The beginning of The End is near! -- (~Pino~ [Sesamstraat] vs /// [The End] )

DeletedUser

Guest
nou das ook een slechte manier van het uitleggen van de tactische waarde van katapulten want dat lulverhaal is geen goede toevoeging aan de discussie over katapulten
 

DeletedUser71930

Guest
Ohja, de tactische waarde is dat jullie dan meer bezig zijn met dorpen uitbouwen dan met verdedigen :D
 

DeletedUser

Guest
Dat is altijd handig, maar je dwingt er weinig tot geen respect mee af. Integendeel. Maar goed, ergens was het wel te verwachten hoor.. Ik zou ook wel pissig worden moest er iemand in één week tijd tot twéémaal toe grootmacht van de dag halen en 2/3e van z'n clears overhouden (chuckle). Alleen verlaag ik me daarna niet tot het sturen van kata's :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
je moet je even in mijn perspectief zetten, ik speel hier pas weer 6 dagen en ben in juli weggegaan ik heb geen idee wat er is gebeurt en ben dus ook nergens pissig over hoor
 

DeletedUser

Guest
Ik speel +- een week op het account, misschien iets langer, dus rond dezelfde tijd als dat jij terug kwam. Ik schat dat jij wel aanwezig was toen ik je dorpjes nam en grootmacht haalde? Misschien dat je daar niet pissig om werd, kan goed. Kan ook dat je niet pissig werd toen ik dorpen van Theo pakte en nogmaals die grootmacht haalde. Toch heb ik het gevoel dat je wrok koestert, omdat je dus die nutteloze kata's stuurden. Maar even voor de duidelijkheid, ik ben er wel niet mad om hoor. Kost me slechts enkele gs om het weer op te bouwen, aangezien ik toch nauwelijks troepen verloor.. :rolleyes:
 

DeletedUser71930

Guest
Je account is gedwongen verhuisd =P Wat vind je van de nieuwe locatie?
 

DeletedUser

Guest
ik ben er weer sinds afgelopen woensdag dus ook niet bijster lang, verder kwam kees net met het wonderschone argument aan voor het gebruik van katapulten op zijn vijanden omdat ie ze niet mocht en hij ze wou naaien.
Dit mooie argument kunnen wij ook gebruiken aangezien TPI chaos heeft gestabt en er nog wel wat mensen van chaos wraak willen
 

DeletedUser71930

Guest
Ik vind jouw argument wel mooi: het zit in het spel, dus waarom mogelijkheden laten liggen :)
 

DeletedUser

Guest
ik ben er weer sinds afgelopen woensdag dus ook niet bijster lang, verder kwam kees net met het wonderschone argument aan voor het gebruik van katapulten op zijn vijanden omdat ie ze niet mocht en hij ze wou naaien.
Dit mooie argument kunnen wij ook gebruiken aangezien TPI chaos heeft gestabt en er nog wel wat mensen van chaos wraak willen


Tom en z'n clubbie is niet meer. Daarbij is het subjectief of Tom gestabbed heeft of niet. Hij kloeg al enkele maanden over de inactiviteit in toenmalig Chaos. Daarbij kwam hij niet bepaald goed overeen met een van de leiders. Redenen genoeg om te vertrekken lijkt me. En ik denk dat menig Tw-speler daarna nog steeds een stam zoekt... Tenslotte heeft Tom ook 0 info gelekt over jullie.


Maar goed, zoals jullie weten, nieuwe spelers dus. Nog steeds wrok? Nja, dan doe je maar. Je ziet wel wat er van komt :Embarrassment:
 

DeletedUser

Guest
dan moet ie info wel bij ons bekend zijn e, en je mag het gewoon stabben noemen hoor
 

DeletedUser

Guest
Tom en z'n clubbie is niet meer. Daarbij is het subjectief of Tom gestabbed heeft of niet. Hij kloeg al enkele maanden over de inactiviteit in toenmalig Chaos. Daarbij kwam hij niet bepaald goed overeen met een van de leiders. Redenen genoeg om te vertrekken lijkt me. En ik denk dat menig Tw-speler daarna nog steeds een stam zoekt... Tenslotte heeft Tom ook 0 info gelekt over jullie.


Maar goed, zoals jullie weten, nieuwe spelers dus. Nog steeds wrok? Nja, dan doe je maar. Je ziet wel wat er van komt :Embarrassment:

Maakt niet uit wie er op een acc zit, als een van de oudspelers wat fout doet blijf je het acc gewoon neerkata'en ookal zit er een nieuw team op. Wijze les van Maximus Ranekevo :)
 

DeletedUser

Guest
dan moet ie info wel bij ons bekend zijn e, en je mag het gewoon stabben noemen hoor
¿?

Tom heeft niet gestabbed wat hierboven genoemd was, was al de inactiviteit in Chaos.
Daarna zou bluefinn ook meekomen maar die viel hem ineens aan?

Daarnaast heeft tom inderdaad geen informatie doorgegeven en is die hem ineens gepeert
 

DeletedUser

Guest
dan moet ie info wel bij ons bekend zijn e, en je mag het gewoon stabben noemen hoor

De info van...? Dat hij niet goed overeen kwam met de leiders? Waarom zou hij dat zeggen als de stam toch niet actief is? :rolleyes:

Trouwens, hij is niet onmiddellijk in Dogma gekomen hé. Volgens mij lag die nog even te ploeteren in jullie cluster :) Maar goed, je kan elk account waarmee je ooit in de stam hebt gezeten en waar je nu verliezen tegen lijdt een stabaccount noemen hé :eek:
 
Reactiescore
1.089
Nouja het is gewoon simpel kata die gasten terug geen gezeur.
Ik ben niet voor of tegen kata's maar als iemand ze zo gebruikt, geef ik graag koekje van eigen deeg.
 

DeletedUser72071

Guest
bccce2842e.png


Helaas:(
 

DeletedUser

Guest
Nutteloze BG van ons, nu blijkt! Geven ze zich zomaar gewonnen :mad:!
 
Bovenaan