DeletedUser67973
Guest
misschien wel handig als je hier even aangeeft wie je heb gemarkeerd als vijanden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mooie post, ik zie wel dat het overgrote gedeelde van Draakje is, wat verloren is gegaan. Ben benieuwd of /// ook als stam tegenstand kan bieden.
Het is volgens mij hun enige winstpuntje over alle linies dus ze moeten wel iets aanhalen he
Wat heeft the prime illusionist met de oorlog tussen ~Pino~ en /// te maken dan?Zit in dogma en het gebied waar het om draait heeft niet eens met de grenzen tussen beide stammen te maken..
Waar heb jij front met The Prime illusionist dan? En sinds wanneer hebben wij iets met dogma? XD
Wat heeft No ID te maken met de oorlog tussen Pino en ///? Als ik jou moet geloven dan is het pino en bg's en alle stammen die daar weer betrekkingen mee hebben, tegen de rest van de wereld geloof ik XD
Jawel, maar daar gaat dit topic en dus de bijbehorende statistieken niet over lieverd![]()
Ik zou zeggen bekijk zijn tw stats eens
#43 The Prime illusionist 4.048.799
Mag dan wel geen speler zijn die ik de oorlogstats opgenomen is, ook die hoort bij de vijand![]()
Ik doe alleen aan liefdadigheid als het structurele oplossingen biedt ten behoeve van de mensheidDus nee, sorry =P Maar ik spreek in deze zaak niet over mijn stamgenoten haha
Ik persoonlijk vind je front te ver weg om er wat mee te doen though![]()