Top- / Flopstammen

Reactiescore
308
Geldt ook voor jouw, erg makkelijk om hier iets te bepraten wat je zelf kan lezen omdat je de moeite er niet voor wil nemen. ;)
Maar voor degene die er niet inzitten staat Archer nog steeds bekend hier door zijn stab acties. Dus lijkt me logisch dat jullie (mocht alles waar zijn) hier alles posten om IEDEREEN er van op de hoogte te brengen?:wink:
 

DeletedUser77704

Guest
Maar voor degene die er niet inzitten staat Archer nog steeds bekend hier door zijn stab acties. Dus lijkt me logisch dat jullie (mocht alles waar zijn) hier alles posten om IEDEREEN er van op de hoogte te brengen?:wink:

Zal eens kijken of we tijd ervoor kunnen vinden. Al vindt ik het grappig dat archer zonder bewijs als stabber wordt aangezien terwijl we in een rechtsstaat leven waar schuld moet worden aangetoond.
 

DeletedUser68032

Guest
Iemand kan ook als een moordenaar worden aangezien in onze rechtstaat desondanks of hij later wel / niet de dader blijkt te zijn ;)
 

DeletedUser74650

Guest
Er is meerdere malen bewijs getoond op het AF wat niet direct ontkracht werd door team Archer dus dat hebben ze dan zelf er van gemaakt.

Ik zie het graag verschijnen als jullie tijd hebben.
 
Reactiescore
3.457
Zal eens kijken of we tijd ervoor kunnen vinden. Al vindt ik het grappig dat archer zonder bewijs als stabber wordt aangezien terwijl we in een rechtsstaat leven waar schuld moet worden aangetoond.

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/top-flop-spelers.198630/page-5#post-6173599

Tja je was zelf ook heilig ervan overtuigd dat hij de stabber was van w57?
Overtuig ons dan met tegenbewijs aangezien je compleet omgeslagen bent sinds je met hem in een stam zit?
Zelf ben je ook niet vies van stabben, remember w49 en w53, als je Justin stabs invoert bij de zoekactie op het af komt er ook het een en ander boven water :redface:
 
Reactiescore
308
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/top-flop-spelers.198630/page-5#post-6173599

Tja je was zelf ook heilig ervan overtuigd dat hij de stabber was van w57?
Overtuig ons dan met tegenbewijs aangezien je compleet omgeslagen bent sinds je met hem in een stam zit?
Zelf ben je ook niet vies van stabben, remember w49 en w53, als je Justin stabs invoert bij de zoekactie op het af komt er ook het een en ander boven water :redface:
Dit ja, was ook opzoek naar deze post! :eek:
 

DeletedUser77704

Guest
Heb zelf al aangegeven dat mij mening onterecht was dus zoals al gezegd volgt het nog.

Daarbij over 49 gesproken heb ik ook toegegeven dat ik toen fout ben geweest en heb daar de gevolgen van gedragen. En ervoor gezorgd dat er nooit meer een soortgelijke actie kan plaats vinden.
 
Reactiescore
533
Heb zelf al aangegeven dat mij mening onterecht was dus zoals al gezegd volgt het nog.

Daarbij over 49 gesproken heb ik ook toegegeven dat ik toen fout ben geweest en heb daar de gevolgen van gedragen. En ervoor gezorgd dat er nooit meer een soortgelijke actie kan plaats vinden.
En toch zien we geen bewijs ;)
 

DeletedUser27049

Guest
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/top-flop-spelers.198630/page-5#post-6173599

Tja je was zelf ook heilig ervan overtuigd dat hij de stabber was van w57?
Overtuig ons dan met tegenbewijs aangezien je compleet omgeslagen bent sinds je met hem in een stam zit?
Zelf ben je ook niet vies van stabben, remember w49 en w53, als je Justin stabs invoert bij de zoekactie op het af komt er ook het een en ander boven water :redface:

Daar verschiet ik niet van. Straks maar eens zoeken dan :smile:

Het uitblijven van bewijs zegt genoeg, Archer was een stabber, dat kan zelfs niet ontkracht worden als je ziet wat die kerel allemaal deed lol. Fenix is gewoon een beetje bang en scharrelt dan maar spelers als Archer en Frankk op. :smile:
 

DeletedUser77704

Guest
Pff heb gezegd ff tijd nodig te hebben tussen RL en een massa door ;)
____________________________________________________

