DeletedUser
Guest
nou das ook een slechte manier van het uitleggen van de tactische waarde van katapulten want dat lulverhaal is geen goede toevoeging aan de discussie over katapulten
ik ben er weer sinds afgelopen woensdag dus ook niet bijster lang, verder kwam kees net met het wonderschone argument aan voor het gebruik van katapulten op zijn vijanden omdat ie ze niet mocht en hij ze wou naaien.
Dit mooie argument kunnen wij ook gebruiken aangezien TPI chaos heeft gestabt en er nog wel wat mensen van chaos wraak willen
Tom en z'n clubbie is niet meer. Daarbij is het subjectief of Tom gestabbed heeft of niet. Hij kloeg al enkele maanden over de inactiviteit in toenmalig Chaos. Daarbij kwam hij niet bepaald goed overeen met een van de leiders. Redenen genoeg om te vertrekken lijkt me. En ik denk dat menig Tw-speler daarna nog steeds een stam zoekt... Tenslotte heeft Tom ook 0 info gelekt over jullie.
Maar goed, zoals jullie weten, nieuwe spelers dus. Nog steeds wrok? Nja, dan doe je maar. Je ziet wel wat er van komt :Embarrassment:
¿?dan moet ie info wel bij ons bekend zijn e, en je mag het gewoon stabben noemen hoor
dan moet ie info wel bij ons bekend zijn e, en je mag het gewoon stabben noemen hoor