The beginning of The End is near! -- (~Pino~ [Sesamstraat] vs /// [The End] )

DeletedUser

Guest
inderdaad wanneer wordt guards een bondgenoot in de oorlog tegen the end?
En natuurlijk is het gestab van guards niet compleet zonder eerst de nap van 14 dagen uit te wachten die er was
 

DeletedUser67973

Guest
Kan iemand hier eens even een korte samenvatting geven wat er allemaal aan de hand is voor degene die niet op de hoogte is gebleven:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
korte samenvatting: kittie stabte de leden van guards die nu in /// zitten door ze te kicken omdat ze een rood tshirt aanhadden. Wil niet tot een oplossing komen, liegt nog even alles bij elkaar verzint nog wat en dan vallen ze nu aan terwijl we een 12 daagse nap hebben
 

DeletedUser

Guest
Normaal laat ik sukkels gewoon begaan en leven in hun eigen waarheid maar helaas is het daarvoor te laat.
De simpele waarheid is niet zoals hier boven wordt geschetst.

Helaas komt het erop neer dat ik het totaal niet meer kon vinden met de koers die werd ingezet waarin het west deel van Guards totaal werd vergeten en waar geen interesse in was. Er was enkel oog voor Oost, Wij stonden in dienst van No id, omdat daar draakje haar oude vrienden zitten. Er werd gemanipuleerd en gedreigd.
Puntje bij paaltje heb ik 8 dagen gewacht om met Draakje in contact te treden, ik ben door het stof gegaan. Helaas kwam het er herhaaldelijk op neer dat haar liefde voor Bjorn en oud Chaos volledig los stond van Guards. Wij waren slechts een handige groep die clears stuurde waar nodig en OS stuurde waar nodig. (Ermol heeft ze als off coördinator ook totaal afgedankt omdat hij niet mee wilde werken aan acties die enkel voor oost voordelen hadden)
Dit volledige skype gesprek, met al mijn pogingen tot het leggen van contact is gewoon bewaard en beschikbaar.
Ik heb engelen geduld getoond! álles heb ik gedaan om Guards bij een te houden en in gesprek te komen.
Het gedrag begon ook intern bij Guards ruzie te creeren, er was onbegrip.. Waarom wordt alles beslist zonder enige vorm van overleg?
Het overleg resulteerde altijd in dezelfde kant; deze van Draakje.
Een meester manipulator :)

Als bonus was er een persoonlijke situatie met Bjorn en Draakje die stamregels brak. (die overigens voor iedereen gelden)
We waren een goed team maar het kon niet langer meer.
Ik heb haar de hand uitgestoken maar er werd in gespuugd.

Pino is volledig ontstaan uit bovenstaande genoemde streken, het is een patroon. (Dit heb ik van 1 kant gehoord, subjectief)

De stam No Id .. Wat valt daar over te zeggen?
Kleuters is het juiste woord op dit moment.
Ze willen niet luisteren en zullen ongetwijfeld alles wat ik zeg willen ontkrachten en hun ogen willen sluiten.
Er wordt gedreigd, er wordt gemanipuleerd en er wordt gedaan als ze enig overwicht hebben.
Behalve dat er interne ruzies zijn en hun leiding niet de 100% steun heeft van de hele stam, doen hun ook maar wat.

Dat wij de eerste aanval hebben gestuurd is wederom een leugen.
Dat hebben wij niet.
Dat was het account mr Olympia en die staat onder vv van de spelers van ///.
Een simpele ip check kan dit ongetwijfeld bevestigen :)

De NAP was van 2 weken uit respect voor ///.
Puntje voor Ashmedai; 2 weken = 14 dagen en niet 12.

Ben ik een stabber omdat ik opkom voor een groep mensen die niet onder de zooi van oud Gminds en No id wil staan?
Ben ik een stabber omdat ik de vijand ben gejoined?
Of ben ik gewoon iemand die jullie niet hebben weten te manipuleren en die haar ogen heeft geopend?
Vraag jezelf af of dit spelletje niet teveel je realiteit beïnvloed.. Het is niet altijd makkelijk om het goede in te willen zien en al helemaal niet om dit toe te geven.
Voor sommige zal deze kans zelfs nooit meer komen. De keuze is reeds gemaakt.

