The beginning of The End is near! -- (~Pino~ [Sesamstraat] vs /// [The End] )

DeletedUser71930

Guest
Een kleine update, leek me leuk ;)

ada5a418e0.png

e4ecb56ca3.png

db7a2377d8.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71930

Guest
Post weer geupdate met timeframe erbij ;) Hier nog een samenvatting van een korter timeframe: (21/07-23/07)

371337602e.png
 

DeletedUser67973

Guest
lol het waren al mooie winsten maar voor zo'n korte periode al helemaal (y)
 

DeletedUser71930

Guest
lol het waren al mooie winsten maar voor zo'n korte periode al helemaal (y)

Dat vonden wij nou ook :D

4 tegen 1 of praat ik nou onzin

Niemand houdt ze tegen om andere stammen uit te nodigen hoor.. Bovendien is er vanuit beide aanvallende stammen (andere twee zijn MB stammen) zo'n beetje dezelfde reden om hen aan te vallen (=gedrag) dus hadden zij zich beter moeten gedragen, dan had dit niet gebeurd. Het hele doel van tribalwars is toch om gelijkgestemden te zoeken en zo de tegenstanders uit te schakelen? Dat is het principe achter stammen en achter diplomatie. Bovendien kunnen we bijna No ID toevoegen aan het lijstje, gezien alle accounts die we aanvallen voor het grootste deel onder vv van No ID lijken te staan ;)

En doordat jullie vv's uitvoeren daar, kun je niet echt meer van 4 tegen 1 spreken in mijn opinie. Want ze krijgen hulp, dus op zijn minst 4 tegen 2 ;)
 
Reactiescore
255
Vv afgeven als je het 30x aangeboden krijgt is dan nog een werkpuntje voor sommigen he Arnaud ;)

Ik heb andere dingen gezien, die wel bevestigd werden met screens en dus bewijzen. :)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb andere dingen gezien, die wel bevestigd werden met screens en dus bewijzen. :)

Ik weet niet precies waar je het over hebt, maar ik kan je uit persoonlijke ervaring vertellen dat ik Arnaud toch zeker 5x heb aangeboden te nachten nadat hij liep te klagen dat Aus hem elke nacht aanviel. Of hij reageerde niet of hij gaf m niet af, en dan achteraf komen janken dat ie telkens 's nachts genaaid werd :)
 

DeletedUser67973

Guest
Volgens mij was dit ergens aangehaald en had choice redelijk gelijk gekregen, details weet ik er niet meer van
 

DeletedUser71930

Guest
5a3e928a5c.png

Timeframe: 2014-07-21 -> 2014-07-25 (5 dagen)
4a97f7d22e.png

Timeframe: 2014-07-02 -> 2014-07-25 (24 dagen)
42c9907528.png
 

DeletedUser67973

Guest
1 ding kan je blijkbaar wel van choice zeggen, ze blijven vv's draaien:cool:
 
Bovenaan