W47 stabtopic!

DeletedUser68372

Guest
Die zal vannacht wel komen als ik naar zijn tijden kijk:p
 
Reactiescore
3.576
Beste Zaeres,

Integendeel reageer ik graag, aangezien ik vind dat de situatie nu erg gekleurd word neergezet.

Laat me eens opsommen wat Hundredeyes heeft gedaan en duidelijk had kunnen verwachten:
- Speelde info door van een stam
- Er werd een aanval op mij geplanned waar ik van verwachtte dat hij daar ook deel van uitmaakte aangezien hij contact had en mij niet alles doorstuurde.
- Hij maakte mij op een gegeven moment uit voor een zielige baby en nog wat dingen.
- Ik heb inderdaad de leider een berichtje gestuurd dat Hundredeyes info had doorgespeeld, aangezien ik dit niet gepast vond en geen begin voor een goeie samenwerking in de stam. Eerst stab je de stam en vervolgens treed je toe.
- Meerdere keren heeft hij gevraagd hoe het met ons verder ging en heb ik hem geen antwoord gegeven (achteraf had ik hem wellicht beter kunnen vertellen dat ik niet wou samenwerken maar dit moet hij sowieso gemerkt hebben)
- Hij heeft meerdere keren gevraagd om samen in een stam te zitten waar ik geen interesse in had.

Wat heb ik gedaan?
- Ik heb een berichtje naar de leider gestuurd dat Hundredeyes info doorspeelde, deze leider die ondertussen alsnog een aanval op mij plande kickte hem, die voelde zich natuurlijk betrapt en ik had zo'n gevoel dat Hundredeyes er nog wat mee te maken had aangezien ik niet een band met hem had die ik met spelers op een andere wereld had en hem niet vertrouwde.
- Op een gegeven moment toen hij pissig begon te worden dat hij uit de stam gekickt was werd hij pissig op mij en toen heb ik hem telkens verteld dat ik helemaal niks tegen hem had, ook dat ik het jammer vond dat hij zo slecht over mij dacht, zelfs op dat moment zagen wij ons nog bereid om met hem samen te werken, totdat hij natuurlijk met onrespectvol gedrag kwam aanzetten en wij ineens de super super badguy waren en omdat we geen zin hadden om ineens om 7 uur ge-edeld te worden, we konden aanvallen verwachten, we hebben toen ook uit zelfverdediging gehandeld door zijn dorp te pakken en niet dat s'nachts ineens mijn dorp gecleared of ge edeld was.

Als je iedere objectieve rechter hier naar zou laten kijken zul je zien dat we geen intentie hadden om hem te edelen maar slechts handelde uit intuïtie, als je op een gegeven moment gewoon weet dat iemand super pissig is en je dus evt. aanvallen kan verwachten hoe kun jij dan nog doorhameren op een PBG? Dan is het toch gewoon het recht van de sterkste? Ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat als hij het lef had hij me de dag erna zou hebben aangevallen. Dat maakt mij geen stabber, dat laat me niks in mijn hersenkern missen... dat maakt mij gewoon de slimmere speler. Ik wil je nu aub vragen om te stoppen met een vertekend beeld neer te zetten? Als ik je nu een eerlijk vraag mag stellen... zou jij ooit toegeven dat je wellicht niet gelijk hebt, misschien omdat je alle feiten van het verhaal niet weet ? Ik verwacht van niet, jij bent er slechts op uit om mij als het zwarte schaap neer te zetten wat ik als zeer spijtig ervaar, aangezien ik telkens weer op dit verhaal moet terugkomen terwijl het me zeer waarschijnlijk lijkt dat 90% van de spelers op TW hetzelfde zou gedaan hebben als mij.

Ik geef eerst mijn algemene mening over het hele gebeuren, vervolgens zal ik op enkele dingen in je post reageren waarvan ik denk (daar slaat hij de plank volledig mis).

Zaeres maakt een heel mooie en nauwkeurige post met argumenten en bewijzen, daarna reageert die op je hele 'verdediging' en jou reactie daarop is bovenstaande in de spoiler. Wat ik lees is dezelfde tekst die je al eerder meedeelde op het AF en die gisteren al volledig ontkracht is door Zaeres. Hoezo hoop je er op deze manier verandering in te brengen? Je toont nu enkel aan dat je niets kan bewijzen, je uzelf weer in slachtofferrol wil zetten en je probeert niet enkel ons maar jezelf te overtuigen dat het geen stab was. Dat is wat ik afleid uit jou 'verdediging'. Niet al te best dus ;)

Om er even wat dingen uit te pakken zoals je conclusie waarin je Hundredeyes tracht de beschuldigen van stabben.

