The beginning of The End is near! -- (~Pino~ [Sesamstraat] vs /// [The End] )

DeletedUser

Guest
Normaal laat ik sukkels gewoon begaan en leven in hun eigen waarheid maar helaas is het daarvoor te laat.
De simpele waarheid is niet zoals hier boven wordt geschetst.

Helaas komt het erop neer dat ik het totaal niet meer kon vinden met de koers die werd ingezet waarin het west deel van Guards totaal werd vergeten en waar geen interesse in was. Er was enkel oog voor Oost, Wij stonden in dienst van No id, omdat daar draakje haar oude vrienden zitten. Er werd gemanipuleerd en gedreigd.

Allereerst vraag ik me af waarom je zo geobsedeerd bent door Draakje, is het ook haar fout als je per ongeluk 2 verschillende sokken aan doet, of is toch niet alles op haar af te schuiven?

Daarbij is het best schattig dat je doet alsof niemand om Oost gaf, we hebben dagenlang discussie gevoerd in een topic zodat iedereen een naar verhouding eerlijk front kon krijgen, en zodat er zo min mogelijk mensen vast kwamen te liggen.

Het enige wat jullie hebben lopen doen is janken dat jullie niet mee willen werken, en doen alsof alles van jullie uit moet komen. Vandaar dat Jeroen van Zaeres letterlijk een kaart of 4 heeft gemaakt om jullie proberen tevreden te stellen. Hoeveel voorstellen zijn er van jullie kant uit gekomen? Precies evenveel doelpunten als er vanavond gemaakt zijn exclusief penalties, 0.

Grappig ook dat je doet alsof jullie "in dienst van ons speelden omdat Draakjes oude vrienden in No-ID zitten". De grootste reden dat de BG ooit door is gegaan is omdat we Draakje en een paar andere ex Gminds leden geen oor aan wilden naaien. Anders gezegd, een van de redenen dat een paar van jullie droevig slechte accounts nog bestaan is omdat jullie oa Draakje in de stam hadden. Denk daar maar eens over na voor je alles op haar afschuift.


Puntje bij paaltje heb ik 8 dagen gewacht om met Draakje in contact te treden, ik ben door het stof gegaan. Helaas kwam het er herhaaldelijk op neer dat haar liefde voor Bjorn en oud Chaos volledig los stond van Guards. Wij waren slechts een handige groep die clears stuurde waar nodig en OS stuurde waar nodig.

Bij een aardig deel was dat dan ook het skill-plafond ja, als dat al lukte.

Het overleg resulteerde altijd in dezelfde kant; deze van Draakje.
Een meester manipulator :)

Kan je nog wat van leren, want nu loop jij hier met een verhaal dat nog droeviger is dan het spel van Costa Rica vanavond te doen alsof jij zo zielig bent. Misschien een cursus manipuleren boeken bij Draakje?


De stam No Id .. Wat valt daar over te zeggen?
Kleuters is het juiste woord op dit moment.
Ze willen niet luisteren en zullen ongetwijfeld alles wat ik zeg willen ontkrachten en hun ogen willen sluiten.
Er wordt gedreigd, er wordt gemanipuleerd en er wordt gedaan als ze enig overwicht hebben.
Behalve dat er interne ruzies zijn en hun leiding niet de 100% steun heeft van de hele stam, doen hun ook maar wat.

Nee klopt wij wilden niet luisteren, want wij hadden geen zin om te helpen. Die 5 kaarten die Jeroen gemaakt heeft om jullie tegemoet te komen bijvoorbeeld waren ook maar voor de grap enzo. Ken je de uitspraak water bij de wijn doen? Wij hebben er een half zwembad aan water bij gedaan, jullie misschien net een halve liter flesje.

Bedankt voor je grenzeloze vertrouwen in mijn capaciteiten als leider, dat waardeer ik. Ironisch wel dat jij begint over 100% steun van de hele stam, wonder boven wonder zitten er verstandige individuen bij Guards die het niet zo heel leuk vinden dat je bij Pino loopt te heulen.


