Top/Flop spelers

Reactiescore
767
Dus wacht even je wilt je stamgenoot aan gaan vallen om hem iets betaald te zetten en zit nu bij hem in de stam omdat hij binnen de 24 uur edel looptijd heeft? Sorry dit gaat me pet te boven en heb al veel bullshit gehoord in mn leven.

1. Eigenlijk geef je nu gewoon aan dat je iemand vol wil stabben en daar simpelweg totaal geen probleem mee hebt, terwijl we je daarvoor moeten geloven dat je niet gerommeld heb met vv's? Dat geloof ik dus nu ook niet meer.
2. De lafheid om ergens maar te blijven omdat je er simpelweg bang voor bent is ook nogal raar om te lezen en zeker aangezien die op 24 uur ligt zoals je zegt! 24 uur daarin kan je van de halve wereld OS krijgen die je het graag geven tegen Archer, althans voor dit rare stuk tekst dan.
3. Toon gewoon wat ballen leave de stam zeg dat je fout heb gezeten en de consequenties zal dragen, gefaald heb als leidinggevende en je best zal doen om het Archer betaald te zetten.

Fijne avond.

Hier kan ik het me dus invinden k9-unit moet gwn stam verlaten of archer kicken simpel as fack, maar hier niet komen zeggen dat ze het niet terecht vinden wat archer doet en vervolgens nog doodleuk in de stam zitten met archer , vind het eigelijk best wel triest dat de nummer 1 (momenteel)
minder dan 1m gefarmd heeft minder dan 10k dorpen geplundert heeft en nog moet stabben voor dorpen zegt wel weer genoeg over tw laatste tijd
 

DeletedUser59368

Guest
Archer haalt het einde van de wereld niet op deze manier.. maakt die geen vriendjes mee.
 

DeletedUser74650

Guest
Archer heeft alleen in deze stam nog kans, aangezien ze het lef hebben hem er niet uit te kicken. Ik zou de rest van de van de wereld aanraden deze speler nooit je stam in te nemen, en ik zal dan ook elke stam die Archer nog toe zal treden gaan mailen met de uitleg dat hij het niet waard is.
 

DeletedUser78663

Guest
Verwacht indd al een solli naar ons toe in een later stadia maar laten we zeggen dat hier de kleinste stabbers al afgewezen worden ookal is het van 50 werelden terug ;)
 

DeletedUser27049

Guest
Zo'n spelers als Archer houden het zowiezo niet vol. Dat zijn van die figuren in de early game die lekker abusen en dan worden weggespeeld.

Archer is gewoon een wat groot uitgevallen dorpenuitbouwer als je het mij vraagt. Heeft de code van papa's bankkaart ontdekt ofzo, jammer genoeg is skill niet te koop dus moet hij maar gaan stabben.

Het is wel jammer voor spelers in de buurt wiens wereld verpest wordt door zoiets. Hopelijk vinden die nog een plek als co ergens ofzo.
 
Reactiescore
767
2170e8404257cf8e6ffa9a4df9454b84.png


Zucht....
 

DeletedUser77704

Guest
En net als je denkt dat mensen niet lager kunnen zakken....

tqtjtgnhvkjfu.png


Hoe haal je het in het hoofd om dit soort dingen door te spelen?

En wie maakt er weer eens gretig gebruik van omdat ze niks achterlaten om maar stabbend en achterbaks op de 1e plaats te blijven?

Tromgeroffel.......

Het is weer eens Archer Maximus...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59368

Guest
En net als je denkt dat mensen niet lager kunnen zakken....
Hoe haal je het in het hoofd om dit soort dingen door te spelen?

En wie maakt er weer eens gretig gebruik van omdat ze niks achterlaten om maar stabbend en achterbaks op de 1e plaats te blijven?

Tromgeroffel.......

Het is weer eens Archer Maximus...

Kan je die informatie van het forum weghalen, nu leg je het bloot voor heel TW gaat men ook niet fijn vinden..
 
Bovenaan