The beginning of The End is near! -- (~Pino~ [Sesamstraat] vs /// [The End] )

DeletedUser69389

Guest
Pino heeft oorlog met ///, en Guards is die oorlog gejoined. Guards en /// zijn gesplitst omdat er intern wat dingen zijn voorgevallen en Guards(of iig toch een deel) hen nu haat. /// en No ID. lopen achter elkaars reet aan dus die komen voor elkaar op in dit topic, en Guards en Pino hebben de handen ineen geslagen om /// weg te werken.

Zoiets is de kortste samenvatting die de huidige situatie het beste schetst ;)

Die wel enorm gekleurd is. Martijn als je het echte verhaal wilt weten stuur maar een bericht.

/// weg werken moet wel lukken denk ik, het oosten doet niet heel veel terug :#

Hoogmoed komt voor de val.
 

DeletedUser

Guest
Dat zei Guards ook ja. En toen stonden ze na anderhalve maand 200 dorpen in de min en viel de stam uiteen.
 
Reactiescore
1.042
sigvald is gestopt, jullie vielen cupid op een verkeerd moment aan das geluk en verder zijn die aanvallen wel slecht en een cluster dorp in het midden dat leeg is no shit sherlock wat denk je dat mensen hun dorpen in het midden stacken?

Op een verkeerd moment aanvallen lol;o

Die wel enorm gekleurd is. Martijn als je het echte verhaal wilt weten stuur maar een bericht.



Hoogmoed komt voor de val.

Een gekleurde reactie van een speler uit een van beide belanghebbende kampen, what a shock:eek:
 

DeletedUser69389

Guest
Op een verkeerd moment aanvallen lol;o



Een gekleurde reactie van een speler uit een van beide belanghebbende kampen, what a shock:eek:

Een vleugje heb je altijd, maar dit is met een hele andere saus. Het is net of je Spaghetti Bolognese wilt eten, maar er de saus van carbonara gebruikt. Geeft een heel andere smaak en is hier ook bij.
 

DeletedUser

Guest
Niet bepaald. Beseffend dat Pino bestaat uit 6 spelers. Beseffend dat Guards zich enkel in de rim bevind dat verreweg veel extra edelrichting zou geven. Beseffend dat (een) vastliggende speler(s) niet per definitie betekend dat samenwerkingen verbroken hoeven te worden indien het überhaupt al voor zou komen.

Kort gezegd, je laat je emoties spelen en raaskalt maar iets om wat terug te kunnen zeggen.

Nou tja, ik snap in eerste instantie niet waarom je Guards loopt te verdedigen? Ze hebben naar mijn mening de grootste stab van W34 uitgevoerd en jij verdedigd ze deels? Keur je het dan goed wat ze hebben gedaan?

Daarnaast klopt het gewoon wat Underground zegt. Door creed/ Pino worden ze ook als ' pionnen ' gebruikt voor het grotere geheel. Absoluut geen schande maar ga dan niet zeggen dat het niet zo is ;)
 

DeletedUser72071

Guest
Als schaker kan ik je zeggen dat dat nog wel meevalt :p
 
Reactiescore
1.094
Nou tja, ik snap in eerste instantie niet waarom je Guards loopt te verdedigen? Ze hebben naar mijn mening de grootste stab van W34 uitgevoerd en jij verdedigd ze deels? Keur je het dan goed wat ze hebben gedaan?

:rolleyes:

Daarnaast klopt het gewoon wat Underground zegt. Door creed/ Pino worden ze ook als ' pionnen ' gebruikt voor het grotere geheel. Absoluut geen schande maar ga dan niet zeggen dat het niet zo is ;)

Waar half Creed 1 tot 3 dagen geleden massaal vroeg wat er gebeurd is, omdat niemand er iets vanaf weet, worden ze nu opeens door ons als ''pionnen'' gebruikt.

Ya sure.
 
Reactiescore
985
Nou tja, ik snap in eerste instantie niet waarom je Guards loopt te verdedigen? Ze hebben naar mijn mening de grootste stab van W34 uitgevoerd en jij verdedigd ze deels? Keur je het dan goed wat ze hebben gedaan?

