Chemistry - Stabkoning.

Reactiescore
1.478
Omdat ik toch wel benieuwd ben wie wow who nu is, wil ik benoemen dat hij zijn geloofwaardigheid kan vergrootten door uit de kast te komen.
 
Reactiescore
1.647
Even een grove tijdslijn van de gebeurtenissen:

1. Chemistry ik hebben contact
2. Chemistry komt met voorstel voor alle leden Ape
3. Wij wijzen dit af en zeggen dat enkel plek is voor Chem en Naad
4. Optie is dat andere leden later gerekruteerd kunnen worden of kunnen joinen via soliciatie, mits zij door stemming komen en bij niveau passen cq niet in de weg liggen
5. Chemi zegt dit zo te communiceren en geeft akkoord (terwijl al van plan bleek te zijn Noire te edelen)
6. Chemi en Naad stappen over
7. Its word gerekruteerd omdat toegevoegde waarde lijkt
8. Chemi zegt tegen Noire dat moet fuseren en dan kan joinen en blijft in stamchat zitten
9. Noire voert snel door omdat wilt overkomen
10. Chemi benaderd mij over dat Noire afspraken verbreekt en in weg ligt en geedeld moet worden
11. Ik bevestig dat als dit zo is hij dit moet doen, wij hebben 0 banden met Noire als stam zijnde en bevestig dat ik dit ook zal zeggen als Noire naar me toe komt.
12. Chemi valt aan met Naad op Noire nadat ze stam leaven en dag ervoor hebben gezegd dat Noire kan joinen nu gefuseerd is
13. Krijg in ochtend berichten van Noire dat Chemi hem stabt, ik leg redenatie van Chemi aan hem voor
14. Krijg bewijs te zien dat Chemi dus A zegt tegen ons en B tegen Noire/Ape en dat Chemi ons heeft voorgelogen
15. Ga Chemi achteraan voor zijn bewijs dat Noire afspraken verbreekt, krijg dit niet te zien en bevestiging dat begin bedoeling was Noire te edelen. ICM screens waarin hij Noire aan lijntje houd en pusht te fuseren zodat zo kan joinen geeft voldoende body om hem te kicken. Ook uit Chemi dat hij niet verantwoordelijk is voor zijn oud-leden maar dat nieuwe leiding dat is en hij zo 0 verantwoordelijkheid meer richting hen heeft.
16. Conclusie getrokken dat Chemi heeft gestabt en via stemming in leiding gekickt
17. Contact met Amen en Swift gebruikt om voor Noire zo goed mogelijke oplossing te verwezenlijken op korte termijn en lange termijn

Hoop zo de laatste onduidelijkheden zijn opgehelderd, mochten vragen zijn beantwoord ik ze.
 
Reactiescore
1.478
Wie zegt dat ik nog niet uit de kast ben?
Bij wijze van spreken, je benoemde in je golden awards lijstje een paar mensen van vorige werelden die ik ken, dus was wel benieuwd of we eerder samen/tegen elkaar gespeeld hebben.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784
Ik sluit me volledig aan bij de openingspost van Jeremy. Hoewel ik weet dat dit soort praktijk vroeger ook gebeurden, is het de eerste keer dat het mij is overkomen helaas. Het is vervelend dat mensen in staat zijn dit te doen: zeker omdat we dit niet verwacht hadden. Juist door de situatie die door hen geschetst was hebben Jeremy en ik de fusie op gang gebracht nadat we naar ons idee “de enige dreiging die er was al weggehaald hadden”. Oh boie, we were wrong. We waren heel zwak op dit moment, buiten de troepen die ik zelf had opgebouwd in met name mijn main. Onze dank is heel groot aan de leiding van TBS en de leiding van Amen/Swift. Laatstgenoemde stam bevat toch veel oude vrienden van mij die ik kende van vroegere tijden, die hebben laten zien dat ondanks dat we niet in hun stam zaten toch welwillend waren. Maar ook zeker kudo’s naar de stamleiding van TBS voor wat ze gisteren hebben opgepakt.