De hele wereld weet dat No id onder de plak zit van o.a. Draakje
Met al haar 65+ levens ervaring weet zij 18 a 19 jarige perfect te bespelen. Dit heb ik zelf eerder gezien en er mijn voordeel mee gedaan.

Wie heeft het idee gelegd bij No id dat wij achter de schermen al gesprekken zouden hebben gehad met Pino & Creed?
Dat is nooit gebeurd, daar is geen bewijs van.. Dat zijn wederom hersenspinsels.
Maar jullie brachten wel de ideeën aan mij.
Realiseert No id zich dat eigenlijk wel? Dat hun hersenspinsels de situatie alleen maar verergert heeft?

Wat blijkt is dat dit allemaal al eerder is gebeurd.. Deze situatie met Guards, deze situatie met mensen voorliegen. Dit is een puur patroon.
Hiervoor wil ik jullie verwijzen naar eerder geschreven boekwerken van de speler Iwantwin93
(in het verleden bestempelde ik dit als onzin, maar het blijkt 100% accuraat te zijn met de realiteit)

Dat ik de kant van Pino / SCRT / Creed ben gejoined is de enige logische keuze.
De leugens en het walgelijke manipulerende gedrag van spelers verdient niets dan gerechtigheid.
Tot nu toe volgt iedereen uit Guards mij, alle informatie is openbaar voor hun.
Is dit al niet alles zeggend?

Answer injustice with justice
 

DeletedUser71930

Guest
(Kleine correctie richting spippie, ~Pino~ is niet ontstaan tegen draakje, slechts ik als persoon ben overgestapt richting ~Pino~ naar aanleiding van haar praktijken.)

Vanuit ~Pino~ is de oorlog verklaard met The End in plaats van Guards, en naar aanleiding van de openingspost in dit topic ben ik benaderd door de leiding van Guards met de vraag voor een mogelijke samenwerking tegen The End. Blijkbaar waren mijn gissingen volledig correct, verbazing wekkend natuurlijk als je er vanuit gaat dat Draakje blijkbaar niets veranderd is..

Nadat ik op de hoogte ben gesteld van beide kanten, zowel vanuit The End als vanuit Guards, met vrijwel hetzelfde verhaal, verbaasde ik mij erover dat vanuit The End bepaalde skypegesprekken werden aangedragen als bewijs, terwijl ik uitsluitend informatie zie die tegen hen pleit. De betreffende skypegesprekken kunnen opgevraagd worden bij spippie, maar ongetwijfeld ook bij Draakje, die vond het blijkbaar toch al geen probleem om hun 1 op 1 gesprekken openbaar te maken. Ik stel voor dat men het bij beide partijen opvraagt, zodat er geen aanpassingen mogelijk zijn zonder dat dit opvalt.

Voor 2 juli zag ik spippie met het grootste deel van guards als de vijand, na contact met spippie bleek al snel dat mijn perspectie van bepaalde individuen enigszins beinvloed was door trucs vanuit de kant van draakje.. Ik werk nu graag met hen samen in een strijd tegen The End.

Verder vind ik het nog goed om te zeggen dat voor overige betrekkingen nog geen afspraken gemaakt zijn. Er is een tijdelijke NAP met Guards afgesproken tijdens de besprekingen hieromtrent, maar vooralsnog is er een samenwerking tegen The End vanuit gedeelde interesses. Maar de vijanden van mijn vijanden zijn mijn vrienden.. Toch?
 

DeletedUser69389

Guest
Normaal laat ik sukkels gewoon begaan en leven in hun eigen waarheid maar helaas is het daarvoor te laat.
De simpele waarheid is niet zoals hier boven wordt geschetst.

