The alliance that used to change the fate of a world.

DeletedUser68252

Guest
Aangezien je weer met beschuldigen begint te slingeren kanje misschien ook eens bewijs leveren dat ik deze dorpen mocht internen?

met bewijs bedoel ik dan natuurlijk onweerlegbaar bewijs van de pm's waarin deze 'verdeling' dan gemaakt zou zijn.
Het 'bewijs' dat jullie leveren is 0 waard. Ik kan naar jullie sturen dat ik een verdeling met persoon X gemaakt heb, maar wie zegt dat dit de waarheid is?

Als de stamleider toch zo 'meewerkend' is, kan hij toch evengoed de berichten tussen seau & rush screenshotten?

En toch moet het er even uit, ik heb genoeg moeten clearen van IM om de dorpen op te kunnen edelen, hiervoor kunje de stats gaan bekijken.

Er is op dit Algemeen Forum al eerder uitgekomen dat statistieken niet 100% betrouwbaar zijn, zo ook de OD statistieken niet. Als de ODA van Fiercy stijgt zou dit net zo goed op een andere speler kunnen zijn, waar als de ODD van Infected stijgt dit net zo goed door clears van een Vitae speler kan zijn, Biervertier heeft immers niet alleen gecleard op Infected Mushroom. Het is dan ook niet aan ons om op dit moment een verder bewijs te tonen dat Infected Mushroom een intern geweest is voor Seau, wij hebben immers reeds aangetoond dat zowel een leider van Rush als de speler zelf van Infected hebben gezegd dat het account een intern is en geofferd moest worden voor de BG tussen Rush en Seau. Bewijs zou van jullie kant af moeten komen in dit geval, want zeggen dat dit onzin is op basis van statistieken die zoals uit een eerdere W42 discussie bleek niet 100% betrouwbaar te zijn is net zoals het continu roepen dat alles wat in dit topic staat onzin is wat door Rush en Seau gedaan word, hiermee ontkracht je immers niks en maak je ons bewijs in zo'n geval alleen maar sterker gezien je er voorlopig geen sterker weerwoord op hebt.

Het constant terugvallen van Sven op 'eerder getoond bewijs' wat door talloze posts al lang is verworpen, doet mij glimlachen.

Het is natuurlijk heel erg makkelijk om te zeggen dat iets onzin is zonder iets te ontkrachten. Tot op heden hebben Seau en Rush beide hard van de daken geschreeuwd dat dit zo is, logisch, dit zou iedereen doen in zo'n situatie maar daarmee verwerp je een bewijs niet. Je maakt het enkel krachtiger gezien er schijnbaar geen sterker weerwoord op is. 'Bewijzen' die afgevaardigd werden door Mike de afgelopen tijd gedurende zijn beschuldigingen kan je simpel afwimpelen door te zeggen dat het niet waar is, er werd immers geen bewijs meegeleverd. Hier word een conversatie getoond waarin een leider van Rush erkent tegen een neutrale speler dat ze in overleg zijn met Seau voor een Bg en even later dat het al rond is. Dan heeft het vrij weinig nut om met zijn allen te gaan roepen dat het niet waar is, de start van skype gesprekken gaan tonen van gisteren waar dit prima als schijn kan dienen gezien er al in de reeds geposte conversatie eerder erkent is door Rush dat er wel degelijk contact was omtrent een Bg en er een Bg is afgesproken.

Ja mag je inderdaad blij om zijn, ik zou zo een vuil spel niet tolereren. :D verlaag't'.. Haha hou jij je maar bezig met morele waarden in een spelletje waar het altijd gebruikt werd, noobie. Dat terwijl je stammetje afspraken maakt met de vijand van je BG en daar lekker van gaat profiteren, lekker hypocriet. Ja dan vind jij dat, ik vind het slim. Voor mijn part was de BG al laaaaang opgezegd hoor. Wie zegt dat wij dat nodig hebben? Jullie waren ook de grootste stam en hadden dan een BG nodig met de tweede grootste stam om Vestri en Rush op te kuisen?

