The alliance that used to change the fate of a world.

DeletedUser76522

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Akkoord, dan neem ik dat aan voor waarheid. Nemen jullie dan ook Kong zijn verklaring wat betreft IM en internen aan voor waarheid wat statistisch eigenlijk onbetwistbaar is. Of wanneer Global zegt dat de officiele gesprekken vanmiddag pas zijn begonnen? Immers trekt Sven dat beiden in twijfel zoals je hieronder kunt lezen.



Wellicht verstandig om een pm wisseling met IM niet als heilig te beschouwen. Immers heeft IM er baat bij om bijvoorbeeld op zo een manier toenadering tot Vitae te zoeken.

Wat betreft de start van de officiele gesprekken, dit kan ik, als niet leiding beamen. Er is absoluut geen sprake van indekking.

De uitspraak van global knowledge trekken we in deze zeker in twijfel, dit daar wij van verscheidene spelers al ruim een maand over deze gesprekken bericht worden.

De gesprekken met IM beschouw ik ook zeker niet als heilig, daarentegen vonden deze gesprekken plaats in de latere stadia van dat account, toen het al bijna weggespeeld was. Hierin heeft het account dus ook geen baat gehad met het hiermee naar vitae komen.
 

DeletedUser76522

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Schijnheiligheid ten top. Echt weer zo verschrikkelijk zielig. Seau zegt de BG op en Vitae gaat Seau voor stabbers bestempelen. Sven klaagt over IM, maar bij Jolien gaat alles keurig volgens de regels ;)

kerel, als je even terug leest zie je toch zeker 4 keer aangegeven dat wij seau. niet van stabben beschuldigen.
en gaan we nu serieus weer over die Jolien discussie beginnen?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Jij weet als geen ander dat je nooit geheel kunt vertrouwen op een pm wisseling van een enkeling die ook nog eens wat van je nodig heeft. Denk bijvoorbeeld aan de keren dat Mrbeek of Rogier contact met DET zochten omdat ze snode plannen hadden of hulp zochten, nam je toen ook alles wat ze zeiden direct voor waarheid aan? In ieder geval, zoek het onderling maar. Ik heb Kong in ieder geval genoeg horen klagen, dus daarmee is jullie insinuatie voor mij niet zo geloofwaardig. Anderzijds ben ik te weinig op de hoogte hier een oordeel over te vellen.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

De uitspraak van global knowledge trekken we in deze zeker in twijfel, dit daar wij van verscheidene spelers al ruim een maand over deze gesprekken bericht worden.

Het leuke is dat Global voor het eerst in aanraking komt met Rush en zelfs nog enige frustratie uitte dat hij er nog geen duidelijke communicatie mee had. Daarmee is er dus geen sprake geweest van eerdere officiele gesprekken, immers is hij 50% van onze leiding? :p:p

Anyway ik ben weg, lees de boel morgen wel terug. Als het niet minder dan 5 pagina's zijn :eek:
 

DeletedUser67517

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Jij weet als geen ander dat je nooit geheel kunt vertrouwen op een pm wisseling van een enkeling die ook nog eens wat van je nodig heeft. Denk bijvoorbeeld aan de keren dat Mrbeek of Rogier contact met DET zochten omdat ze snode plannen hadden of hulp zochten, nam je toen ook alles wat ze zeiden direct voor waarheid aan? In ieder geval, zoek het onderling maar. Ik heb Kong in ieder geval genoeg horen klagen, dus daarmee is jullie insinuatie voor mij niet zo geloofwaardig. Anderzijds ben ik te weinig op de hoogte hier een oordeel over te vellen.

Volgens mij namen we die PM's vrij hoog op inderdaad, gezien we er ook mee gepropagandeerd hebben. Wat je co Maks kan beamen.
 

DeletedUser76272

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Op zich leuke post alleen vrij zielig al die beschuldigingen meteen...
Jullie moesten eens weten hoe vaak wij onze clears op IM hebben laten lopen...
 

DeletedUser69813

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Oke, ik heb me zojuist door de grootste berg bullshit heen weten te worstelen die ik ooit van mn leven heb gezien op dit AF.

