Wat als?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.303
Wat als meow top spelers had.
 
Reactiescore
1.075
Max is sws wel een toppur!
 
Reactiescore
1.853
Ik verwacht nog veel van de spelers op SoQ. Hoezo zouden ze anders een namechange doen van Edjeraketje naar Sign of Quality..
 

DeletedUser76151

Guest
Heb gehoord dat de Opa's op team peanutt ook echte bazen zijn :tongue:
 

DeletedUser68252

Guest
Ik verwacht nog veel van de spelers op SoQ. Hoezo zouden ze anders een namechange doen van Edjeraketje naar Sign of Quality..

Ik vermoed eerder ''Lack of Quality'', benieuwd of Meow voor de eerste keer wel echt gaat deffen of gewoon weer een account zal opgeven zodra de aanvallen daarheen gaan. Owner was snel weg, The Owner2 ging nog sneller en Xyro lijkt even snel te vallen. Slaapverwekkend. :(

Dat team Pils over 15u edelafstand dit soort dorpen zo binnen kan halen zegt wel erg veel over de huidige staat van het oosten van Meow.

452|465
453|466
 

DeletedUser62862

Guest
Wat als de mods strenger zouden aantreden en meer banns zouden uitdelen voor off-topic?:eek2:

Dan zou er niet veel activiteit meer zijn op het AF :rolleyes:

5d66a1c079.png
 
Reactiescore
1.139
Ik vermoed eerder ''Lack of Quality'', benieuwd of Meow voor de eerste keer wel echt gaat deffen of gewoon weer een account zal opgeven zodra de aanvallen daarheen gaan. Owner was snel weg, The Owner2 ging nog sneller en Xyro lijkt even snel te vallen. Slaapverwekkend. :(

Dat team Pils over 15u edelafstand dit soort dorpen zo binnen kan halen zegt wel erg veel over de huidige staat van het oosten van Meow.

452|465
453|466

Bij Xyroptus hebben ze bet er ook zelf naar gemaakt met zo'n domme edelrichting. Kwestie van tijd dat die weg is. Heb je niet eens skills voor nodig :D
 

DeletedUser

Guest
Neem aan dat de leiding de edelrichtingen heeft bepaald, dus degene die verantwoordelijk was voor dat zaad cluster van Xyroptus kunnen we beter de schuld geven :p
 

DeletedUser

Guest
Nou, dat schijnen lijnen te zijn waarbinnen elfjes jou de weg wijzen naar je eerstvolgende dorpje!
 

DeletedUser61161

Guest
Ik vermoed eerder ''Lack of Quality'', benieuwd of Meow voor de eerste keer wel echt gaat deffen of gewoon weer een account zal opgeven zodra de aanvallen daarheen gaan. Owner was snel weg, The Owner2 ging nog sneller en Xyro lijkt even snel te vallen. Slaapverwekkend. :(

Dat team Pils over 15u edelafstand dit soort dorpen zo binnen kan halen zegt wel erg veel over de huidige staat van het oosten van Meow.

452|465
453|466

Meh, Emile is gewoon baas :cool2:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan