Klopt
eigenlijk wil ik dit liever niet doen maar nu is het te laat dus jouw idee staat me wel aan
Ik kom het echter hier in het oog houden en op de voet volgen, iets wat Jannes niet deed
Veelbelovende openingspost ja.
Reactie op Illy & gebaseerd op Hundredeyes zijn verhaal over Illy's stab. De PM die hij plaatste op het forum is exact de PMconversatie die illy en hij ingame gevoerd hebben; ik heb deze doorgestuurd gekregen.
Zie voor als er over 'de PM' gesproken wordt, deze posts::
https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?192643-Top-flop-spelers&p=5913147&viewfull=1#post5913147
Hier even mijn kant van het verhaal over de hele situatie met Hundredeyes, aan het begin van de wereld startte ik wat later als iedereen en op een gegeven moment viel hij mij op, dus ik dacht een PB is wel handig dus vroeg het hem en so it's done. Op een gegeven moment had ik inderdaad een co nodig dus heb ik meerdere mensen gecontacteerd en er waren ook al meerdere gegadigden die bij mij op het account wouden spelen maar ik wou een breed scala van aanbod vandaar dat ik ook vroeg of die wel actief was etc. ik heb dus nooit gezegd dat hij daadwerkelijk mijn co zou worden.
--- Niet geheel relevant, maar prima intro.
Aan het begin wat contact gehad maar op een gegeven moment hadden we bijna geen contact meer en dus groeide wij rustig door, ik was me van geen kwaad bewust.
Hoezo van geen kwaad bewust? Hoe had je van kwaad bewust kunnen zijn in die fase? Rare draai in je verhaal, lijkt meer bedoeld om sympathie te krijgen dan dat het je verhaal ondersteunt.
Op een gegeven moment toen Wal. aan het vallen was kreeg ik ineens een berichtje van Hundredeyes dat die aan het spioneren was waar ik totaal niet content mee ben en heb hem ook nooit gevraagd of die dit wou doen.
Dat hij aan het spioneren was? Hij vraagt jou letterlijk of het handig is om even naar wat informatie te vissen. Dit doet hij terwijl hij NIET in die stam zit en gewoon met de leider via PM babbelt (bron: TWstats & PM's op top/flopspelers forum, die ik ingame ook exact hetzelfde doorgestuurd gekregen heb en dus geenzins selectief geplaatst zijn). Hoe spioneert hij dan?
Intussen reageer je zelf op zijn informatie met meer vragen over wat ze exact zeiden & reageer je erop door een bepaald target te noemen van die stam om zo de problemen die je via deze informatie verkrijgt op te lossen. Dus, niet content mee ja? I smell bullshit.
Ik had geen flauw benul meer of we PB waren want we hadden amper nog contact, toen op een gegeven moment joinde ik MU en kreeg te horen dat hij de hele tijd al samen had gespeeld met Troepe4, dat is nou juist de speler die mij weg wou hebben. Vond ik al een beetje een raar verhaal. Ik kreeg een berichtje van Hundredeyes met de vraag of wij nog PB waren en hier ben ik express niet op ingegaan zodat ik verwachtte dat hij wel door zou hebben dat de situatie wat veranderd was.
Geen flauw benul van de PB terwijl Hundred je hier specifiek om vraagt of deze nog staat? En je dit negeert ja? Je hebt een PBG afgesproken maar denkt dat, omdat je eventjes iets minder contact had, deze dus afgelopen is? En waarom is dit relevant voor de stab? Je hebt de dagen voor je stab meermaals contact gehad en hij heeft je vaker gecontacteerd over het PBG zijn, samenwerken, en gezamenlijke toekomstopties. Bullshit dus.
En Troepe4, mee samengewerkt? Je leest letterlijk in Hundred zijn post dat dit de speler is waarvan hij juist info los troggelde via PM, VÓÓR JOU, waardoor jij wist dat er plannen tegen je waren. Dus hij heeft met Troepe4 samengewerkt tégen jou? I smell bullshit, again.
Niet reageren betekent dat hij moet ruiken dat de PBG niet meer bestaat? Bullshit nummer 3, leuk geprobeerd jezelf in te dekken maar slaat werkelijk waar nergens op. Je eigen stab confirmed.
Leuk ook dat je nog letterlijk dit naar hem PM't, over de 'onbekende vriend', waarmee je dus Hundredeyes bedoelt; dus, je wist niks meer van de PBG nee?
Ik had voor de zekerheid zijn dorp geclaimed voor dat iemand anders dit zou doen. Toen ineens joinde hij MU en viel mijn mond open van verbazing, eerst speel je info door naar andere spelers en vervolgens join je de desbetreffende stam.
Voor de zekerheid, voordat anderen dat doen. Alright, interessante wending. Op zich geloofwaardig & het strookt met je PM met hem, maar op dit stukje kom ik later nog terug.
Hij joinde MU en je mond viel open ja? Hij had info naar jou doorgespeeld vanuit MU die hij verkreeg via PM's, heeft jou daarmee geholpen, jij stelt voor een MU speler aan te vallen en joint daarna zelf MU, maar je vindt het raar dat hij je volgt? I'm confused. Wat een onzin zeg. Hij was verbaasd waarom JIJ joinde, waarom moet jij verbaasd zijn dat HIJ daarna ook joint, als jouw PBG? En jij wist toch al lang wat de intentie in eerste instantie was, gezien hij je dat in PM gestuurd had, en met je wilde overleggen of het een goede stap was (zie screenshot hierboven again)? Waarom viel je mond dan open van verbazing? Weeral, mooi voor je zielige verhaaltje, maar totaal geen waarde.
Ik dacht ook dat ik telkens vrij duidelijk was dat ik liever niet bij hem in de stam zit, meerdere keren (zo'n 10x) heeft hij gevraagd om samen in een stam te zitten en meerdere keren heb ik verteld dat dit nou eenmaal niet ging.
Bron? Argument zonder onderbouwing van PM's e.d.? Je hebt hem dit in de PM-wisseling tussen 8 feb en 14 feb NOOIT genoemd in ieder geval.
Ik begon het een beetje zat te raken, eerst afspraken die niet nagekomen werden, toen info die word doorgespeeld, amper contact, dit was ook 1 van de redenen waarom ik liever geen PB met zo'n speler wou hebben. Wellicht had ik dit moeten zeggen maar ik dacht dat hij het wel door zou hebben na meerdere keren heb afgewezen te hebben om samen in een stam te zitten, niet in te gaan op de PB vraag, na het zien dat ik zijn dorp geclaimed had.
Afspraken die niet nagekomen werden? Welke afspraken dan? Waar is je onderbouwing, alweer?
Zat ervan dat info doorgespeeld wordt? Heb je niet laten blijken in ieder geval, zoals ik al zei.
Amper contact? Ook bullshit, want jullie hebben in die periode dat je de keuze maakte regelmatig contact gehad, alleen jij was oppervlakkig, kortaf en negeerde hem half wanneer hij wilde overleggen over volgende stappen samen.
En nu moet hij doorhebben dat je geen PBG wil omdat je zijn dorp geclaimed hebt? Je zegt hierboven dat je zijn dorp slechts claimde om te voorkomen dat stamgenoten dat deden, je zegt hetzelfde in het PM gesprek met hem en insinueert daarmee dat het ter bescherming van hem is. Wat een aparte nieuwe invalshoek voor één en hetzelfde feit. Je spreekt jezelf iig mooi tegen nu.