Chemistry - Stabkoning.

Reactiescore
255
Beste mede-AF'ers,

Jordi en ik zijn na een hele lange TW-pauze weer terug begonnen op Wereld 73. Ik verveelde me en keek eens op het AF rond en plaatste een post. Dit werd vervolgens gezien door Jordi en bla bla, jullie weten het wel, we besloten het weer eens te wagen. Beiden op aparte accounts gestart, maar wel in het achterhoofd gehouden dat als straks de corona-crisis minder wordt en het gewone leven toch weer z'n tol gaat eisen, we wellicht samen konden gaan op één account. Ah fijn, prima. Zo gezegd, zo gedaan.

Jordi raakte aan de praat met stamleider Chico (René) van destijds Ape. In dit gesprek kreeg Jordi een hele goede indruk van René en z'n stam; Ape. Manier van spelen sprak hem erg aan, omdat ze vooral erg stamminded waren in hun doen en laten. Nou, Noire dus gesolliciteerd en aangenomen (4 April). Niet veel later had ook ik (Vitalise) een gesprek en vervolgens sollicitatie bij Ape ingediend en net als Jordi, aangenomen (7 April).

Ape deed bijna niet aan het forum en werd bij toetreding al gezegd dat ze communiceerde via whats-app, dit waren ze zo gewend van een andere wereld waar ze samenspeelde, ahja, prima. Al snel na mijn toetreding kwam er een bericht in de whats-app chat van 'Chemistry' (op de screens Stabber Marcell) over een fusie met een 'grote stam' zie screen hieronder:
Fusie Voorstel_LI.jpg

Het bleek dus inderdaad om de stam 'TBS' te gaan. Enkel, kwam Chemistry met het voorstel dat enkele accounts moesten fuseren (of althans, dit werd aangeraden) zodat er in totaal maar enkele accounts overgingen om zo tot het stamleden-limiet te komen. En dus dat we met 5 accounts over konden gaan (waaronder Noire/Vitalise). Zie screen:
Accounts fusie voorstel_LI.jpg

Prima, wij waren uiteindelijk toch al van plan dit op de langere termijn uit te voeren. Dus voor ons geen probleem. Eerst zouden Chemistry & Naad over gaan. En de rest zou volgen zodra ze dus gefuseerd waren.

Vervolgens op 14 April joined ook Nelis, TBS. Waarop Jordi navraag doet hoe het staat met de fusie en hoe het plekje voor ons gewaarborgd wordt. Waarop we vervolgens het antwoord krijgen dat we 'nog niet' in aanmerking komen en ze eerst een groeispurt willen zien. Zie screen:
Vraag Jordi wat stand van de fusie is_LI.jpg

Aangezien wij toch graag met onze ex-stammies meewillen naar TBS besluiten we om vaart te zetten achter de fusie en voor elkaar te clearen etc. om dit te versnellen. Hier tussendoor krijgt het account 'Vitalise' na een edel-actie wat aanvallen terug waaronder ook edels. Dit meld ik vervolgens in de whats-app chat om, om fakes te vragen. Die vervolgens gestuurd worden (Let op; dit is op 17 april, 3 dagen voor de stab zijn ze dus gewoon bereid te helpen en hebben nog geen kwaad in de zin). Daarna wordt er zelfs aangeboden door 'Chemistry' om eventueel dorp te re-cappen mochten we niet genoeg deff hebben. (Ook 17 april 3 dagen voor deze stab). Zie screens:
Vraag van mij om wat fakes te knallen waarop positief gereageerd wordt_LI.jpg
Chemistry die 3 dagen voor dat die ons aanvalt aanbied te helpen re-cappen_LI.jpg

Uiteindelijk waren de fakes en ons beetje deff voldoende om de aanval af te slaan en was het eventuele re-cappen dus niet nodig. Maar toch fijn dat het aangeboden wordt, althans, dat denk je.