Dit is het verhaal waarmee Archer kwam toen wij vroegen naar de kwestie toen:

"Destijds was ik veel in contact met abuser en adere est facere (toenmalig vita nova)
Ik ken vita van vroeger was mijn stamleider van 10mil punten ikzelf had 3mil

We waren een plan van fusie aan het bespreken
tussen top 4 leden van hun
top 4 van night

3 leden van stam waar zijn broertje in zat orichimaru en 3 leden van ex stam knubbe

We hadden helemaal besproken hoe we t zouden doen

Qua wie leider werden ect

Dus toen moest knubbe invites sturen

Ging hij op de afgesproken dag opeens 4 uur afk nadat ie iedereen had uitgenodigt dus wij konden het process moeilijk beginnen

Toen kwam knubbe ermee dat hem beloofd was leider te mogen blijven + k9-unit deed precies t zelfde, terwijl van tevoren via een pm die naar IEDEREEN verstuurd was duidelijk stond wat het plan was
en iedereen was ermee akkoord

Toen dus "gevecht" om leiderschap kwam en dat vonden vele spelers het een hoop gezeik

En toen ik autostoel van night edelde 7 uur nadat ik in ordo zat. Werd er een stab kaartje aan mij gehangen

Ik edelde autostoel omdat hij een afspraak eerder in t spel verbroken had MBT het hebben van mijn rug + hij stuurde boze pm dat hij beste speler van night was en dat het uit den boze was dat hij niet meemocht naar ordo
Vita nova wast leiderschap gezeik beu en zei geen leider meer te willen worden

Toen ging iedereen uit de stam en heeft vita zelf een nieuwe opgericht

Ik had via skype met vita het edelen van autstoel besproken + k9 beide vonden t prima

Maar ingame deed vita opeens alsof hij van niks wist

Hij heeft wel paar x weer contact gezocht maar ben nergens meer op ingegaan".

Op het moment dat dit verhaal zou kloppen moest hier bewijs van zijn, en als dit er zou zijn was hij geen stabber, dit is wat we vonden/achterkwamen:

Naar aanleiding van dit verhaal zijn wij gaan navragen bij oud leden van de toenmalige stammen en dit verhaal over de fusie werd in ieder geval bevestigd op de manier hoe het verteld wordt net als het feit dat Autostoel eerdere afspraken had verbroken.

Maar er waRen nog steeds open vragen:
Wist Audere Est Facere. van het edelen van deze speler?

Op de Skype chat kwam er een boze reactie op deze post van mij van het Verhaal waarin hij totaal ontkende hiervan af te weten.

kskhgvvizznm5.png


Hierin wilt hij duidelijk het verhaal afsluiten wat hij (mede) de wereld in heeft geholpen over Archer, wat ik erg raar vondt als dit een waar gebeurt verhaal was. Hiernaast probeert hij zich al in te dekken.
Hierop toonde ik hem hierna het volgende gesprek tussen hem en Archer.

9nfpopkuuhg6c.png


Audere Est Facare was niet zo blij hiermee en probeerde zich er zichtbaar onderuit te praten met allemaal excuses daarna op Skype en toen ik hem hierop aansprak reageerde hij niet meer.


Onze conclusie toen:

- De feiten dat het verhaal van Archer worden onderbouwt
- Wij hebben slechte ervaringen hebben met de betrokken spelers die bij ons bekend staan als niet betrouwbare speler, wij kenden toevallig k-9unit als een speler die ons ook eens heeft geprobeerd een oor aan te naaien dus hem vertrouwde we hem hierdoor niet in dit verhaal.
- Degene die dit verhaal onder andere de wereld heeft gebracht aan het liegen is met feiten heeft ervoor gezorgd dat wij Archer in vertrouwen hebben genoemen en ervan overtuigd zijn dat hij niemand heeft gestabt en dit verhaal enkel over hem is afgestoken om hem zwart te maken en daardoor neer te halen uit frustratie omdat ze hun zin niet kregen.

Dit bij elkaar genomen was voor ons voldoende reden om het verhaal als waar te bestempelen en hem het voordeel van de twijfel te geven.




Zoals jullie kunnen zien zijn we niet zomaar over een dag ijs gegaan en hebben we ons best gedaan de onderste steen boven te krijgen.
 