Laat me eens opsommen wat Hundredeyes heeft gedaan en duidelijk had kunnen verwachten:
1- Speelde info door van een stam
2- Er werd een aanval op mij geplanned waar ik van verwachtte dat hij daar ook deel van uitmaakte aangezien hij contact had en mij niet alles doorstuurde.
3- Hij maakte mij op een gegeven moment uit voor een zielige baby en nog wat dingen.
4- Ik heb inderdaad de leider een berichtje gestuurd dat Hundredeyes info had doorgespeeld, aangezien ik dit niet gepast vond en geen begin voor een goeie samenwerking in de stam. Eerst stab je de stam en vervolgens treed je toe.
5- Meerdere keren heeft hij gevraagd hoe het met ons verder ging en heb ik hem geen antwoord gegeven (achteraf had ik hem wellicht beter kunnen vertellen dat ik niet wou samenwerken maar dit moet hij sowieso gemerkt hebben)


Ik heb er alvast in het vetgedrukt even nummertjes voorgezet.

1: Je zegt, hij speelde info door van een stam. Ik meende mij te herinneren dat hijzelf werd gecontacteerd door die stam om een aanval op jou te plegen. Zo een goede PBG hij is, kwam hij dit bij jullie team melden. Doet hij daar iets fout? Zeker niet zei geven hem info en hij dropt die zoals het moet naar zijn PBG. Hij is hierin 100% clean.

2: Je 'verwachte', zeer sterke argumentatie wederom. Hij kwam je info geven en stuurde zelfs de Pm's door dat ze jou willen aanvallen en jij 'verwachte' dat hij ging meedoen? Hoe naïeve kan je zijn. Is pure BS wat je nu zegt om het trachtte goed te praten met 0,0 bewijzen die je levert.

3: Hij maakte je uit voor 'zielige baby en nog wat dingen'. Ligt het aan mij of is dat allemaal zeer vaag? Toon dit maar eens aan en dan gaan we bekijken of dit plaats vond voor je hem verraden en/of gestabt hebt of erna. Ben zeer benieuwd :rolleyes:

4: Dus zoals ik in puntje 1 aanhaalde speelde hij info door van een stam waar hij niet in zat en deze de info vrijwillig geven aan een speler die ze niet kennen. Vervolgens stuurde hij deze door naar zijn PBG acc NI en hij heeft daarmee een stab gepleegd? Was jij niet degene die in je tekst 5x aanhaalde dat iedereen meteen stab dit en stab dat zit te roepen zonder enige argumentatie of bewijslast? Je spreekt jezelf hier fel tegen. Hem zwart maken zonder enige vorm van logica toont nogmaals aan wat voor een zwakke speler jij bent. Jij hebt je PBG verraden door de leider in te lichten dat hij jou deze informatie had doorgespeeld. De fout begint dus bij jou kunnen we concluderen. Dat je vervolgens vlucht naar die stam om je eigen hachje te redden ook al naai je daarbij uw PBG laat je blijkbaar wel koud,...

5: Zoals je in puntje 5 aanhaalt zoals je in je volledige tekst meermaals aanhaalt. Dacht jij dat het duidelijk was dat de PBG gestopt was doordat de gesprekken stil waren gevallen. Waarom antwoord jij hem dan niet gewoon op zijn vraag of de PBG nog van kracht is? Hij stelt die vraag niet zomaar. Ik weet niet of je het weet maar mensen stellen vragen omdat ze dingen niet weten. Als jij ervan uit ging dat hij het al wist zat je dus fout en dan nog kon je gewoon zeggen dat de PBG er niet meer was want je laat uitschijnen dat het al duidelijk zou zijn dat deze er niet meer is. Als de stamchat stilvalt ga je dan ook stamleden edelen zonder iets te zeggen? Ben oprecht benieuwd naar het antwoord.

Als je iedere objectieve rechter hier naar zou laten kijken zul je zien dat we geen intentie hadden om hem te edelen maar slechts handelde uit intuïtie, als je op een gegeven moment gewoon weet dat iemand super pissig is en je dus evt. aanvallen kan verwachten hoe kun jij dan nog doorhameren op een PBG? Dan is het toch gewoon het recht van de sterkste? Ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat als hij het lef had hij me de dag erna zou hebben aangevallen. Dat maakt mij geen stabber, dat laat me niks in mijn hersenkern missen... dat maakt mij gewoon de slimmere speler. Ik wil je nu aub vragen om te stoppen met een vertekend beeld neer te zetten? Als ik je nu een eerlijk vraag mag stellen... zou jij ooit toegeven dat je wellicht niet gelijk hebt, misschien omdat je alle feiten van het verhaal niet weet ? Ik verwacht van niet, jij bent er slechts op uit om mij als het zwarte schaap neer te zetten wat ik als zeer spijtig ervaar, aangezien ik telkens weer op dit verhaal moet terugkomen terwijl het me zeer waarschijnlijk lijkt dat 90% van de spelers op TW hetzelfde zou gedaan hebben als mij.