Daarnaast klopt het gewoon wat Underground zegt. Door creed/ Pino worden ze ook als ' pionnen ' gebruikt voor het grotere geheel. Absoluut geen schande maar ga dan niet zeggen dat het niet zo is ;)

waar zie je me nu precies Guards verdedigen terwijl ik iets iets zeg over Pino zeg (Dat het indirect over Guards gaat is nou niet echt relevant)? Waar zie je me überhaupt iets over die backstab zeggen, liefst in een quote aangeven. Waarbij je dus nu wilt zeggen dat String niet meer verdedigt mag worden vanwege de backstab op t4h, en zowel je anders de backstab goedkeurt? Aparte kijk, niet?

Het beweren dat een bg/samenwerking stam als pionnen worden gebruikt of later weer aan de kant worden geschoven zonder ook maar één stuk bewijs of geldige argumentatie is redelijk belachelijk. Heb jij dan wel bewijs? Deel het dan aub en ga niet zinloos lopen gissen hoe het misschien wel eens zou kunnen eindigen.

Blijkbaar is jouw kijk op een bg dat één van de partijen de andere weer aan de kant zet na verloop van tijd? Dan zou Creed en Pino elkaar ook gebruiken zeker en achteraf elkaar aan de kant zetten? Wel, ik heb een andere kijk er op. Zowel in |P|| als in Creed neem ik enkel een stam bg aan als het nagekomen kan worden tot het einde.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
waar zie je me nu precies Guards verdedigen terwijl ik iets iets zeg over Pino zeg (Dat het indirect over Guards gaat is nou niet echt relevant)? Waar zie je me überhaupt iets over die backstab zeggen, liefst in een quote aangeven. Waarbij je dus nu wilt zeggen dat String niet meer verdedigt mag worden vanwege de backstab op t4h, en zowel je anders de backstab goedkeurt? Aparte kijk, niet?

Ik zie je idd niks over de backstab zeggen maar vind het redelijk vreemd dat je de guards leden die zijn overgestapt komt verdedigen. Ze hebben net denk ik de grootste backstabactie van W34 uitgevoerd door met de stam over te stappen naar de vijand? En dan verdedig jij ze door te zeggen dat ze niet als pionnen worden gebruikt daar en dat wij met bewijs moeten komen. Dan vraag ik toch bij mezelf af of jij het goedkeurt/helemaal niet zo erg vind ;)

Er zijn toch wel degelijk verschillen tussen het stamverraad van Guards en van Levi ( wie overigens al gestopt is!) en dus uit String is. Dus wat is nou precies het probleem?
 

DeletedUser

Guest
Welke backstab? We weten geeneens waarover het gaat. :eek:

Hij heeft het overigens over Pino, jullie zaten immers te zeggen dat Guards -of hoe ze ook mogen heten- enkel als pionnen gebruikt worden door Pino. Hij vraagt simpelweg hoe jullie daarbij komen, en waar er ook maar enige indiciatie of bewijs voor dat verwijt is. Heeft amper wat met Guards te maken, ook dit is helemaal niet zo lastig te snappen hoor.
 
Reactiescore
985
Ik zie je idd niks over de backstab zeggen maar vind het redelijk vreemd dat je de guards leden die zijn overgestapt komt verdedigen. Ze hebben net denk ik de grootste backstabactie van W34 uitgevoerd door met de stam over te stappen naar de vijand? En dan verdedig jij ze door te zeggen dat ze niet als pionnen worden gebruikt daar en dat wij met bewijs moeten komen. Dan vraag ik toch bij mezelf af of jij het goedkeurt/helemaal niet zo erg vind ;)

Er zijn toch wel degelijk verschillen tussen het stamverraad van Guards en van Levi ( wie overigens al gestopt is!) en dus uit String is. Dus wat is nou precies het probleem?

Dus even heel kort... Doordat Guards blijkbaar (, zelf niet opgevangen of weet van,) een backstab heeft begaan, gebruikt Pino Guards als pionnen? En zodra ik daar tegenin gaat dat de het loze woorden zijn dat men beweert dat Pino een bg als pionnen gebruikt (wat nou niet echt veel te maken heeft met Guards te verdedigen), ben ik voor de backstab voor Guards?

