W47 stabtopic!

DeletedUser47681

Guest
In die uitleg zegt Illy alleen dat hij die kerel bewust gestabt heeft, dus dan zou hij eigenlijk ook op de lijst moeten.
 

DeletedUser77014

Guest
Indicud lijkt me inderdaad een stabbertje!

Goed Illy, ik laat je eruit :p als iemand bezwaar heeft kan die altijd hier terug beginnen aangezien ik top/flop niet echt veel lees :rolleyes:

Waarom word Indicud een stabber genoemd als nog maar 1 kant van het verhaal verteld is?

Dit hoort beter uitgepraat te worden en Indicud heeft het recht om hier nog wat over te zeggen aangezien Feministique niet helemaal gelijk heeft.
 

DeletedUser54934

Guest
In die uitleg zegt Illy alleen dat hij die kerel bewust gestabt heeft, dus dan zou hij eigenlijk ook op de lijst moeten.

Als iemand alle info van een stam doorspeelt en vervolgens je begint uit te maken voor van alles en nog wat dan stopt voor mij automatisch een PBG en dat zal voor meerdere personen zo zijn. Hij heeft veel kansen gehad.
 

DeletedUser

Guest
Goedemiddaq AF Willy hier van team indicud.

Gedeeltes van het verhaal zijn waar gedeeltes zijn achter gebleven om het verhaal mooi te maken voor Psycho.
Waar zal ik eens beginnen.. De Claim oke, JA die stond op zijn naam het dorp had 4k speer/zwaard.
Chaoske had geen troepen om dat te clearen dus dat hij dat dorp ook ""net " wou pakken is onzin.

Ik had het dorp gecleared en daar was ik een hele clear aan kwijt. Edel bleef helaas steken op 2 en ik had bevelen gedeeld met Chaoske dus hij plakt er snel een edel achter. En gaat via de chat stoer doen en loopt ermee weg.

Ik had een goede band met Chaoske en vond het jammer dat het zo moest eindigen. In de stam gaven ze Chaoske gelijk ( Ik kan dat begrijpen aangezien hij het dorp geclaimed had). Maar ik kon niet met zoon band verder.

Hierbij heb ik in de stam aangegeven dat ik weg zou gaan en Chaoske terug zou pakken voor wat hij gedaan heeft.

Is het een stab hmm ik kom mijn woorden na. Chaoske had mijn vertrouwen beschadigd en tevens voelde het alsof de hele stam tegen mij stond op een paar spelers na die het ook weten :) .

Ik wil doorgroeien en Psycho weerhoud mij dat door vriendjes politiek. Erg leuk maar niet als je aan de top wilt komen. Draait het daarom? Ja anders ging ik habbo hotel spelen en daar in een kamer een bank plaatsen.


Groetjes,

Willy
 

DeletedUser

Guest
Je hebt niet eens een poging gedaan om een oplossing te zoeken of om iets te bespreken. Je stuurde gewoon naar chaoske dat je dat dorp edelt en bam de edelmannen waren onderweg. Zonder te wachten op een reactie, waarom zit je dan in een stam als je toch niet met je mede stamleden rekening houdt?

Ik wil doorgroeien en Psycho weerhoud mij dat door vriendjes politiek. Erg leuk maar niet als je aan de top wilt komen. Draait het daarom? Ja anders ging ik habbo hotel spelen en daar in een kamer een bank plaatsen.


Groetjes,

Willy

Dit klinkt alsof je het incident met chaoske als een excuus gebruikt en al langer wou vertrekken. Er zijn trouwens geen betrekkingen met stammen in jouw buurt?
 

DeletedUser47681

Guest
Als iemand alle info van een stam doorspeelt en vervolgens je begint uit te maken voor van alles en nog wat dan stopt voor mij automatisch een PBG en dat zal voor meerdere personen zo zijn. Hij heeft veel kansen gehad.

Hij vroeg of jullie nog PBG waren en jij ging daar expres niet op in zei je, maar als de PBG dan automatisch gestopt is voor jou, waarom laat je hem dat dan niet weten?
 

DeletedUser

Guest
Dat spelers het überhaupt in zich hebben, om alsmaar te stabben.:rolleyes: Wanneer krijgen we eens een schone wereld?
 

DeletedUser

Guest
Intentie was er niet om weg te gaan. Maar de overstap naar .R was een fijne keuze.
Erg energieke mensen in de stam en voel me gelijk op mijn plek.
Nieuwe ronde nieuwe kansen.
Als je mij een backstabber vind prima ik voelde me ook gestabbed door Chaoske nadat alles wat ik had gedaan.
Was hij een backstabber ? Mwah gewoon een keuze van hem ( misschien niet zijn beste) .

Afin fijne avond allemaal en ga je stamgenoot is helpen waarom zit je anders in een stam Teddy?
 

DeletedUser

Guest
Ga je jezelf nu in de slachtofferrol steken en chaoske de schuld geven? :confused:
Claims moeten gewoon gerespecteerd en/of besproken worden.

Ik zou dit ook niet een stab noemen aangezien er geen afspraken in de stam zijn gemaakt over het leaven en de voorlopige NAP hierna, maar dat is gewoon netjes en vrij algemeen bekend.

Ik vind het spijtig dat dit gebeurd is terwijl het makkelijk besproken kon worden.
 
Reactiescore
38
Niet eens met bepaalde claims, probeer het dan eerst uit te praten met de speler in kwestie. Niet gelukt? Stap dan naar de leiders. Weer niet gelukt? Leg je erbij neer of verlaat de stam.
Maar ga nooit of te nimmer dingen op eigen houtje gaan 'oplossen' *kuch kuch*. Daar kan nooit iets goeds van komen en eventuele problemen die daardoor ontstaan heb je dan puur aan jezelf te danken.
 

