W47 stabtopic!

DeletedUser76018

Guest
The Stab Topic

Hier kan je discussieren over mogelijke stabs die gepleegd werden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76952

Guest
Ik ben gestabd want ik was vrienden met iemand maar hij ging achter me rug om praten in zijn premade stam. :(
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.745
Iets positiever mag wel :') Het stab topic is al aanwezig voordat de wereld is gestart :')
 

DeletedUser76018

Guest
Ik neem een objectieve beslissing en plaats die onder de categorie:

ERGSTE STAB OOIT IN W47. Ooit, snap je? 'T is de enige.

Laten we dit nou niet doen aub :mad:
 

DeletedUser62190

Guest
Het spijt me dat ik op dit concept reageer. Het ziet er goed uit en je hebt er echt werk van gemaakt. Maar ik erger me wel aan dit soort topics.

Waarom worden zogenaamde stabbers op een lijst geplaatst? Waarom worden deze spelers zwartgemaakt? Wat doen zij verkeerd? Stabben is net zo goed een volwaardig onderdeel van het spel als snipen. Als je gestabd wordt is het je eigen schuld. Een gebrek aan inzicht of een te groot gevoel van veiligheid aka arrogantie. Het is een kwaliteit van een speler en valt onder de noemer 'politiek'. Stabs aangeven op het forum, is net zo goed 'politiek' als het stabben zelf. Je BG schend een afspraak en je gooit het op het AF, doe je gewoon om je tegenstander uit de weg te ruimen. Precies op dezelfde manier dat hij de afspraak geschonden heeft om jou uit de weg te ruimen.

Maar ik geef toe, stabben op zo'n manier dat je tegenstander het doorheeft, is gewoon je eigen schuld en dan is het terecht dat je hier komt te staan. Maar waarom denk je dat deze spelers zo wanhopig zijn om op zo'n duidelijke manier over te gaan op stabben? Dat komt omdat het een strategie is die je kunt gebruiken zelfs als je slechter bent op andere vlakken. Het is erg simpel om te doen.

Ik zie dit soort topics niet als goede initiatieven om stabbers aan te pakken, maar als een manier van de topspelers om zichzelf te beschermen tegen noobs en andere spelers die hen kunnen verslaan omdat ze te goed gelovig zijn en geen inzicht hebben in de bewegingen en strategieën van de tegenstander. Topspelers willen geen rekening houden met noobs, vandaar dit topic.

Normaal gesproken begint een topic zoals dit met een stab. Die wordt dan aangekaart omdat de speler die het aankaart verbolgen is over het feit dat hij niet heeft zitten op te letten. Dus dat is gewoon politiek om zichzelf verder te beschermen en tegelijk wraak te nemen op de tegenstander. De serieuze reacties daarop vallen onder het kopje 'naïef'. Maar met het bij voorbaat openen van dit topic valt de politieke lading die een speler de rechtvaardiging geeft om een stab te posten totaal weg.

Ik snap wel dat je het in een mooi lijstje wil zetten ipv dat het forum wordt volgespamd met van die huilers, dus toch bedankt. Vooral omdat het ook een mooie post is. Wilde even mijn ergenis van mij afschrijven.
 

DeletedUser76018

Guest
Graag gedaan:eek::eek::eek:

(Niet mijn post though)



Over dat je stabben normaal vind zal ik niets over zeggen want je verpest het gewoon voor jezelf. Succes op 47 en ik zie je vast in de lijst verschijnen dan
 
Reactiescore
1.711
Ik neem deze topics vaak niet meer serieus. De kleinste dingen worden al stab genoemd.
 

DeletedUser75237

Guest
Graag gedaan:eek::eek::eek:

(Niet mijn post though)



Over dat je stabben normaal vind zal ik niets over zeggen want je verpest het gewoon voor jezelf.
Succes op 47 en ik zie je vast in de lijst verschijnen dan

Ik denk dat je te kort door de bocht gaat door te zeggen dat hij zelf zou stabben ook. Toch naar aanleiding van bovenstaande post. Ik kan me vergissen :)
 

DeletedUser62190

Guest
Graag gedaan:eek::eek::eek:

(Niet mijn post though)



Over dat je stabben normaal vind zal ik niets over zeggen want je verpest het gewoon voor jezelf. Succes op 47 en ik zie je vast in de lijst verschijnen dan

Als je een goede 'stabber' bent, dan moet je ook rekening houden met het feit dat je hier terecht kan komen te staan. Dat betekent dat je alleen kunt stabben als je zeker weet dat degene die je stabt, nooit te weten komt dat je hem stabt. Dat is gewoon politiek in mijn ogen en dat wordt een stuk vaker gedaan dan je denkt, ook (misschien wel juist) door topspelers.

