The beginning of The End is near! -- (~Pino~ [Sesamstraat] vs /// [The End] )

• Topicstarter Topicstarter DeletedUser71930
  • Startdatum Startdatum
misschien wel handig als je hier even aangeeft wie je heb gemarkeerd als vijanden.

ja klopt maar daarvoor waren ze ook in oorlog met het guards gedeelte, vandaar dat ik vroeg wie hij er had gemarkeerd.

Mooie post, ik zie wel dat het overgrote gedeelde van Draakje is, wat verloren is gegaan. Ben benieuwd of /// ook als stam tegenstand kan bieden.

Mooie post, ik zie wel dat het overgrote gedeelde van Draakje is, wat verloren is gegaan. Ben benieuwd of /// ook als stam tegenstand kan bieden.

Ik zou zeggen bekijk zijn tw stats eens

#43 The Prime illusionist 4.048.799

Mag dan wel geen speler zijn die ik de oorlogstats opgenomen is, ook die hoort bij de vijand:)

Mag Sigvald dan ook bij de vijand gerekend worden? hoorde er toch bij :)

Wat heeft the prime illusionist met de oorlog tussen ~Pino~ en /// te maken dan? :rolleyes: Zit in dogma en het gebied waar het om draait heeft niet eens met de grenzen tussen beide stammen te maken..

Het is volgens mij hun enige winstpuntje over alle linies dus ze moeten wel iets aanhalen he

Het is volgens mij hun enige winstpuntje over alle linies dus ze moeten wel iets aanhalen he

juist ja

Wat heeft the prime illusionist met de oorlog tussen ~Pino~ en /// te maken dan? :rolleyes: Zit in dogma en het gebied waar het om draait heeft niet eens met de grenzen tussen beide stammen te maken..

agh jullie zijn toch 1 natte pot

ik zit zelfs jullie OS op mijn front weg te vegen:$

Waar heb jij front met The Prime illusionist dan? En sinds wanneer hebben wij iets met dogma? XD

Wat heeft No ID te maken met de oorlog tussen Pino en ///? Als ik jou moet geloven dan is het pino en bg's en alle stammen die daar weer betrekkingen mee hebben, tegen de rest van de wereld geloof ik XD

Waar heb jij front met The Prime illusionist dan? En sinds wanneer hebben wij iets met dogma? XD

Wat heeft No ID te maken met de oorlog tussen Pino en ///? Als ik jou moet geloven dan is het pino en bg's en alle stammen die daar weer betrekkingen mee hebben, tegen de rest van de wereld geloof ik XD

Waar zeg ik dat ik front met prime heb?

En je zegt het in een x goed, heb je ook een x de wereldkaart bekeken?

Jawel, maar daar gaat dit topic en dus de bijbehorende statistieken niet over lieverd :)

Jawel, maar daar gaat dit topic en dus de bijbehorende statistieken niet over lieverd :)

reagerend op jou reactie; ik heb gereageerd op ''aasIIX

Re: The beginning of The End is near! -- (~Pino~ [Sesamstraat] vs /// [The End] )
Mooie post, ik zie wel dat het overgrote gedeelde van Draakje is, wat verloren is gegaan. Ben benieuwd of /// ook als stam tegenstand kan bieden.''

enige wat ik aangeef is dat /// wel degelijk tegenstand kan bieden, of dat dan wel of niet tegenover jou en of stamgenoten is, is irrelevant.

dan nu, je roept iets en negeerd het?

nogmaals, waar zeg ik dat ik front met prime heb?

Ik zou zeggen bekijk zijn tw stats eens

#43 The Prime illusionist 4.048.799

Mag dan wel geen speler zijn die ik de oorlogstats opgenomen is, ook die hoort bij de vijand:)

Daarop terugkomend, jij geeft aan dat hij bij de vijand hoort hoewel hij niet bij de oorlogsstats is opgenomen, dus jij trekt die vergelijking :) Je zegt nergens dat je front hebt met TPI, maar je geeft in het verhaal over TPI in combinatie met de oorlog ineens te noemen dat je onze def zou moeten opvegen, dus vroeg me toch af wat onze vermeende connectie met TPI dan te maken had met def die jij moest opvegen :)

Aah de deff van jullie die mij zoon oda boost geeft sturen jou geliefde stamgenootjes en misschien jij ook wel naar mijn front:)

Of ga je me nou vertellen dat die dorpen die ik edel, door jullie ondersteunt worden om mij te helpen?:$

Ik doe alleen aan liefdadigheid als het structurele oplossingen biedt ten behoeve van de mensheid :) Dus nee, sorry =P Maar ik spreek in deze zaak niet over mijn stamgenoten haha :)

Ik persoonlijk vind je front te ver weg om er wat mee te doen though ;)

Ik doe alleen aan liefdadigheid als het structurele oplossingen biedt ten behoeve van de mensheid :) Dus nee, sorry =P Maar ik spreek in deze zaak niet over mijn stamgenoten haha :)

Ik persoonlijk vind je front te ver weg om er wat mee te doen though ;)

zullen we het daar maar op houden dan,

shake's hand

Terug
Bovenaan