Kleine toevoeging hierop:


Even een grove tijdslijn van de gebeurtenissen:

1. Chemistry ik hebben contact
2. Chemistry komt met voorstel voor alle leden Ape
3. Wij wijzen dit af en zeggen dat enkel plek is voor Chem en Naad
4. Optie is dat andere leden later gerekruteerd kunnen worden of kunnen joinen via soliciatie, mits zij door stemming komen en bij niveau passen cq niet in de weg liggen
5. Chemi zegt dit zo te communiceren en geeft akkoord (terwijl al van plan bleek te zijn Noire te edelen)
6. Chemi en Naad stappen over
7. Its word gerekruteerd omdat toegevoegde waarde lijkt
8. Chemi zegt tegen Noire dat moet fuseren en dan kan joinen en blijft in stamchat zitten
9. Noire voert snel door omdat wilt overkomen
10. Chemi benaderd mij over dat Noire afspraken verbreekt en in weg ligt en geedeld moet worden
11. Ik bevestig dat als dit zo is hij dit moet doen, wij hebben 0 banden met Noire als stam zijnde en bevestig dat ik dit ook zal zeggen als Noire naar me toe komt.
12. Chemi valt aan met Naad op Noire nadat ze stam leaven en dag ervoor hebben gezegd dat Noire kan joinen nu gefuseerd is
13. Krijg in ochtend berichten van Noire dat Chemi hem stabt, ik leg redenatie van Chemi aan hem voor
14. Krijg bewijs te zien dat Chemi dus A zegt tegen ons en B tegen Noire/Ape en dat Chemi ons heeft voorgelogen
15. Ga Chemi achteraan voor zijn bewijs dat Noire afspraken verbreekt, krijg dit niet te zien en bevestiging dat begin bedoeling was Noire te edelen. ICM screens waarin hij Noire aan lijntje houd en pusht te fuseren zodat zo kan joinen geeft voldoende body om hem te kicken. Ook uit Chemi dat hij niet verantwoordelijk is voor zijn oud-leden maar dat nieuwe leiding dat is en hij zo 0 verantwoordelijkheid meer richting hen heeft.
16. Conclusie getrokken dat Chemi heeft gestabt en via stemming in leiding gekickt
17. Contact met Amen en Swift gebruikt om voor Noire zo goed mogelijke oplossing te verwezenlijken op korte termijn en lange termijn

Hoop zo de laatste onduidelijkheden zijn opgehelderd, mochten vragen zijn beantwoord ik ze.

10. Probleem was dat Jeremy en ik al heel lang vroegen om duidelijkheid, dit sloeg natuurlijk ook op edelrichtingen. Er was echter ook hierover nul communicatie vanuit Chemistry. Edelafspraken kunnen niet verbroken worden als ze niet gemaakt zijn. Hij gebruikte tot zover ik weet het feit dat de claims die hij in TBS zette (die wij niet konden zien natuurlijk) door ons “genegeerd” werden. Dit laatste liet hij doorschemeren in een PM de dag voor de stab.
12. Noire is de stam niet geleave’d. We zijn gekicked geworden. Ook hier laat Chem dus iets wat ingame gebeurd, en waar de leiding van TBS geen zicht op heeft, als functie en argument dienen om ons te mogen aanvallen.

Naast hetgeen wat ik toevoeg, blijft de post van Jeremy natuurlijk het kernverhaal. We hopen hier weer bovenop te kunnen komen, want ik had tot nu toe echt een leuke tijd op deze wereld en de terugkomst voelde als “goeie oude tijden”.

Ook bedankt voor alle support in dit topic, dat kan ik denk ik namens ons beiden zeggen.
 
Reactiescore
244
Wat een smerige actie dit, ronduit degoutant. Door zo'n spelers krijg je dus werelden met 4 continenten. Ik zou het niet verkeerd vinden moest hier een tegenreactie van TW uit worden gevoerd maar dat zal wel niet me dunkt. Ik vind wel dat we @Wow Who hiervan niet de schuld kunnen/mogen geven. Is hij misschien iets te goedgelovig geweest, ja dat zeker maar heeft hij bewust gehandeld in het nadeel van Noire en Vitalise, nee dat zeker niet. Chemistry heeft het gewoon zo smerig gespeeld dat hij via het vertrouwen te misbruiken van Wow who deze ronduit smerige actie heeft kunnen uitvoeren.