Een objectieve rechter kijkt naar de feiten en de feiten zeggen momenteel dat jij niets aantoont nog ontkracht in je posten. Dit terwijl Zaeres het tegendeel verwezenlijkt heeft. Niemand dwingt je om door te hameren op de PBG deze beëindigen was voldoende geweest. Ik heb even een zin aangeduid die in mijn ogen niet kan kloppen. Als ik het goed lees ben jij 100% zeker dat 'als' hij het lef had hij je de dag erna zou aanvallen. Je gebruikt het woord 'als' dat wilt zeggen dat je niet zeker bent van je stuk. Uitspraken doen dat je 100% zeker bent zijn daarbij dus ook totaal waardeloos. Ik denk dat bijzonder weinig mensen laat staan 90% op TW hetzelfde zou gehandeld hebben. Elke speler met enig fatsoen verbreekt de PBG, jij naait hem op veel verschillende manieren (hem laten kicken, onduidelijk zijn, grof zijn, stoken, zwart maken, verraden en stabben). Helaas heb je wederom niets aangetoond met deze post en je vorige post, zoals ik al dacht hoeven we geen inhoudelijke reactie te verwachten.

Mijn oordeel blijft hetzelfde en dat zal ook altijd zo blijven, het is zo klaar als een klontje. Je gedrag op het AF staat me totaal niet aan, je IG acties evenmin. Veel succes maar ik voorspel een sombere toekomst voor jou account.
 

DeletedUser54934

Guest
Dit is best een tactische blunder. Als je popcorn pikt ga je daarmee niet terug vlak naast hem zitten, zo is de kans dat je deze weer kwijt speelt redelijk groot. Ik reageer zo nog op NI.

Jammer dat jij Jannes, terwijl ik eerder zoveel respect voor je had deze 'heksenjacht' wilt voorzetten, terwijl ik er vrijwel verzekerd van ben dat jij de 'standvastige' Jannes bij zijn mening blijft. Ik denk dat jij in precies dezelfde situatie niet eens anders gereageerd had, dat is gewoon een standaard spelers intuïtie, ik speel al sinds W1 en nog nooit heeft ook maar iemand wat durven zeggen van een 'stab' omdat ik daar simpelweg tegen ben, nu heb ik iemand ge-edeld die mij wou aanvallen en is er ineens een grote discussie gaande van stabber of geen stabber, ik speel met gemak al 10 jaar en ik heb nog nooit iemand gestabbed en was dit ook niet van plan, dus beter Jannes besteed je je tijd beter dan sensatie te zoeken op iemand die daadwerkelijk op een post ingaat en iemand die daadwerkelijk geloofd in zijn onschuld, al snap ik dat jij de 'grote' Jannes natuurlijk alles beter moet weten als iedereen omdat je een zogenaamde 'reputatie' te verdedigen hebt. Ipv op een heksenjacht te gaan kan je beter de gast zijn die met mij rustig chat over de wereld etc. Ik heb nooit en dan sinds W1 ook nooit iets slechts in de zin gehad en dat mag je aan meerdere spelers navragen en dan nu ineens op mijn 'pak hem beet' 20e wereld zou ik ineens iemand gaan stabben, laat me niet lachen kerel.

Ik wacht in spanning op je serieuze reactie Jannes.
Jij bent een moderator, jij zou daar al helemaal niet mee bezig moeten zijn.
 

DeletedUser68372

Guest
Jannes zegt enkel dat hij zo reageert? Is dat serieus de reden dat je een bijbel aan tekst hebt geschreven?

Verder kan dragonfriend zich prima bezighouden met een post van iemand, is immers interresant om te lezen niet waar?
 
Reactiescore
3.576
Jammer dat jij Jannes, terwijl ik eerder zoveel respect voor je had deze 'heksenjacht' wilt voorzetten, terwijl ik er vrijwel verzekerd van ben dat jij de 'standvastige' Jannes bij zijn mening blijft. Ik denk dat jij in precies dezelfde situatie niet eens anders gereageerd had, dat is gewoon een standaard spelers intuïtie, ik speel al sinds W1 en nog nooit heeft ook maar iemand wat durven zeggen van een 'stab' omdat ik daar simpelweg tegen ben, nu heb ik iemand ge-edeld die mij wou aanvallen en is er ineens een grote discussie gaande van stabber of geen stabber, ik speel met gemak al 10 jaar en ik heb nog nooit iemand gestabbed en was dit ook niet van plan, dus beter Jannes besteed je je tijd beter dan sensatie te zoeken op iemand die daadwerkelijk op een post ingaat en iemand die daadwerkelijk geloofd in zijn onschuld, al snap ik dat jij de 'grote' Jannes natuurlijk alles beter moet weten als iedereen omdat je een zogenaamde 'reputatie' te verdedigen hebt. Ipv op een heksenjacht te gaan kan je beter de gast zijn die met mij rustig chat over de wereld etc. Ik heb nooit en dan sinds W1 ook nooit iets slechts in de zin gehad en dat mag je aan meerdere spelers navragen en dan nu ineens op mijn 'pak hem beet' 20e wereld zou ik ineens iemand gaan stabben, laat me niet lachen kerel.

