Top- / Flopstammen

Reactiescore
533
No shit dat je dit nu zegt, je zit toevallig ook niet met hem in de stam.
Zo voor de hand liggend natuurlijk. Maar ach men is wel altijd snel ook om de dramaqueen uit te hangen.
 

DeletedUser74650

Guest
Want wat is het bewijs? Het woord van een srabber tegen het woord van een gestabte?
Of is er daadwerkelijk bewijs?
 

DeletedUser77704

Guest
Want wat is het bewijs? Het woord van een srabber tegen het woord van een gestabte?
Of is er daadwerkelijk bewijs?

Het bewijs werdt al betwist op de wereld skypechat. Waar jij volgens mij ook in zit.

In die chat is bewijs geleverd die niet kon worden weerlegt. Daarbij weest degene die Archer beschuldigde van stab praktijken betrapt op meerdere leugens. Lijkt me dan een uitgesproken zaak.
 
Reactiescore
760
Dit Af is zo dood dus mag wel wat leven in geblazen worden :oops:
 

DeletedUser77704

Guest
Ik zie -=DS=- lang bestaan door hun gunstige ligging. 8/10

Beats lijkt stabiel maar hebben niet de optimale ligging. 7/10

Done zal voor voortbestaan eerst joke uit hun cluster moeten werken wat ik niet snel ziet gebeuren. 4/10

Joke heeft core ligging die ik niet veel kans geeft met hun versplinterde cluster. 3/10

Exp. kan iets leuks worden net als WAR mits ze beide snel heel veel safe in handen krijgen. 6/10

En Fenix moet zich eerst bewijzen maar kunnen als cluster gesloten is een optie zijn voor de eindstrijd. 7/10
 
Reactiescore
1.049
Ik concetreer me niet in de wereld eerlijk gezegd, Zou er opzich wel zin in hebben haha
Lees beetje mee, Had eigk lekker moeten starten en beetje rondneuzen
 
Reactiescore
1.367
Ik concetreer me niet in de wereld eerlijk gezegd, Zou er opzich wel zin in hebben haha
Lees beetje mee, Had eigk lekker moeten starten en beetje rondneuzen
ah :)

Nee, hij zit in fenix
 

DeletedUser77704

Guest
Hahahaha, speel inderdaad op Seduced, mijn mooie accountje :)
 

DeletedUser74650

Guest
Het bewijs werdt al betwist op de wereld skypechat. Waar jij volgens mij ook in zit.

In die chat is bewijs geleverd die niet kon worden weerlegt. Daarbij weest degene die Archer beschuldigde van stab praktijken betrapt op meerdere leugens. Lijkt me dan een uitgesproken zaak.

Ja maar je begrijpt dat je geen 200 berichten terug leest. Ik zie het graag hier nog is verschijnen dan.
 
Reactiescore
1.367
Bovenaan