Gisteren 19 april, is de fusie tussen het account Noire/Vitalise zo goed als afgerond en dus hebben we de groeispurt die nodig was om TBS te kunnen joinen (Chemistry's woorden) uitgevoerd en vraagt Jordi of er nu plek is voor ons account. Waarop enkele uurtjes er na ineens 'Chemistry' de whats-app chat verlaat, er 2 andere personen 'verbaasd' reageren en later op de avond is ineens iedereen uit de chat gegooid. Hmm, erg verdacht allemaal. Zie screen:
Opnieuw vraag Jordi naar stand van zaken en vervolgens iedereen kick_LI.jpg

En je raad het natuurlijk al. Vandaag, althans, afgelopen nacht zijn er aanvallen vanaf zowel Chemistry als Naad gestuurd op Noire met vandaag als aankomst. Wij hebben bewust de fusie zitten pushen onder andere omdat wij buiten TBS (maar daar zouden we tenslotte heen kunnen, althans, is ons al die tijd wijsgemaakt) geen gevaar hadden en die groeispurt in wilde zetten om dus tot TBS toe te kunnen treden. Account stond dus -zoals je kan verwachten na zo'n snelle fusie- zwak qua troepen, maar wel voldoende voor de omgeving (buiten TBS die we dus zouden joinen). En daarop is heel sneaky gebruikt gemaakt door Chemistry en in mindere mate Naad.

Overigens hebben we deze middag wel een heel goed gesprek gehad met Wow Who, waarin ook alle screens en bewijzen van beiden kanten zijn getoond. Wij kregen hiervoor de kans en Chemistry aan de andere kant. Waarop Wow Who en de rest v/d leiding van TBS hebben besloten dat het inderdaad een smerige actie is/was en hebben hem dus gekickt. Waarvoor dank, toch nog iets van gerechtigheid.

Dan heb ik nog een laaste screen dat misschien wel het meest misselijkmakende screentje is. Waarin Chemistry aan Wow Who toegeeft dat hij al die tijd al de intentie had om ons te willen edelen. Toch te bizar voor woorden, we solliciteren voor notabene Ape waar hij leiding was (naast Chico) en worden daar toegelaten... En dan toch was die dit al die tijd al van plan (volgens onderstaande screen), dan ben je wel erg gestoord bezig.

Bevestiging Chemistry zelf.png


Overigens zijn wij duidelijk wel de gehele tijd aan het lijntje gehouden omdat wij altijd de indruk kregen gewoon tot TBS toe te kunnen treden ook omdat er nooit anders werd beweerd na navraag door Jordi in de whats-app chat. Had die nu gewoon één van die keren geantwoord van: Nee, helaas liggen jullie uiteindelijk toch in de weg en gaan we er helaas niet uitkomen, of iets in die trend, hadden we ons tenminste voor kunnen bereiden. Helaas dat het zo heeft moeten lopen.
 

Bijlagen

  • Vraag Jordi wat stand van de fusie is.jpg
    Vraag Jordi wat stand van de fusie is.jpg
    965,6 KB · Weergaven: 76
Laatst bewerkt:

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Oprecht een heel walgelijke stab.

Ze kunnen maar beter een namechange doen want de naam chemistry als stabber zal nu bekend blijven.
 
Reactiescore
2.303
Je had nooit mogen terugkomen Jerry Jordi, dit spel is toxic shit...
 
Reactiescore
179
Jammer dat zulke actie(s) maar blijven terugkomen op ongeveer elke wereld. Het zal wel een nieuwe trend zijn dat het eens moet gebeuren op elke wereld. In ieder geval goed om te zien dat de leiding van TBS goed gehandeld heeft.
 