Zoals Vetrix hier net al postte zijn wij benieuwd waar je dit vandaan haalt. Er zijn nooit afspraken gemaakt met Jolien zoals al eerder aangegeven. Jolien is naar ons toegekomen met de vraag of hij kon toetreden tot Vitae. Direct hebben wij geantwoord dat dit niet mogelijk was vanwege onze Bg met Seau. Jolien kwam later terug met de vraag gezien het niet mogelijk was om tot Vitae toe te treden of we hem wilde internen omdat hij kostte wat het kost zijn dorpen niet in handen wilden hebben van Seau. Daarop heeft Vitae geantwoord dat we hem best willen internen als dit zijn wens is, maar dat we eerst met Seau om de tafel zouden gaan om te kijken of een dorpen verdeling mogelijk is. Hiermee stemde Jolien in. Een gesprek werd gestart met Seau en er werd onderhandeld over de dorpen. Deze onderhandelingen liepen echter spaak. De onderhandelingen hebben we gecommuniceerd naar Jolien die daarop zijn eigen keuze heeft gemaakt. Nergens is er sprake geweest van een afspraak tussen Jolien en Vitae, Jolien heeft overal zijn eigen keuzes gemaakt.

De bg tussen Vitae en Seau is vanuit beide kanten gekomen, verder had deze geen betrekking op Rush gezien deze stam toen in het noorden van de wereld lag en nog niet met Pa gefuseerd was tot Vestri. Oorspronkelijk werd de samenwerking dan ook opgezet tegen Stuff die op dat moment de grootste stam was. Later fuseerde Pa met Rush en werd het later Vestri.
 

DeletedUser68252

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Nog eens, de vijand van je BG, in dit geval Jolien20. Hebben jullie een overeenkomst met gemaakt waardoor je je BG het verschrikkelijk moeilijk maakt.. Hij breekt alle dorpen af aan onze kant, laat jullie lekker internen en edelt aan jullie kant lekker door want daar verliest hij geen troepen.. Bovendien stacked hij met die troepen dan nog eens ons front. Vind je dat niet laag? :D Dat is zelfs zielig. Zal wel zijn omdat je niks van het spelletje begrijpt dan, maar goed. Oh maar ik hoef geen Nederlands te leren hoor, gewoon te snel overgegaan. In tegenstelling tot jou heb ik al een masterdiploma in mijn zak, vanaf het moment dat jij dat hebt zullen we het er nog eens over hebben.

Zoals net ook al verwoord heeft Jolien zijn eigen keuzes gemaakt en staat Vitae daar los van. Er is nooit een overeenkomst noch afspraak geweest met Jolien. Verder boeit het natuurlijk niemand dat je een master diploma hebt, is tevens ook niet relevant aan de discussie.

Morele zelfverzonnen waarden ja, want zoals hierboven al uitgelegd, hanteren jullie helemaal niks. Laat staan dat ik mezelf ga verantwoorden. Pot en ketel ken je het? Ik speel TW al sinds het begin, ik heb geen behoefte aan noobjes die mij komen uitleggen wat wel en niet hoort. Zeker niet door iemand die in een stam zit die onder leiding staat van zo iemand, misschien moet je hem eens vragen hoe moreel zijn overwinningen op W30 en W37 waren. :rolleyes: Ik vertrouw hem helemaal niet, wist dat hij het zo laf ging spelen met Jolien en ik speel het spelletje al te graag gewoon mee hoor. Ja, net zoals Vitae ons toen nodig had voor Vestri en Rush toch? Hahaha, blijft hilarisch dit zeg, leuke discussie. Je beweert het ene maar denkt dan niet na wat het voor jullie als geheel wilt zeggen. Toen was Seau trouwens al wel de tweede grootste stam, dat de wereld kleiner was doet er niet toe. Deze twee zaken zijn wel met elkaar te vergelijken...