Ik weet dat jij blijkbaar verkeerd over mij denkt. Indien iemand mij zou willen verraden waarmee ik een afspraak heb gemaakt zou ik daarop anticiperen zonder een stab te begaan. Zoals je hierin kan afleiden: https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?191604-Een-ruïnering-van-vertrouwen-Kale-Poes-Kingsdorp
Gewoon keihard afstraffen op een eerlijke manier. Zoals het zou moeten en zoals jij niet gedaan hebt.

Het verschil is dan nog dat jou ex PBG je helemaal niets misdaan heeft in tegendeel hij was je aan het helpen. Je reageert op niemand inhoudelijk, je staaft je posten met niets. De dingen die je zegt kloppen niet, je komt nu eenmaal niet meer geloofwaardig over. Kan best zijn dat je 10 jaar clean bent geweest ze zeggen wel eens dat het verleden geen garantie geeft op de toekomst.

Geen idee waarom het ineens over mijn reputatie gaat of 'de grote Jannes' dat doet totaal niet ter zake. Het topic is er om stabs te bespreken of uit te klaren. Ik streef enkel naar een betere wereld dus ben altijd wel te vinden om de stabbers aan te pakken. Ik heb verder ook geen idee wie je bent of waar ik met jou over dingen praat. En zoals ik al zei zijn er ook mensen die voor het eerst moorden op hun 30ste om dat de situatie zich zo voordoet dat dit gebeurd. Dat dit je 20ste wereld is heeft daar dus niets mee te maken,...

Van mij moet je er ook niet verder op ingaan hoor want dit inhoudelijk doen is blijkbaar teveel gevraagd nu komen zelfs al de persoonlijke aanvallen ik voel je frustratie en je weet dat we gelijk hebben. Justice will prevail :bijl:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser54934

Guest
Prachtig Jannes hoe jij als een rots hier instaat . Ik denk niet dat je ooit je mening gaat veranderen maar er is een tijd geweest waar het ander was, hoop dat je me snapt ;). Ik ga hier dan ook op in aangezien ik er van overtuigd ben dat heen geen stab is, ik word er ook heel erg moe van en ik zou net als andere spelers gewoon kunnen gaan zwijgen maar ik ben gewoon volledig overtuigd van het onschuld van mijn team.

Laat ik eens in gaan op jouw onzorgvuldigde aannames, beweringen en heksenjacht-praktijken.

1. Inderdaad kwam hij deze info vermelden maar Signum is niet zomaar ontstaan, Signum is ontstaan omdat de leider van MU alsnog een aanval op mij pleegde ookal zat ik in de stam, dit hoorde ik van een ander lid die het 'verborgen forum' wel kon zien, dit was dan ook voor mij de tijd dat ik niet zomaar iemand ga vertrouwen die ik niet ken en amper contact mee heb.

2. Inderdaad verwachtte ik dit aangezien iedereen in mijn omgeving de pik op mij had en Hundredeyes heel slectief vroeg wat ik wou en wilde en hier gaf ik dan ook heel overwogen antwoord op, ze zagen mij als een bedreiging en daarom wouden de meesten mij weg hebben, als ik dan merk dat iemand al met iemand praat over een aanval op mij durf ik diegene niet meer te vertrouwen. Leuke aannames trouwens die je doet.

3. Hier heb je je bewijs good old Jannes, echt zeer zeer vaag.
Narcissistic Illy. 13.02.16 23:37
Gast, waarom denk je zo slecht over mij man? Damn.

Narcissistic Illy. 13.02.16 23:59
Lekkere bondgenoot ben jij

HundredEyes 14.02.16 00:08
Jammer van je

Narcissistic Illy. 14.02.16 03:10
Van mij? Ik heb het beste met je voor jongen.

HundredEyes 14.02.16 09:11
Tuurlijk, best ventje ben je man!

Narcissistic Illy. 14.02.16 13:38
Wel degelijk ja

HundredEyes 14.02.16 13:55
Gelukkig geloof je nog in jezelf jochie!

Narcissistic Illy. 14.02.16 13:56
Ik snap niet waarom je zo pissig bent ? ;)

HundredEyes 14.02.16 13:59
Leg mij dan is uit waarom je mij verraad voor je eigen bestwil?

Narcissistic Illy. 14.02.16 14:00
Hoezo voor mijn bestwil?

HundredEyes 14.02.16 14:04
Je gebruikt dat tegen mij & je heb troepe4 informatie doorgespeeld.. Of is dit allemaal deel van een groter plan die je nog niet verteld hebt ;)

Narcissistic Illy. 14.02.16 15:20
Ik vind het jammer dat je zo over mij denkt ;)

HundredEyes 14.02.16 15:38
Leg is uit dan...