Dat wij de eerste aanval hebben gestuurd is wederom een leugen.
Dat hebben wij niet.
Dat was het account mr Olympia en die staat onder vv van de spelers van ///.
Een simpele ip check kan dit ongetwijfeld bevestigen :)

De NAP was van 2 weken uit respect voor ///.
Puntje voor Ashmedai; 2 weken = 14 dagen en niet 12.

Geen commentaar, ben 2 dagen weggeweest en kom net binnen, heb dit niet gevolgd.

Ben ik een stabber omdat ik opkom voor een groep mensen die niet onder de zooi van oud Gminds en No id wil staan?

Nee, wel omdat je een aantal leden die zich altijd ongelofelijk ingezet hebben voor de stam kickte omdat ze jouw plannen niet zo tof vonden.

Ben ik een stabber omdat ik de vijand ben gejoined?

Correct.


Of ben ik gewoon iemand die jullie niet hebben weten te manipuleren en die haar ogen heeft geopend?
Vraag jezelf af of dit spelletje niet teveel je realiteit beïnvloed.. Het is niet altijd makkelijk om het goede in te willen zien en al helemaal niet om dit toe te geven.
Voor sommige zal deze kans zelfs nooit meer komen. De keuze is reeds gemaakt.

Ik waardeer je poging, maar nee.

De hele wereld weet dat No id onder de plak zit van o.a. Draakje
Met al haar 65+ levens ervaring weet zij 18 a 19 jarige perfect te bespelen. Dit heb ik zelf eerder gezien en er mijn voordeel mee gedaan.

Klopt, ik zou niet weten wat we als stam zouden moeten als we Draakje niet hadden, massa delete denk ik maar.
Denk dat het inderdaad met haar leeftijd te maken heeft ja. (beetje laag trouwens omdat 3x aan te gaan lopen halen)
Is het ook wel eens in je opgekomen dat oa ik mezelf inzet voor Draakje en bereid ben om naar haar te luisteren omdat ze bv ook voor jou klaarstaat als dat nodig is, en omdat ze daarnaast ook nog eens een ontzettend leuk mens is? Nee ik denk vast dat het komt omdat ze met haar levenservaring dit 18 jarige jochie loop te bespelen, ik ben namelijk enorm gevoelig voor wat volwassen vrouwen die ik via internet ken van me vinden.

Wie heeft het idee gelegd bij No id dat wij achter de schermen al gesprekken zouden hebben gehad met Pino & Creed?
Dat is nooit gebeurd, daar is geen bewijs van.. Dat zijn wederom hersenspinsels.
Maar jullie brachten wel de ideeën aan mij.
Realiseert No id zich dat eigenlijk wel? Dat hun hersenspinsels de situatie alleen maar verergert heeft?

Ja precies, want pas toen wij daarmee kwamen bedacht je dat je daar best wel eens mee kon gaan praten. Legit (y).

Wat blijkt is dat dit allemaal al eerder is gebeurd.. Deze situatie met Guards, deze situatie met mensen voorliegen. Dit is een puur patroon.
Hiervoor wil ik jullie verwijzen naar eerder geschreven boekwerken van de speler Iwantwin93
(in het verleden bestempelde ik dit als onzin, maar het blijkt 100% accuraat te zijn met de realiteit)

Of het verhaal van Pino herhaalt zich, ze lullen leiders/leden van naburige vijandige stammen hun gelederen in, dat zal niet de eerste keer zijn.

Dat ik de kant van Pino / SCRT / Creed ben gejoined is de enige logische keuze.
De leugens en het walgelijke manipulerende gedrag van spelers verdient niets dan gerechtigheid.
Tot nu toe volgt iedereen uit Guards mij, alle informatie is openbaar voor hun.
Is dit al niet alles zeggend?

Tuurlijk is dat de enige logische keuze, meer keuzes heb je ook niet. Waar wil je anders heen behalve naar SCRT/Pino/Creed?