Zoals al eerder verwoord door Vetrix en mij is de samenwerking vanuit beide kanten gekomen. Verder doet het er niet toe dat je al Tw speelt sinds het begin en dat een ander een noob zou zijn als we jouw mening moeten geloven. Wederom heeft dit namelijk geen relevantie in deze discussie.

Wederom kom je verder met meuk aan over W30 en W37, je zou iedereen nog even verlichten wat ik daar precies gedaan zou hebben. Nog niet gebeurd tot op heden, je begint de post style van Mike van de afgelopen weken een beetje over te nemen. Veel beschuldigingen zonder bewijs.
 

DeletedUser51467

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Nog eens, de vijand van je BG, in dit geval Jolien20. Hebben jullie een overeenkomst met gemaakt waardoor je je BG het verschrikkelijk moeilijk maakt.. Hij breekt alle dorpen af aan onze kant, laat jullie lekker internen en edelt aan jullie kant lekker door want daar verliest hij geen troepen.. Bovendien stacked hij met die troepen dan nog eens ons front. Vind je dat niet laag? :D Dat is zelfs zielig. Zal wel zijn omdat je niks van het spelletje begrijpt dan, maar goed. Oh maar ik hoef geen Nederlands te leren hoor, gewoon te snel overgegaan. In tegenstelling tot jou heb ik al een masterdiploma in mijn zak, vanaf het moment dat jij dat hebt zullen we het er nog eens over hebben.

Morele zelfverzonnen waarden ja, want zoals hierboven al uitgelegd, hanteren jullie helemaal niks. Laat staan dat ik mezelf ga verantwoorden. Pot en ketel ken je het? Ik speel TW al sinds het begin, ik heb geen behoefte aan noobjes die mij komen uitleggen wat wel en niet hoort. Zeker niet door iemand die in een stam zit die onder leiding staat van zo iemand, misschien moet je hem eens vragen hoe moreel zijn overwinningen op W30 en W37 waren. :rolleyes: Ik vertrouw hem helemaal niet, wist dat hij het zo laf ging spelen met Jolien en ik speel het spelletje al te graag gewoon mee hoor. Ja, net zoals Vitae ons toen nodig had voor Vestri en Rush toch? Hahaha, blijft hilarisch dit zeg, leuke discussie. Je beweert het ene maar denkt dan niet na wat het voor jullie als geheel wilt zeggen. Toen was Seau trouwens al wel de tweede grootste stam, dat de wereld kleiner was doet er niet toe. Deze twee zaken zijn wel met elkaar te vergelijken...

Er is vanuit Vitae een poging tot overeenkomst geweest over Jolien, Vitae heeft het daarin tactisch aangepakt en nu zit Seau. met de problemen bij Jolien doordat ze dachten gemakkelijker erdoor te geraken. Dat is totaal geen zielig spel, maar een onderschatting vanuit Seau. Het klopt inderdaad dat Seau. misschien een groter aandeel van de dorpen kon opeisen. Echter had Vitae de macht in handen bij die kwestie en deden ze nog een toegift door dit ook met de leiding van Seau. te bespreken, waarmee je de leiding van Vitae niets kan verwijten. Dit is gewoon tactisch goed gespeeld vanuit Vitae en dat is geen immoreel spel zoals clusterfucken of een gezamenlijke vijand tegen je bg te keren. Jolien heeft zelf die beslissing gemaakt door zaken in het verleden, Vitae heeft Jolien niet opgestookt tegen Seau. Misschien toch in het vervolg iets minder mensen wijzen op een fout, want dit komt toch niet echt over, zeker met een masterdiploma. Over diploma's moet je tegen mij niet echt beginnen, ik voel echter niet de noodzaak om mijn studies of diploma's te vermelden op het AF. Jij hebt blijkbaar wel die nood.

