Top/Flopspelers

Reactiescore
106
Ik vind het gewoon een stelletje jankballen om oude koeien uit de sloot te halen, en hier een beetje lopen stoken en aandacht te trekken, een stelletje landgenoten onder elkaar zijn jullie om te lopen huilen en zielig lopen doen over wat jullie allemaal niet aangedaan is, ga lekker wat anders spelen dan.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Ik vind het gewoon een stelletje jankballen om oude koeien uit de sloot te halen, en hier een beetje lopen stoken en aandacht te trekken, een stelletje landgenoten onder elkaar zijn jullie om te lopen huilen en zielig lopen doen over wat jullie allemaal niet aangedaan is, ga lekker wat anders spelen dan.

Deze reactie, geweldig. :biggrin: Wat zeg je hier nou precies? Helemaal niks.
Er wordt eigenlijk helemaal niet gereageerd op de vraag die gesteld werd: vind je het beschamend?
 
Reactiescore
193
Ik vind het gewoon een stelletje jankballen om oude koeien uit de sloot te halen, en hier een beetje lopen stoken en aandacht te trekken, een stelletje landgenoten onder elkaar zijn jullie om te lopen huilen en zielig lopen doen over wat jullie allemaal niet aangedaan is, ga lekker wat anders spelen dan.

Iets wat zich begin dit vorig jaar heeft afgespeeld is geen oude koe. Als het nu een event van jaren geleden was had je misschien een punt.
 
Reactiescore
106
Ach, altijd hetzelfde clubje die wat te zeiken hebben over accounts die boven aanstaan, in de hoop dat de wereld zich tegen hun keert, jullie doen je best maar!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Ach, altijd hetzelfde clubje die wat te zeiken hebben over accounts die boven aanstaan, in de hoop dat de wereld zich tegen hun keert, jullie doen je best maar!

Ik doe mijn best niet eens, je doet mijn werk uitstekend voor me hoor. Deze reactie is wederom lachwekkend en nikszeggend.
 
Reactiescore
290
Het is niet bepaald eervol of speciaal om bovenaan te staan als je die plek bereikt met vies (stab)gedrag. Niet dat ik Chemistry hiervan beschuldig op deze wereld (zou wel erg snel zijn), maar vinden jullie dat topic wat Jordi hier gelinkt heeft niet heel erg beschamend?

Zelden zo'n uitgekookte stab voorbij zien komen. Schandalig eigenlijk.
Achja zo is chem nu eenmaal...
 
Reactiescore
193
Ach, altijd hetzelfde clubje die wat te zeiken hebben over accounts die boven aanstaan, in de hoop dat de wereld zich tegen hun keert, jullie doen je best maar!

Geen idee over welk clubje je hebt. Ik heb wel meer respect voor goede spelers die het spel ook eerlijk kunnen spelen, dat ga ik inderdaad niet onder stoelen of banken steken.
 
Reactiescore
1.145
Ach, altijd hetzelfde clubje die wat te zeiken hebben over accounts die boven aanstaan, in de hoop dat de wereld zich tegen hun keert, jullie doen je best maar!

Als je ook maar enig idee had tegen wie je het had dan wist je dat Jordi meestal zelf de gene is die bovenaan staat :rolleyes2:
Daarnaast is Jordi de gene die gestabt is door Chemistry als je dan zegt dat hij commentaar heeft op chemistry omdat hij toevallig bovenaan staat deze wereld loop je gewoon dom te lullen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
106
Spijtig om te zien dat er weer op de man wordt gespeeld en niet op het spel, zijn helaas altijd dezelfde die dat nodig vinden om zo popiejopie over te komen
 
Reactiescore
493
Mmh, Chemistry heeft iemand gebackstabt op andere wereld 9 maanden geleden, oke dit is niet goed en hoort niet. Maar is het nu niet gewoon mooi dat jullie hem laten proberen deze wereld wat te laten zien, zonder dat die een stab nodig heeft? Of werken jullie niet zo en moet iedereen die ooit gestabt heeft gelijk alle werelden weg gekata’t worden?
 

Deleted User - 677159

Guest
Mmh, Chemistry heeft iemand gebackstabt op andere wereld 9 maanden geleden, oke dit is niet goed en hoort niet. Maar is het nu niet gewoon mooi dat jullie hem laten proberen deze wereld wat te laten zien, zonder dat die een stab nodig heeft? Of werken jullie niet zo en moet iedereen die ooit gestabt heeft gelijk alle werelden weg gekata’t worden?

Hij mag het laten zien, maar dan mogen ze hem op dit moment nog wel als flopspeler beoordelen daardoor. Hij moet het tegendeel maar bewijzen
 
Reactiescore
493
Hij mag het laten zien, maar dan mogen ze hem op dit moment nog wel als flopspeler beoordelen daardoor. Hij moet het tegendeel maar bewijzen

Ja, maar ik lees iets in de trant van de werkplaats staat te draaien, nou dan ga je hem neer kata’en vanwege ooit een stab gemaakt te hebben. (keur het niet goed hoor, dat zeker niet) Ik heb mijn twijfels over of dit wel de juiste weg is
 
Reactiescore
193
Mmh, Chemistry heeft iemand gebackstabt op andere wereld 9 maanden geleden, oke dit is niet goed en hoort niet. Maar is het nu niet gewoon mooi dat jullie hem laten proberen deze wereld wat te laten zien, zonder dat die een stab nodig heeft? Of werken jullie niet zo en moet iedereen die ooit gestabt heeft gelijk alle werelden weg gekata’t worden?

Iemand wegkata'en voor iets wat in het verleden gebeurd is vind ik sowieso een zwaktebod. Neemt niet dat een serieuze stab van 9 maanden geleden nog steeds relevant is. Als de spelers in kwestie nou hun (oprechte) verontschuldigen hadden aangeboden en berouw getoond voor een actie die not done is, dan had je een punt. Probleem is dat ze elke opmerking erover weglachen en hun gedrag normaal of zelfs gewenst lijken te achten. Dat belooft dus ook voor deze wereld. Lijkt me niet verkeerd om de vinger dus nogmaals op de wonde te leggen.

Ik zal er overigens wel overgekeken hebben maar ik heb nergens een oproep gezien voor een kata-oorlog tegen Chemistry. Enkel wat gezever over het kata'en van PP abusers, iets wat elke wereld weer terugkomt bij mijn weten.
 
Bovenaan