Het is toch wel heel komisch, beste Vitae, dat jullie ons een stab in de schoenen proberen te schuiven. 'Hoezo, we beschuldigen jullie helemaal niet van stabben?' Nou, de insinuatie ertoe is al een beschuldiging opzich.
Jullie kunnen echt beter met z'n alle tribalhugs gaan spelen, want jullie zien tegenwoordig alles als een stab. Als ik dus eventjes een babbeltje zou gaan maken met Rush, zouden jullie dat dan al een stab vinden.

Kweenie hoor, maar als er een BG gesloten werd met Rush dan zouden we er niet van gaan zitten edelen. op IM werd ook gewoon gedeft, wat ik toch wel beter weet dan Vitae, gezien mijn account een van de accounts was die er van edelde. Leuk dat jullie dan ook aankomen met het feit 'dat wij een jump konden maken in IM zn cluster', nou dat konden jullie ook, dus waarom wij dan niet? Achter het front edelen noemt men dat. IM had een mega front, de beste Seau'ers of Vitae'ers hadden dat nog niet succesvol kunnen deffen zonder bakken stamdef. Stamdef die IM gewoon niet kon krijgen gezien Rush nog veel meer front had waar def naartoe moest.

Sven, ik wordt toch wel een beetje ziek van je 'vriendelijke gebaar' met betrekking tot de dorpverdeling van Jolien. Ja het account wilde je 50/50 verdelen, maar de gebiedsverdeling zou uiteindelijk op 70/30 ter voordelen van Vitae uitkomen en dat wist je bij voorbaat al. Voor je afvraagt waar ik die 70/30 vandaan haal, dr lag nog een heel gebied achter Jolien, richting vitae, dat door jullie nog niet geedeld was. Jullie hadden niet eens front met Jolien. Zo'n aanbod had jijzelf ook niet aangenomen als de rollen omgedraaid waren, wat ik al 100x heb gezegd maar wat je steeds negeert omdat je dr blijkbaar geen weerwoord op hebt.

Betreffende de screen van Steven, 'niet betrouwbaar want die zou zomaar vandaag aangemaakt kunnen zijn'. Kijk es, als je bewijsmateriaal in twijfel wilt gaan trekken, prima. Weet wel dat het met photoshop, en zelfs met paint, heel gemakkelijk is om screenshots te bewerken en er gewoon een andere datum bij te plakken, als je toch over die zielige toer wilt gaan.

Denk eraan sven, dit is geen geheimenwereld maar een dominantie wereld, dus je zult toch echt de vastgestelde dominantie moeten gaan halen om dit te winnen. Geen vroegtijdige wereldbeëindiging dit keer.
 

DeletedUser44415

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Denk eraan sven, dit is geen geheimenwereld maar een dominantie wereld, dus je zult toch echt de vastgestelde dominantie moeten gaan halen om dit te winnen. Geen vroegtijdige wereldbeëindiging dit keer.

Hier zat er toch wel een glimlach op me gezicht :D
 

DeletedUser73195

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Ten eerste: Ik heb louter de eerste post gelezen. Ten tweede, ik ben geen fervent AF'er, ik ben niet iemand die alles verdraait zodat alles in het juiste straatje komt. Ik zal kort, concreet en oprecht de geschiedenis weergeven.

De BG heb ik persoonlijk de afgelopen maanden als een schijnsamenwerking ervaren. Er zijn weinig mensen die daarover niet met mij overeenkomen denk ik.
Ik heb al veel langer contact gehad met Rush. Niet heel intensief, maar beide partijen hadden wel door wat de insteek was. Na het opheffen van de BG met Vitae ben ik met de Rush leiding in conclaaf gegaan, en we kwamen er verassend snel uit. Het is verder nog niet afgerond, maar de plannen zijn geformuleerd. Ik zie in geen van deze acties iets van een stab, louter voirbereiding op de toekomst.

Voetnoot: het geschetste beeld van de BG, afgezien van de eindfase, welk weergeeft dat de BG voor beide stammen van groot belang was klopt van geen kant. Het enige wat de BG ons opgeleverd heeft is de afwezigheid van een vijand aan het oosten, waar we verder geen front mee hadden.
 