De stam die jij wou joinen indertijd stond ook al onder leiding van hem, even ter verduidelijking. Kom ook eens met bewijzen over dat immoreel spel op w30 en w37 i.p.v. zomaar in het rond te roepen. Waren jullie op w30 trouwens geen stamgenoten? Speelde toen al geen tw meer voor een tijdje dus weet dat niet. Zeg ik trouwens ergens dat Vitae Seau nodig had tegen Vestri en Rush., bg kwam van beide kanten, dus misschien zelf ook eens denken wat dit voor jullie als geheel wilt zeggen. Ik kan mis zijn, maar volgens mij was Stuff dan toch groter dan Seau.
 

DeletedUser73696

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Er is vanuit Vitae een poging tot overeenkomst geweest over Jolien, Vitae heeft het daarin tactisch aangepakt en nu zit Seau. met de problemen bij Jolien doordat ze dachten gemakkelijker erdoor te geraken. Dat is totaal geen zielig spel, maar een onderschatting vanuit Seau. Het klopt inderdaad dat Seau. misschien een groter aandeel van de dorpen kon opeisen. Echter had Vitae de macht in handen bij die kwestie en deden ze nog een toegift door dit ook met de leiding van Seau. te bespreken, waarmee je de leiding van Vitae niets kan verwijten. Dit is gewoon tactisch goed gespeeld vanuit Vitae en dat is geen immoreel spel zoals clusterfucken of een gezamenlijke vijand tegen je bg te keren. Jolien heeft zelf die beslissing gemaakt door zaken in het verleden, Vitae heeft Jolien niet opgestookt tegen Seau. Misschien toch in het vervolg iets minder mensen wijzen op een fout, want dit komt toch niet echt over, zeker met een masterdiploma. Over diploma's moet je tegen mij niet echt beginnen, ik voel echter niet de noodzaak om mijn studies of diploma's te vermelden op het AF. Jij hebt blijkbaar wel die nood.

De stam die jij wou joinen indertijd stond ook al onder leiding van hem, even ter verduidelijking. Kom ook eens met bewijzen over dat immoreel spel op w30 en w37 i.p.v. zomaar in het rond te roepen. Waren jullie op w30 trouwens geen stamgenoten? Speelde toen al geen tw meer voor een tijdje dus weet dat niet. Zeg ik trouwens ergens dat Vitae Seau nodig had tegen Vestri en Rush., bg kwam van beide kanten, dus misschien zelf ook eens denken wat dit voor jullie als geheel wilt zeggen. Ik kan mis zijn, maar volgens mij was Stuff dan toch groter dan Seau.

Haha, je immorele spel op zo'n manier goed praten (facepalm).

@Sven, volgens jou zijn de beschuldigingen pas waar als je ze onderbouwt met bewijzen, waar zijn de bewijzen.
 

DeletedUser73657

Guest
De speler van mushroom heeft zich zelfs ziek gemeld zodat hij kon deffen ipv te gaan werken en jij komt hier lullen dat hij een intern was :eek: Nuja bij deze kan ik pheno & heel vitae al niet meer serieus nemen :D

Btw, ga niet op mike roepen dat hij dingen rondroept die niet kloppen als je het zelf doet ;)

Ohja, ik ga hier niet meer verder op in want heb geen zin in bijbels dus doe niet eens de moeite om mij te quoten ofzo. Als jullie je eigen bs willen geloven moet je dat doen
 

DeletedUser73696

Guest
De speler van mushroom heeft zich zelfs ziek gemeld zodat hij kon deffen ipv te gaan werken en jij komt hier lullen dat hij een intern was :eek: Nuja bij deze kan ik pheno & heel vitae al niet meer serieus nemen :D

Btw, ga niet op mike roepen dat hij dingen rondroept die niet kloppen als je het zelf doet ;)

Ohja, ik ga hier niet meer verder op in want heb geen zin in bijbels dus doe niet eens de moeite om mij te quoten ofzo. Als jullie je eigen bs willen geloven moet je dat doen