Narcissistic Illy. 14.02.16 15:40
Wat wil je dat ik uitleg

HundredEyes 14.02.16 15:43
Hoe oud was je ook al weer?

Narcissistic Illy. 14.02.16 15:48
22

HundredEyes 14.02.16 15:57
Precies, net uit de luiers.. Nog in ontkennings fase en dat soort ongein... Jammer voor jou dat je eigen stam dingen door lult, maar blijf maar ontkennen grote jongen.. ;)

[/quote]

4. Alsjeblieft Jannes, check your facts, Wal. was al aan het vallen en ik wou al naar MU gaan, mijn eigen hachje redden is een enorm domme aanname van je, ik was al van plan om naar deze stam te gaan en als je op de map kijkt snap je ook waarom, hun zijn de enige die bij mij in de buurt lagen, er was weinig ander keuze. Je probeert te beweren dat ik iemand zwart maak zonder 'zogenaamde' enige bewijskracht, kerel, je weet niet eens wat er allemaal gebeurt is maar jij weet er natuurlijk alles van. Jij concludeert dat de fout bij mij ligt dat ik de leider heb ingelicht dat een net nieuwe stamgenoot info doorspeelt aan anderen, wauw wat een grote fout heb ik gemaakt?! laat me niet lachen kerel.

5. Het voorbeeld dat jij noemt over een stamchat is ten eerste TOTAAL (ja inderdaad in hoofdletters) onrelevant, dat is hetzelfde als roken vergelijken met naar de hel gaan, alsjeblieft Jannes, denk de volgende keer na voordat je daadwerkelijk met je heksenjacht shit komt aanzetten omdat je je zo erg verveelt. Ik heb volgens mij ook in mijn vorige post gezegt dat het wellicht beter was om te laten weten dat de Pbg was afgelopen, misschien kun je hier een voorbeeld aannemen, soms je fouten erkennen en inzien dat je wellicht iets verkeerds met je team of jezelf hebt gezien/geanalyseerd.

Toch durf ik te zeggen dat ik al echt jaren TW speel en nog never nooit in aanraking ben gekomen met iets of wat wat maar in de buurt van een stab komt, daarom wil ik ook niet doodzwijgen, ik vind gewoon dat mijn team juist gehandeld heeft, ben jij mans genoeg om te zeggen dat als je wist dat een 'zogenaamde PBG' pissig op je was en je wou aanvallen dat je dat zomaar zou laten gebeuren? Jannes ik ken je langer als vandaag, jij had niet anders gedaan.

Ik ben er nu ook echt mee klaar, jij bent ook kinderachtig genoeg om mij in-game dwars te gaan zitten om deze misscommunicatie, jammer dat je niet volwassen genoeg bent om deze situatie te snappen. Dit zal vast wel met de tijd komen Jannes, maak je niet druk. Take it easy, take a [video]http://www.kidsenjongeren.nl/wp-content/uploads/2012/11/sisi.jpg[/video]
 
Reactiescore
3.576
Prachtig Jannes hoe jij als een rots hier instaat . Ik denk niet dat je ooit je mening gaat veranderen maar er is een tijd geweest waar het ander was, hoop dat je me snapt ;). Ik ga hier dan ook op in aangezien ik er van overtuigd ben dat heen geen stab is, ik word er ook heel erg moe van en ik zou net als andere spelers gewoon kunnen gaan zwijgen maar ik ben gewoon volledig overtuigd van het onschuld van mijn team.

Ik herzie mijn meningen wel vaker, moet het echter wel duidelijk aangetoond worden iets waarin jij tot nu toe niet in geslaagd bent.

Laat ik eens in gaan op jouw onzorgvuldigde aannames, beweringen en heksenjacht-praktijken.

Laat ik eens beginnen met hetzelfde.

1. Inderdaad kwam hij deze info vermelden maar Signum is niet zomaar ontstaan, Signum is ontstaan omdat de leider van MU alsnog een aanval op mij pleegde ookal zat ik in de stam, dit hoorde ik van een ander lid die het 'verborgen forum' wel kon zien, dit was dan ook voor mij de tijd dat ik niet zomaar iemand ga vertrouwen die ik niet ken en amper contact mee heb.

Leuk random verhaaltje dat in mijn ogen niets te maken heeft met de discussie. IPV dergelijke onnuttige dingen te plaatsten had je beter iets gepost wat betrekking had op mijn post gericht naar jouw. Mijn puntje 1 dat te lezen is in mijn vorige post heeft hier allemaal niets mee te maken. Inhoudelijk reageren was weeral eens teveel gevraagd.