Reactiescore
241
Dit verhaal kan ik alleen maar beamen. Ik ben al sinds het begin van de wereld in contact met Noire omdat wij in het verleden op dezelfde wereld speelden. Ook ik ben een old school speler die (door corona) terug begonnen is met TW. Omdat wij het goed met elkaar konden vinden en we elkaar niet in de weg wouden zitten hadden wij een wederzijdse NAP. (achteraf gezien was dit om het risico te beperken wegens een te snelle groei)

Wij maakten vanaf het begin duidelijke afspraken en niemand ging z'n boekje te buiten. Ik heb, om de fusie te stimuleren, ook een vooredel gedaan om Noire en Vitalise te helpen.

Indien er bewijzen nodig zijn wil ik deze best leveren.

Deze zaken gebeurden voeger niet en ik vind het echt jammer dat het zo ver is kunnen komen in TW. Dit is een spelletje, maak plezier en heb het leuk met elkaar! Wat is daar nu zo moeilijk aan?

Dit is de 2de stab in deze wereld waar ik zo enorm dicht bij sta.

Ook dit kwam bij ons op het stammenforum terecht vandaag:
----------------- zei:
Blij dat we nooit in de boot zijn gestapt met die wankers, ging bij ons ook zo afgelopen zijn.

Die chemistry eistte van ons destijds een CV van iedere individuele stamglid, gewoon om maar een nap te hebben


Als laatste geef ik dit toch nog graag even mee:

IMakeYouHappy 20.04.20 18:28
Wauw... Je moet echt een goed geweten hebben.

Chemistry 20.04.20 18:35
;)

IMakeYouHappy 20.04.20 18:35
Deze reactie zegt nog meer dan je daden.

Chemistry 20.04.20 18:36
Verhaal heeft 2 kanten

Chemistry 20.04.20 18:36
Jij weet er blijkbaar maar 1

IMakeYouHappy 20.04.20 18:37
Het teken dat je uit [ally]TBS[/ally] ligt, zegt al veel. :kissing_heart:

Chemistry 20.04.20 18:42
Oh, is dat een teken?

Hij beseft ook niet eens wat hij gedaan heeft en zal er dus ook nooit uit leren. Jammer...
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
5.687
Paupernoobs.
Verder mooie post met duidelijke verhaallijn, topic-waardig!
 
Reactiescore
63
Jammer dat zulke dingen nog steeds gebeuren. Ook wel echt misselijkmakend dat ze er zo licht met omgaan.
Alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Enigste positieve is inderdaad het handelen van TBS.
Hoe zijn de aanvallen verlopen eigenlijk? :)
 
Reactiescore
1.892
...

Deze zaken gebeurden voeger niet en ik vind het echt jammer dat het zo ver is kunnen komen in TW. Dit is een spelletje, maak plezier en heb het leuk met elkaar! Wat is daar nu zo moeilijk aan?
...


Als laatste geef ik dit toch nog graag even mee:

IMakeYouHappy 20.04.20 18:28
Wauw... Je moet echt een goed geweten hebben.

Chemistry 20.04.20 18:35
;)

IMakeYouHappy 20.04.20 18:35
Deze reactie zegt nog meer dan je daden.

Chemistry 20.04.20 18:36
Verhaal heeft 2 kanten

Chemistry 20.04.20 18:36
Jij weet er blijkbaar maar 1

IMakeYouHappy 20.04.20 18:37
Het teken dat je uit [ally]TBS[/ally] ligt, zegt al veel. :kissing_heart:

Chemistry 20.04.20 18:42
Oh, is dat een teken?

Hij beseft ook niet eens wat hij gedaan heeft en zal er dus ook nooit uit leren. Jammer...
Kan je -helaas uit ervaring- vertellen dat dit vroeger ook gebeurde hoor, werd enkel niet zo'n ruchtbaarheid aan gegeven. :confused:
 
Reactiescore
241
@ Dreamteam, ik heb toch wel enorm veel werelden versleten. Nog nooit zoveel meegemaakt als hier. Ik heb dan ook niet meer serieus gespeeld sinds W33 ofso...
 
Bovenaan