Blijf vooral geloven trouwens dat heel Guards achter je staat, en dat niemand het kan schelen wat voor achterlijks je allemaal uitspookt, kan namelijk nog wel eens grappig gaan worden :D

Answer injustice with justice

Je hoeft me niet verder aan te sporen om je account te slopen, dat doe ik met plezier :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.094
korte samenvatting: kittie stabte de leden van guards die nu in /// zitten door ze te kicken omdat ze een rood tshirt aanhadden. Wil niet tot een oplossing komen, liegt nog even alles bij elkaar verzint nog wat en dan vallen ze nu aan terwijl we een 12 daagse nap hebben

Ik word er echt niet wijzer van, evenals die ellendig lange posts waarin (te) erg in detail word getreden om het te kunnen begrijpen.



Dus als iemand ff het verhaal duidelijk (& genuanceerd ) kan uitleggen?
 

DeletedUser71930

Guest
Pino heeft oorlog met ///, en Guards is die oorlog gejoined. Guards en /// zijn gesplitst omdat er intern wat dingen zijn voorgevallen en Guards(of iig toch een deel) hen nu haat. /// en No ID. lopen achter elkaars reet aan dus die komen voor elkaar op in dit topic, en Guards en Pino hebben de handen ineen geslagen om /// weg te werken.

Zoiets is de kortste samenvatting die de huidige situatie het beste schetst ;)
 

Deleted User - 487957763

Guest
/// weg werken moet wel lukken denk ik, het oosten doet niet heel veel terug :#
 

DeletedUser

Guest
Pino heeft oorlog met ///, en Guards is die oorlog gejoined. Guards en /// zijn gesplitst omdat er intern wat dingen zijn voorgevallen en Guards(of iig toch een deel) hen nu haat. /// en No ID. lopen achter elkaars reet aan dus die komen voor elkaar op in dit topic, en Guards en Pino hebben de handen ineen geslagen om /// weg te werken.

Zoiets is de kortste samenvatting die de huidige situatie het beste schetst ;)

Ah juist, als wij elkaar helpen is het "achter elkaars reet aan lopen", en als jullie samenwerken hebben jullie "de handen ineen geslagen" :eek:
 

DeletedUser71930

Guest
Want als jij je verhaal doet is dat natuurlijk 100% objectief :)
 

DeletedUser

Guest
/// weg werken moet wel lukken denk ik, het oosten doet niet heel veel terug :#

Want jullie hebben al wel een hele 21 dorpen voorsprong op ze, dat is echt heel knap enzo. Zeker als je bedenkt dat het grootste deel van cupid is en dat die dorpen nogal verspreid lagen in jouw cluster. Maar proficiat man!

Pino heeft oorlog met ///, en Guards is die oorlog gejoined. Guards en /// zijn gesplitst omdat er intern wat dingen zijn voorgevallen en Guards(of iig toch een deel) hen nu haat. /// en No ID. lopen achter elkaars reet aan dus die komen voor elkaar op in dit topic, en Guards en Pino hebben de handen ineen geslagen om /// weg te werken.

Zoiets is de kortste samenvatting die de huidige situatie het beste schetst ;)

Ik weet niet of jij met veel huidige Guards leden praat maar een deel weet nog niet eens echt wat er aan de hand is of weet de helft van het verhaal doordat ze niet alle berichten hebben gezien. Ik kan niet zeggen dat ik zelf alle conversaties heb gelezen maar mensen zijn daar nog aan het beslissen of ze overstappen of niet.
 

DeletedUser71930

Guest
Ik quote: "(of iig toch een deel) " dat daarnaar al verwees ;)
 

DeletedUser67973

Guest
elk dorp winst is winst. 21 dorpen winst betekend 21 verlies voor de tegenstander dus een verschil van 42.
 

DeletedUser

Guest
Ik quote: "(of iig toch een deel) " dat daarnaar al verwees ;)

Sorry mijn fout

elk dorp winst is winst. 21 dorpen winst betekend 21 verlies voor de tegenstander dus een verschil van 42.