Helaas komt het erop neer dat ik het totaal niet meer kon vinden met de koers die werd ingezet waarin het west deel van Guards totaal werd vergeten en waar geen interesse in was. Er was enkel oog voor Oost, Wij stonden in dienst van No id, omdat daar draakje haar oude vrienden zitten. Er werd gemanipuleerd en gedreigd.
Puntje bij paaltje heb ik 8 dagen gewacht om met Draakje in contact te treden, ik ben door het stof gegaan. Helaas kwam het er herhaaldelijk op neer dat haar liefde voor Bjorn en oud Chaos volledig los stond van Guards. Wij waren slechts een handige groep die clears stuurde waar nodig en OS stuurde waar nodig. (Ermol heeft ze als off coördinator ook totaal afgedankt omdat hij niet mee wilde werken aan acties die enkel voor oost voordelen hadden)
Dit volledige skype gesprek, met al mijn pogingen tot het leggen van contact is gewoon bewaard en beschikbaar.
Ik heb engelen geduld getoond! álles heb ik gedaan om Guards bij een te houden en in gesprek te komen.
Het gedrag begon ook intern bij Guards ruzie te creeren, er was onbegrip.. Waarom wordt alles beslist zonder enige vorm van overleg?
Het overleg resulteerde altijd in dezelfde kant; deze van Draakje.
Een meester manipulator :)

Als bonus was er een persoonlijke situatie met Bjorn en Draakje die stamregels brak. (die overigens voor iedereen gelden)
We waren een goed team maar het kon niet langer meer.
Ik heb haar de hand uitgestoken maar er werd in gespuugd.

Daarom dat men meermaals vroeg wat het probleem was en geen antwoord van je kreeg.:rolleyes:

Pino is volledig ontstaan uit bovenstaande genoemde streken, het is een patroon. (Dit heb ik van 1 kant gehoord, subjectief)

De stam No Id .. Wat valt daar over te zeggen?
Kleuters is het juiste woord op dit moment.
Ze willen niet luisteren en zullen ongetwijfeld alles wat ik zeg willen ontkrachten en hun ogen willen sluiten.
Er wordt gedreigd, er wordt gemanipuleerd en er wordt gedaan als ze enig overwicht hebben.
Behalve dat er interne ruzies zijn en hun leiding niet de 100% steun heeft van de hele stam, doen hun ook maar wat.

Kleuters ach. Wat ben jij dan? Een jankende baby misschien. We wilden luisteren, maar wij kregen maar halve informatie. Wij hebben meermaals gevraagd naar het ware verhaal, maar dat gaf je niet. Wij hadden vermoedens dat je heulde met de vijand en vroegen daarnaar en toen negeerde je ons. Ons verwijten dat we niet wilden communiceren.... En interne ruzies. Tsja dat jij van een mug een olifant wilt maken. Wat je raaskalt is gewoon pure onzin.

Dat wij de eerste aanval hebben gestuurd is wederom een leugen.
Dat hebben wij niet.
Dat was het account mr Olympia en die staat onder vv van de spelers van ///.
Een simpele ip check kan dit ongetwijfeld bevestigen :)

De NAP was van 2 weken uit respect voor ///.
Puntje voor Ashmedai; 2 weken = 14 dagen en niet 12.

Uhu daarom hebben wij bewijs dat dat weerspreekt.:eek:

Ben ik een stabber omdat ik opkom voor een groep mensen die niet onder de zooi van oud Gminds en No id wil staan?
Ben ik een stabber omdat ik de vijand ben gejoined?
Of ben ik gewoon iemand die jullie niet hebben weten te manipuleren en die haar ogen heeft geopend?
Vraag jezelf af of dit spelletje niet teveel je realiteit beïnvloed.. Het is niet altijd makkelijk om het goede in te willen zien en al helemaal niet om dit toe te geven.
Voor sommige zal deze kans zelfs nooit meer komen. De keuze is reeds gemaakt.

Ja en Ja. Wij hadden altijd het beste voor ogen met heel Guards en hebben water bij de wijn gedaan, maar liefde kan nu eenmaal niet van één kant komen. En die keuzes van jou, tsja.... Ik vraag me af of je er zelf veel plezier aan zult gaan beleven.

De hele wereld weet dat No id onder de plak zit van o.a. Draakje
Met al haar 65+ levens ervaring weet zij 18 a 19 jarige perfect te bespelen. Dit heb ik zelf eerder gezien en er mijn voordeel mee gedaan.

Uhu heel erg overtuigend. Ik overleg gewoon en kom zelf ter zake bij haar en niet andersom.

Wie heeft het idee gelegd bij No id dat wij achter de schermen al gesprekken zouden hebben gehad met Pino & Creed?
Dat is nooit gebeurd, daar is geen bewijs van.. Dat zijn wederom hersenspinsels.
Maar jullie brachten wel de ideeën aan mij.
Realiseert No id zich dat eigenlijk wel? Dat hun hersenspinsels de situatie alleen maar verergert heeft?

Omdat jij niet alles wilde vertellen en zo mysterieus deed kregen wij dat idee. En werd steeds meer bevestigd. Het niet willen meedoen met de massa's, opeens vrede met Pino en meer deden onze vermoedens bevestigen.
Jij bracht het idee al veel eerder naar je zelf. Toen je weigerde de waarheid te vertellen. Toen we je met de waarheid confronteerde negeerde je ons opeens. Toevallig zeg...

Jijzelf verergerd de situatie alleen maar en wie zijn kont verbrand moet op de blaren zitten en jij dus ook.


Wat blijkt is dat dit allemaal al eerder is gebeurd.. Deze situatie met Guards, deze situatie met mensen voorliegen. Dit is een puur patroon.
Hiervoor wil ik jullie verwijzen naar eerder geschreven boekwerken van de speler Iwantwin93
(in het verleden bestempelde ik dit als onzin, maar het blijkt 100% accuraat te zijn met de realiteit)

Dat ik de kant van Pino / SCRT / Creed ben gejoined is de enige logische keuze.
De leugens en het walgelijke manipulerende gedrag van spelers verdient niets dan gerechtigheid.
Tot nu toe volgt iedereen uit Guards mij, alle informatie is openbaar voor hun.
Is dit al niet alles zeggend?

Alles zeggend is dat jij domme keuzes maakt en zo dom bent om niet in te zien dat jij en je stamgenoten jullie doodvonnis hebben getekend voor w34 en dat jullie alleen maar als slaven zullen gaan dienen van SCRT en Pino.


Answer injustice with justice

Dusja weer liegen en bedriegen. je doet niet anders.
 

DeletedUser71930

Guest
Volgens mij hoor ik iemand die het jammer vind dat hij zjin slaven kwijt is :D
 
Reactiescore
117
Normaal laat ik sukkels gewoon begaan en leven in hun eigen waarheid maar helaas is het daarvoor te laat.
De simpele waarheid is niet zoals hier boven wordt geschetst.

Helaas komt het erop neer dat ik het totaal niet meer kon vinden met de koers die werd ingezet waarin het west deel van Guards totaal werd vergeten en waar geen interesse in was. Er was enkel oog voor Oost, Wij stonden in dienst van No id, omdat daar draakje haar oude vrienden zitten. Er werd gemanipuleerd en gedreigd.
Puntje bij paaltje heb ik 8 dagen gewacht om met Draakje in contact te treden, ik ben door het stof gegaan. Helaas kwam het er herhaaldelijk op neer dat haar liefde voor Bjorn en oud Chaos volledig los stond van Guards. Wij waren slechts een handige groep die clears stuurde waar nodig en OS stuurde waar nodig. (Ermol heeft ze als off coördinator ook totaal afgedankt omdat hij niet mee wilde werken aan acties die enkel voor oost voordelen hadden)
Dit volledige skype gesprek, met al mijn pogingen tot het leggen van contact is gewoon bewaard en beschikbaar.
Ik heb engelen geduld getoond! álles heb ik gedaan om Guards bij een te houden en in gesprek te komen.
Het gedrag begon ook intern bij Guards ruzie te creeren, er was onbegrip.. Waarom wordt alles beslist zonder enige vorm van overleg?
Het overleg resulteerde altijd in dezelfde kant; deze van Draakje.
Een meester manipulator :)

Als bonus was er een persoonlijke situatie met Bjorn en Draakje die stamregels brak. (die overigens voor iedereen gelden)
We waren een goed team maar het kon niet langer meer.
Ik heb haar de hand uitgestoken maar er werd in gespuugd.

Pino is volledig ontstaan uit bovenstaande genoemde streken, het is een patroon. (Dit heb ik van 1 kant gehoord, subjectief)

De stam No Id .. Wat valt daar over te zeggen?
Kleuters is het juiste woord op dit moment.
Ze willen niet luisteren en zullen ongetwijfeld alles wat ik zeg willen ontkrachten en hun ogen willen sluiten.
Er wordt gedreigd, er wordt gemanipuleerd en er wordt gedaan als ze enig overwicht hebben.
Behalve dat er interne ruzies zijn en hun leiding niet de 100% steun heeft van de hele stam, doen hun ook maar wat.

Dat wij de eerste aanval hebben gestuurd is wederom een leugen.
Dat hebben wij niet.
Dat was het account mr Olympia en die staat onder vv van de spelers van ///.
Een simpele ip check kan dit ongetwijfeld bevestigen :)

De NAP was van 2 weken uit respect voor ///.
Puntje voor Ashmedai; 2 weken = 14 dagen en niet 12.

Ben ik een stabber omdat ik opkom voor een groep mensen die niet onder de zooi van oud Gminds en No id wil staan?
Ben ik een stabber omdat ik de vijand ben gejoined?
Of ben ik gewoon iemand die jullie niet hebben weten te manipuleren en die haar ogen heeft geopend?
Vraag jezelf af of dit spelletje niet teveel je realiteit beïnvloed.. Het is niet altijd makkelijk om het goede in te willen zien en al helemaal niet om dit toe te geven.
Voor sommige zal deze kans zelfs nooit meer komen. De keuze is reeds gemaakt.

De hele wereld weet dat No id onder de plak zit van o.a. Draakje
Met al haar 65+ levens ervaring weet zij 18 a 19 jarige perfect te bespelen. Dit heb ik zelf eerder gezien en er mijn voordeel mee gedaan.

Wie heeft het idee gelegd bij No id dat wij achter de schermen al gesprekken zouden hebben gehad met Pino & Creed?
Dat is nooit gebeurd, daar is geen bewijs van.. Dat zijn wederom hersenspinsels.
Maar jullie brachten wel de ideeën aan mij.
Realiseert No id zich dat eigenlijk wel? Dat hun hersenspinsels de situatie alleen maar verergert heeft?

Wat blijkt is dat dit allemaal al eerder is gebeurd.. Deze situatie met Guards, deze situatie met mensen voorliegen. Dit is een puur patroon.
Hiervoor wil ik jullie verwijzen naar eerder geschreven boekwerken van de speler Iwantwin93
(in het verleden bestempelde ik dit als onzin, maar het blijkt 100% accuraat te zijn met de realiteit)

Dat ik de kant van Pino / SCRT / Creed ben gejoined is de enige logische keuze.
De leugens en het walgelijke manipulerende gedrag van spelers verdient niets dan gerechtigheid.
Tot nu toe volgt iedereen uit Guards mij, alle informatie is openbaar voor hun.
Is dit al niet alles zeggend?

Answer injustice with justice

Ik kan niks anders doen dan hierom lachen, we hebben geholpen waar we konden, meerdere vv's gedraaid aan jou "west" kant en vervolgens worden we door jou en consorten gewoonweg grandioos genaait.

Juist ja, wij hebben jullie gemanipuleerd tot het uitvoeren van, inderdaar Niks. Als er gevraagd werd betreffende iets kwa aanval werd er tijden niet gereageerd vanuit jullie kant. Ik heb je ook na dit conflict meerdere malen gevraagd het een en ander op te helderen, als je dan stug reageerd zonder echt een antwoord te geven kan ik ook niks anders doen dan maar mijn mening te vormen.
 

DeletedUser69389

Guest
Volgens mij hoor ik iemand die het jammer vind dat hij zjin slaven kwijt is :D

Whaha. Wat ben jij een domme stumpert. Slaven kwijt whaha. Als iemand mij echt goed kent dan weet die dat ik voor gelijkwaardigheid ben. Dat jullie Guards nu als slaven willen gaan gebruiken.....
 

DeletedUser71930

Guest
Ik heb gesprekken gezien, en jullie manier van "vragen" is wel enigszins apart hoor... :rolleyes:

Whaha. Wat ben jij een domme stumpert. Slaven kwijt whaha. Als iemand mij echt goed kent dan weet die dat ik voor gelijkwaardigheid ben. Dat jullie Guards nu als slaven willen gaan gebruiken.....

Zie het dan maar zo dat ze liever onze slaven zijn dan die van jullie :cool:

Maar zoals ik al zei, zijn er verder nog geen betrekkingen. Dus in hoeverre zijn ze dan slaven?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb gesprekken gezien, en jullie manier van "vragen" is wel enigszins apart hoor... :rolleyes:



Zie het dan maar zo dat ze liever onze slaven zijn dan die van jullie :cool:

Maar zoals ik al zei, zijn er verder nog geen betrekkingen. Dus in hoeverre zijn ze dan slaven?

Stabbers zoeken Stabbers op he :)
 

DeletedUser69389

Guest
Ik heb gesprekken gezien, en jullie manier van "vragen" is wel enigszins apart hoor... :rolleyes:

Apart ja.... Nadat je na 5x vragen nog geen normaal woord hebt mogen ontvangen.



Zie het dan maar zo dat ze liever onze slaven zijn dan die van jullie :cool:

Maar zoals ik al zei, zijn er verder nog geen betrekkingen. Dus in hoeverre zijn ze dan slaven?

Nadat /// weg is zijn zij de volgende. Daarom slaven.
 

DeletedUser33115

Guest
Lieve Kittie,

Op het schoolplein heb ik al geleerd "wat je zegt dat ben je zelf".

Al je insinuaties en steken onder water, komen als een boemerang bij je terug.

Meer worden wil ik er ook niet aan vuil maken.

Succes, het gaat je verder goed.
 

DeletedUser33115

Guest
PS, jullie spelen het toch altijd zo netjes, vraag dan even aan Wereldspeler op de 2500 pa punten waar ik voor betaald heb een paar dagen geleden toen jij nog zo je hand uitgestoken had, even over te maken.

Ik zal hier dagelijks even laten weten of ik ze al binnen heb.
 
Reactiescore
973

DeletedUser

Guest
Lieve Kittie,

Op het schoolplein heb ik al geleerd "wat je zegt dat ben je zelf".

Al je insinuaties en steken onder water, komen als een boemerang bij je terug.

Meer worden wil ik er ook niet aan vuil maken.

Succes, het gaat je verder goed.

Lieve Anneke,

Wellicht is dat jou probleem.. De regels van het schoolplein 60 jaar terug gelden niet meer anno nu.
Overigens vind ik het wel vervelend van die PA punten.
Dat zal hoe dan ook goed komen :)
 
Reactiescore
973
Als je de kaart alleen al bekijkt dan zegt dat genoeg...

Niet bepaald. Beseffend dat Pino bestaat uit 6 spelers. Beseffend dat Guards zich enkel in de rim bevind dat verreweg veel extra edelrichting zou geven. Beseffend dat (een) vastliggende speler(s) niet per definitie betekend dat samenwerkingen verbroken hoeven te worden indien het überhaupt al voor zou komen.

Kort gezegd, je laat je emoties spelen en raaskalt maar iets om wat terug te kunnen zeggen.
 
Bovenaan