DeletedUser47681
Guest
In die uitleg zegt Illy alleen dat hij die kerel bewust gestabt heeft, dus dan zou hij eigenlijk ook op de lijst moeten.
Indicud lijkt me inderdaad een stabbertje!
Goed Illy, ik laat je eruit als iemand bezwaar heeft kan die altijd hier terug beginnen aangezien ik top/flop niet echt veel lees
In die uitleg zegt Illy alleen dat hij die kerel bewust gestabt heeft, dus dan zou hij eigenlijk ook op de lijst moeten.
Ik wil doorgroeien en Psycho weerhoud mij dat door vriendjes politiek. Erg leuk maar niet als je aan de top wilt komen. Draait het daarom? Ja anders ging ik habbo hotel spelen en daar in een kamer een bank plaatsen.
Groetjes,
Willy
Als iemand alle info van een stam doorspeelt en vervolgens je begint uit te maken voor van alles en nog wat dan stopt voor mij automatisch een PBG en dat zal voor meerdere personen zo zijn. Hij heeft veel kansen gehad.
Ja daar kan ik indicud gerust als stabber voor neerzetten:rolleyes.
Als iemand alle info van een stam doorspeelt en vervolgens je begint uit te maken voor van alles en nog wat dan stopt voor mij automatisch een PBG en dat zal voor meerdere personen zo zijn. Hij heeft veel kansen gehad.
Dude, als je die erbij zet zou dat echt belachelijk zijn. Er is een verschil tussen daadwerkelijk stabben en verkeerde afspraken maken
Staat een hele duidelijke uitleg bij top/flop spelers.
Goed Illy, ik laat je eruit als iemand bezwaar heeft kan die altijd hier terug beginnen aangezien ik top/flop niet echt veel lees
Nou, nou, nou wat een stabber die Indicud
Vanaf het begin af aan alles voor de stam gedaan. Een oorlog nagenoeg solo gewonnen waar Psycho bijna aan te onder was gegaan. Dorpen gecleared voor haar stamleden en dan voornamelijk Chaoske. Als Indicud geen rol speelde hierin was Chaoske al lang weggeedelt door -SF-, maar wat dan vervolgens gebeurd is dat Chaoske een speler "zonder troepen" (oké, op die ene clear en 2k speer en zwaard na verdeeld over 10 dorpen) denkt dat hij alles in de buurt kan gaan claimen.
Nou waren er niet echte regels betreft claimen in de stam, maar als je geen troepen bezit ga je niet een 5tal dorpen claimen lijkt mij. Wij namen zijn claims dan ook niet echt serieus en hebben gevraagd om daarmee te minderen. Met een limiet van 7 claims per speler kan je bijna een heel continent wel gaan claimen. Vervolgens is er vanaf ons een account een keuze gemaakt om geen gehoor te geven aan Chaoske zijn claims en dat is verkeerd.
Als de helft van je stam je daarvoor gaat haten, kan je ook niet meer leuk door blijven spelen en is het vertrouwen in elkaar er gewoon niet meer. Eind goed, al goed als je Indicud hiervoor als stabber wilt neerzetten, be my guest