Statistisch gezien wel ja, maar de ligging van de dorpen plus het feit dat het Crossroads+Erza van cupid 33 dorpen hebben kunnen pakken in een week vind ik nogal onder de maat. Zeker als je daarnaast houd dat Bluefinn er maar 1 is verloren aan de Mb stam van TPI.

Maar gelijk heb je, winst is winst hoe klein de overwinning ook is. Toch blijf ik wel bij mijn wat sarcastische stelling.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Want jullie hebben al wel een hele 21 dorpen voorsprong op ze, dat is echt heel knap enzo. Zeker als je bedenkt dat het grootste deel van cupid is en dat die dorpen nogal verspreid lagen in jouw cluster. Maar proficiat man!

Verspreid in mijn cluster... heb je überhaupt wel op de kaart gekeken voordat je reageerde?
De dorpen die ik van cupid heb overgenomen stonden stuk voor stuk leeg, jawel in zijn cluster.

http://nl34.tribalwars.nl/public_report/4b657525604298f990b482a1a717d0ff
gelukkig doet dogma ook niks dus dat is mooi


Maar kittie heeft gewoon hard gestabt dat is de kortste samenvatting die kan worden gegeven

Daarom ben ik 400k gestegen in 4 dagen op Sigvald wie volgens Cupid bij jullie hoort en heb ik ook wat dorpjes van Cupid gepakt waardoor zijn DU nu wat cf`s heeft.
En doet Crossroad of Chaos dan ook niks? Volgens mij pakt die jullie ook flink aan.
 

DeletedUser

Guest
Verspreid in mijn cluster... heb je überhaupt wel op de kaart gekeken voordat je reageerde?
De dorpen die ik van cupid heb overgenomen stonden stuk voor stuk leeg, jawel in zijn cluster.

http://nl34.tribalwars.nl/public_report/4b657525604298f990b482a1a717d0ff


Daarom ben ik 400k gestegen in 4 dagen op Sigvald wie volgens Cupid bij jullie hoort en heb ik ook wat dorpjes van Cupid gepakt waardoor zijn DU nu wat cf`s heeft.
En doet Crossroad of Chaos dan ook niks? Volgens mij pakt die jullie ook flink aan.

sigvald is gestopt, jullie vielen cupid op een verkeerd moment aan das geluk en verder zijn die aanvallen wel slecht en een cluster dorp in het midden dat leeg is no shit sherlock wat denk je dat mensen hun dorpen in het midden stacken?

verder vergeet je dat een daarvoor er veel meer dorpen van dogma werden veroverd die aan het front stonden en ook leeg stonden dus ja ik weet niet hoor

Samenvatting van de andere kant is dat Draakje hard gestabbed heeft;)

Conclusie: onenigheid dus

nee er was onenigheid en kittie kickt 4 mensen
 

DeletedUser

Guest
Verspreid in mijn cluster... heb je überhaupt wel op de kaart gekeken voordat je reageerde?
De dorpen die ik van cupid heb overgenomen stonden stuk voor stuk leeg, jawel in zijn cluster.

Hier heb je gelijk, Sigvald en Dogma stonden bij mij allebei wit gekleurd waardoor het een beetje een vertekend beeld gaf. En Sigvald is niet /// per se, daar horen andere omstandigheden bij.
 

Deleted User - 487957763

Guest
sigvald is gestopt, jullie vielen cupid op een verkeerd moment aan das geluk en verder zijn die aanvallen wel slecht en een cluster dorp in het midden dat leeg is no shit sherlock wat denk je dat mensen hun dorpen in het midden stacken?

verder vergeet je dat een daarvoor er veel meer dorpen van dogma werden veroverd die aan het front stonden en ook leeg stonden dus ja ik weet niet hoor



nee er was onenigheid en kittie kickt 4 mensen

Ahja noem het geluk of iemand wie 12 uur lang niet logt tis maar hoe je het wilt :rolleyes:

Tja ik weet ook dat het niet lekker liep in Dogma en na een kleine reorganisatie zijn we nu weer bezig onze tegenstanders weg te spelen en dat gaat aardig lekker momenteel :)
 
Bovenaan