Credits aan de stamleiding van Amen/swift en die van TBS en ik hoop oprecht dat het account dat het slachtoffer was van deze stab hier niet te zwaar gehavend uitkomt!

Helder, wow who had dus al de intentie op Noire niet te laten joinen terwijl ze daar wel vanuit gingen. Lekker aan het lijntje gehouden met dat ze nog eens moeten groeien. Smash is coming for you boy :cata: :cata: :cata: :cata:

Vind je dit nu niet zelf een heel goedkope reactie? Zelf altijd klagen dat er zo gebasht wordt op 'de premade' zonder reden maar dan exact hetzelfde doen. Iets met een pot en een ketel niet?
 
Reactiescore
255
Ook wel handig, screens zijn in één keer weggehaald door één of andere moderator. Voor AF-gangers die de screens/topic nog niet gezien hebben, zal het zo even updaten en de RL-namen blurren, zodat de post weer duidelijk is.
 
Reactiescore
255
@ Aan de moderator die de screens verwijderde, voortaan kan een PM in de inbox met de vraag of ik ze wil aanpassen ook voldoende zijn hoor. Anyway, de screens staan er terug op zonder achternamen. Helaas @Amigos, de screens over je vuile stab verdwijnen niet zomaar, nice try tho.
 
Reactiescore
1.478
@ Aan de moderator die de screens verwijderde, voortaan kan een PM in de inbox met de vraag of ik ze wil aanpassen ook voldoende zijn hoor. Anyway, de screens staan er terug op zonder achternamen. Helaas @Amigos, de screens over je vuile stab verdwijnen niet zomaar, nice try tho.
Komt omdat je voor en achternamen van neutrale mensen er in had, niet onlogisch dat het weg werd gehaald.
 
Reactiescore
255
Komt omdat je voor en achternamen van neutrale mensen er in had, niet onlogisch dat het weg werd gehaald.
Zijn ook niet helemaal neutrale mensen, zo heeft 'Man0War' bijvoorbeeld sneaky bevelen sturen gedeeld met Noire en andersom en dit doorgespeeld naar Chemistry. En ook hij zat in die chat. Net als Naad, die ook edelclears/clears stuurde. Maar goed, door sterk en fair optreden van Wow Who zijn die aanvallen gestopt.

En ja, achteraf had ik die gelijk moeten blurren net zoals ik deed met de telefoonnummers, niet aan gedacht.
 
Reactiescore
534
Zijn ook niet helemaal neutrale mensen, zo heeft 'Man0War' bijvoorbeeld sneaky bevelen sturen gedeeld met Noire en andersom en dit doorgespeeld naar Chemistry. En ook hij zat in die chat. Net als Naad, die ook edelclears/clears stuurde. Maar goed, door sterk en fair optreden van Wow Who zijn die aanvallen gestopt.

En ja, achteraf had ik die gelijk moeten blurren net zoals ik deed met de telefoonnummers, niet aan gedacht.

Omdat het om achternamen gaat (wat nogal privacy gevoelig is) moet ik ze wel direct verwijderen. Daarbij weet ik natuurlijk niet wanneer je weer online zult komen.

In screenshot 3 was weeral een achternaam te zien dus deze heb ik nogmaals verwijderd.
 
Reactiescore
255
Omdat het om achternamen gaat (wat nogal privacy gevoelig is) moet ik ze wel direct verwijderen. Daarbij weet ik natuurlijk niet wanneer je weer online zult komen.

In screenshot 3 was weeral een achternaam te zien dus deze heb ik nogmaals verwijderd.

Heb je gelijk in. Overigens overheen gekeken bij screenshot 3, is nu aangepast. Thanks.
 
Bovenaan