Top/Flopspelers

Ik ben eigenlijk vooral degene die Leone kneus mag noemen op basis van W71, UM scheer je weg kneus.
ik denk dat ik daar ook wel kan over meepraten :(
 
Oké jongens, ik was het, ik geef het toe en accepteer de consequenties.
 
Terug
Bovenaan