Wat als?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

Deleted User - 24028

Guest
Niks. Ik irriteer me mateloos aan al die domme opmerkingen van de meow kant. Rekruteren jullie enkel debielen ofzo?
De moment dat je mij een debiel gaat noemen bewijst al maar weer dat je niet meer dezelfde bent of je je constant vijandig opstelt naar iedereen.
 

DeletedUser76151

Guest
Ben normaal niet zo'n grammarnazi maar dit is al de 3e keer dat hij dezelfde fout maakt :p
 

Deleted User - 24028

Guest
In die context klopt dat volgens mij gewoon ?

Sterke reactie ook. Bij a even goed als "ik zit niet in bier"
 
Reactiescore
768
'De moment' kan niet volgens de Nederlandse grammatica, maar dat kan in België anders zijn. Ik ben geen taalkundige. Daarvoor moet je bij Joanna zijn (mijn taalkundige docent).
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
In die context klopt dat volgens mij gewoon ?

Sterke reactie ook. Bij a even goed als "ik zit niet in bier"

Je moet dankbaar zijn dat mensen je proberen wat taal kundigheid bij te brengen, waardeer ik zelf altijd wel in ieder geval
 

DeletedUser61161

Guest
Zal ik maar on-topic gaan?

Wat als Laurenz lief tegen iedereen zou zijn? :eek2:
 
Reactiescore
1.148
In die context klopt dat volgens mij gewoon ?

Sterke reactie ook. Bij a even goed als "ik zit niet in bier"

Zit je blijkbaar wel diep he...
Vraag je om inhoudelijke reacties, krijg je die van onder andere mij en Zaeres en wat doe je? Lekker negeren.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik noem jou geen debiel.
citaat: "Rekruteren jullie enkel debielen ofzo?"
In deze is meow de jullie en ik de recruit... dus onrechtstreeks...

Je moet dankbaar zijn dat mensen je proberen wat taal kundigheid bij te brengen, waardeer ik zelf altijd wel in ieder geval
Klopt, vandaar ook de ? er achter, zodat iemand met kennis mij kan vertellen of dat echt verkeerd is aangezien ik het idd vaker gebruik.

Zit je blijkbaar wel diep he...
Vraag je om inhoudelijke reacties, krijg je die van onder andere mij en Zaeres en wat doe je? Lekker negeren.
Ik negeer (zeker niet bewust) geen inhoudelijk reacties voor zo ver ik weet ?
 

DeletedUser

Guest
Je moet dankbaar zijn dat mensen je proberen wat taal kundigheid bij te brengen, waardeer ik zelf altijd wel in ieder geval

'Taalkundigheid' aan elkaar schrijven dan en een puntje achter je zinnen gebruiken. Jij ook weer blij.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
citaat: "Rekruteren jullie enkel debielen ofzo?"
In deze is meow de jullie en ik de recruit... dus onrechtstreeks...

Als ik op jou doelde, had ik het wel algemener gezegd als in "recruit Meow enkel debielen ofzo?" Ik zei duidelijk jullie, dat wil meestal zeggen dat jij er niet bijhoort. Maar hey, als je een voorbeeld wil, kijk even de post boven me.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan