Top- / Flopstammen

DeletedUser27049

Guest
Hallo allemaal (?),

De wereld is nu toch al even bezig en het wordt stilaan wel duidelijk welke stammen potentieel hebben en welke snel weg zullen zijn.

Altijd leuk om dat te bespreken dus bij deze maak ik er dan ook maar een topic voor aan.


Also; verwijs je stamgenoten eens door naar het algemeen forum, wat meer gezichtjes hier zou leuk zijn. :smile:
 

DeletedUser73204

Guest
ik zit in een "nieuwe" stam. en wij gaan natuurlijk ons best doen:)
 
Reactiescore
767
Ben benieuwd of er nog goeie stammen opstaan deze w :p
 

DeletedUser59368

Guest
Denk dat het tevroeg is om topstammen uit te roepen. Er kan nog zoveel gebeuren :)
 

DeletedUser77690

Guest
De huidige top 3 stammen, welke zijn top en welke flop in jullie ogen?

Nog andere stammen die wat meer under the radar zijn, maar wel met veel potentie?
 

DeletedUser78604

Guest
Nr. 1 - Ken ik niet, maar de meeste zullen we abusers zijn. (idk denk flop)
Nr. 2 - Denk dat die gaan winnen, want zitten gewoon de betere spelers van de wereld in. (Top)
Nr. 3 - Vita Nova is stam genootje op andere wereld en weet dat die wat kan, maar die andere ken ik ook niet. (Half top, half flop)
 

DeletedUser77704

Guest
Beetje arrogantie mag soms wel.

Op dit moment vindt ik mijn stam Titan top en de rest flop.

Reden: Titan heeft de beste spelers met de meeste ervaring, activiteit, skills, zijn gerekruteerd met een goede ligging en vrienden van elkaar. Helaas is Vodka gesneuveld maar eigenlijk was dat voor het voortbestaan van de stam en cluster beter. Dit omdat er enorm veel def naar dat account had gemoeten. Reden waarom we hem aannamen is omdat het goede spelers en vrienden zijn. Volgende keer spelen we zeker weer samen hopelijk met wat gunstigere ligging dan.

Door die feiten heeft Titan het meeste bestaansrecht om een topstam genoemd te worden.

Als we dan kijken naar de andere stammen zijn het voornamelijk massa stammen of samenraapsels van spelers met dramatische clusters en groei mogelijkheden dat deze niet serieus genomen kunnen worden.

De enige die dan nog opvalt is Beats, maar als de topspeler een mega interner is dan houdt het ook snel op omdat de andere leden de kar ook niet kunnen trekken.

Al met al is de enige topstam dus Titan en hopelijk komen er waardige tegenhangers of 1 topstam tegenover ons. Anders zie ik niks ons beletten deze wereld te winnen.

Zo lekker stukje arrogantie kunnen neerzetten ;) Brand maar los op.mijn mening.
 

DeletedUser75347

Guest
Onze stam doet het ook niet slecht dezer tijd, No. (Ben er eerlijk gezegd wel gelukkig van). Beetje leren samenwerken, maar met wat noobs op te kuisen stomen we ons klaar voor het echte werk :D
-
 

DeletedUser77704

Guest
Onze stam doet het ook niet slecht dezer tijd, No. (Ben er eerlijk gezegd wel gelukkig van). Beetje leren samenwerken, maar met wat noobs op te kuisen stomen we ons klaar voor het echte werk :D
-

Ben benieuwd met jullie aantal leden ^^
 
Reactiescore
533
iTr8Rp9cShOogg8Qm-mGMA.png

Dit is No.
Heeft op zich wel nog een leuke cluster, wel een gevaar dat de stam in 2 stukken breekt. Maar heeft wel potentieel.

Alleen die naam... Zo eens af en toe een stabje kan toch leuk zijn? Niet?
 
Bovenaan