DeletedUser27049

Guest
Het is wel vreemd dat dat aan het licht komt als de betrokken partijen er niet meer zijn om hun antwoord te geven, waarom zei archer niet gewoon direct hoe het zat? Als ik onschuldig was zou ik asap bewijzen leveren.

Nu is het allemaal wel erg makkelijk voor Archer om een verhaaltje te doen dat we toch niet echt kunnen controleren.
 

DeletedUser77704

Guest
Het is wel vreemd dat dat aan het licht komt als de betrokken partijen er niet meer zijn om hun antwoord te geven, waarom zei archer niet gewoon direct hoe het zat? Als ik onschuldig was zou ik asap bewijzen leveren.

Nu is het allemaal wel erg makkelijk voor Archer om een verhaaltje te doen dat we toch niet echt kunnen controleren.

Dat hebben wij hem ook gevraagd, hij zei:

Eer ik merkte dat het zo rondbazuinde had het voor mij toch geen zin mijn verhaal te doen omdat niemand me toch geloofde door alle onzin, ik laat mijn vaardigheden en ingame acties wel zien dat ik een goede speler ben met vaardigheden.
 

DeletedUser76178

Guest
Zal er maar kort op reageren aangezien ik de geene ben die je nu als zondebok wilt gaan gebruiken.

Zoals je in gesprek ziet geef ik aan dat ik men goedkeuring niet heb gegeven... of dit dan wel of niet gedaan is geweest gaat Archer dan vrijuit?
Ben van mening da je een exlid niet dag erna gaat edelen ookal maakt die je dan ergens zwart...

En toch wel ff voor de duidelijkheid het kaartje stabber is niet door ons aan archer gehangen, jij was wel 1van die spelers die meteen op het AF hoog van de toren kwam blazen dat stabbers wel ten val komen...

Zoals Archer zelf aangeeft zijn er afspraken niet nagekomen door bepaalde spelers en zijn we daarom uit de stam gegaan verder hebben we van bij het begin aangegeven dat we het niet eens waren met de actie van archer op auto...

Maar goed dat allemaal gezegd waar is nu dan je bewijs dat Archer geen stab gedaan heeft? want alles wat ik hier kan uit opmaken is dat wij zogezegd onze goedkeuring zouden gegeven hebben (of dat wil jij dan toch geloven) maar verder heeft hij toch die acties uitgevoerd of niet?

En dat ik je negeerde in de skypechat natuurlijk kwam niks deftig uit... als jij blind jou verhaal wilt geloven mij prima en je mag me best als zondebok gaan gebruiken maakt me vrij weinig maar veranderd niks aan de acties die hij gedaan heeft
 

DeletedUser77704

Guest
Zal er maar kort op reageren aangezien ik de geene ben die je nu als zondebok wilt gaan gebruiken.

Zoals je in gesprek ziet geef ik aan dat ik men goedkeuring niet heb gegeven... of dit dan wel of niet gedaan is geweest gaat Archer dan vrijuit?
Ben van mening da je een exlid niet dag erna gaat edelen ookal maakt die je dan ergens zwart...

En toch wel ff voor de duidelijkheid het kaartje stabber is niet door ons aan archer gehangen, jij was wel 1van die spelers die meteen op het AF hoog van de toren kwam blazen dat stabbers wel ten val komen...

Zoals Archer zelf aangeeft zijn er afspraken niet nagekomen door bepaalde spelers en zijn we daarom uit de stam gegaan verder hebben we van bij het begin aangegeven dat we het niet eens waren met de actie van archer op auto...

Maar goed dat allemaal gezegd waar is nu dan je bewijs dat Archer geen stab gedaan heeft? want alles wat ik hier kan uit opmaken is dat wij zogezegd onze goedkeuring zouden gegeven hebben (of dat wil jij dan toch geloven) maar verder heeft hij toch die acties uitgevoerd of niet?

En dat ik je negeerde in de skypechat natuurlijk kwam niks deftig uit... als jij blind jou verhaal wilt geloven mij prima en je mag me best als zondebok gaan gebruiken maakt me vrij weinig maar veranderd niks aan de acties die hij gedaan heeft

Volgens mij beweer je dat het nooit gezegd is ;) Wat duidelijk gelogen is

Hoe kunnen we je dan vertrouwen?

Ik heb aan de hand van jouw verhaal Archer eens stabber genoemd ja, maar heb dat ook terug getrokken toen er ander bewijs kwam. Zoals je dat hoort te doen.