Mij zul je wel op de lijst zien verschijnen als je helemaal onderaan gaat kijken :p
 

DeletedUser75237

Guest
Als je een goede 'stabber' bent, dan moet je ook rekening houden met het feit dat je hier terecht kan komen te staan. Dat betekent dat je alleen kunt stabben als je zeker weet dat degene die je stabt, nooit te weten komt dat je hem stabt. Dat is gewoon politiek in mijn ogen en dat wordt een stuk vaker gedaan dan je denkt, ook (misschien wel juist) door topspelers.

Mij zul je wel op de lijst zien verschijnen als je helemaal onderaan gaat kijken :p

Ja, maar als je pakweg een BG breekt, dan komt je tegenpartij daar toch altijd achter? Ik denk dat je stabben ruimer opvat dan de hoe de gemiddelde AF-bezoeker stabben definieert.

Je kan ook iemand kloten zonder afgesproken regels te schenden. Dat noemen we dan niet stabben, ook al mag het dan wel vuil zijn om te doen.

Niet moeilijk doen Tom:bijl:

Sorry! Ik wou eventjes geleerd komen doen :D
 

DeletedUser3809

Guest
Ik ben persoonlijk in ieder geval van plan deze wereld weer flink te stabben. Blij dat er al een topic voor aanwezig is.
 

DeletedUser27722

Guest
Alle geluk zal ik het dan deze keer beoordelen. Mijn mening is iets minder mild tov stabs :)

Het is maar wat je geluk noemt... :p
Nu ben je wel verplicht om op deze wereld actief te blijven voor dat allemaal in de gaten te houden en aan te passen, dus fingers crossed dat je het haalt! x
 

DeletedUser21733

Guest
Deze topic is onzin. Speel nu al 7 jaartjes tw. Heb 1 maal een stabber terug gepakt op w46. boontje komt om eigen loontje.
Maar daar werd ik dan uitgescholden en ze verplichten me er toe een nieuw account te maken. Wat ik er helemaal over vind.
Het is een spel. Niet meer en minder. Heb dan op w46 al mijn dorpen weg gegeven. Om op 47 een nieuwe start te maken. Naam gewijzigd .enz. Maar nog steeds die dreigingen om me aan te vallen ;) Zo zie je onterecht gestraft ;) Het enige dat ik in die 7 jaar deed is een stabber terug pakken. Hopelijk hier meer reacties dan dat stomme stab forum op w46. Ze zijn daar content nu mijn stam daar uiteen is gevallen ;) Denk persoonlijk dat alles al geplant was ;)
 

DeletedUser65921

Guest
Aangezien ik er wat zie verschijnen gaat deze weer open.
Bij spam sluit ik hem weer, dus gedraag je.
 

DeletedUser74595

Guest
Gisteren ben ik door de speler Littlerobert geedeld.
Een speler die leider was van mijn stam was en mij toegezegd had een dorp voor mij te clearen.
Littlerobert was op de hoogte van de clear die ik had ontvangen een paar dagen hiervoor en heeft mij toen nog OS gestuurd een paar dagen later bleek hij mij echter niet nodig te zijn en zag hij het perfecte moment mij te edelen en van stam te switchen.
Ik wil andere spelers daarom ook waarschuwen voor deze backstaber en ik hoop dat hij het nog moeilijk gaat krijgen in deze wereld.

In middels zit hij in de stam Awesome maar zoals in mijn geval zal hij er niet voor schromen om van stam te veranderen en weer leden van zijn vorige stam (3 uur geleden) te edelen.

Hieronder twee links die zijn edel en stam history laten zien:
http://nl.twstats.com/nl47/index.php?page=player&mode=conquers&type=gain&id=322185
http://nl.twstats.com/nl47/index.php?page=player&mode=tribe_changes&id=322185

Met Vriendelijke Groet,
Clanktank

Eerder geplaatst in top/flop spelers.
 
Bovenaan