jij zegt dat het aan de groep lag. Dat is waar ik tegenin ga (zie mijn eerste post). Dat jij nu helemaal wat anders beweert interesseert me werkelijk geen hol.
 

DeletedUser72524

Guest
Jij zegt dat het aan de groep lag. Dat is waar ik tegenin ga (zie mijn eerste post). Dat jij nu helemaal wat anders beweert interesseert me werkelijk geen hol.

Het ligt toch aan de groep? Dat is inderdaad een bewering die ik maak.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan