W47 stabtopic!

Reactiescore
3.540
Credits voor het topic aan Jannes(Jokersbrain), heb bijna alles van hem gekopieerd. Ik kom het echter hier in het oog houden en op de voet volgen, iets wat Jannes niet deed :p

Kan ik eindelijk reageren op dit stukje. Ik beheerde 2 stabtopics op 2 werelden en heb dat maanden zeer actief bijgehouden en opgevolgd. Daarna heb ik mijn rechten afgegeven omdat het teveel tijd in beslag nam om al die discussies ect te lezen. Dus je 'verwijt' dat ik het niet op de voet volgde klopte zeer zeker niet ;)
 

DeletedUser

Guest
Kan ik eindelijk reageren op dit stukje. Ik beheerde 2 stabtopics op 2 werelden en heb dat maanden zeer actief bijgehouden en opgevolgd. Daarna heb ik mijn rechten afgegeven omdat het teveel tijd in beslag nam om al die discussies ect te lezen. Dus je 'verwijt' dat ik het niet op de voet volgde klopte zeer zeker niet ;)

Je blijft wel noep.
 

DeletedUser71618

Guest
https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?192643-Top-flop-spelers&p=5913147&viewfull=1#post5913147

Linkje erbij for the record, makkelijker terugvinden later :D

Hoi allemaal,

Hier even een nieuwtje op het stabforum, althans voor mij een nieuwtje.. Zelf kende ik deze stabber ( Narcissistic Illy ) nog niet.
Gelukkig heb ik kennis met hem mogen maken, het verbreedde mijn horizon wat betreft stabben.!!!

Hij komt wel eens voorbij op het AF, en zal vast een bekende zijn van vele van jullie. Voor degene die hem nog niet kennen, of denken hem te kennen heb ik wat gesprekken bewaard voor jullie om zelf te oordelen.

Het begin,

Wij lagen dicht bij elkaar op de kaart, zelf buren. Na hier en daar wat contact te hebben gehad, wat overigens tot dien leuk was. Hebben wij besloten om een PBG aan te gaan, dit vanuit het goede van mijn vertrouwen naar hem toe.

Dit onder het mom van:

Beter een goede buurman, dan een verre stamgenoot.

Dan nu wat gesprekken..



Er was hier al sprake van wederzijds vertrouwen, hij vroeg tenslotte of ik zijn co wilde worden…

We gaan verder met het gesprek..



Even een pauze van 2 dagen.

HundredEyes 10.02.16 22:26
joo joo, alles cool man?

Narcissistic Illy. 10.02.16 22:31
Zeker, ook met jou?

HundredEyes 10.02.16 22:33
lekker man, wie zitten er nu allemaal op dit acc?

Narcissistic Illy. 10.02.16 22:38
Illy, lien en Bas

HundredEyes 10.02.16 22:39
Aii, wie van de 3 spreek ik nu?

Narcissistic Illy. 10.02.16 22:40
De baas van het account

HundredEyes 10.02.16 22:40
Ouwe baas haha!

Narcissistic Illy. 10.02.16 22:41
Illy noemen ze hem ook wel. De manager en brein achter Narcissistic Illy.

HundredEyes 10.02.16 22:44
Tof voor je man!

Maar Wu. stopt, dat was natuurlijk al duidelijk gezien er niks serieus aan was.. Nu is mijn vraag met wie ik ga samen werken en gezien onze samenwerking leek het mij handig om dit even te bespreken wie ik wel zou kunnen joinen en wie niet..

Narcissistic Illy. 10.02.16 22:45
Ik ben aan het wachten tot er een serieuze stam komt, Wal is niks.

HundredEyes 10.02.16 22:47
Die komt snel genoeg ;)

Maar dat is mijn vraag niet...

Narcissistic Illy. 10.02.16 22:59
Owh, wat zijn je plannen nu dan?



HundredEyes 10.02.16 23:02
Ja dat weet ik nog niet en daarom dacht ik, laat ik het met (de slimme baas) Tante Tilly eens babbelen wat in ons voordeel zou kunnen werken :p

Narcissistic Illy. 10.02.16 23:04
Haha grappenmaker, ben gewoon een gozer. Hmmmm ik zou het zo niet weten, doe eens een voorstel.

HundredEyes 10.02.16 23:11
Weet ik man! Maar je wilt groot worden toch? Dus wie vormt er een bedreiging op dit moment of wie niet?
Ik kan een stam joinen naar keuze en wellicht wat info winnen.
Ik kan ook gewoon verder gaan zonder stam en op onze samenwerking hangen.
Wal. zeg jij, is niks, maar we zouden er wat van kunnen maken..
Wat is jou plan van aanpak? Wie heb je op het oog?
Waar wil je naar toe groeien, noem het maar op.
Of zeg je van onze pbg is niet meer?

Om maar even een paar dingen te noemen, jij heb toch de brein zeg je? haha

Narcissistic Illy. 10.02.16 23:22
Haha ja zeker maar ga nu ook net slapen. We praten morgen wel even erover ;)

HundredEyes 10.02.16 23:28
haha ja ik ook man, truste ouwe

Dit is deel 1/3 want het bericht is natuurlijk te lang...
 

DeletedUser76018

Guest
Kan ik eindelijk reageren op dit stukje. Ik beheerde 2 stabtopics op 2 werelden en heb dat maanden zeer actief bijgehouden en opgevolgd. Daarna heb ik mijn rechten afgegeven omdat het teveel tijd in beslag nam om al die discussies ect te lezen. Dus je 'verwijt' dat ik het niet op de voet volgde klopte zeer zeker niet ;)

Sorry Jannes, was ook geen verwijt hoor :p

Dumme he, moet ik dit toch nog volgen dan :eek:, ik zal narcissistic er vanavond bijzetten
 

DeletedUser54934

Guest
Dude, als je die erbij zet zou dat echt belachelijk zijn. Er is een verschil tussen daadwerkelijk stabben en verkeerde afspraken maken ;)
 
Reactiescore
3.540
Dude, als je die erbij zet zou dat echt belachelijk zijn. Er is een verschil tussen daadwerkelijk stabben en verkeerde afspraken maken ;)

In jouw uitleg was duidelijk af te lezen dat jullie je PBG bewust hebben aangevallen. Ik heb nergens een opzegging gezien. Gewoon een zuivere stab,...
 

DeletedUser76018

Guest
In jouw uitleg was duidelijk af te lezen dat jullie je PBG bewust hebben aangevallen. Ik heb nergens een opzegging gezien. Gewoon een zuivere stab,...
Dit precies, maar goed ik wil je wel nog een keer hier je uitleg laten doen voor ik hem er op doe.
 

DeletedUser76691

Guest
Indicud = stabber

chaoske claimde een dorp. Indicud vond het te lang duren, dus clearde het en wilde ermee vandoor gaan. chaoske had die dag ook al aanvallen gepland, en ging er dus met het dorp dat hijzelf geclaimd had vandoor. Indicud was het er niet mee eens en dreigde met het overnemen van chaoske terwijl hij nog in de stam zat, terwijl hij geen recht van spreken had. Wij als leiding hebben besloten dat ondanks Indicud niet hoefde te clearen, om chaoske hem wel vergoeding te sturen. chaoske zelf was ook bereid dat te doen, maar Indicud wilde het dorp, anders niks.

Hij is een paar dagen in de stam gebleven, maar vannacht eruit gegaan en heeft vanochtend chaoske meteen gecleard. In de ogen van heel Psycho een dikke stab.
 

DeletedUser25749

Guest
Hmmm toch een aandachtspuntje Ik ga der eens naar kijken.
 

DeletedUser76691

Guest
Ik zal nog wat dingen toevoegen ter bewijs.

Het ging hierom. Dit is een stukje dat chaoske doorstuurde naar ons, was een gesprek tussen hem en Indicud:


Indicud 21.02.16 21:23
ik pak trouwens 012 Ignorance Is Bliss (491|468) C44 dorp zou je de claim eraf kunnen halen?

Adimo!~ Willy Wietzak | Team Indicud

chaoske 21.02.16 21:26
sorry die neem ik, is niet voor niks dat daar claim op stond...

chaoske 21.02.16 21:34
Spoiler

ook op forum had je duidelijk aangegeven dat je deze niet wou, dus die zal toch naar mij gaan...
Staat claim op van mij en sluit perfect aan in mijn cluster.

Indicud 21.02.16 21:40
Edels lopen al

Adimo!~ Willy Wietzak | Team Indicud

chaoske 21.02.16 21:59
is dan jammer, als ik deze pm stuurde liepen ze nog niet!!
dorp gaat naar mij toe, claims zijn om aan te geven dat een persoon dorp neemt. Moet jij je ook aan houden.
Ik heb al 2dorpen claim afgehaald omdat het in jouw cluster ligt moet jij niet naar mijn cluster komen...

chaoske 21.02.16 22:04
012 Ignorance Is Bliss (491|468) C44 gaat om dit dorp.
toen ik hem liet weten dat dit niet kon stuurde hij toch nog edels

Deze mededelingen werden door chaoske doorgestuurd.



Indicud kwam er niet doorheen, geen idee waarom niet. chaoske kwam er daarna wel doorheen en veroverde het. Indicud en chaoske kregen ruzie en Indicud wilde er niks meer van weten. Hij vindt dat hij gelijk had, terwijl je nu eenmaal een geclaimd dorp (die niet door jezelf geclaimd is) niet gaat edelen. chaoske probeerde van alles, zelfs het vergoeden van gs, maar dat accepteerde Indicud niet.

Vannacht besloot Indicud dat het maar genoeg was en poste dit op het forum:


Waarde leden,

Bij deze willen Adimo en ik (Jurian) afscheid nemen van Psycho. Ik wil (bijna) iedereen bedanken voor de laatste maand en heb het erg naar mijn zin gehad. Echter komt aan alles een einde, zoals bekend heeft ons account een akkefietje gehad met chaoske en hebben wij het vertrouwen in chaoske opgezegd. Hierdoor kunnen wij niet langer verder met de stam en hebben wij ervoor gekozen om te gaan overstappen naar de stam .R.

Echter willen we de relatie met de overige stamleden wel behouden en hopen wij zo lang mogelijk nog het contact te mogen voorzetten.

Met vriendelijke groet,

Adimo &

Jurian | Team Indicud



Ik zal ook enkele reacties plaatsen van ons.


Phuture Noize vandaag om 04:18 uur
Om door zo'n klein akkefietje, waar jullie nog geeneens in het gelijk stonden, gaan leaven is best wel raar. Noem dit meer "gaan lopen naar waar je bang voor bent" (.R dus).

-Dennis

Leonardo DiCaprio. vandaag om 07:25 uur
Discussie met chaoske gebruiken om naar .R te gaan lijkt mij


Met vriendelijke groeten,

Team Leonardo DiCaprio.

chaoske vandaag om 08:11 uur
En nu valt hij mij aan. Beetje een sukkeltje lijkt me..



En nu is chaoske 2 dorpen kwijt aan hem. Heb dan tenminste het respect om een NAP van 3 dagen af te sluiten met de stam en niet meteen nadat je geleaved bent dorpen over te nemen.
 
Reactiescore
38
Tip, zet in de stamregels duidelijk dat er een verplichte 3 dagen NAP (of meer/minder) moet zijn wanneer iemand de stam verlaat.

Daarmee kun je zo'n soort gedrag voorkomen en moest het toch gebeuren heeft de speler in kwestie geen enkele poot om op te staan.

Edit: Want imo is het geen stab om iemand aan te vallen vlak nadat je de stam verlaat, ook al is het moreel uiterst verderfelijk gedrag.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73749

Guest
Ik ga geen lijst maken betreft stabregels, dat zou iets te lang duren en zal nooit volledig zijn doordat er oneindig veel verschillende soorten situatie's zijn. Toch wil ik de 2 belangrijkste richtlijnen geven van wat een stab in grote lijnen inhoud om zo een idee te geven op wat er vooral geoordeeld zal worden. Namelijk: 1 Afspraakschending (het niet nakomen van uw officiële afspraak)
2 Indien je uw PBG, NAP, Vriendschap, stam, BG, onderlinge afspraak stop zet komt er een 3 dagen NAP waarin je elkaar niet aanvalt dit zodat de speler in kwestie tijd heeft zijn os ergens terug te halen ect,...

Even uit de openingspost gehaald, zie punt 2
 
Reactiescore
38
Je kunt onmogelijk verwachten dat iedereen die tw speelt het AF leest. Vind het dus ook niet geheel terecht dat 2de puntje. In mijn ogen is zoiets geen stab, enkel dieptriest spel.
 

DeletedUser61651

Guest
Tip, zet in de stamregels duidelijk dat er een verplichte 3 dagen NAP (of meer/minder) moet zijn wanneer iemand de stam verlaat.

Daarmee kun je zo'n soort gedrag voorkomen en moest het toch gebeuren heeft de speler in kwestie geen enkele poot om op te staan.

Edit: Want imo is het geen stab om iemand aan te vallen vlak nadat je de stam verlaat, ook al is het moreel uiterst verderfelijk gedrag.

De stab was al begaan voor dat hij überhaupt de stam heeft verlaten xD
 

DeletedUser76018

Guest
Indicud lijkt me inderdaad een stabbertje!

Goed Illy, ik laat je eruit :p als iemand bezwaar heeft kan die altijd hier terug beginnen aangezien ik top/flop niet echt veel lees :rolleyes:
 
Bovenaan