2. Inderdaad verwachtte ik dit aangezien iedereen in mijn omgeving de pik op mij had en Hundredeyes heel slectief vroeg wat ik wou en wilde en hier gaf ik dan ook heel overwogen antwoord op, ze zagen mij als een bedreiging en daarom wouden de meesten mij weg hebben, als ik dan merk dat iemand al met iemand praat over een aanval op mij durf ik diegene niet meer te vertrouwen. Leuke aannames trouwens die je doet.

We gaan even bekijken wat het logische klinkt. Jouw PBG meld dat ze jou willen gaan aanvallen, jij concludeert dat hij met die aanval mee gaat doen (wrm idk ik zie er niets logisch in). Of Jouw PBG meld dat ze jou willen gaan aanvallen omdat hij je PBG is en PBG'S dat doen voor elkaar.
Als je stamgenoot zegt dat iemand je wilt aanvallen edel je jij deze stamgenoot dan ook omdat hij je wss gaat mee aanvallen? Hoe verzin je het,...

Dat jij dat eerste denkt komt omdat je niet logisch kan denken of omdat je een reden nodig had hem te kunnen edelen. Het zal wellicht het laatste geweest zijn.

3. Hier heb je je bewijs good old Jannes, echt zeer zeer vaag.
PM gesprek zie post hierboven. (teveel tekens)
De 'beledigingen' die jij opnoemde in je vorige post kan ik hierin niet terug vinden. Zoals ik in mijn vorige post ook meedeelde vroeg ik mij af of zijn minder aangenaam gedrag plaats vond voor je hem verraden en/of gestabt had of erna. Het zit er echter tussen. Verschiet jij ervan dat hij zo tegen je praat als jij hem laat kicken uit zijn stam? Ik niet, dat je dit in een totaal verkeerde context wilt plaatsten toont weer aan dat je over bijzonder weinig klasse beschikt. Het feit alleen al dat je de waarheid tracht te verdraaien maakt je al schuldig. Waarom zou je dit doen als je niets te verbergen had? Waarom verdraai je alles en staaf je uw posten niet? Allemaal vragen waarop ik het antwoord wel weet ;)

4. Alsjeblieft Jannes, check your facts, Wal. was al aan het vallen en ik wou al naar MU gaan, mijn eigen hachje redden is een enorm domme aanname van je, ik was al van plan om naar deze stam te gaan en als je op de map kijkt snap je ook waarom, hun zijn de enige die bij mij in de buurt lagen, er was weinig ander keuze. Je probeert te beweren dat ik iemand zwart maak zonder 'zogenaamde' enige bewijskracht, kerel, je weet niet eens wat er allemaal gebeurt is maar jij weet er natuurlijk alles van. Jij concludeert dat de fout bij mij ligt dat ik de leider heb ingelicht dat een net nieuwe stamgenoot info doorspeelt aan anderen, wauw wat een grote fout heb ik gemaakt?! laat me niet lachen kerel.

Dat is achteraf natuurlijk makkelijke praat, zeggen dat je toch van plan was daarnaartoe te gaan. Alle Pm's stonden gewoon op het AF hoor ook degene waarin te zien is dat jij aan de leider gevraagd hebt om je 'PBG' te kicken. Je PBG heeft toen hij in die stam zat niet eens info doorgespeeld. Zoja, toont het aan? Maar als we moeten wachten tot jij iets gaat aantonen kunnen we lang wachten.

5. Het voorbeeld dat jij noemt over een stamchat is ten eerste TOTAAL (ja inderdaad in hoofdletters) onrelevant, dat is hetzelfde als roken vergelijken met naar de hel gaan, alsjeblieft Jannes, denk de volgende keer na voordat je daadwerkelijk met je heksenjacht shit komt aanzetten omdat je je zo erg verveelt. Ik heb volgens mij ook in mijn vorige post gezegt dat het wellicht beter was om te laten weten dat de Pbg was afgelopen, misschien kun je hier een voorbeeld aannemen, soms je fouten erkennen en inzien dat je wellicht iets verkeerds met je team of jezelf hebt gezien/geanalyseerd.

Je hebt bij een PBG dezelfde algemene regels als bij een stamgenoot hoor mijn voorbeeld is dus zeer accuraat. Dus je bekend eigenlijk dat je in de fout bent gegaan? Waarover zitten we dan nog te discussiëren als jij je stab bevestigd zijn we klaar hoor. Ik geef mijn fouten toe dus wat dat betreft hoe ik geen voorbeeld aan jou te nemen.

Toch durf ik te zeggen dat ik al echt jaren TW speel en nog never nooit in aanraking ben gekomen met iets of wat wat maar in de buurt van een stab komt, daarom wil ik ook niet doodzwijgen, ik vind gewoon dat mijn team juist gehandeld heeft, ben jij mans genoeg om te zeggen dat als je wist dat een 'zogenaamde PBG' pissig op je was en je wou aanvallen dat je dat zomaar zou laten gebeuren? Jannes ik ken je langer als vandaag, jij had niet anders gedaan.

