The alliance that used to change the fate of a world.

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Daarbij zijn er wel afspraken geweest om het account te verdelen, dus is helemaal niet hetzelfde. Het is ook een verschil dat er alleen met Jolien (1 speler) werd gesproken, niet met Vestri, anders zouden we Patat ook gratis kunnen edelen (hoewel het niet zo'n verschil zou zijn :p).

Hoe kunnen wij als Seau, die slechts contact hebben met Rush, nou in godsnaam bondgenoot vitae een verdeling aanbieden? :p Maar je snapt mijn punt wel neem ik aan, immers geld ''Om tijdens de bg te onderhandelen met een andere stam waarbij beide stammen samen tegen vochten, vind ik nu niet zo'n eervol spel'' voor Jolien en voor Rush, dat is nauwelijks discutabel. Het verschil wat jij aan kaart is dat jullie ons wel een verdeling aan boden, en wij jullie niet. Wat dus relatief simpel te verklaren is, omdat wij niet beschikken over die accounts/dorpen en dus niet eens de keuze hebben om we dat met jullie gaan delen of niet.
 

DeletedUser74452

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Even aan alle spelers van Vitae die zo noob zijn om te geloven wat de leider van Rush gezegd heeft:

Ga naar de historie van IM's overnames, daarin zie je dat hij ANC aan het cf'en was, dus dat is reden 1 waarom er niet geinternd werd. Reden 2 is, ik heb Niek erover aangesproken dit aan te kaarten bij leider van Rush om de afspraken van cf'en niet te breken wat IM wel deed. Daarop antwoordde de leider van Rush dat IM niet meer op pm's van hem reageerde. Dus internen? Nah, ga een andere manier zoeken om Seau. zwart te zoeken buiten het stabben en internen van een vijand. Ik heb meer ODA behaald op IM dan heel Vitae samen :D.
 

DeletedUser68252

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Ow doel je op het voorval zoals WAO de dorpen voor Vitae leeg zet en tegen Seau deft op het account Jolien?! Meer woorden ga ik ook niet meer vuilmaken aan dit topic overigens.

Wat de banden van WAO en Jolien zijn heeft Vitae geen enkele betrekking op. Het verhaal van Jolien is al reeds eerder verwoord op dit forum. Vitae heeft daar een mooi gebaar gemaakt richting Seau door het willen delen van deze dorpen. Onderhandelingen liepen echter spaak waarnaar Jolien gezegd heeft dat hij tot het uiterste zal doordeffen tegen Seau en graag dorpen leeg zet voor Vitae. Wat Jolien dan afspreekt met Jannes heeft voor Vitae en voor deze discussie totaal geen toegevoegde waarde gezien zoals ik al verwoorde Vitae en Jannes in deze kwestie los staan van elkaar.

Goede post Sven, over het algemeen informatief. Enkel had je de ''daarom zeggen wij de bg op'' weg kunnen laten, immers waren wij dus wat eerder. Alleszins goed om te zien dat het voor Vitae niet als verassing komt en ze hetzelfde wilde. Immers hebben wij ook door de onderlinge sfeer, zoals jij hem beschrijft, herdacht wat nou precies de functie van het bondgenootschap is. Op het volgende stukje zou ik graag willen ingaan;

Zoals je uit de 1e alinea van onze post kan opmaken hebben we deze post al eerder geschreven maar voelde we ons niet genoodzaakt de inhoud te veranderen gezien deze nog altijd relevant is.

Graag zou ik melden dat er nog geen bg tot standgekomen is, immers zouden we zeer zeker geen bondgenootschap sluiten terwijl het bondgenootschap met Vitae nog loopt, lijkt me vrijwel voor de handliggend, nietwaar? Hiermee kunnen jullie ook allemaal uitsluiten dat we ook maar de intentie hadden om te stabben. Als we wilde stabben, hadden we rush echt niet betrokken, des te meer mensen ervan weten, des te groter de kans van uitlekken.

Wederom wil ik je verwijzen naar de reeds geposte conversatie van een Rush leider.

Zoals ik al zei, er was en is absoluut geen enkele intentie om te stabben. Verder vind ik dit een geweldige uitspraak :) Want neem nou eens Jolien20 (ooit vestri). Jullie onderhandelen toch ook met een account waar beide stammen tegen vochten/vechten? Kan ik dan concluderen dat dat ook geen eervol spel is, en bijna neigt naar stabben?