DeletedUser55028

Guest
Nou, nou, nou wat een stabber die Indicud:p

Vanaf het begin af aan alles voor de stam gedaan. Een oorlog nagenoeg solo gewonnen waar Psycho bijna aan te onder was gegaan. Dorpen gecleared voor haar stamleden en dan voornamelijk Chaoske. Als Indicud geen rol speelde hierin was Chaoske al lang weggeedelt door -SF-, maar wat dan vervolgens gebeurd is dat Chaoske een speler "zonder troepen" (oké, op die ene clear en 2k speer en zwaard na verdeeld over 10 dorpen) denkt dat hij alles in de buurt kan gaan claimen.

Nou waren er niet echte regels betreft claimen in de stam, maar als je geen troepen bezit ga je niet een 5tal dorpen claimen lijkt mij. Wij namen zijn claims dan ook niet echt serieus en hebben gevraagd om daarmee te minderen. Met een limiet van 7 claims per speler kan je bijna een heel continent wel gaan claimen. Vervolgens is er vanaf ons een account een keuze gemaakt om geen gehoor te geven aan Chaoske zijn claims en dat is verkeerd.

Als de helft van je stam je daarvoor gaat haten, kan je ook niet meer leuk door blijven spelen en is het vertrouwen in elkaar er gewoon niet meer. Eind goed, al goed als je Indicud hiervoor als stabber wilt neerzetten, be my guest:cool:
 

DeletedUser76018

Guest
Ja daar kan ik indicud gerust als stabber voor neerzetten:rolleyes:

Illy heeft in mijn opinie wel gelijk overigens? De PBG houdt na zo'n situatue vanzelfsprekend op, netjes werd het natuurlijk niet afgehandeld en het had vele beter gekund maar een plekje op deze vieze lijst verdient deze actie niet.
 
Reactiescore
3.537
Als iemand alle info van een stam doorspeelt en vervolgens je begint uit te maken voor van alles en nog wat dan stopt voor mij automatisch een PBG en dat zal voor meerdere personen zo zijn. Hij heeft veel kansen gehad.

Als je PBG je niet respectvol behandeld dan beëindig je deze en ga je hem niet edelen. Zoals ik begreep had hij zelfs info van een stam die jouw wou aanvallen gedeeld met je. Vervolgens join jij die stam en probeer je hem te laten kicken.
Jij respecteerde de PBG zeker ook niet en handelde totaal fout door hem te edelen zonder hem een eerlijke kans te geven zichzelf voor te breiden. Dat toont aan dat jullie maar een zwak team zijn zonder eergevoel en is tevens dus gewoon een stab. Een PBG edel je niet zonder deze op te zeggen, simpel.
 

DeletedUser71618

Guest
Dude, als je die erbij zet zou dat echt belachelijk zijn. Er is een verschil tussen daadwerkelijk stabben en verkeerde afspraken maken ;)

Staat een hele duidelijke uitleg bij top/flop spelers.

Uitleg zonder onderbouwing van PM's/screens/afspraken of wat ook ja. Een duidelijke uitleg van de stab die je inderdaad bewust gepleegd hebt.

Goed Illy, ik laat je eruit :p als iemand bezwaar heeft kan die altijd hier terug beginnen aangezien ik top/flop niet echt veel lees :rolleyes:

Goh, jij wil een topic als dit runnen maar hebt er geen puf voor om dat te lezen? Tijd voor een slotje dan maar, zo schiet 't met de vriendjespolitiek ook niet op -.-
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71618

Guest
Als hij er interesse in heeft wil ik ook best zijn post met uitleg eens flink ontleden... Zal neerkomen op ongeveer 50% bullshit, 25% beweringen zonder staving, 15% zichzelf tegenspreken en 10% slachtofferrol 'als iemand zo doet tegen me dan mag ik stabben!!'
 

DeletedUser76018

Guest
Dat zou ik graag lezen.
Overigen lees ik die dingen normaal nooit en verwachte ik niet dat het topic heropend zou worden, daarom dat ik het NOG niet las :p
 

DeletedUser65510

Guest
Nou, nou, nou wat een stabber die Indicud:p

Vanaf het begin af aan alles voor de stam gedaan. Een oorlog nagenoeg solo gewonnen waar Psycho bijna aan te onder was gegaan. Dorpen gecleared voor haar stamleden en dan voornamelijk Chaoske. Als Indicud geen rol speelde hierin was Chaoske al lang weggeedelt door -SF-, maar wat dan vervolgens gebeurd is dat Chaoske een speler "zonder troepen" (oké, op die ene clear en 2k speer en zwaard na verdeeld over 10 dorpen) denkt dat hij alles in de buurt kan gaan claimen.

Nou waren er niet echte regels betreft claimen in de stam, maar als je geen troepen bezit ga je niet een 5tal dorpen claimen lijkt mij. Wij namen zijn claims dan ook niet echt serieus en hebben gevraagd om daarmee te minderen. Met een limiet van 7 claims per speler kan je bijna een heel continent wel gaan claimen. Vervolgens is er vanaf ons een account een keuze gemaakt om geen gehoor te geven aan Chaoske zijn claims en dat is verkeerd.

Als de helft van je stam je daarvoor gaat haten, kan je ook niet meer leuk door blijven spelen en is het vertrouwen in elkaar er gewoon niet meer. Eind goed, al goed als je Indicud hiervoor als stabber wilt neerzetten, be my guest:cool:

I LOL'd.
 
Bovenaan