The beginning of The End is near! -- (~Pino~ [Sesamstraat] vs /// [The End] )

Deleted User - 487957763

Guest
Weet je wat ook triest is, zo gaan huilen op het algemeen forum omdat jullie daar zijn vergeten te verdedigen. Verder vind je het triest als we logische dingen doen.



Gezellig hoe meer zielen hoe meer vreugd

Nou gefeliciteerd met de 3 dorpjes :')
 

DeletedUser51416

Guest
Weet je wat ook triest is, zo gaan huilen op het algemeen forum omdat jullie daar zijn vergeten te verdedigen. Verder vind je het triest als we logische dingen doen.

Logische dingen doen? Jij vindt het logisch dat je katapulten op een hoofdgebouw en boer zet midden in het safe gebied? Het is logisch dat daar de aanvallen gedodged worden, dus je weet dat je clears er doorheen komen. Dit is puur om het slopen van deze gebouwen, ik zie geen tactische meerwaarde hier aan. Het is enkel maar tactisch om je award hoog te krijgen, anders kan ik niks bedenken.
 

DeletedUser

Guest
ze zegt dat het triest is om de kleinere aan te vallen, deze kleinere spelers liggen tussen mij en red alert fan in logisch om deze uit de weg te ruimen en met katas de boel kapot schieten om een speler lam te leggen heeft in mijn optiek best wel wat strategische waarde en als je die nog niet helemaal snapt moet je maar ff rondvragen bij pino die kunnen je het vast uitleggen
 

Deleted User - 487957763

Guest
Ik zeg niet dat het triest is om de kleinere aan te vallen, ik zeg dat het triest is om die kleinere te gaan kata`en.
Tevens is jullie kata gedrag op TPI ook best wel om te janken kata fakes van 500 kata`s pls man.

Maar succes binnenkort wanneer de kata`s jouw kant op komen.
:leem::catapult:
 
Reactiescore
1.089
ze zegt dat het triest is om de kleinere aan te vallen, deze kleinere spelers liggen tussen mij en red alert fan in logisch om deze uit de weg te ruimen en met katas de boel kapot schieten om een speler lam te leggen heeft in mijn optiek best wel wat strategische waarde en als je die nog niet helemaal snapt moet je maar ff rondvragen bij pino die kunnen je het vast uitleggen

Het moet dan toch een redelijk bevredigende gedachte zijn om te weten dat jou, heer bumba's en 0000bjorn's dorpjes ook tot moes geschoten gaan worden.

Oh en niet zeggen dat je niet gewaarschuwd was, handelswijze lijkt me inmiddels wel bekend.
 

DeletedUser

Guest
Het moet dan toch een redelijk bevredigende gedachte zijn om te weten dat jou, heer bumba's en 0000bjorn's dorpjes ook tot moes geschoten gaan worden.

Oh en niet zeggen dat je niet gewaarschuwd was, handelswijze lijkt me inmiddels wel bekend.

bjorn bumba en mijn dorpjes werden altijd al naar de getver geschoten door pino dusja
 
Reactiescore
1.089
bjorn bumba en mijn dorpjes werden altijd al naar de getver geschoten door pino dusja

Dus dan ga je ook nog bij Creed/Dogma kata's uitlokken. Logisch.
En gebruik dan aub niet dat voorbeeld van volcaanotjex die per ongeluk nog zijn clears stuurde op slechts boederij. Dat waren +- 5 dorpjes waar de boederij tijdelijk 1 van was. Geen rede on meerdere accounts helemaal kapot te schieten
 

DeletedUser

Guest
dat voorbeeld van volcaan ken ik niet eens al was dat bij mij ik was toen waarschijnlijk op vakantie, verder zijn katas een middel om een doel mee te bereiken verder heb ik al zat kata fakes van tpi op me gekregen helaas weet ik niet waar ze op schoten want ik heb ze geblockt
 

DeletedUser

Guest
Jij speelt hier met vuur, kijk je ligging. Je ligt dalijk omringt door Dogma. Daarnaast vind ik kata's wel een beetje sad, ALS je ze al gebruikt doe het dan 1 op 1, en niet met meerdere op 1 speler. Om met kata's een doel te bereiken vind ik een grote uitspraak en dat slaat ook helemaal nergens op in mijn ogen.

En joh, niet gek dat ie wat fakes/ clears met kata's op jou stuurt als iedereen hem kata'd, niet dan?
 

DeletedUser

Guest
katapulten zijn een deel van het spel en het zijn zeker een middel om een doel te bereiken en zolang ben ik nog niet terug van vakantie ik weet niet precies wat er voorafgaand met katapulten is gedaan maar de fakes van tpi waren in ieder geval voor mijn aanvallen met katapulten verder weet ik heel goed dat ik dogma als buren heb.
 

DeletedUser

Guest
joh maar als ik ze niet geblckt had, had ik kunnen zien of je ook gewoon netjes mn boederij wou slopen
 

DeletedUser

Guest
katapulten zijn een deel van het spel en het zijn zeker een middel om een doel te bereiken en zolang ben ik nog niet terug van vakantie ik weet niet precies wat er voorafgaand met katapulten is gedaan maar de fakes van tpi waren in ieder geval voor mijn aanvallen met katapulten verder weet ik heel goed dat ik dogma als buren heb.

25 kata dude... Zal toch niet toevallig het aantal populatie zijn voor een fake? Ach nee, ik mikte op die boer van jou. (zucht)


* Edit: vorig bericht verwijderd, aangezien je het zei in een vorige post.
 

DeletedUser

Guest
ja ik weet dat 25 kata precies genoeg is voor een fake ik heb ze zelf vaak genoeg gestuurd
 

DeletedUser

Guest
Van jou waren inderdaad maar 100 kata's max. Al ging jij ook alleen maar voor gebouwen en keur je hun gedrag/tactiek wel goed. :eek:
 

DeletedUser

Guest
niet altijd voor gebouwen hoor heb ook een paar keer op de muur geschoten bij the hogg
 

DeletedUser71930

Guest
ze zegt dat het triest is om de kleinere aan te vallen, deze kleinere spelers liggen tussen mij en red alert fan in logisch om deze uit de weg te ruimen en met katas de boel kapot schieten om een speler lam te leggen heeft in mijn optiek best wel wat strategische waarde en als je die nog niet helemaal snapt moet je maar ff rondvragen bij pino die kunnen je het vast uitleggen

He maar lex, als wij met kata's schieten zegt dat toch niks over dogma? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
nee kees, maar je kunt ze wel uitleggen waarom het gebruik van katas handig is.
 
Bovenaan