Zoals vetrix al reeds verwoorde zit hier een groot verschil tussen. Vitae heeft immers nog aangeboden de dorpen van Jolien te verdelen, onderhandelingen zoals ik al verwoorde liepen echter spaak. Daarop heeft Jolien gezegd prima ik ga zolang mogelijk tegen Seau doordeffen omdat ik hun die dorpen dan niet gun, een keuze die Jolien zelf gemaakt heeft en waarvan Vitae los staat. Tegelijkertijd heeft Jolien gezegd dat wij dorpen van hem mochten pakken. Wij onderhandelen niet met accounts zoals Jolien in persone, deze maakt haar eigen keuzes. Daaruit valt dus ook niet te concluderen dat dat geen eervol spel is. Verder is er zoals Deurwaarder hier al verwoorde geen enkele intentie om Seau ervan te beschuldigen te stabben, echter willen we graag het verloop en einde van deze Bg aankaarten.
 

DeletedUser76522

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Krijgen wij gratis dorpen van Infected mushroom :eek: Verder word dat 'contact' met Rush wel heel erg uitgelicht. En op basis waarvan? Dat er wat contact is opgenomen, en mensen er wat vrienden hebben maakt het nog geen grote stabberij. Maak toch niet van een mug een olifant. Er zitten in Vitae ook spelers waar ik het goed mee kan vinden, en wel contact mee heb, dan ben ik toch niet meteen met Vitae aan het aanpappen?

rAOMsE5.png


&

lQUAD9a.png
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Wij beschuldigen jullie ook absoluut niet van stabben in dit geval.
Nee Sven had in de opening al gezegd dat het geen insinuatie was. Maar in verschillende vitae posts, en ook aan de houding is wel te merken dat die gevoelens leven. Weliswaar niet verwoord als waarheid, maar van verdenkingen dat seau zou stabben is wel sprake. En dat vind ik wel vrij schokkend, ik zou in ieder geval nooit tot een stam willen behoren die een bondgenoot stabt. Dus als we samen met rush eergisteren hadden geblitzt op Vitae, waren ze mij kwijt geweest :') Ik stel sowieso voor dat we allemaal binnen de lijntjes blijven tekenen.. :)
 

DeletedUser50613

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Hele zaakje hier stinkt als de pest.. :(
 

DeletedUser68252

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Er staat toch om 13:30? Dan zouden we het op skype al aangemaakt moeten hebben uit de verwachtingen dat jij dit topic zou maken. We kunnen veel, maar helderziend zijn we niet hoor.

Indekken kan altijd, iets wat iemand met voorbedachte raden altijd zou doen als deze slim genoeg is daarvoor.

Even aan alle spelers van Vitae die zo noob zijn om te geloven wat de leider van Rush gezegd heeft:

Ga naar de historie van IM's overnames, daarin zie je dat hij ANC aan het cf'en was, dus dat is reden 1 waarom er niet geinternd werd. Reden 2 is, ik heb Niek erover aangesproken dit aan te kaarten bij leider van Rush om de afspraken van cf'en niet te breken wat IM wel deed. Daarop antwoordde de leider van Rush dat IM niet meer op pm's van hem reageerde. Dus internen? Nah, ga een andere manier zoeken om Seau. zwart te zoeken buiten het stabben en internen van een vijand. Ik heb meer ODA behaald op IM dan heel Vitae samen :D.

Deurwaarder heeft dit net aangetoond, zelfs een speler van Infected heeft gezegd dat zijn account geofferd is voor een BG tussen Seau en Rush.
 
Reactiescore
3.536
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Huh, nu praat je echt onzin :O. IM is nooit een intern geweest voor Seau? De spelers van IM hebben gewoon constant gedeft tegen beide partijen... Er zijn echter wel dorpen vanuit Magnus afgestaan aan Seau, maar dat kwam vanuit ons, daar hoef je Seau niet van te beschuldigen, immers doen jullie hetzelfde bij Jolien. Weliswaar laten jullie Jannes daar vv'en zodat jullie je handen er niet aan branden, maar resultaat blijft hetzelfde ^^.

Nogmaals ik VV voor Jolien niet voor Vitae. Ik mag daar vv'n om Seau tegen te werken ik weet niet of het jullie is opgevallen maar Seau is onze vijand. Als ik kon kiezen werkte ik gewoon beide tegen hoor maar die keuze ligt niet bij mij.

