Top- / Flopstammen

Reactiescore
3.457
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/top-flop-spelers.198630/page-6#post-6173655

Ben wel eens benieuwd wat het account op w52 heeft uitgespookt

Ah! Ik weet het alweer , was mijn vijandelijke buurman die allemaal spelertjes liet spioneren in andere stammen,hij wist precies welke dorpen gestacked stonden en welke niet:redface:
Wisten ook alle ins en outs van de vijand

Hier een link van de leider van Arches
( AOD was de vijand)

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/top-flop-stammen.196711/page-62#post-6113150

Dus zo brandschoon zijn deze spelertjes niet :p
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78672

Guest
Hupa, Archer Stabimus leeft verder.

Ik ben benieuwd hoe ze er bij Fenix over denken, al zijn ze daar ook niet zo'n fan van een lange termijn voor stamverlaters. :smile:

Een ex-stamlid meteen edelen kan nooit terecht zijn Justin, dat is een stab hoe dan ook, tenzij die jou eerst stabt.

Weet ie zelf ook wel.
De stab is op dag1 al bewezen,nooit geen weerwoord gehoord van Archer.
En nu krijgen we ineens allemaal nieuwe feitjes en bewijzen?
Gewoon een stabbertje,en dat ie toegelaten is tot de stam waar ie nu in zit,zegt genoeg over de recruiter/leiding daar,

Mvg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
Laten we voor de fun alle ("top")stammen eens bij langs gaan met waarom ze wel de winst in de wacht zouden kunnen slepen (ik post morgen kga nu lekker slapen)

79d44f94b28d2e75e2232f065fa54c1d.png



Beats
Fenix
War
-=DS=-
-LW-
Exp
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.367
79d44f94b28d2e75e2232f065fa54c1d.png



Beats: Is de #1 Van het moment en doen het vrij goed, Iedereen helpt elkaar lijkt het
e4789e7c762045afe32755ce5aab2842.png
c79801cdb3fba18c4f29305f8a149310.png
Ook hebben ze een stevig cluster, iedereen ligt redelijk compact en er is voor iedereen ruimte om te groeien. Grote fronten hebben ze ook niet, enkel met -LW- en daar zitten ze meer dan het dubbele aantal punten boven. Ze hebben bijna 1/3e punten over de nummer 2 (fenix kun je op het moment niet als stam beschouwen) Niemand die ze dus echt in de weg ligt. Het enige minpuntje is dat ze geen rim bezitten. Al met al lijkt me deze toch een kanshebber.

Fenix De nummer 2 "Stam" (lees als samengeraapte hoop punten) valt of staat met de incapabiliteit van de rest van de wereld. Men werkt redelijk samen
321cd014c60de0a8495f0167dce3f82b.png
03e78e2cda31e02120095ee3458c4f85.png
Maar zoals sommige van hen leden inmiddels ondervonden hebben kan de rest van de wereld ook wel een redelijk spelletje spelen. Na de gefaalde aanval op chef roadkill is fenix aan de beurt om aanvallen te krijgen. Natuurlijk ondersteunt zijn gehele stam hem maar de meeste spelers van dat account hebben het opgegeven en rapporten als deze zijn eerder de regel dan een incident. Al hebben ze tot nu toe nog maar weinig dorpen verloren, in dat opzicht gaat het best redelijk.
3688e85c76fb1d23267a55ce9545841d.png
Inmiddels liggen er ook andere van fenix spelers onder aanval, iedereen weet dat er troepen bij gameforce staan en wilt natuurlijk mee snoepen. Er zijn 2 mogelijkheden voor deze stam (waarbij ze blijven bestaan). Ze spelen cheff roadkill weg en hebben een gigantisch groot front met bijna iedere stam in op de wereld die enige betekenis hebben. Twee de noordelijke spelers (gameforce/grom and blaze) worden weggespeeld en de rest kan voortbestaan als core stam met alsnog veel front. 50/50 at best als je het mij vraagt

War, mijn eigen stam alweer een stam die erg goed samenwerkt
8d48e27fd830a3b9d40fd044fd609764.png
e25b0c8b40a145ca7bff11d93bb3cae8.png
Heeft recentelijk een lekkere aanval gedaan op een beats speler en die weggewerkt, hebben de op 1 na grootste aanval van de wereld afgeslagen en voeren nu de grootste aanval van de wereld uit. 1 minpunt aan de stam is dat er maar weinig rim is en dat ze eigenlijk de meest core stam van iedereen zijn. Ze liggen eigenlijk aan alle kanten ingesloten en zullen gameforce of -LW- weg moeten spelen opzoek naar meer safe zone. Zonder de rim/safe zone veilig te stellen zal deze stam vallen door het gebrek aan uitbreiding en kwantitatieve overmacht van de andere stammen (Beats/-=ds=-)