Ik heb nergens gezien waaruit af te leiden valt dat jou PBG jou ging aanvallen hoor wederom zie ik daar geen bewijzen van. Indien het mij zou overkomen had ik mijn account meteen voorbereid om een mogelijk aanval te blokken of te counteren. Ik was zeker niet degene die hem even rap zou gaan edelen dat is namelijk stabben want een PBG aanvallen doe je niet :boer: Ik vraag mij af vanwaar jij mij dan kent, ik kan mij niet herinneren dat wij ooit lange tijd ergens hebben samengespeeld. Lijkt mij dus waardloos dergelijke uitspraken te doen.

Ik ben er nu ook echt mee klaar, jij bent ook kinderachtig genoeg om mij in-game dwars te gaan zitten om deze misscommunicatie, jammer dat je niet volwassen genoeg bent om deze situatie te snappen. Dit zal vast wel met de tijd komen Jannes, maak je niet druk. Take it easy, take a [video]http://www.kidsenjongeren.nl/wp-content/uploads/2012/11/sisi.jpg[/video]

Jij bent de enige die het over misscommunicatie heeft hoor. Gewoon een bewuste stab omdat je team te zwak is om op een eerlijke manier strijd te leveren. Je verwijt mij niet volwassen te zijn wat best raar is als jij degene bent die telkens met persoonlijke aanvallen komt.


Korte samenvatting van wat kunnen we concluderen uit NI zijn post: Hij reageerde niet inhoudelijk op mijn voorlaatste post in dit topic. Hij negeerde mijn vragen, hij geef voor de 3de x op rij dezelfde uitleg zonder enige onderbouwing of bewijslast. De persoonlijke aanvallen zitten wel in een stijgende lijn buiten dat blijft het niveau van zijn posten dalen.
 

DeletedUser71618

Guest
Danku Jokersbrain. Na vluchtig zijn post als reactie op mij gescand te hebben kwam ik tot dezelfde conclusie die jij vervolgens trekt: hij haalt exact hetzelfde verhaaltje aan in andere verwoordingen en weerlegt nogmaals niets. Vervolgens lees ik bij vervolgposts weeral PM's en overige 'argumenten' die óók al eerder op het AF stonden.

En de PM dat hij je zou uitmaken voor 'net uit de luiers' is natuurlijk een goede PM ja? Als ik jouw posts moet geloven heb je hem een dag van te voren gescout, wat betekent dat je hem op 14 februari gescout hebt. Zijn PMs waarin zijn woorden richting jou zijn - waar ik amper een belediging in zie - zijn dus verstuurd nadat je hem al een scout aanval gestuurd hebt en dus gestabt had al.

PM's zijn dus met terugwerkende kracht een reden om die scout aanval te sturen? Ja, je had vast die PM al verwacht die nacht, dus je had een reden om ze te sturen! :rolleyes:

En ja, graag NI, ik zou graag je GEHELE PM in mijn inbox ingame zien. Krondor28 alstublieft.
 

DeletedUser65921

Guest
Jij bent een moderator, jij zou daar al helemaal niet mee bezig moeten zijn.

Jannes zegt enkel dat hij zo reageert? Is dat serieus de reden dat je een bijbel aan tekst hebt geschreven?

Verder kan dragonfriend zich prima bezighouden met een post van iemand, is immers interresant om te lezen niet waar?

Voor de duidelijkheid, dit was gewoon ik die de discussie on-topic zette.
Ik doe dat liever met een iets origineler tekstje dan de boeman te zijn die 'on-topic' komt zeggen.
 
Reactiescore
1.892
Mooie post Jannes, ik denk daat het allemaal wel duidelijk is. Ik snap alleen niet waarom NI überhaupt nog de moeite en de tijd neemt op in te gaan op je post terwijl hij enkel nog een slechter beeld van zichzelf creëert.

P.s NI, ik hoor bij de 10% die niet hetzelfde zou doen.
 

DeletedUser76165

Guest
Voor de duidelijkheid, dit was gewoon ik die de discussie on-topic zette.
Ik doe dat liever met een iets origineler tekstje dan de boeman te zijn die 'on-topic' komt zeggen.

(Zo las 99% het ook :D)


Even tussendoor hoor:
"Indien iemand mij zou willen verraden waarmee ik een afspraak heb gemaakt zou ik daarop anticiperen zonder een stab te begaan"

Dus als je vermoed dat iemand de intentie kan hebben om een afspraak niet na te komen ga je al maatregelen nemen?
Dit komt voor mij over als dit:
"Ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat als hij het lef had hij me de dag erna zou hebben aangevallen."

Je trekt dus een conclusie, waarbij je alvast maatregelen gaat nemen voor ALS zoiets zou KUNNEN gebeuren.

Dit op zijn beurt is hier dus ook gebeurd.
Wantrouwen naar elkaar waarbij een van de twee partijen als eerste gehandeld heeft en in zijn eigen ogen correct gehandeld heeft waarbij de ander de kwade is.