Ow doel je op het voorval zoals WAO de dorpen voor Vitae leeg zet en tegen Seau deft op het account Jolien?! Meer woorden ga ik ook niet meer vuilmaken aan dit topic overigens.

Nogmaals WAO deft niet op Jolien 'Jannes only' deft op Jolien. Met de reden onze vijand tegen te werken. Ik zet btw geen dorpen leeg voor Vitae dat doet de bespeler zelf. Dus allemaal foute conclusies.
 

DeletedUser68570

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Het is het opzeggen van een bondgenootschap, geen oorlogsverklaring :p



Krijgen wij gratis dorpen van Infected mushroom :eek: Verder word dat 'contact' met Rush wel heel erg uitgelicht. En op basis waarvan? Dat er wat contact is opgenomen, en mensen er wat vrienden hebben maakt het nog geen grote stabberij. Maak toch niet van een mug een olifant. Er zitten in Vitae ook spelers waar ik het goed mee kan vinden, en wel contact mee heb, dan ben ik toch niet meteen met Vitae aan het aanpappen?

Ik wist het wel Roald, smerig spel!

Vieze stabber :O.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Zoals vetrix al reeds verwoorde zit hier een groot verschil tussen. Vitae heeft immers nog aangeboden de dorpen van Jolien te verdelen, onderhandelingen zoals ik al verwoorde liepen echter spaak. Daarop heeft Jolien gezegd prima ik ga zolang mogelijk tegen Seau doordeffen omdat ik hun die dorpen dan niet gun, een keuze die Jolien zelf gemaakt heeft en waarvan Vitae los staat. Tegelijkertijd heeft Jolien gezegd dat wij dorpen van hem mochten pakken. Wij onderhandelen niet met accounts zoals Jolien in persone, deze maakt haar eigen keuzes. Daaruit valt dus ook niet te concluderen dat dat geen eervol spel is. Verder is er zoals Deurwaarder hier al verwoorde geen enkele intentie om Seau ervan te beschuldigen te stabben, echter willen we graag het verloop en einde van deze Bg aankaarten.

Op beiden punten heb ik inmiddels al gereageerd, gedeeltelijk in onderstaande eigen quote.

Hoe kunnen wij als Seau, die slechts contact hebben met Rush, nou in godsnaam bondgenoot vitae een verdeling aanbieden? :p Maar je snapt mijn punt wel neem ik aan, immers geld ''Om tijdens de bg te onderhandelen met een andere stam waarbij beide stammen samen tegen vochten, vind ik nu niet zo'n eervol spel'' voor Jolien en voor Rush, dat is nauwelijks discutabel. Het verschil wat jij aan kaart is dat jullie ons wel een verdeling aan boden, en wij jullie niet. Wat dus relatief simpel te verklaren is, omdat wij niet beschikken over die accounts/dorpen en dus niet eens de keuze hebben om we dat met jullie gaan delen of niet.
---
Ik wist het wel Roald, smerig spel!

Vieze stabber :O.

Biertje teveel op :(
 

DeletedUser76522

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Nee Sven had in de opening al gezegd dat het geen insinuatie was. Maar in verschillende vitae posts, en ook aan de houding is wel te merken dat die gevoelens leven. Weliswaar niet verwoord als waarheid, maar van verdenkingen dat seau zou stabben is wel sprake. En dat vind ik wel vrij schokkend, ik zou in ieder geval nooit tot een stam willen behoren die een bondgenoot stabt. Dus als we samen met rush eergisteren hadden geblitzt op Vitae, waren ze mij kwijt geweest :') Ik stel sowieso voor dat we allemaal binnen de lijntjes blijven tekenen.. :)

De post is grotendeels door mij geschreven, ik spreek dan ook vanuit leiding vitae wanneer ik zeg, dat we jullie geen zins beschuldigen van een stab
 

DeletedUser74452

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.


Ik heb simpelweg gevraagd waar hij al die def vandaan bleef halen, aangezien ik al meer gesloopt had dan IM zelf kon opleveren en er maar stacks bleven staan. Dus dat is volledig een eigen interpretatie, wat nog steeds niet aantoont dat IM een intern was. Overigens weten jullie dat het niet zo was, aangezien ik tot het einde van IM met Biervertier heb zitten zagen hoe hij plots terug online kwam en treinen begon te snipen, en biervertier hier over terug klaagde.
 

DeletedUser74452

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Deurwaarder heeft dit net aangetoond, zelfs een speler van Infected heeft gezegd dat zijn account geofferd is voor een BG tussen Seau en Rush.