Ik zie de verbanden niet bepaald... :eek: En zelfs als die verbanden er wel zijn is het belachelijk dat ik loze reacties moet accepteren vanwege een actie die er nochtans niks mee te maken heeft in die kwestie. Het is gewoonweg belachelijk dat men een stam neerzet als een pion van een andere stam zonder ook maar enig bewijs of correcte argumentatie. Die backstab is er überhaupt niet relevant bij.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Dus even heel kort... Doordat Guards blijkbaar (, zelf niet opgevangen of weet van,) een backstab heeft begaan, gebruikt Pino Guards als pionnen? En zodra ik daar tegenin gaat dat de het loze woorden zijn dat men beweert dat Pino een bg als pionnen gebruikt (wat nou niet echt veel te maken heeft met Guards te verdedigen), ben ik voor de backstab voor Guards?

Ik zie de verbanden niet bepaald... :eek: En zelfs als die verbanden er wel zijn is het belachelijk dat ik loze reacties moet accepteren vanwege een actie die er nochtans niks mee te maken heeft in die kwestie. Het is gewoonweg belachelijk dat men een stam neerzet als een pion van een andere stam zonder ook maar enig bewijs of correcte argumentatie. Die backstab is er überhaupt niet relevant bij.

Nou tja, ik zie de verbanden wel degelijk. Het komt uit dat Guards laf spel speelt en is gaan heulen met de vijand. Vervolgens kom jij dezelfde dag voor ze op door tegen Undergrounds zijn propaganda in te gaan. Je kan het er niet mee eens zijn wat hij zegt maar op zo'n moment vraag ik me dan toch af of je het uberhaupt wel erg vind? Verder heb ik idd geen bewijs dat zij daar als pionnen/slaven worden gebruikt maar een blinde kip kan zelfs in zien dat die kans groot aanwezig dat er hetzelfde aan toe gaat zoals in No Id.

Ik heb trouwens ook niet gezegd dat jij het goed keurt maar ik zei dat het voor de buitenwereld erop kon lijken dat jij het totaal niet erg vind?
 

DeletedUser

Guest
Nadat /// weg is zijn zij de volgende. Daarom slaven.

En heb je enig ondersteuning/bewijs/argumentatie bij deze uitspraak?

Nou tja, ik zie de verbanden wel degelijk. Het komt uit dat Guards laf spel speelt en is gaan heulen met de vijand. Vervolgens kom jij dezelfde dag voor ze op door tegen Undergrounds zijn propaganda in te gaan.

Zijn propaganda...jegens Pino. Waar verdedigt hij Guards? Underground zegt dat Pino Guards als pionnen/slaven gebruikt. Dat het om Guards gaat is niet relevant, zou net zo goed om de stam oelewappers of flaporen kunnen gaan. Feit blijft dat hij geen enkele argumentatie heeft om zijn bewering te ondersteunen. Waarom jij er steeds Guards bij blijft halen terwijl ze er hier helemaal niet toe doen -behalve dan dat ze toevallig de BG zijn waar het hier om gaat-, blijft me een raadsel.


Je kan het er niet mee eens zijn wat hij zegt maar op zo'n moment vraag ik me dan toch af of je het uberhaupt wel erg vind? Verder heb ik idd geen bewijs dat zij daar als pionnen/slaven worden gebruikt maar een blinde kip kan zelfs in zien dat die kans groot aanwezig dat er hetzelfde aan toe gaat zoals in No Id.

Ik heb trouwens ook niet gezegd dat jij het goed keurt maar ik zei dat het voor de buitenwereld erop kon lijken dat jij het totaal niet erg vind?

Wacht, je zegt nu dat No.ID hun BGs als pionnen en slaven gebruiken? Of hoe moet ik dit opvatten?

En nogmaals, het is echt niet lastig om te snappen hoor :eek::eek:. Underground zegt dat Pino guards als slaven gebruikt, Howlin vraagt hoe die daarbij komt en of hij enige argumenten heeft om dat te onderbouwen. Dat heeft die niet, hij roept dus maar wat in het rond, klaar.

'Het' (wat überhauot?) al dan niet goedkeuren heeft er niets mee te maken.
 