DeletedUser68252

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Het is toch wel heel komisch, beste Vitae, dat jullie ons een stab in de schoenen proberen te schuiven. 'Hoezo, we beschuldigen jullie helemaal niet van stabben?' Nou, de insinuatie ertoe is al een beschuldiging opzich. Jullie kunnen echt beter met z'n alle tribalhugs gaan spelen, want jullie zien tegenwoordig alles als een stab. Als ik dus eventjes een babbeltje zou gaan maken met Rush, zouden jullie dat dan al een stab vinden.

Wij hebben nergens dan ook maar nergens verwoord dit te bestempelen als een stab. Ik wil je even verwijzen naar eerdere posts van zowel Deurwaarder als mijzelf.

Kweenie hoor, maar als er een BG gesloten werd met Rush dan zouden we er niet van gaan zitten edelen. op IM werd ook gewoon gedeft, wat ik toch wel beter weet dan Vitae, gezien mijn account een van de accounts was die er van edelde.

Ook jou wil ik wederom terug verwijzen naar de eerder getoonde bewijzen waaruit duidelijk op te maken valt dat Infected Mushroom een intern was voor Seau. Een Rush leider welke zeker als betrouwbare bron gezien kan worden in deze kwestie zegt het immers. Verder zullen wij niet heel verder op de discussie ingaan daar wij reeds bewijzen geleverd hebben.

Leuk dat jullie dan ook aankomen met het feit 'dat wij een jump konden maken in IM zn cluster', nou dat konden jullie ook, dus waarom wij dan niet? Achter het front edelen noemt men dat. IM had een mega front, de beste Seau'ers of Vitae'ers hadden dat nog niet succesvol kunnen deffen zonder bakken stamdef. Stamdef die IM gewoon niet kon krijgen gezien Rush nog veel meer front had waar def naartoe moest.

Tussen het achter het front edelen van Vitae speler biervertier en Fiercy speler Seau zit een wereld van verschil. Biervertier heeft achter het front van Infected geedelt door een inactieve mb van Infected over te nemen. Waar Fiercy direct dorpen van Infected pakte achter het front. Dorpen waarvan Seau altijd beweerd heeft deze met een 'aanval' gepakt te hebben, iets wat nu niet waar blijkt te zijn, gezien zoals eerder geposte conversaties laten zien. Infected was immers een intern voor Seau, iets wat is afgesproken tussen beide partij ten tijden van een overleg voor een BG.

Sven, ik wordt toch wel een beetje ziek van je 'vriendelijke gebaar' met betrekking tot de dorpverdeling van Jolien. Ja het account wilde je 50/50 verdelen, maar de gebiedsverdeling zou uiteindelijk op 70/30 ter voordelen van Vitae uitkomen en dat wist je bij voorbaat al. Voor je afvraagt waar ik die 70/30 vandaan haal, dr lag nog een heel gebied achter Jolien, richting vitae, dat door jullie nog niet geedeld was. Jullie hadden niet eens front met Jolien. Zo'n aanbod had jijzelf ook niet aangenomen als de rollen omgedraaid waren, wat ik al 100x heb gezegd maar wat je steeds negeert omdat je dr blijkbaar geen weerwoord op hebt.

Ik heb al meerdere malen op dit verhaal gereageerd en deze discussie is al meerdere malen naar boven gekomen. Zoals ik toen al verwoord heb en aangetoond heb door middel van een screenshot uit de onderhandelingen tussen beide partijen was het gebied wat Seau opeiste dichtbevolkter dan het gebied wat Vitae dan zou krijgen. Daarmee lag de dorpen verhouding heel anders dan de aantallen die Seau hier continu heeft aangehaald.

Betreffende de screen van Steven, 'niet betrouwbaar want die zou zomaar vandaag aangemaakt kunnen zijn'. Kijk es, als je bewijsmateriaal in twijfel wilt gaan trekken, prima. Weet wel dat het met photoshop, en zelfs met paint, heel gemakkelijk is om screenshots te bewerken en er gewoon een andere datum bij te plakken, als je toch over die zielige toer wilt gaan.