Ik geef je 100% gelijk mbt waar je heen ging met de rest, in mijn ogen absoluut geen nette actie geweest en het was verstandiger geweest om alvast de PBG op te zeggen ipv actie te ondernemen terwijl de PBG nog staande was.

Indien er onduidelijkheid is, of dat er meningsverschillen zijn, is het in mijn ogen het beste om (in overleg) de PBG te verbreken, en daarna eventueel goed de struikelpunten van beide kanten te bespreken.
Hierdoor voorkom je verdere irritaties en het feitelijke stabben: Het achter de rug van een ander afspraken maken met externe partijen die nadelig zijn voor (in dit geval dus de PBG) de desbetreffende speler.

Feit is dat dit soort dingen gebeuren, hoe jammer het ook is.
Indien je elkaar niet meer denkt te kunnen vertrouwen is het het beste om hierover in gesprek te gaan of gewoon elke betrekking met elkaar op te zeggen.

Mvg -D
 
Reactiescore
3.576
Wat je zegt kan kloppen maar dat is niet van toepassing hier. De PBG heeft niets fout gedaan en er was geen aanleiding om aan hem te twijfelen. Iets wat NI toch nergens heeft kunnen aantonen en wat ik ook niet in de hele PM gesprekken heb kunnen afleiden.

Als er wantrouwen is dan kan je een poging wagen daar eerst over te praten, daarom zie je in het PM gesprek de PBG ook vragen of de PBG nog staat, vervolgens komt daar geen antwoord op. De fout ligt dus wederom bij NI.

Er is nog een verschil tussen wantrouwen en er 100% zeker van te zijn dat je gestabt gaat worden. In dit geval was er voor NI geen aanleiding tot beide waarom hij dat denkt is mij een raadsel al kan ik het toch raden :D (mooi dorpje, te mooi, zo mooi dat we het willen pakken :rolleyes:)
 
Reactiescore
1.892
Er is nog een verschil tussen wantrouwen en er 100% zeker van te zijn dat je gestabt gaat worden. In dit geval was er voor NI geen aanleiding tot beide waarom hij dat denkt is mij een raadsel al kan ik het toch raden :D (mooi dorpje, te mooi, zo mooi dat we het willen pakken :rolleyes:)

Dit dus.
 

DeletedUser66129

Guest
Kwam dit bericht tegen op AF bij discussie. Lijkt me duidelijk geen stab. Mocht verhaal van spion waar zijn is het overigens wel triest imo.
 
Reactiescore
3.576
Wel heel erg gefaal van die leider en geen enkele bewijslast dus in hoeverre het verhaal klopt weet ik niet dus een oordeel vellen zou niet correct zijn bij deze.

Als het allemaal klopt wat er staat zie ik het wel als een enorme naai actie al dan niet zelfs een stab.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Kwam dit bericht tegen op AF bij discussie. Lijkt me duidelijk geen stab. Mocht verhaal van spion waar zijn is het overigens wel triest imo.

hahaha

Frustratie wanneer je hele stam word ge-edeld.:D

Nadat ik het gesprek aan ging kreeg ik trouwens uiteindelijk dit als antwoord:
Silverchaoz 25.02.16 21:37
sorry dat ik je beschuldig, ik was behoorlijk mad want ik dacht dat er een hele spionage achter zat enzo maar dat was niet zo. Mijn excuus iedergeval

Silverchaoz 25.02.16 22:14
ik heb het al uitgepraat met fight the resistance dus ik hoop dat jij ook mijn aanbod aanvaard

- Dikkertje Dap;)
 

DeletedUser71618

Guest
Danku Jokersbrain. Na vluchtig zijn post als reactie op mij gescand te hebben kwam ik tot dezelfde conclusie die jij vervolgens trekt: hij haalt exact hetzelfde verhaaltje aan in andere verwoordingen en weerlegt nogmaals niets. Vervolgens lees ik bij vervolgposts weeral PM's en overige 'argumenten' die óók al eerder op het AF stonden.

En de PM dat hij je zou uitmaken voor 'net uit de luiers' is natuurlijk een goede PM ja? Als ik jouw posts moet geloven heb je hem een dag van te voren gescout, wat betekent dat je hem op 14 februari gescout hebt. Zijn PMs waarin zijn woorden richting jou zijn - waar ik amper een belediging in zie - zijn dus verstuurd nadat je hem al een scout aanval gestuurd hebt en dus gestabt had al.

PM's zijn dus met terugwerkende kracht een reden om die scout aanval te sturen? Ja, je had vast die PM al verwacht die nacht, dus je had een reden om ze te sturen! :rolleyes:

En ja, graag NI, ik zou graag je GEHELE PM in mijn inbox ingame zien. Krondor28 alstublieft.

Narcissistic, laat eens wat van je horen :)
 
Bovenaan