The alliance that used to change the fate of a world.

DeletedUser3435

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Is dit nu echt een weentopic van Vitae over hoe Seau. met zijn BG omgaat? :D Is het niet Vitae dat Jolien ligt te internen en samenwerkt met een vijand van zijn oude bongenoot? Haha triest boeltje zijn jullie, een verschrikkelijk triestig boeltje bijeen. Wat ben ik blij dat die BG eindelijk weg is zeg.

Fijn om te horen, minder dat (waarschijnlijk) Seau. bijna ging stabben. Maar als ik eerlijk ben verbaast het me niet. Ik heb het idee dat die alles doen voor een overwinning, ja alles. Maar ik kan niet wachten tot de oorlog, dus beetje opschieten!

Oja, ik ga niet zeggen moge de beste winnen. Ik wil namelijk dat Vitae wint, Seau. mag namelijk niet winnen.


First post, jeej
Tuurlijk wil je dat, aangezien jullie collectief dat nog 5000 keer zo zielig is als Vitae harde klappen krijgt.

Om tijdens de bg te onderhandelen met een andere stam waarbij beide stammen samen tegen vochten, vind ik nu niet zo'n eervol spel en neigt bijna naar stabben.
Smullen dit, echt smullen. :D Lees je eigen post eens een paar keer door.. Ik denk er net hetzelfde over hoor, was ik de dictator van Seau. geweest had ik na het gedoe met Jolien de BG opgezegd en jullie niet eens een NAP periode gegeven. Actie-reactie, anders zou ik er 100% tegen zijn en zou ik zelfs leaven. Maar dat Vitae het heeft over 'eervol' spel is gewoon hilarisch.. Zeker met Phenomenal als stamleider, maar goed. Ben blij dat Seau niet op zijn kop laat zitten en gewoon een bal terugkaatst op jullie niveau.
Ten eerste: deze PM's zijn niet verkregen door spionage.

Ten tweede: ga je nu echt met het vingertje wijzen naar ons terugwijzen over deze zaak om de aandacht te verleggen?
Begrijp ik dit goed? Jij gaat hier dus wel over oordelen, maar wat er aan de hand was op je eigen account met je zielige spelertjes daar ging je geen mening over geven omdat je er niet genoeg van wist? Verschrikkelijk subjectief, irritant hard zelfs.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.167
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Wat je ook maar samenwerken noemt :eek:
 

DeletedUser75812

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Doet mij denken aan de tijden dat er niet meer werd gereageerd, ik bedoel natuurlijk genegeerd, door pheno zelf over onze "zogenaamde" stab om wat profijt en lucht te halen in een oorlog. Uiteindelijk redelijk goed, netjes heb kunnen afronden met een andere Vitae-lid die wel reageerde, namelijk Vetrix.

Tweede poging voor je laffe spel met beschuldigingen Pheno? Of heb ik in de 2.5 maand dat ik gestopt ben al een aantal pogingen gemist?:D
 

DeletedUser74452

Guest
Ook jou wil ik wederom terug verwijzen naar de eerder getoonde bewijzen waaruit duidelijk op te maken valt dat Infected Mushroom een intern was voor Seau. Een Rush leider welke zeker als betrouwbare bron gezien kan worden in deze kwestie zegt het immers. Verder zullen wij niet heel verder op de discussie ingaan daar wij reeds bewijzen geleverd hebben.

Nogmaals even benadrukken dat pm's makkelijk te vervalsen zijn, en dit dus geen bewijs is. Evenals het ook niet juist kan zijn aangezien de leider van Rush tegen ons zei dat IM niet meer met hem wou praten, zijn pm's zelfs niet las. Dus als de pm's niet gelezen worden, hoe kan IM dan te horen gekregen hebben dat hij zichzelf zou moeten laten internen?

Doet mij denken aan de tijden dat er niet meer werd gereageerd, ik bedoel natuurlijk genegeerd, door pheno zelf over onze "zogenaamde" stab om wat profijt en lucht te halen in een oorlog. Uiteindelijk redelijk goed, netjes heb kunnen afronden met een andere Vitae-lid die wel reageerde, namelijk Vetrix.