Zoals reeds verwoord in de openingspost zijn wij bereid het bewijs wat we daarin gepost hebben te delen als dit mogelijk in twijfel word getrokken. Ik trek nergens bewijs materiaal van Steven in twijfel, de screen die hij post geloof ik volledig, het kan prima zo zijn namelijk dat er vandaag een gesprek tussen Rush en Seau gestart is, wat ik echter stel is dat dit niet als een bewijs gezien kan worden om onze bewijslast te ontkrachten gezien een dergelijke chat ook aangemaakt kan zijn als schijn, onze mededelingen welke van een leider afkomt van een van beide partijen laat immers zien dat deze onderhandelingen al veel eerder er waren, noch afgerond waren dan wat jullie beweerd hebben. Daaruit valt dus te concluderen dat we al veel eerder gesprekken zijn geweest tussen beide partijen en er een akkoord is bereikt tussen beide partijen. De screen van Steven heeft dus geen enkele betrekking op de discussie verder. Hiernaast heeft Hangover ook al aangegeven dat er al langere tijd contact is.
 
Reactiescore
3.584
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Krijgen wij gratis dorpen van Infected mushroom :eek: Verder word dat 'contact' met Rush wel heel erg uitgelicht. En op basis waarvan? Dat er wat contact is opgenomen, en mensen er wat vrienden hebben maakt het nog geen grote stabberij. Maak toch niet van een mug een olifant. Er zitten in Vitae ook spelers waar ik het goed mee kan vinden, en wel contact mee heb, dan ben ik toch niet meteen met Vitae aan het aanpappen?

Jij maakt van een olifant een mug. Ik zie wat ik zie en dat is dat een Rush leider zegt dat de BG met Seau al rond is maar dat het pas officieel word als die van Seau en Vitae stopgezet word. Dan is er niet 'wat' contact lijkt me om maar te zwijgen van het MS intern gedoe.
 

DeletedUser76215

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Tussen het achter het front edelen van Vitae speler biervertier en Fiercy speler Seau zit een wereld van verschil. Biervertier heeft achter het front van Infected geedelt door een inactieve mb van Infected over te nemen. Waar Fiercy direct dorpen van Infected pakte achter het front. Dorpen waarvan Seau altijd beweerd heeft deze met een 'aanval' gepakt te hebben, iets wat nu niet waar blijkt te zijn, gezien zoals eerder geposte conversaties laten zien. Infected was immers een intern voor Seau, iets wat is afgesproken tussen beide partij ten tijden van een overleg voor een BG.

Aangezien je weer met beschuldigen begint te slingeren kanje misschien ook eens bewijs leveren dat ik deze dorpen mocht internen?

met bewijs bedoel ik dan natuurlijk onweerlegbaar bewijs van de pm's waarin deze 'verdeling' dan gemaakt zou zijn.
Het 'bewijs' dat jullie leveren is 0 waard. Ik kan naar jullie sturen dat ik een verdeling met persoon X gemaakt heb, maar wie zegt dat dit de waarheid is?

Als de stamleider toch zo 'meewerkend' is, kan hij toch evengoed de berichten tussen seau & rush screenshotten?

En toch moet het er even uit, ik heb genoeg moeten clearen van IM om de dorpen op te kunnen edelen, hiervoor kunje de stats gaan bekijken.
 

DeletedUser76272

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Vitae die aan het posten is:
n3madnixemf.jpg
 

DeletedUser74430

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Hier zat er toch wel een glimlach op me gezicht :D

Het constant terugvallen van Sven op 'eerder getoond bewijs' wat door talloze posts al lang is verworpen, doet mij glimlachen.
 

DeletedUser

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Leuk topic, maar Jezus wat een kut naam. Ga dat maar eens snel veranderen, want Engels kan niet de bedoeling zijn.

Wat is de opzegtermijn? :confused:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Svennetje toch hihi noob
 

DeletedUser44415

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Het constant terugvallen van Sven op 'eerder getoond bewijs' wat door talloze posts al lang is verworpen, doet mij glimlachen.

Dan zijn we beiden tevreden.
 
Bovenaan