Top/Flop spelers

DeletedUser77704

Guest
Heel de stam waar Archer in zit schijnt te stabben op die manier, bleek uit berichten die we van een andere stam door kregen. Sloten een NAP of BG af en ging3n dan die spelers edelen. Eigenlijk te triest voor woorden.

DeletedUser74650

Guest
Zo is er alweer wat meer boven water van de stam ORDO, zo heeft 1 van de stamleiders (K9-Unit) meerdere VV's verkloot binnen de stam Night en heeft de speler Hemrich ook gewoon zijn edels op zijn ex leden gestuurd zonder pardon en tijdelijke NAP. Ik zie nog maar enkele namen in de stam ORDO staan die deftig zouden kunnen spelen ik raad deze dan ook aan lekker achter te laten waar ze aan begonnen zijn.

Heel jammer van zo een trieste groep mensen.

DeletedUser78672

Guest
Het is duidelijk dat daar op grote schaal gestabbed word idd.
Dorpje afpakken van een speler,7 uur nadat je de stam verlaten hebt,Pfft

Heb de bewijzen ook doorgestuurd naar de 3 koppige leiding van ORDO,ook gelijk maar deze topstam verlaten.

vraag me af of ze de ballen hebben om een statement te maken.

DeletedUser76178

Guest
De stam No. zijn de mensen die afstand willen nemen van deze stabs.

Verder heb ik ons account vita nova. ook zien langs komen.

Naar mijn mening mogen wij mr luuck gewoon edelen ookal komen er night leden naar ons?
Verder wordt er dan gesproken over een fusie als deze niet naar ons gecommuniceerd wordt kunnen wij daar weinig aan doen

DeletedUser78674

Guest
Best mensen op het algemeen forum. Ik spreek hier namens het acount K9-Unit. Wat er gebeurd is is dat er bij archer was neergelegd om een fusie te doen met een aantal andere stammen. Ieder kon 4/5 leden meenemen. Echter speelden wij in de stam Night. met een groepje dat net van classic af kwam. Luucc, tinki, autostoe, woxene, pvmdutch waren de mensen die onderling besloten op 57 mee te doen. Angelofdoom11 en skilzor kennen wij in het echt.

Toen de fusie kwam hebben wij geprobeerd met archer te overleggen om mensen wel mee te nemen als ze dan een fusie aangingen. Helaas wou archer binnen een dag die fusie doorzetten en hadden wij geen tijd om dingen te regelen. Vervolgens werd autostoel aangevallen door archer (wij hebben daar wat van gezegd) en werd luucc door vita overgenomen. Doordat wij niks konden regelen ziet dit er uit als een stab. Autostoel is super boos geworden, wat begrijpelijk is en is stammen tegen de nieuwe stam op gaan zetten. Het was een grote prut zooi. een grote chaos. Ons werd beloofd leiding te worden maar we gaven zelf aan om op 0 te beginnen. Uiteindelijk heeft het allemaal te lang geduurd en zijn er mensen weggegaan.

Om even terug te komen op het gerucht dat wij als k9-Unit vv's hebben verpest binnen de stam. Dat is echt klinkklare onzin. Wij hadden de VV van Woxene (Mike) omdat hij op vakantie was. En van angelofdoom11 (omdat hij werd aangevallen en geen tijd had. dit probeerden wij te regelen.) Deze vv is stopgezet voordat wij naar ORDO overgingen. we hebben dus niet gespiekt ofzo. Voor de rest hebben wij geen enkele vv in onze handen gehad. Wij zijn zeer benieuwd naar auto stoel zijn mening. Welke vv's hebben wij gehad dan? Daar hebben wij dus zojuist antwoord opgegeven. er waren in de tijd dat wij in ORDO zaten geen vv's in ons bezit behalve die van Woxene. Hij kwam vandaag terug en heeft de vv stop gezet.

Hopelijk is dit een beetje duidelijk

DeletedUser76178

Guest
Allemaal mooi maar je neemt de spelers die de stab pleegde wel gewoon mee in je nieuwe stam :D

Reactiescore
769
Dit lijkt eerder op een stab van acher dan dat k9 fout zit , desbetreffend zou ik hier later verder op reageren

Zit op mobiel atm

DeletedUser78672

Guest
Maar beiden zitten wel weer in dezelfde stam,toepasselijk genaamd sorry.
Wanneer je probeerd afstand te nemen van stabs,ga je niet weer samen in een stam zitten lijkt me.