Tweede poging voor je laffe spel met beschuldigingen Pheno? Of heb ik in de 2.5 maand dat ik gestopt ben al een aantal pogingen gemist?:D

Je vergeet het nieuwe Vitae lid dat ook door een zogezegde stab weggespeeld is. Ik ken er het fijne niet van, al zijn er mensen die zeggen dat het geen stab was.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.584
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Nogmaals even benadrukken dat pm's makkelijk te vervalsen zijn, en dit dus geen bewijs is. Evenals het ook niet juist kan zijn aangezien de leider van Rush tegen ons zei dat IM niet meer met hem wou praten, zijn pm's zelfs niet las. Dus als de pm's niet gelezen worden, hoe kan IM dan te horen gekregen hebben dat hij zichzelf zou moeten laten internen?

Hij haalde toch aan dat hij die pm's kon doorsturen op TW om aan te tonen dat ze niet vals waren? Kan iemand 1 reden bedenken waarom een Rush leider zou liegen tegen Kapsel over de BG afspraken met Seau?
 

DeletedUser73147

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Is dit nu echt een weentopic van Vitae over hoe Seau. met zijn BG omgaat? :D Is het niet Vitae dat Jolien ligt te internen en samenwerkt met een vijand van zijn oude bongenoot? Haha triest boeltje zijn jullie, een verschrikkelijk triestig boeltje bijeen. Wat ben ik blij dat die BG eindelijk weg is zeg.

Ga eerst maar eens bewijzen verzamelen en dan pas allemaal dingen roepen, want nu slaat dit natuurlijk nergens op. Zolang jullie geen bewijzen hebben ( die zijn er ook niet ) kan je je beter over dit punt stilhouden
 
Reactiescore
1.367
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Ik had niet anders verwacht, word de wereld ook wat leuker van :)
 
Reactiescore
30
Ik heb dit topic maar voor een klein deel gelezen, maar Infected Mushroom heeft gewoon lopen deffen en recappen. Hij streed tegen een overmacht en verloor daardoor al snel dorpen. Er zijn zat bronnen aanwezig waaruit ook blijkt dat die dorpen niet gratis werden afgegeven.

Verder is het opzetten van dit topic in algemene zin vrij lame, zeker gezien de bewering dat Vitae de BG daarom maar stop gezet heeft, terwijl Seau dit al eerder gedaan heeft. Falende vorm van een onnodige poging om een bepaalde reputatie hoog te houden.
 

DeletedUser76522

Guest
Ik heb dit topic maar voor een klein deel gelezen, maar Infected Mushroom heeft gewoon lopen deffen en recappen. Hij streed tegen een overmacht en verloor daardoor al snel dorpen. Er zijn zat bronnen aanwezig waaruit ook blijkt dat die dorpen niet gratis werden afgegeven.

Verder is het opzetten van dit topic in algemene zin vrij lame, zeker gezien de bewering dat Vitae de BG daarom maar stop gezet heeft, terwijl Seau dit al eerder gedaan heeft. Falende vorm van een onnodige poging om een bepaalde reputatie hoog te houden.

je reactie geeft inderdaad al aan dat je het inderdaad niet gelezen hebt. Anders zou je namelijk in de eerste alinea al zien staan: Wij hebben dit topic reeds eerder al geschreven met betrekking tot het willen opzeggen van de BG vanuit onze kant. Daar wij van mening zijn dat dit topic nog steeds relevant is, willen wij dit graag alsnog posten.

dit is de derde zin van het topic.
 

DeletedUser51467

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Smullen dit, echt smullen. :D Lees je eigen post eens een paar keer door.. Ik denk er net hetzelfde over hoor, was ik de dictator van Seau. geweest had ik na het gedoe met Jolien de BG opgezegd en jullie niet eens een NAP periode gegeven. Actie-reactie, anders zou ik er 100% tegen zijn en zou ik zelfs leaven. Maar dat Vitae het heeft over 'eervol' spel is gewoon hilarisch.. Zeker met Phenomenal als stamleider, maar goed. Ben blij dat Seau niet op zijn kop laat zitten en gewoon een bal terugkaatst op jullie niveau.

