Top/Flop spelers

DeletedUser27049

Guest
Amelie Lens? Top of Flop?

Alleszins ook niet vies van het vuil spelen.
Alle troepen van de stam op trommelen om een recap te blokken (waarbij alle def dus dood ging) en zelfde dag nog die stam verlaten.

Op 5 dagen nooit genoeg tijd om def terug op te bouwen, dat hebben ze mooi geregeld, kunnen ze die dorpjes na 5 dagen zo goed als gratis overnemen.


Ik heb de rest van de posts nog niet gelezen maar ik zeg flop;

In de early dik aan het abusen, rang 1 ODA gehaald met eerste dorpje, zowiezo met een kutplan gaan edelen want daarna zijn ze super lang amper gegroeid, farm rang bleef lekker laag en ik vermoed dat ze dus het merendeel van hun clear kwijt waren. Dan konden ze daar eindelijk weer edelen, halen ze terug rang 1 ODA en staan ze weer stil. Mogelijk nog lekker pp zitten pompen ondertussen om het wat goed te maken.
 

DeletedUser77592

Guest
En hopla weer een nieuwe stam voor archer maximus.
Mijn benieuwen hoe lang het duurt voor er aanvallen en edels komen bij zijn oude stam
 

DeletedUser77704

Guest
Niet zo snel door goede ondelinge afspraken ;) Mocht hij deze verbreken krijgt hij kick
 

DeletedUser78672

Guest
Niet zo snel door goede ondelinge afspraken ;) Mocht hij deze verbreken krijgt hij kick

Tja jou woord zegt ook niet heel veel he?
Bedoel begin van deze wereld deed je volop mee in de discussie rond Archer.

En nu heb je een principe akkoord gesloten met hem van,als je niet stabbed mag je blijven.

Geloofwaardig echt
 

DeletedUser77704

Guest
Tja jou woord zegt ook niet heel veel he?
Bedoel begin van deze wereld deed je volop mee in de discussie rond Archer.

En nu heb je een principe akkoord gesloten met hem van,als je niet stabbed mag je blijven.

Geloofwaardig echt

Op andere topic komt dit weekend nog bewijs als ik ff tijd heb. Heb gelijk gezegd dat ik mijn mening op de feiten van toenterijd baseerde nu er andere feiten zijn spreek ik die uit en zeg ik dat mijn mening toen niet terecht was.

Heb ook geen principe akkoord met hem, omdat ik oprecht geloof in zijn onschuld. Mocht dit uiteindelijk niet zo te zijn heeft hij gelogen en valse bewijzen gestuurd en dan ben ik de 1e die er tegen zal optreden.
 

DeletedUser59368

Guest
Zouden hem beter wegspelen.. dan erover te zitten zagen.. Discussieren hier lost niks op.. Als zij met nen stabber in de stam willen zitten is dat hun keus. Als hij hun dan nog eens stabt, dan is dat een risico dat altijd aanwezig is geweest.
 
Reactiescore
91
"Ik stab, jij stabt, wij stabben, zij hebben gestabd" dat is het enige wat je op TW hoort tegenwoordig. Als iedereen nou eens lekker gewoon normaal gaat lopen doen en het spelletje speelt zou er al veel opgelost zijn. Die infantiele mentaliteit was er enkele jaren geleden niet, ookal waren er toen veel meer jonge spelers, dus het is zeker mogelijk.
 

DeletedUser73204

Guest
het nu is het heel normaal:

Op 20-10-2017, om 17:55, schreef Sjolie/KorpBeertje .:
>
> uit de stam ontslagen en dan aavallen?
>
> wist niet dat je aan backstabben deed

Op 20-10-2017, om 17:56, schreef ThirstyJoe
>
> De stam is volledig dood.
> Geen communicatie en alle grote spelers gingen naar Turbo.
>
> Sorry maar zo is het nu eenmaal
 
Reactiescore
1.367
het nu is het heel normaal:

Op 20-10-2017, om 17:55, schreef Sjolie/KorpBeertje .:
>
> uit de stam ontslagen en dan aavallen?
>
> wist niet dat je aan backstabben deed

Op 20-10-2017, om 17:56, schreef ThirstyJoe
>
> De stam is volledig dood.
> Geen communicatie en alle grote spelers gingen naar Turbo.
>
> Sorry maar zo is het nu eenmaal


Stabbers!
 

DeletedUser78672

Guest
het nu is het heel normaal:

Op 20-10-2017, om 17:55, schreef Sjolie/KorpBeertje .:
>
> uit de stam ontslagen en dan aavallen?
>
> wist niet dat je aan backstabben deed

Op 20-10-2017, om 17:56, schreef ThirstyJoe
>
> De stam is volledig dood.
> Geen communicatie en alle grote spelers gingen naar Turbo.
>
> Sorry maar zo is het nu eenmaal

Zie geen grote spelers bij turbo?
 

DeletedUser73204

Guest
zijn ook geen grote spelers. maar voor onze stam waren ze wel groot
 
Bovenaan