DeletedUser78672

Guest
En begrijpelijk dat autostoel23 boos word niet?
Wanneer je eerst met Archer in een stam zit en 12 uur later je beide dorpen kwijt bent aan een je ex-stamlid.
Daar had meteen na overleg van het bewijs de kick moeten volgen van Archer.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78672

Guest
Nog drie stabs van Archer en hij wint deze wereld denk ik.

DeletedUser78674

Guest
Als er een gezamenlijke actie tegen archer gemaakt kan worden is dat goed en doen wij graag mee. Wij hebben ook fouten gemaakt in de procedure. Maar de schuld moet niet liggen bij Hermich of woxene. Wij gingen akkoord met de fusie maar vervolgens had Archer ineens ongelooflijke haast en daardoor is alles fout gegaan

DeletedUser78674

Guest
We snappen dat auto boos is. Maar weten ook dat archer gevaarlijk is. Jullie van No stabs kunnen makkelijk praten door een heel continent verderop te liggen en vanaf de zijlijn te staan kijken. Maar wij zitten om hem heen. Binnen de 24 uur looptijd van edels. Hij gaat nu full def maken omdat ie weet dat er iets aan de hand is. Wij zouden graag mee doen met een offensief om archer dit betaald te zetten. Wij hebben leden teruggevraagd om proberen door te gaan aan de wereld. Voor nu met archer, hopelijk snel zonder hem

Reactiescore
524
Toch opmerkelijk dat jij (Patrick (of Mark)) openlijk zegt bereid te zijn om Archer aan te vallen wanneer de gelegenheid daar is terwijl je bij hem in de stam zit.
Moet ik dit voor me zien als een stab op een stabber voor wanneer deze 'eerlijk' onder vuur wordt genomen?
'eerlijk' is hier in de zin van 'je weet wie je vijand is en wie aan jouw zijde staat'

DeletedUser74650

Guest
Als er een gezamenlijke actie tegen archer gemaakt kan worden is dat goed en doen wij graag mee. Wij hebben ook fouten gemaakt in de procedure. Maar de schuld moet niet liggen bij Hermich of woxene. Wij gingen akkoord met de fusie maar vervolgens had Archer ineens ongelooflijke haast en daardoor is alles fout gegaan

We snappen dat auto boos is. Maar weten ook dat archer gevaarlijk is. Jullie van No stabs kunnen makkelijk praten door een heel continent verderop te liggen en vanaf de zijlijn te staan kijken. Maar wij zitten om hem heen. Binnen de 24 uur looptijd van edels. Hij gaat nu full def maken omdat ie weet dat er iets aan de hand is. Wij zouden graag mee doen met een offensief om archer dit betaald te zetten. Wij hebben leden teruggevraagd om proberen door te gaan aan de wereld. Voor nu met archer, hopelijk snel zonder hem

Dus wacht even je wilt je stamgenoot aan gaan vallen om hem iets betaald te zetten en zit nu bij hem in de stam omdat hij binnen de 24 uur edel looptijd heeft? Sorry dit gaat me pet te boven en heb al veel bullshit gehoord in mn leven.

1. Eigenlijk geef je nu gewoon aan dat je iemand vol wil stabben en daar simpelweg totaal geen probleem mee hebt, terwijl we je daarvoor moeten geloven dat je niet gerommeld heb met vv's? Dat geloof ik dus nu ook niet meer.
2. De lafheid om ergens maar te blijven omdat je er simpelweg bang voor bent is ook nogal raar om te lezen en zeker aangezien die op 24 uur ligt zoals je zegt! 24 uur daarin kan je van de halve wereld OS krijgen die je het graag geven tegen Archer, althans voor dit rare stuk tekst dan.
3. Toon gewoon wat ballen leave de stam zeg dat je fout heb gezeten en de consequenties zal dragen, gefaald heb als leidinggevende en je best zal doen om het Archer betaald te zetten.

Fijne avond.

Bovenaan