Niet eens een NAP-periode gegeven, wat goed dat je geen leider meer bent op w42 als je zo zielig spel wilt spelen. Wat verwacht ik trouwens van een speler die zich verlaagd heeft tot clusterfucken? De situatie van Jolien vind ik helemaal anders zoals ik al heb uitgelegd. Het bespreken van een bg met een gezamenlijke vijand (of het nu klopt of niet, ik spreek nu algemeen) vind ik laf spel. Zeg die bg dan gewoon op in plaats van zo achter de rug zaken te regelen. Ik vind zoiets niet eervol. Je moet daar geen Vitae mee betrekken (slaat zelfs nergens meer op), want dat is gewoon mijn mening. En Seau. kaatst de bal terug zeg je? De grootste stam heeft een bg nodig met een stam die rang 3 staat na Vitae, toont toch een beetje de zwakte en onzekerheid bij jullie aan.

Doet mij denken aan de tijden dat er niet meer werd gereageerd, ik bedoel natuurlijk genegeerd, door pheno zelf over onze "zogenaamde" stab om wat profijt en lucht te halen in een oorlog. Uiteindelijk redelijk goed, netjes heb kunnen afronden met een andere Vitae-lid die wel reageerde, namelijk Vetrix.

Je weet toch wel dat ik het niet met je eens was eh? We hebben het kunnen afronden doordat we beide een andere mening hadden en die hebben uitgelegd, maar beide toch niet van mening zouden veranderen. Ik heb je geen gelijk gegeven. ;)
 
Reactiescore
30
je reactie geeft inderdaad al aan dat je het inderdaad niet gelezen hebt. Anders zou je namelijk in de eerste alinea al zien staan: Wij hebben dit topic reeds eerder al geschreven met betrekking tot het willen opzeggen van de BG vanuit onze kant. Daar wij van mening zijn dat dit topic nog steeds relevant is, willen wij dit graag alsnog posten.

dit is de derde zin van het topic.

Die eerste post heb ik gewoon gelezen, en daar staat in ''Gebaseerd op de bewijzen hieronder, hebben wij de BG stop gezet.'' Dat kun je niet hebben geschreven voordat je de BG hebt opgezegd, en in de praktijk hebben jullie de BG ook helemaal niet opgezet. Niet ingewikkelder maken dan het is.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
@vetrix: En Seau. kaatst de bal terug zeg je? De grootste stam heeft een bg nodig met een stam die rang 3 staat na Vitae, toont toch een beetje de zwakte en onzekerheid bij jullie aan.

Dit is wel erg naief :eek:
 

DeletedUser72071

Guest
Vitae: 1 edelende speler met:
- 63 overnames
+-4.105.000 ODA
1.810.000 punten / speler


Seau: 3 edelende spelers met:
- 205 overnames = 68 / speler
+- 16.279.000 ODA = 5.426.000 / speler
+- 3.215.666 punten / speler

Puntenverhouding Seau : Vitae
1.77 : 1.00

ODA verhouding Seau : Vitae
1.32 : 1.00

ODA / punten verhouding Seau : Vitae
1.34 : 1.00

Ik weet het niet hoor, maar ik vind de cijfers dicht bij elkaar liggen. Lijkt me zeer sterk dat IM een intern was :p


Natuurlijk geen rekening gehouden met andere aanvallers, maar dat kan ik natuurlijk niet weten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Jij maakt van een olifant een mug. Ik zie wat ik zie en dat is dat een Rush leider zegt dat de BG met Seau al rond is maar dat het pas officieel word als die van Seau en Vitae stopgezet word. Dan is er niet 'wat' contact lijkt me om maar te zwijgen van het MS intern gedoe.

