Top/Flopspelers

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Wow, gewoon geen top/flopspelers topic? Was 'm aan het zoeken want ik wilde iets posten!

Dus bij deze: zie dat de grootste noob stabber ooit Chemistry weer vanuit zijn hol is komen. Wie weet welke stabs hij deze wereld op zijn agenda heeft staan. :biggrin:
 
Reactiescore
1.962
Licht eens toe Jordi? Kan me Chemistry alleen herinneren van W66 en meende dat hij daar ook niet al te netjes heeft gespeeld :biggrin:
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Heeft jou geheugen ook nog gebreken of ben je een wandelende databank over TW?

Vrouwen hè. Die onthouden alles, broeden er 25 jaar op als een ei, om het vervolgens erover te hebben als je even een geluksmomentje hebt!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Hahaha meteen haten. Accepteer gewoon dat chemistry een van de betere accounts is op de Nederlandse tribalwars server.....
De groeten :)

Er kan maar één de beste stabber zijn, dat is zeker waar!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Reactiescore
193
Hahaha meteen haten. Accepteer gewoon dat chemistry een van de betere accounts is op de Nederlandse tribalwars server.....
De groeten :)

Het is niet bepaald eervol of speciaal om bovenaan te staan als je die plek bereikt met vies (stab)gedrag. Niet dat ik Chemistry hiervan beschuldig op deze wereld (zou wel erg snel zijn), maar vinden jullie dat topic wat Jordi hier gelinkt heeft niet heel erg beschamend?

Zelden zo'n uitgekookte stab voorbij zien komen. Schandalig eigenlijk.
 
Bovenaan