En het edelen van dat ex-stamlid is terecht met de afspraken die niet waren nagekomen en het achter de rug spelen van Archer.

Is dus geen stab geweest en ben blij dat jullie uit elkaar zijn gevallen door jullie onderlinge machtsstrijd en miscommunicatie.
 

DeletedUser27049

Guest
Hupa, Archer Stabimus leeft verder.

Ik ben benieuwd hoe ze er bij Fenix over denken, al zijn ze daar ook niet zo'n fan van een lange termijn voor stamverlaters. :smile:

Een ex-stamlid meteen edelen kan nooit terecht zijn Justin, dat is een stab hoe dan ook, tenzij die jou eerst stabt.
 

DeletedUser77704

Guest
Hupa, Archer Stabimus leeft verder.

Ik ben benieuwd hoe ze er bij Fenix over denken, al zijn ze daar ook niet zo'n fan van een lange termijn voor stamverlaters. :smile:

Een ex-stamlid meteen edelen kan nooit terecht zijn Justin, dat is een stab hoe dan ook, tenzij die jou eerst stabt.

Wat is gebeurt omdat hij afspraken niet nakwam
 

DeletedUser27049

Guest
Ik edelde autostoel omdat hij een afspraak eerder in t spel verbroken had MBT het hebben van mijn rug + hij stuurde boze pm dat hij beste speler van night was en dat het uit den boze was dat hij niet meemocht naar ordo

Dit bijvoorbeeld, Als die kerel Archer zijn rug moest hebben maar niet mee over mocht, dan zou ik ook boos zijn. Stabt Archer dan niet als hij die kerel achter laat? Volgens mij is dit eigenlijk exact waar jij ons van beschuldigde bij Gameforce. Of ik zit helemaal fout?
 

DeletedUser76178

Guest
Volgens mij beweer je dat het nooit gezegd is ;) Wat duidelijk gelogen is

Hoe kunnen we je dan vertrouwen?

Ik heb aan de hand van jouw verhaal Archer eens stabber genoemd ja, maar heb dat ook terug getrokken toen er ander bewijs kwam. Zoals je dat hoort te doen.

En het edelen van dat ex-stamlid is terecht met de afspraken die niet waren nagekomen en het achter de rug spelen van Archer.

Is dus geen stab geweest en ben blij dat jullie uit elkaar zijn gevallen door jullie onderlinge machtsstrijd en miscommunicatie.


Volgens mij beweer je dat het nooit gezegd is ;) Wat duidelijk gelogen is

Hoe kunnen we je dan vertrouwen?

Lees je eigen post eens beter door ik ontken nergens dat het gezegd is geweest , ik geef duidelijk aan dat ik niet alles op skype heb gevolgt en dat ik het er hoe dan ook niet mee eens zou zijn...

Ik heb aan de hand van jouw verhaal Archer eens stabber genoemd ja, maar heb dat ook terug getrokken toen er ander bewijs kwam. Zoals je dat hoort te doen.

Deze mag je me dan ook eens uitleggen want is men eerste post op het AF wereldchat was er nog niet hoezo heb ik het verhaaltje verzonnen?
en geloof jij in "mijn" verhaal

En het edelen van dat ex-stamlid is terecht met de afspraken die niet waren nagekomen en het achter de rug spelen van Archer.

Zo kan je natuurlijk onder alles uitkomen want waar is dan weer het bewijs dat die bepaalde speler zijn afspraken niet nakwam?
alsnog zou ik eerst een pm sturen waarin je vermeld dat NAP niet van toepassing is omwillen van...

Is dus geen stab geweest en ben blij dat jullie uit elkaar zijn gevallen door jullie onderlinge machtsstrijd en miscommunicatie.

Dus zoals ik al zei hou je gewoon vast aan je eigen verhaal maar zijn er nergens bewijzen maar goed ben ook blij dat die stam niks geworden is...
als er bepaalde spelers liever leider zijn dat dat een stam zou beslissen wie het meest geschikt is zegt me dat al genoeg
 
Reactiescore
331
Ik zou eigenlijk wel eens willen weten WELKE afspraak zogezegd niet is nagekomen.

Als het een afspraak is van "Geef je dorp later and i'll let you live",dan vind ik het insane dat je het daardoor geen stab vindt.
 
Bovenaan