Klopt niets van, zoals ik net heb aangetoond. Ga maar met Robert in conclaaf.
 

DeletedUser76522

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Ik heb simpelweg gevraagd waar hij al die def vandaan bleef halen, aangezien ik al meer gesloopt had dan IM zelf kon opleveren en er maar stacks bleven staan. Dus dat is volledig een eigen interpretatie, wat nog steeds niet aantoont dat IM een intern was. Overigens weten jullie dat het niet zo was, aangezien ik tot het einde van IM met Biervertier heb zitten zagen hoe hij plots terug online kwam en treinen begon te snipen, en biervertier hier over terug klaagde.

waar heb je het hier uberhaupt over?
t enige wat ik hier aangeef, is dat zelfs het account zelf aangaf opgegeven te zijn voor een bg
 

DeletedUser74452

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

waar heb je het hier uberhaupt over?
t enige wat ik hier aangeef, is dat zelfs het account zelf aangaf opgegeven te zijn voor een bg

Dat hij gelogen heeft :eek:.
 

DeletedUser68570

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Ik heb simpelweg gevraagd waar hij al die def vandaan bleef halen, aangezien ik al meer gesloopt had dan IM zelf kon opleveren en er maar stacks bleven staan. Dus dat is volledig een eigen interpretatie, wat nog steeds niet aantoont dat IM een intern was. Overigens weten jullie dat het niet zo was, aangezien ik tot het einde van IM met Biervertier heb zitten zagen hoe hij plots terug online kwam en treinen begon te snipen, en biervertier hier over terug klaagde.

Haha, de spelers van IM waren niet denderend bijster. (Althans dat gevoel kreeg ik door de volgende situatie/opmerkingen: )

De situatie is als volgt:

Im wordt van twee kanten volledig aangevallen door zowel Seau als Vitae. Waarop het leegstaande account Magnus Principe wordt gebruikt om IM te voorzien van redelijk wat def (waren des tijds 310 def dorpen totaal).

Echter, de spelers van IM waren zich er niet van bewust, dat als dorpen waar deze def vandaan komt wordt geëdeld deze def dus ook verloren gaat.

Heb het geloof ik drie keer uitgebreid uitgelegd, maar het werd niet begrepen. Pas een dag of 5 later was er dan eindelijk begrip, dus inderdaad heb des tijds dezelfde beschuldiging vanuit IM naar mijn hoofd gesmeten gekregen door Ruud van IM. Maar nogmaals van een dergelijke actie is toch echt geen sprake. IM heeft het des tijds wellicht zo opgevat, maar tja is echt niet zo geweest. Ik zal dan ook even proberen of ik dit gesprek tussen mij en Ruud nog terug kan vinden skype...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

De post is grotendeels door mij geschreven, ik spreek dan ook vanuit leiding vitae wanneer ik zeg, dat we jullie geen zins beschuldigen van een stab

Akkoord, dan neem ik dat aan voor waarheid. Nemen jullie dan ook Kong zijn verklaring wat betreft IM en internen aan voor waarheid wat statistisch eigenlijk onbetwistbaar is. Of wanneer Global zegt dat de officiele gesprekken vanmiddag pas zijn begonnen? Immers trekt Sven dat beiden in twijfel zoals je hieronder kunt lezen.

Indekken kan altijd, iets wat iemand met voorbedachte raden altijd zou doen als deze slim genoeg is daarvoor.

Wellicht verstandig om een pm wisseling met IM niet als heilig te beschouwen. Immers heeft IM er baat bij om bijvoorbeeld op zo een manier toenadering tot Vitae te zoeken.

Wat betreft de start van de officiele gesprekken, dit kan ik, als niet leiding beamen. Er is absoluut geen sprake van indekking.
 

DeletedUser67517

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Wellicht verstandig om een pm wisseling met IM niet als heilig te beschouwen. Immers heeft IM er baat bij om bijvoorbeeld op zo een manier toenadering tot Vitae te zoeken..

Lijkt me sterk, gezien er een post eerder gesuggereerd werd dat de spelers op IM niet heel bijster waren.
 

DeletedUser73696

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Schijnheiligheid ten top. Echt weer zo verschrikkelijk zielig. Seau zegt de BG op en Vitae gaat Seau voor stabbers bestempelen. Sven klaagt over IM, maar bij Jolien gaat alles keurig volgens de regels ;)
 
Bovenaan