Behalve dat bij angels het zelf benoemd was en bij het Belgische elftal niet ben ik het daar wel mee eens.
Maar volgend mij is het ik een opzet van een wat als topic de bedoeling dat je iets ruimdenkender bent en de realiteit even laat voor wat het is. Dan kunnen nagenoeg alle stellingen namelijk...
Bv die stelling UT, als je er van uit gaat dat angels er nog zou zijn dan kan je er zelf bij bedenken dat het niet vol zat met mensen die denken dat ze top zijn of dat die goed overeen kwamen en naar elkaar kunnen functionere. En dan zouden jullie er een leuker antwoord op kunnen geven ipv gewoon de topic starter af te kraken omdat jullie eigen fantasie te beknopt is of jullie niet naar je verleden stam willen zien.
In deze stelling zou ik zeggen dat de wereld er anders uit had gezien. Angels had ik tegenstelling tot bier nu hier ik het noorden niet veel extra rim recruits er bij genomen. Lady corvette had in angels gezeten. Daarop zou leg vijand zijn gewoon van angels en wie weet even goed in meow kamp terecht zijn gekomen. Vooral dingen die betrekking hebben op mijn regio gezien ik van de anderen niet zo veel af weet.
De laatste reactie van Sander brengt ons wel mooi over naar de andere hier geposte wat als. Want als angels vol zat met zelfbenoemde toppers en het boterde daar niet. Waarom nu wel in bier en fire ? Zijn er zelfbenoemde toppers weg of zijn gewoon de groepen kleiner waardoor het wel functioneert ? Ik hoop voor jullie het eerste, want als angels om die reden gedoemd was en die reden er nog steeds is en zeker terug zal zijn als bier en fire terug samen gaan, zijn dan bier en fire ook niet gewoon gedoemd ?