DeletedUser

Guest
Wacht, je zegt nu dat No.ID hun BGs als pionnen en slaven gebruiken? Of hoe moet ik dit opvatten?

En nogmaals, het is echt niet lastig om te snappen hoor :eek::eek:. Underground zegt dat Pino guards als slaven gebruikt, Howlin vraagt hoe die daarbij komt en of hij enige argumenten heeft om dat te onderbouwen. Dat heeft die niet, hij roept dus maar wat in het rond, klaar.

'Het' (wat überhauot?) al dan niet goedkeuren heeft er niets mee te maken.

Nee ik bekijk het vanuit hun oogpunt. Zij vonden dat ze bij No Id als slaven behandeld werden en ik zeg dan dat ze het als BG van Pino & Creed! het niet heel veel beter gaan krijgen.

Vraagt Howlin alleen hoe hij er aan komt en of hij agrumenten heeft? Nee hij gaat zelf op de inhoud in om Guards te verdedign/voor ze op te komen.

Niet bepaald. Beseffend dat Pino bestaat uit 6 spelers. Beseffend dat Guards zich enkel in de rim bevind dat verreweg veel extra edelrichting zou geven. Beseffend dat (een) vastliggende speler(s) niet per definitie betekend dat samenwerkingen verbroken hoeven te worden indien het überhaupt al voor zou komen.

Kort gezegd, je laat je emoties spelen en raaskalt maar iets om wat terug te kunnen zeggen.

Nou als ik deze post zo lees op de dag van de backstab van Guards vraag ik me toch af of je het alleen wel zo erg vind. Dan lijkt het me logisch dat iig voor de buitenwereld er een mogelijkheid is dat ze denken dat Howlin dit misschien goedkeurt? Ik zeg dan ook immers niet dat Howlin het goedkeurt want dat weet ik uiteraard niet maar dat je zo de buitenwereld wel vermoedens geeft dat je het goedkeurt.

De actie van Guards.
 

DeletedUser

Guest
Nee ik bekijk het vanuit hun oogpunt. Zij vonden dat ze bij No Id als slaven behandeld werden en ik zeg dan dat ze het als BG van Pino & Creed! het niet heel veel beter gaan krijgen.

Gebaseerd op...wat precies?

Vraagt Howlin alleen hoe hij er aan komt en of hij agrumenten heeft? Nee hij gaat zelf op de inhoud in om Guards te verdedign/voor ze op te komen.

Toch wel. Pas nadat underground met zijn 'argument' (dat geen argument was en door Howlin met de grond gelijk gemaakt werd) gaat hij er wat dieper op in. Gaat nergens over Guards, voor de zoveelste keer. Gaat erom dat hij zegt dat Pino een BG als pionnen/slaven zou gebruiken, terwijl hij geen enkel plausibel argument heeft om dat te beweren.


Nou als ik deze post zo lees op de dag van de backstab van Guards vraag ik me toch af of je het alleen wel zo erg vind. Dan lijkt het me logisch dat iig voor de buitenwereld er een mogelijkheid is dat ze denken dat Howlin dit misschien goedkeurt? Ik zeg dan ook immers niet dat Howlin het goedkeurt want dat weet ik uiteraard niet maar dat je zo de buitenwereld wel vermoedens geeft dat je het goedkeurt.

De actie van Guards.

Voor de zoveelste keer: welke backstab? We hebben nog geen enkele deftige/neutrale post gezien die het even klaar en duidelijk uitlegt, ondanks dat er meerdere keren om gevraagd werd. Dus heb überhaupt geen idee waar je het over hebt.

Howlin verdedigt gewoon zijn BG (Pino) nadat die verweten worden hun BG te zouden gebruiken als pionnen. Ik volg je hele punt niet.
 

DeletedUser579

Guest
Super zo'n discussie, maar zijn er ook nog leuke stats van deze oorlogsverklaring?

En wie is er aan het winnen?
 

DeletedUser71930

Guest
d6b423fd10.png


(NB: Guards is binnen de stamoorlog aangegeven als BG, in de diplomatische stambetrekkingen is er "slechts" een NAP)

f674a1ba0c.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan