DeletedUser76018
Guest
The Stab Topic
Hier kan je discussieren over mogelijke stabs die gepleegd werden.
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik neem deze topics vaak niet meer serieus. De kleinste dingen worden al stab genoemd.
Graag gedaan
(Niet mijn post though)
Over dat je stabben normaal vind zal ik niets over zeggen want je verpest het gewoon voor jezelf. Succes op 47 en ik zie je vast in de lijst verschijnen dan
Graag gedaan
(Niet mijn post though)
Over dat je stabben normaal vind zal ik niets over zeggen want je verpest het gewoon voor jezelf. Succes op 47 en ik zie je vast in de lijst verschijnen dan
Als je een goede 'stabber' bent, dan moet je ook rekening houden met het feit dat je hier terecht kan komen te staan. Dat betekent dat je alleen kunt stabben als je zeker weet dat degene die je stabt, nooit te weten komt dat je hem stabt. Dat is gewoon politiek in mijn ogen en dat wordt een stuk vaker gedaan dan je denkt, ook (misschien wel juist) door topspelers.
Mij zul je wel op de lijst zien verschijnen als je helemaal onderaan gaat kijken
Niet moeilijk doen Tom:bijl:
Alle geluk zal ik het dan deze keer beoordelen. Mijn mening is iets minder mild tov stabs
Aanrader
Gisteren ben ik door de speler Littlerobert geedeld.
Een speler die leider was van mijn stam was en mij toegezegd had een dorp voor mij te clearen.
Littlerobert was op de hoogte van de clear die ik had ontvangen een paar dagen hiervoor en heeft mij toen nog OS gestuurd een paar dagen later bleek hij mij echter niet nodig te zijn en zag hij het perfecte moment mij te edelen en van stam te switchen.
Ik wil andere spelers daarom ook waarschuwen voor deze backstaber en ik hoop dat hij het nog moeilijk gaat krijgen in deze wereld.
In middels zit hij in de stam Awesome maar zoals in mijn geval zal hij er niet voor schromen om van stam te veranderen en weer leden van zijn vorige stam (3 uur geleden) te edelen.
Hieronder twee links die zijn edel en stam history laten zien:
http://nl.twstats.com/nl47/index.php?page=player&mode=conquers&type=gain&id=322185
http://nl.twstats.com/nl47/index.php?page=player&mode=tribe_changes&id=322185
Met Vriendelijke Groet,
Clanktank