Top- / Flopstammen

DeletedUser59368

Guest
Internen dat staat zo slecht op je stats.. meest hatelijk om zo iemand naar de top te zien gaan.
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.367
Een driedubbele intern :confused:

Nou, eerst nam ik de eerste co over die kwam er bij en toen namen we de tweede over. Dan is het een vier dubbele intern :D

Wel fijn, kon namelijk mijn oude vriendjes niet overhalen om te spelen dus heb ik nu oude spelers, die willen spelen en het spel kennen als co's :D
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
533
Knap hoor dat beats...
Eerst wat pogen een aanval ineen te kletsen, ze falen en dan wat barbs edelen. Dat is toch allemaal hetzelfde toch?

Toppers daar :rolleyes:

roZlkuiYRA_u6fe1wgF9dA.png
 
Reactiescore
91
Knap hoor dat beats...
Eerst wat pogen een aanval ineen te kletsen, ze falen en dan wat barbs edelen. Dat is toch allemaal hetzelfde toch?

Toppers daar :rolleyes:

roZlkuiYRA_u6fe1wgF9dA.png

Eenoogje van 85k naar 620k OD, knap opgevangen van LW. Oorlogje Done & LW tegen Beats in de maak?
 

DeletedUser77704

Guest
zodat die ze mee kunnen stabben :cool:

Gaan geen stabbers voor een stabber inruilen ;)

De commotie omtrent Archer (mede van mijzelf) was ongegrond. Hij heeft ons laten zien dat hij niemand hem heeft gestabt en ze hem hebben lopen zwart maken onterecht. Zonder dit bewijs was er nooit een samenwerking tot stand gekomen.
 
Reactiescore
533
Eenoogje van 85k naar 620k OD, knap opgevangen van LW. Oorlogje Done & LW tegen Beats in de maak?
Was ook niet moeilijk te anticiperen als je al op voorhand wist dat er maandag een aanval ging zijn. Misschien toch maar de stam eerst in orde brengen :eek:
 
Reactiescore
767
Gaan geen stabbers voor een stabber inruilen ;)

De commotie omtrent Archer (mede van mijzelf) was ongegrond. Hij heeft ons laten zien dat hij niemand hem heeft gestabt en ze hem hebben lopen zwart maken onterecht. Zonder dit bewijs was er nooit een samenwerking tot stand gekomen.

No shit dat je dit nu zegt, je zit toevallig ook niet met hem in de stam.
 
Bovenaan