Als dat het enige is dat jij ziet moet je eens gaan kijken voor een bril. Immers is het woord van één persoon zonder ook maar een enkel bewijs nog geen waarheid. Nogmaals, er is geen bondgenootschap, en dat zal er op de hele korte termijn ook niet zijn. Overigens heeft Rush dat hier zelf neergezet.. (zie onderstaande quote) Maar ik vind het geinig dat jij je op zulk glad ijs waagt door uitspraken te doen waar je niet betrokken bij bent geweest en daarnaast je hele mening om de roep van één persoon te bouwen :p

Seau en Rush hebben inderdaad al even contact. Van een BG is en zal voorlopig ook nog geen sprake zijn. Aangezien we de daadwerkelijke onderhandelingen pas vandaag (na het stopzetten van de BG met Vitae) zijn gestart. Wel is er momenteel een Nap (yey).
 

DeletedUser3435

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Niet eens een NAP-periode gegeven, wat goed dat je geen leider meer bent op w42 als je zo zielig spel wilt spelen. Wat verwacht ik trouwens van een speler die zich verlaagd heeft tot clusterfucken? De situatie van Jolien vind ik helemaal anders zoals ik al heb uitgelegd. Het bespreken van een bg met een gezamenlijke vijand (of het nu klopt of niet, ik spreek nu algemeen) vind ik laf spel. Zeg die bg dan gewoon op in plaats van zo achter de rug zaken te regelen. Ik vind zoiets niet eervol. Je moet daar geen Vitae mee betrekken (slaat zelfs nergens meer op), want dat is gewoon mijn mening. En Seau. kaatst de bal terug zeg je? De grootste stam heeft een bg nodig met een stam die rang 3 staat na Vitae, toont toch een beetje de zwakte en onzekerheid bij jullie aan.
Ja mag je inderdaad blij om zijn, ik zou zo een vuil spel niet tolereren. :D verlaag't'.. Haha hou jij je maar bezig met morele waarden in een spelletje waar het altijd gebruikt werd, noobie. Dat terwijl je stammetje afspraken maakt met de vijand van je BG en daar lekker van gaat profiteren, lekker hypocriet. Ja dan vind jij dat, ik vind het slim. Voor mijn part was de BG al laaaaang opgezegd hoor. Wie zegt dat wij dat nodig hebben? Jullie waren ook de grootste stam en hadden dan een BG nodig met de tweede grootste stam om Vestri en Rush op te kuisen?
 

DeletedUser51467

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Ja mag je inderdaad blij om zijn, ik zou zo een vuil spel niet tolereren. :D verlaag't'.. Haha hou jij je maar bezig met morele waarden in een spelletje waar het altijd gebruikt werd, noobie. Dat terwijl je stammetje afspraken maakt met de vijand van je BG en daar lekker van gaat profiteren, lekker hypocriet. Ja dan vind jij dat, ik vind het slim. Voor mijn part was de BG al laaaaang opgezegd hoor. Wie zegt dat wij dat nodig hebben? Jullie waren ook de grootste stam en hadden dan een BG nodig met de tweede grootste stam om Vestri en Rush op te kuisen?

Waar is er vuil spel gespeeld? Die verlaag't' vind ik echt geniaal, iemand heeft zich verlaagD, misschien toch eens wat Nederlands leren als je iemand op taalfouten wilt wijzen. Ik ben een speler die inderdaad morele waarden voorop stelt in Tw, we hebben al gemerkt dat jij daar weinig waarde aan hecht. Dat wordt nog maar eens bewezen door jouw post. We weten inderdaad dat jij de bg al lang wou opzeggen, heb je al meermaals te kennen gegeven. Je behoort echter niet tot de leiding van Seau. en maar best ook, dus de keuze is anders gemaakt. Jullie hebben het blijkbaar nodig eh, want jullie maken al meteen werk van een nieuwe bg. De snelheid waarop dit plaatsvindt verraadt toch de noodzaak ervan. De bg tussen Vitae en Seau. is al een hele tijd terug geregeld en toen waren jullie nog niet de tweede grootste stam naar wat ik mij herinner. Daarnaast was de wereld veel kleiner en de toenadering werd niet enkel gezocht vanuit Vitae naar Seau., maar vanuit beide kanten. Deze 2 zaken zijn dus totaal niet met elkaar te vergelijken.
 

