DeletedUser
Guest
Ken hem niet
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Credits voor het topic aan Jannes(Jokersbrain), heb bijna alles van hem gekopieerd. Ik kom het echter hier in het oog houden en op de voet volgen, iets wat Jannes niet deed![]()
Kan ik eindelijk reageren op dit stukje. Ik beheerde 2 stabtopics op 2 werelden en heb dat maanden zeer actief bijgehouden en opgevolgd. Daarna heb ik mijn rechten afgegeven omdat het teveel tijd in beslag nam om al die discussies ect te lezen. Dus je 'verwijt' dat ik het niet op de voet volgde klopte zeer zeker niet![]()
Hoi allemaal,
Hier even een nieuwtje op het stabforum, althans voor mij een nieuwtje.. Zelf kende ik deze stabber ( Narcissistic Illy ) nog niet.
Gelukkig heb ik kennis met hem mogen maken, het verbreedde mijn horizon wat betreft stabben.!!!
Hij komt wel eens voorbij op het AF, en zal vast een bekende zijn van vele van jullie. Voor degene die hem nog niet kennen, of denken hem te kennen heb ik wat gesprekken bewaard voor jullie om zelf te oordelen.
Het begin,
Wij lagen dicht bij elkaar op de kaart, zelf buren. Na hier en daar wat contact te hebben gehad, wat overigens tot dien leuk was. Hebben wij besloten om een PBG aan te gaan, dit vanuit het goede van mijn vertrouwen naar hem toe.
Dit onder het mom van:
Beter een goede buurman, dan een verre stamgenoot.
Dan nu wat gesprekken..
Er was hier al sprake van wederzijds vertrouwen, hij vroeg tenslotte of ik zijn co wilde worden…
We gaan verder met het gesprek..
Even een pauze van 2 dagen.
HundredEyes 10.02.16 22:26
joo joo, alles cool man?
Narcissistic Illy. 10.02.16 22:31
Zeker, ook met jou?
HundredEyes 10.02.16 22:33
lekker man, wie zitten er nu allemaal op dit acc?
Narcissistic Illy. 10.02.16 22:38
Illy, lien en Bas
HundredEyes 10.02.16 22:39
Aii, wie van de 3 spreek ik nu?
Narcissistic Illy. 10.02.16 22:40
De baas van het account
HundredEyes 10.02.16 22:40
Ouwe baas haha!
Narcissistic Illy. 10.02.16 22:41
Illy noemen ze hem ook wel. De manager en brein achter Narcissistic Illy.
HundredEyes 10.02.16 22:44
Tof voor je man!
Maar Wu. stopt, dat was natuurlijk al duidelijk gezien er niks serieus aan was.. Nu is mijn vraag met wie ik ga samen werken en gezien onze samenwerking leek het mij handig om dit even te bespreken wie ik wel zou kunnen joinen en wie niet..
Narcissistic Illy. 10.02.16 22:45
Ik ben aan het wachten tot er een serieuze stam komt, Wal is niks.
HundredEyes 10.02.16 22:47
Die komt snel genoeg![]()
Maar dat is mijn vraag niet...
Narcissistic Illy. 10.02.16 22:59
Owh, wat zijn je plannen nu dan?
HundredEyes 10.02.16 23:02
Ja dat weet ik nog niet en daarom dacht ik, laat ik het met (de slimme baas) Tante Tilly eens babbelen wat in ons voordeel zou kunnen werken
Narcissistic Illy. 10.02.16 23:04
Haha grappenmaker, ben gewoon een gozer. Hmmmm ik zou het zo niet weten, doe eens een voorstel.
HundredEyes 10.02.16 23:11
Weet ik man! Maar je wilt groot worden toch? Dus wie vormt er een bedreiging op dit moment of wie niet?
Ik kan een stam joinen naar keuze en wellicht wat info winnen.
Ik kan ook gewoon verder gaan zonder stam en op onze samenwerking hangen.
Wal. zeg jij, is niks, maar we zouden er wat van kunnen maken..
Wat is jou plan van aanpak? Wie heb je op het oog?
Waar wil je naar toe groeien, noem het maar op.
Of zeg je van onze pbg is niet meer?
Om maar even een paar dingen te noemen, jij heb toch de brein zeg je? haha
Narcissistic Illy. 10.02.16 23:22
Haha ja zeker maar ga nu ook net slapen. We praten morgen wel even erover
HundredEyes 10.02.16 23:28
haha ja ik ook man, truste ouwe
Dit is deel 1/3 want het bericht is natuurlijk te lang...
Kan ik eindelijk reageren op dit stukje. Ik beheerde 2 stabtopics op 2 werelden en heb dat maanden zeer actief bijgehouden en opgevolgd. Daarna heb ik mijn rechten afgegeven omdat het teveel tijd in beslag nam om al die discussies ect te lezen. Dus je 'verwijt' dat ik het niet op de voet volgde klopte zeer zeker niet![]()
Dude, als je die erbij zet zou dat echt belachelijk zijn. Er is een verschil tussen daadwerkelijk stabben en verkeerde afspraken maken![]()
Dit precies, maar goed ik wil je wel nog een keer hier je uitleg laten doen voor ik hem er op doe.In jouw uitleg was duidelijk af te lezen dat jullie je PBG bewust hebben aangevallen. Ik heb nergens een opzegging gezien. Gewoon een zuivere stab,...
Dit precies, maar goed ik wil je wel nog een keer hier je uitleg laten doen voor ik hem er op doe.
Ik ga geen lijst maken betreft stabregels, dat zou iets te lang duren en zal nooit volledig zijn doordat er oneindig veel verschillende soorten situatie's zijn. Toch wil ik de 2 belangrijkste richtlijnen geven van wat een stab in grote lijnen inhoud om zo een idee te geven op wat er vooral geoordeeld zal worden. Namelijk: 1 Afspraakschending (het niet nakomen van uw officiële afspraak)
2 Indien je uw PBG, NAP, Vriendschap, stam, BG, onderlinge afspraak stop zet komt er een 3 dagen NAP waarin je elkaar niet aanvalt dit zodat de speler in kwestie tijd heeft zijn os ergens terug te halen ect,...
Tip, zet in de stamregels duidelijk dat er een verplichte 3 dagen NAP (of meer/minder) moet zijn wanneer iemand de stam verlaat.
Daarmee kun je zo'n soort gedrag voorkomen en moest het toch gebeuren heeft de speler in kwestie geen enkele poot om op te staan.
Edit: Want imo is het geen stab om iemand aan te vallen vlak nadat je de stam verlaat, ook al is het moreel uiterst verderfelijk gedrag.
De stab was al begaan voor dat hij überhaupt de stam heeft verlaten xD