-=DS=- de grootste rim stam van iedereen, heeft eigenlijk front met niemand en heeft tot nu toe nog geen significante aanvallen op haar dak gehad,
87db3b6fe703418fc7861da8c03121d0.png
3eebb6ff55935674dcc7d3f88a5008ba.png
Als deze stam snel de rim op edelt kunnen ze er heel sterk voorstaan zodra de echte oorlog begint. Met deze ligging een van de grotere kanshebbers

-LW- Leuke rim stam, heeft front met de #4 en de #1 stam zoals ook te zien valt aan de ODD
80860d62644248a3d76a7828fdb13007.png
e07ee8380cc13bd24ce7c8a05267fc72.png

Zullen redelijk snel de rim ECHT veilig moeten stellen, doen ze dit zijn ze binnen, hebben ze veel safe en maken ze gewoon kans net als de andere stammen. Verschil in punten/dorpen valt wel redelijk op. Ze zouden makkelijk terug kunnen naar 10 actieve leden met +/- 150k per stuk

Exp Zo, bij de laatste stam aangekomen. Dit is mijn persoonlijke favoriet hebben nog eigenlijk helemaal niets gedaan of ontvangen en ik weet vrij weinig van de stam
52f48f3987271f95f74afa6de6a7c475.png
d57207e864999846e7ee8ed238ef8796.png
Wat ik wel weet is dat ze de rim al vrij schoon hebben en dat de enigste weg voor hen naar meer fronten gaat leiden. Ook hebben ze al een groot front met Pikachu van fenix, Dat is op het moment hen grootste dreiging. Deze speler wegspelen zou voor hen het spel een stuk opener maken en zou ze een veel sterkere positie geven. Maar eerlijk gezegd verwacht ik geen grootse dingen, hopelijk gaan ze me toch verrassen :)
 
Reactiescore
533
Beats moet al lopen barbs-clusterfucken in de cluster van -LW-? :rolleyes:

Nieuwe dieptepunt bereikt...
 

DeletedUser74650

Guest
Beats moet al lopen barbs-clusterfucken in de cluster van -LW-? :rolleyes:

Nieuwe dieptepunt bereikt...

To be honest is een stab in deze allemaal zwaar overroepen en wordt gewoon gebruikt als excuus voor de dramaqueens op TW om af te geven op een persoon.

Waauw je leaved een stam en je krijgt incs, Tribal WARS. Zeker in de begin-fase wanneer je nog niet bezig bent met spelers os-en en dergelijke is de impact ervan quasi nihil.
En spionage gebeurt overal. Als jij info weet dan ben je hypocriet om deze niet te gebruiken.

Achja zolang men maar wat kan lopen klagen ;)
 
Reactiescore
420
Ik vind een clusterfuck persoonlijk erger dan een spion in de beginfase van het spelletje :)
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
533
Reactiescore
1.367
@Sun Tzu
Je punt is?

Een te snelle aanval na een leave vergelijken met een clusterfuck? Wat zijn we weer goed bezig..


gekYwdmOS_eBdtCZ5Hm7TQ.png
heb je er ook een kaartje bij? Ben nogal lui nu :)

(behalve als ik iemand kan recruiten of fusies kan regelen, dan wil ik best moeite doen)
 

DeletedUser78672

Guest
Beats gaat lekker,massa op fenix meer gericht op 1 persoon?
 
Reactiescore
1.367
Beats gaat lekker,massa op fenix meer gericht op 1 persoon?

Gameforce ligt midden in ons stamcluster en zorgt ervoor dat we niet naar de rim kunnen, wij dus vol op hem :)
 

DeletedUser78672

Guest
zo moet dat.
Doet exp nog wat,of doen die alleen zorgen dat de stam op het maximale ledenaantal blijft
 
Reactiescore
767
To be honest is een stab in deze allemaal zwaar overroepen en wordt gewoon gebruikt als excuus voor de dramaqueens op TW om af te geven op een persoon.

Waauw je leaved een stam en je krijgt incs, Tribal WARS. Zeker in de begin-fase wanneer je nog niet bezig bent met spelers os-en en dergelijke is de impact ervan quasi nihil.
En spionage gebeurt overal. Als jij info weet dan ben je hypocriet om deze niet te gebruiken.

Achja zolang men maar wat kan lopen klagen ;)

Je komt met zoon uitspraak en komt vervolgens zelf janken? Beetje hypocriet.
 
Bovenaan