DeletedUser74452

Guest
Stabber? Wat is dat toch met jullie Seau'ers die over dingen spreken waar ze werkelijk niks van af weten. 2e keer dat ik je hierop wijs en toch blijf je het doen. Volgens mij stoot een ezel zich niet 2 keer aan dezelfde steen, jij doet het een paar keer en dan heb je het pas door?

Lees anders eens verder dan de eerste post, misschien word je dan wat wijzer. "Slimmerik" :D

Ja ik heb verder gelezen, maar iedereen die ik erover navraag verklaart het zelfde.
Mij laat het koud of het waar is of niet, mij kan het allemaal geen zak schelen. Het is echter het feit dat jullie hetzelfde doen en ons proberen af te schilderen als stabbers met valse bewijzen. Tsjah ik ken een goede quote daarover "action, reaction".
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3435

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Waar is er vuil spel gespeeld? Die verlaag't' vind ik echt geniaal, iemand heeft zich verlaagD, misschien toch eens wat Nederlands leren als je iemand op taalfouten wilt wijzen. Ik ben een speler die inderdaad morele waarden voorop stelt in Tw, we hebben al gemerkt dat jij daar weinig waarde aan hecht. Dat wordt nog maar eens bewezen door jouw post. We weten inderdaad dat jij de bg al lang wou opzeggen, heb je al meermaals te kennen gegeven. Je behoort echter niet tot de leiding van Seau. en maar best ook, dus de keuze is anders gemaakt. Jullie hebben het blijkbaar nodig eh, want jullie maken al meteen werk van een nieuwe bg. De snelheid waarop dit plaatsvindt verraadt toch de noodzaak ervan. De bg tussen Vitae en Seau. is al een hele tijd terug geregeld en toen waren jullie nog niet de tweede grootste stam naar wat ik mij herinner. Daarnaast was de wereld veel kleiner en de toenadering werd niet enkel gezocht vanuit Vitae naar Seau., maar vanuit beide kanten. Deze 2 zaken zijn dus totaal niet met elkaar te vergelijken.
Nog eens, de vijand van je BG, in dit geval Jolien20. Hebben jullie een overeenkomst met gemaakt waardoor je je BG het verschrikkelijk moeilijk maakt.. Hij breekt alle dorpen af aan onze kant, laat jullie lekker internen en edelt aan jullie kant lekker door want daar verliest hij geen troepen.. Bovendien stacked hij met die troepen dan nog eens ons front. Vind je dat niet laag? :D Dat is zelfs zielig. Zal wel zijn omdat je niks van het spelletje begrijpt dan, maar goed. Oh maar ik hoef geen Nederlands te leren hoor, gewoon te snel overgegaan. In tegenstelling tot jou heb ik al een masterdiploma in mijn zak, vanaf het moment dat jij dat hebt zullen we het er nog eens over hebben.

Morele zelfverzonnen waarden ja, want zoals hierboven al uitgelegd, hanteren jullie helemaal niks. Laat staan dat ik mezelf ga verantwoorden. Pot en ketel ken je het? Ik speel TW al sinds het begin, ik heb geen behoefte aan noobjes die mij komen uitleggen wat wel en niet hoort. Zeker niet door iemand die in een stam zit die onder leiding staat van zo iemand, misschien moet je hem eens vragen hoe moreel zijn overwinningen op W30 en W37 waren. :rolleyes: Ik vertrouw hem helemaal niet, wist dat hij het zo laf ging spelen met Jolien en ik speel het spelletje al te graag gewoon mee hoor. Ja, net zoals Vitae ons toen nodig had voor Vestri en Rush toch? Hahaha, blijft hilarisch dit zeg, leuke discussie. Je beweert het ene maar denkt dan niet na wat het voor jullie als geheel wilt zeggen. Toen was Seau trouwens al wel de tweede grootste stam, dat de wereld kleiner was doet er niet toe. Deze twee zaken zijn wel met elkaar te vergelijken...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73147

Guest
Uhmm, dus dat je eigen stam vraagt om Vitae te CF'en en dat hij dan de dorpen stacked vind je wel normaal? Oh wacht, dat soort dingen doet Seau niet.
 
Bovenaan