Ik heb moeite gedaan om je te quoten :eek:
 

DeletedUser68252

Guest
De speler van mushroom heeft zich zelfs ziek gemeld zodat hij kon deffen ipv te gaan werken en jij komt hier lullen dat hij een intern was :eek: Nuja bij deze kan ik pheno & heel vitae al niet meer serieus nemen :D

Btw, ga niet op mike roepen dat hij dingen rondroept die niet kloppen als je het zelf doet ;)

Zoals ik in mijn post al beschreef zit er een wereld van verschil tussen de dingen die Mike geroepen heeft en de dingen die Vitae hier aankaart. Mike heeft veel beschuldigingen geuit richting meerdere partijen zonder dat hij dit eigenlijk kon bewijzen met enig bewijs. Vitae heeft hier al meerdere malen stukken laten zien van betrokken partijen die erkennen hoe het is gelopen en hoe het zit. Iets waar zeker waarde aan gehecht kan worden en wat gezien kan worden als bewijs stuk in deze discussie. Het komt immers van een van de hoogst afgevaardigden van een van beide betrokken partijen, een leider.

@Harry,

Kon je post ineens niet terug vinden ondanks dat ik langs alle pagina's geweest was, al verwijderd of ik heb er gewoon overheen gelezen net, kan ook. Toen je een maand na onze discussie terug kwam erop werd het al snel duidelijk dat ik in de periode van die discussie 2 weken weggeweest ben waardoor ik je post niet heb kunnen beantwoorden, iets wat beaamd is door meerdere af posters hier. Toen heb je echter gesuggereerd dat je de discussie stop wilde zetten gezien je weer van Af zou verdwijnen waardoor ik er ook niet meer verder op in ben gegaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51467

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Haha, je immorele spel op zo'n manier goed praten (facepalm).

Nogmaals, waar is er sprake van immoreel spel? Vitae wou een regeling met Seau. over Jolien, Vitae heeft nooit vv gedraaid, Vitae heeft nooit os gestuurd, ... Dat Jolien tegen Seau. wou deffen en ze aan Vitae wou gratis geven, kan Vitae niets aan doen. Wat moet Vitae zeggen, nee, we pakken ze niet, we verspillen liever onze troepen aan die dorpen.
 

DeletedUser69813

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Nogmaals, waar is er sprake van immoreel spel? Vitae wou een regeling met Seau. over Jolien, Vitae heeft nooit vv gedraaid, Vitae heeft nooit os gestuurd, ... Dat Jolien tegen Seau. wou deffen en ze aan Vitae wou gratis geven, kan Vitae niets aan doen. Wat moet Vitae zeggen, nee, we pakken ze niet, we verspillen liever onze troepen aan die dorpen.

Dat heb jij helemaal goed idd.
 

DeletedUser73147

Guest
Achteraf blijkt Jolien een te harde noot om te kraken, Seau heeft zich destijds gewoon misrekent en had het aanbod van de dorpen verdeling moeten accepteren. Om nou elke keer weer over Jolien te moeten beginnen tja... Laten we het eens hebben over afgelopen vrijdag, je weet wel die wedstrijd die in 3-3 eindigde. Kom eens met wat nieuws, en ga niet door op 1 onderwerp... Oude gesprekken naar boven halen waar al de nodige woorden aan vuil gemaakt zijn in andere topics is Seau style blijkbaar, want ze doen niets anders.
 

DeletedUser69813

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Wederom kom je verder met meuk aan over W30 en W37, je zou iedereen nog even verlichten wat ik daar precies gedaan zou hebben. Nog niet gebeurd tot op heden, je begint de post style van Mike van de afgelopen weken een beetje over te nemen. Veel beschuldigingen zonder bewijs.

Let me help you with that:
W30

In ieder geval voor W30, W37 weet ik al helemaal niks vanaf.

Even de context: W30 bestond uiteindelijk nog uit 2 stammen, +/- en ODA. De instelling was dat de wereld gewonnen moest worden op geheimen. Echter hadden de 2 stammen een afspraak gemaakt om dit op dominantie voorwaarden uit te spelen.
Uiteindelijk heeft +/- toch maar besloten om dat laatste geheim te pakken en de wereld te beëindigen. Sven was lid (leider?) van +/- en heeft dit laatste geheim gepakt. Iets te maken met de daling van motivatie bij +/-, terwijl dat bij ODA weer op begon te bloeien als ik het topic zo lees.

Ja, oude koeien uit de sloot halen, maar gezien je zo graag even verlicht wilde worden, bij deze.
 

DeletedUser68252

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Let me help you with that:
W30

In ieder geval voor W30, W37 weet ik al helemaal niks vanaf.

Even de context: W30 bestond uiteindelijk nog uit 2 stammen, +/- en ODA. De instelling was dat de wereld gewonnen moest worden op geheimen. Echter hadden de 2 stammen een afspraak gemaakt om dit op dominantie voorwaarden uit te spelen.
Uiteindelijk heeft +/- toch maar besloten om dat laatste geheim te pakken en de wereld te beëindigen. Sven was lid (leider?) van +/- en heeft dit laatste geheim gepakt. Iets te maken met de daling van motivatie bij +/-, terwijl dat bij ODA weer op begon te bloeien als ik het topic zo lees.

Ja, oude koeien uit de sloot halen, maar gezien je zo graag even verlicht wilde worden, bij deze.

Deze had ik al zien aankomen inderdaad, als je het topic echter verder leest en je dus goed geïnformeerd had voordat er een beschuldiging zou komen had je geweten dat deze niet terecht is.

Post van een van de oprichters van +/- en tevens ook de speler die het langst aan het hoofd heeft gestaan van +/-, de speler die de afspraken met ODA gemaakt heeft.

Mijn skype staat roodgloeiend en iedereen wil weten wat er aan de hand is. 1 ding is mij al gauw opgevallen, niemand van ODA weet precies wat de afspraak is en ik heb zodoende al een heleboel verschillende versies van de afspraak ontvangen. Get your facts straigt of kom hier niet zielig doen.

+/- heeft geen enkele afspraak verbroken.

Skype logje wat ook in dat topic wat je hier aankaart geplaatst is, dit is de originele afspraak.

[6/6/2013 6:09:24 PM] dennis, highlander: wat wil je ?
[6/6/2013 6:10:29 PM] Wouter | Lavalya: Een afspraak dat jullie geen recruits maken op basis van de geheimen en de wereld ook zo niet willen beeindigen, als de tijd rijp is om de wereld wel op deze manier te beeindigen dan laten jullie ons dat op tijd weten om het eerlijk te houden
[6/6/2013 6:10:32 PM] Wouter | Lavalya: zo iets dergelijks
[6/6/2013 6:10:55 PM] dennis, highlander: ben ik het 100% mee eens

[6/9/2013 2:08:43 PM] Wouter | Lavalya: maar die afspraak vinden ze dat we lgoed?
[6/9/2013 2:08:51 PM] Wouter | Lavalya: brb
[6/9/2013 2:09:03 PM] dennis, highlander: ja

In dit stadium van de wereld had ODA bijna genoeg geheimen om de wereld te kunnen beëindigen waar +/- nog niet eens de helft van de benodigde had, noch dat deze op dat moment binnen bereik lagen. Als je het skype gesprek goed leest zie je het woord jullie meerdere keren staan, dit wijst erop dat ODA inderdaad verantwoording had af te leggen naar +/-, maar +/- op haar beurt niet aan ODA.

Om verder weer terug on topic te gaan wil ik nog even terugkomen op een post die biervertier hier net plaatste. Wat hij hier postte is mij ook niet ontgaan dat Seau de intentie heeft gehad om een cluster achter Vitae te stichten waarmee Seau het cluster van Vitae zou hebben aangevallen, de safe van Vitae zou hebben aangevallen. Een account zou daar een cluster stichten en zij zouden dan de def leveren om dat te stacken. Zou iemand van Seau mij hier meer informatie over kunnen geven waarom ze dit geprobeerd hebben terwijl er een bg was tussen beide stammen?
 
Reactiescore
7.944
Ik begreep ook dat jullie de intentie hadden om via een Seau account in te loggen en de troepen weg te sturen
Komop zeg, ik neem je niet meer serieus hoor Sven. Jezus
 
Reactiescore
255
Sven, kan je nu nog wel slapen? 'Global Knowledge' neemt je niet meer serieus! :eek:
 

DeletedUser69813

Guest
Deze had ik al zien aankomen inderdaad, als je het topic echter verder leest en je dus goed geïnformeerd had voordat er een beschuldiging zou komen had je geweten dat deze niet terecht is.

Post van een van de oprichters van +/- en tevens ook de speler die het langst aan het hoofd heeft gestaan van +/-, de speler die de afspraken met ODA gemaakt heeft.



Skype logje wat ook in dat topic wat je hier aankaart geplaatst is, dit is de originele afspraak.



In dit stadium van de wereld had ODA bijna genoeg geheimen om de wereld te kunnen beëindigen waar +/- nog niet eens de helft van de benodigde had, noch dat deze op dat moment binnen bereik lagen. Als je het skype gesprek goed leest zie je het woord jullie meerdere keren staan, dit wijst erop dat ODA inderdaad verantwoording had af te leggen naar +/-, maar +/- op haar beurt niet aan ODA.

Om verder weer terug on topic te gaan wil ik nog even terugkomen op een post die biervertier hier net plaatste. Wat hij hier postte is mij ook niet ontgaan dat Seau de intentie heeft gehad om een cluster achter Vitae te stichten waarmee Seau het cluster van Vitae zou hebben aangevallen, de safe van Vitae zou hebben aangevallen. Een account zou daar een cluster stichten en zij zouden dan de def leveren om dat te stacken. Zou iemand van Seau mij hier meer informatie over kunnen geven waarom ze dit geprobeerd hebben terwijl er een bg was tussen beide stammen?

Zoals ik toch wel vrij duidelijk liet doorschemeren, weet ik niet alles van die wereld af, maar dat had je ongetwijfeld door. Ik kaartte het even aan, gezien er om gevraagd werd, met daarin een context erbij zoals ik het vanuit dat topic meekrijg.

Maargoed, ik ga de discussie alsnog graag met je aan.

Ik zie in dat logje toch wel een poging tot het maken van een afspraak voor een verbod op het eindigen van de wereld door middel van geheimen. Wellicht dat dit uiteindelijk niet zwart op wit is gezet en dit een mondelinge overeenkomst was? Beide partijen leken het er in ieder geval mee eens te zijn. Of hoe wil je dat ik dit interpreteer?

In ieder geval is een ding duidelijk, en dat is dat ODA in de veronderstelling was dat er zo'n dergelijke afspraak stond, dat terwijl zij, zoals jij al zegt, bijna alle benodigde geheimen hadden (op 1 of 2 na?) en de kans allang hadden de wereld te beeindigen. Dit is echter niet gedaan, en wilde ze het op dominantievoorwaarden uitvechten.
Want zeg nou zelf, hoe dom klinkt het dat ze hebben gedacht van 'weetjewat, we laten dat laatste geheim lekker liggen, en laten +/- de geheimen verzamelen om de wereld te winnen'. Niemand gaat opzettelijk een wereld verliezen, tenminste, geen mensen die gezond bij hun verstand zijn.

Maargoed, zij waren dus in die veronderstelling, en +/- blijkbaar ook (anders hadden ze hun laatste geheim al veel eerder gepakt als je de intentie hebt een wereld te winnen).
Echter zou er dan een fout gemaakt moeten zijn om dit niet zwart op wit vast te leggen. (geen idee of dat zo is, kan niet op beide stammen hun forum kijken?)

Hoe moet ik dit zien Sven? ODA heeft dan een fout gemaakt dit niet verder te bevestigen, en +/- ook niet. Heeft +/- dit bewust gedaan, wetende dat ODA in de veronderstelling zou blijven om de wereld op dominantievoorwaarden uit te spelen, zodat +/- vrolijk verder de geheimen verder kon verzamelen, en wanneer het hun uitkwam, alsnog de wereld te beëindigen? Het zou in dat scenario niet zwart op wit staan dat het niet mocht, maar laten we eerlijk zijn, moreel verantwoord is het zeer zeker niet, op zo'n gewiekste manier een wereld beëindigen/"Winnen".


En dan nog je laatste alinea, wat begin jij nou weer random te beweren? Je brand mike er op af dat ie random niet onderbouwde beweringen plaatst, en nu doe je hetzelfde? Ik weet niet eens waar je het over hebt met die bewering. Denk dat dat al wel genoeg zegt over wat voor bullshit dat is.
 

DeletedUser68252

Guest
Ik begreep ook dat jullie de intentie hadden om via een Seau account in te loggen en de troepen weg te sturen
Komop zeg, ik neem je niet meer serieus hoor Sven. Jezus

En dan nog je laatste alinea, wat begin jij nou weer random te beweren? Je brand mike er op af dat ie random niet onderbouwde beweringen plaatst, en nu doe je hetzelfde? Ik weet niet eens waar je het over hebt met die bewering. Denk dat dat al wel genoeg zegt over wat voor bullshit dat is.

Wij zeveren nergens random dingen. Tot op heden hebben we alles wat we reeds verwoord hebben binnen dit topic kunnen aantonen met bewijzen van leden van beide stammen die hierbij betrokken waren. Ja ik brand Mike er op af dat hij dingen beweerd zonder enige bewijzen, echter doe ik dat hier zelf niet.

d0883494bd7ef62361ebbc7a441d138a.png

Naast het om de tafel gaan zitten met de stam Rush en een akkoord bereiken voor een bg met de stam Rush terwijl er een bg was met vitae heeft Seau nog wel andere dingen op haar kerfstok staan. In de bovenstaande mededeling word duidelijk dat het account A noble Cause, Infected Mushroom er toe heeft willen aanzetten om een cluster achter Vitae te maken met de edels die Infected had door de overgenomen dorpen, A noble Cause probeerd Infected zelfs aan te zetten tot het clusterfucken van Vitae en zou dan mogelijk met zijn eigen def die dorpen stacken.
 
Reactiescore
7.944
Deze discussie is al gevoerd op het AF, met daarbij de verdediging van Kong. Je blijft maar oude koeien uit de sloot halen om Seau maar af te branden.
 

DeletedUser68252

Guest
Deze discussie is al gevoerd op het AF, met daarbij de verdediging van Kong. Je blijft maar oude koeien uit de sloot halen om Seau maar af te branden.

Net verwoorde Ichronic nog dat ik bullshit aan het verkondigen was en dat hij nog nooit iets had vernomen van dit, en nu is de discussie ineens al eens gevoerd en is het een oude koe. Ik ben benieuwd waar deze discussie dan reeds plaats gevonden heeft, misschien heb je een linkje voor me? :) Als deze discussie al eens eerder is geweest doet het verder niet af aan het feit dat dit uiterst erg is dat Seau het spel zo wilt spelen. Clusterfucken / een cluster beginnen achter Vitae en die dan stacken met def van Seau. Seau heeft altijd beweerd met respect en morele waarden te spelen, net nadat de onderhandelingen spaak liepen zei een Seau lid zelfs nog, we verwachten dat er vanuit Vitae geen def naar Jolien zal gaan vanwege de Bg en hier bied Seau het zelf aan aan Infected Mushroom.
 
Bovenaan