Wat als?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.140
Het ligt niet aan de groep als het om 1 of 2 individuen ging. Wat een vreemde conclusie.
 

DeletedUser72524

Guest
Het ligt niet aan de groep als het om 1 of 2 individuen ging. Wat een vreemde conclusie.

Kijk daar ben ik het niet mee eens, 1/2 individuen moet normaliter nooit zo krachtig zijn om een goed gefunctioneerde groep te laten vallen.
 
Reactiescore
1.139
Dat is weer iets heel anders dan wat je eerst zegt. Je geeft er een eigen draai aan en probeert iets te laten zijn zoals jij denkt dat het ging, maar het helemaal niet zo was.
 

DeletedUser76151

Guest
Antwoord geven op de vraag: 'Wat als Angels niet gevallen was' is tamelijk lastig aangezien Angels gedoemd was te vallen gezien de omstandigheden destijds.
Om deze vraag te beantwoorden ga ik er dus even van uit dat alles er rooskleurig uitzag voor Angels en er geen problemen waren :)

Dus.. als Angels niet gevallen was denk ik dat Meow meer winsten had geboekt in het Oosten dan dat ze nu doen. Aangezien Angels erg weinig rimdekking had, veel front met verschillende stammen en de accounts erg verspreid lagen.
 
Reactiescore
1.139
Kans was destijds ook heel groot dat LC3 Angels was gejoind. Dan zou Meow er heel anders uit zien en de hele wereld. Dus erg moeilijk om te zeggen
 

DeletedUser76151

Guest
Hij kwam niet door de poll van wat ik me kan herinneren?
 
Reactiescore
1.853
Na enige gesprekken met de tegenstemmers is er immers een 2e poll gestart waar ze wel doorheen kwamen, echter viel Angels enkele dagen daarna.

Edit; LC3 had zelfs de invite al gekregen
 
Laatst bewerkt:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.758
Eey dit kan je niet maken (vergelijken met Danny). Wil je één opmerking van mij uitlichten waar ik ergens geen gelijk in heb, wat niet op basis van subjectiviteit wordt tegengesproken? Daarbij heb ik gezegd dat het is gevallen door zelfbenoemde toppers die niet om konden gaan met de interne situatie. De zelfbenoemde toppers is subjectief en niet om konden gaan is alleen niet waar als het door de externe omgeving komt. Ik druk het expres zwart/wit uit, zodat het geen diepgang kent, want de diepgang ken ik niet.

Dus..., jij en CVC kunnen op deze situatie alleen op de man spelen.

Op de man in? Ik gaf gewoon antwoord waarom Angels gevallen is maar dat boeit je helemaal niet en kom je met een boekwerk dom doen.

Is je eigen schuld.
 

Deleted User - 24028

Guest
Mensen veranderen nogal doorheen de jaren man :( Velen blijven maar tegenover mij beweren dat ik nooit positief kan veranderen.. Maar als ik het hier zie is negatief wel gemakkelijk precies :s
Max die vroeger altijd blij was en mopjes maakte en lekker spamde is omgevormd tot iemand die irritant reageert op iedereen
Laurens was toen ik er mee samen speelde ook een top gozert die ik hier nu meer zie zeiken op anderen dan wat anders

Jammer jongens, echt waar ;) Is dit gekomen met de leeftijd of komt het door de slechte invloed van de anti-meow beweging ? (zal het zo maar noemen aangezien wanneer ik bier zeg er anders toch weer geantwoord wordt met "ik zit niet in bier"...
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.486
Mensen veranderen nogal doorheen de jaren man :( Velen blijven maar tegenover mij beweren dat ik nooit positief kan veranderen.. Maar als ik het hier zie is negatief wel gemakkelijk precies :s
Max die vroeger altijd blij was en mopjes maakte en lekker spamde is omgevormd tot iemand die irritant reageert op iedereen
Laurens was toen ik er mee samen speelde ook een top gozert die ik hier nu meer zie zeiken op anderen dan wat anders

Jammer jongens, echt waar ;) Is dit gekomen met de leeftijd of komt het door de slechte invloed van de anti-meow beweging ? (zal het zo maar noemen aangezien wanneer ik bier zeg er anders toch weer geantwoord wordt met "ik zit niet in bier"...

Echt balen man ja, super shit inderdaad.
 

Deleted User - 24028

Guest
Nu ben ik wel niet meer de enige irritante eikel natuurlijk :D
 

DeletedUser34772

Guest
Antwoord geven op de vraag: 'Wat als Angels niet gevallen was' is tamelijk lastig aangezien Angels gedoemd was te vallen gezien de omstandigheden destijds.

Ondergang van Angels was het logische gevolg van enkele oorzaken. Je kan dus niet zomaar stellen "wat als dat niet gebeurd was", aangezien jouw alternatieve realiteit onrealistisch is gezien de omstandigheden destijds.

Zelf iets bedenken is moeilijk he???
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.140
Hoezo zie zeiken op anderen? Als die anderen "toevallig" in jouw stam zitten Warre, is het zeiken? Ik praat hier zoals ik overal praat.
 

Deleted User - 24028

Guest
Het gaat er om dat ik je een toffe gozer vond op w37 en kan me niet herrineren dat jij toen zo deed. Ook niet tegenover de andere stammen. Dus again wat changed ?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.140
Niks. Ik irriteer me mateloos aan al die domme opmerkingen van de meow kant. Rekruteren jullie enkel debielen ofzo?
 

DeletedUser72524

Guest
Dragonshield is volgens mij niet veel veranderd t.o.v. 37. Altijd goed recht voor zijn raap.
 
Reactiescore
1.853
De Psych1g1l11g uithangen (Synoniem: #nikki)
Mensen erop wijzen dat ze zijn veranderd en dat hun nieuwe normen en waarden niet juist zijn.

Mensen veranderen nogal doorheen de jaren man :( Velen blijven maar tegenover mij beweren dat ik nooit positief kan veranderen.. Maar als ik het hier zie is negatief wel gemakkelijk precies :s
Max die vroeger altijd blij was en mopjes maakte en lekker spamde is omgevormd tot iemand die irritant reageert op iedereen
Laurens was toen ik er mee samen speelde ook een top gozert die ik hier nu meer zie zeiken op anderen dan wat anders
:D
 
Reactiescore
973
Het gaat er om dat ik je een toffe gozer vond op w37 en kan me niet herrineren dat jij toen zo deed. Ook niet tegenover de andere stammen. Dus again wat changed ?

Nee, Laurens is altijd al een zeiker op het AF geweest. En dit laat juist zien hoe subjectief je in situaties staat, indien iemand voor je stam/jou post, is alles prima en een topgozer. Zodra je of je stam een woord tegen van die persoon krijg is die opeens veranderd en anders. Laurens is één van de weinige spelers die elke wereld exact dezelfde attitude opstelt.
 

DeletedUser69389

Guest
Nee, Laurens is altijd al een zeiker op het AF geweest. En dit laat juist zien hoe subjectief je in situaties staat, indien iemand voor je stam/jou post, is alles prima en een topgozer. Zodra je of je stam een woord tegen van die persoon krijg is die opeens veranderd en anders. Laurens is één van de weinige spelers die elke wereld exact dezelfde attitude opstelt.

Inderdaad, zelfs in accountchats is Laurens een ouwe bromsnor. Johan Derksen is er niets bij.:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan