The alliance that used to change the fate of a world.

DeletedUser51467

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Oke, wat is nou eigenlijk het probleem?

Seau en Rush hebben inderdaad al even contact. Van een BG is en zal voorlopig ook nog geen sprake zijn. Aangezien we de daadwerkelijke onderhandelingen pas vandaag (na het stopzetten van de BG met Vitae) zijn gestart. Wel is er momenteel een Nap (yey).

En daarbij wordt er hierboven bijvoorbeeld door vetrix gezegd, dat Seau gelijk de vinger terugwijst. TUURLIJK!? ik bedoel als je stam wordt 'aangevallen' door een AF post, wat zou jij doen, je gaat jezelf verdedigen xd. Dus dan kun je wel zeggen: "Wel opnieuw een zeer snelle beschuldiging terug van Seau. op Vitae." Deze hele post is een beschuldiging tegen Seau vanuit Vitae, lekker boeiend allemaal.

Zo te zien is er al een AF-regel van kracht om elkaar te beschermen :p
En ja de beschuldigingen van Phenomenal zijn wel onderbouwd met bewijzen, die van Nilpheria is gewoon weer een beschuldiging zonder argumenten zoals Seau. de laatste tijd wel graag doet.
 

DeletedUser68570

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Zo te zien is er al een AF-regel van kracht om elkaar te beschermen :p
En ja de beschuldigingen van Phenomenal zijn wel onderbouwd met bewijzen, die van Nilpheria is gewoon weer een beschuldiging zonder argumenten zoals Seau. de laatste tijd wel graag doet.

*facepalm*

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.”


― Mark Twain

Je hebt gelijk.
 

DeletedUser75237

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Mooie taalfoutjes in de openingspost.
Totaal geen sprake van een stab trouwens.

Succes beide kanten.

Het gaat dan ook meer over het feit dat het niet zo netjes is om al te gaan praten met een vijand van je BG. Of dat nu 'officieel' is of niet (dan zou je kunnen spreken over een stab).

Het punt is dat dit enigszins jammer is na een veelbelovend begin van de BG, echter te verwachten gezien de verzuurde relatie.
 

DeletedUser74452

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Er is al veel langer contact tussen Seau en Rush zoals ik reeds vermeldde in mijn vorige post, de bewijzen die wij eerder leverden toonden dit al aan. Gezien je het blijft ontkennen, wat ik enigszins verwerpelijk vind voel ik mij genoodzaakt verder in detail te treden.

a52233b1a9221a5b566430abc5a5cb96.png


Uit deze bovenstaande mededeling valt nog maar eens op te maken dat er al contact was tussen Seau en Rush voordat Global Knowledge hier beweerde. Er waren zelfs al afspraken gemaakt zodat Seau een beter front zou krijgen in de toekomst met Vitae, zo mocht Seau nu Infected Mushroom internen. Waar zij in een verhitte discussie op het algemeen forum over het tegen elkaar aan edelen eerst nog beweerden dat zij gewoon aanvielen op Infected Mushroom met het account fiercyfry en dorpen midden in het cluster van Infected zo gepakt waren, het tegendeel blijkt echter waar te zijn.

Hiermee bega je een grote fout. IM is alles behalve geinternd geweest. Sterker nog, IM heeft meer weerstand geboden tegen Seau. dan tegen Vitae. Misschien moet je je bronnen wat beter gaan natrekken.
 
Reactiescore
1.165
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Ja vandaar dat jullie dik konden jumpen over IM heen tegen Vitae aan en als Vitae een edel stuurde die werd geblocked of gesniped of gerecapped? :p
 
Reactiescore
7.931
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Ow doel je op het voorval zoals WAO de dorpen voor Vitae leeg zet en tegen Seau deft op het account Jolien?! Meer woorden ga ik ook niet meer vuilmaken aan dit topic overigens.
 

DeletedUser75826

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Ow doel je op het voorval zoals WAO de dorpen voor Vitae leeg zet en tegen Seau deft op het account Jolien?! Meer woorden ga ik ook niet meer vuilmaken aan dit topic overigens.

Doei!
 

DeletedUser51467

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

*facepalm*

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.”


― Mark Twain

Je hebt gelijk.

Misschien kon je deze quote er ook nog bijplaatsen: It’s hard to win an argument with a smart person, but it’s damn near impossible to win an argument with a stupid person. Geeft evenveel waarde aan deze discussie.

Als je niets hebt toe te voegen zou je beter niet mee discussiëren, ga in op de post of zwijg gewoon.
 

DeletedUser67517

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Hiermee bega je een grote fout. IM is alles behalve geinternd geweest. Sterker nog, IM heeft meer weerstand geboden tegen Seau. dan tegen Vitae. Misschien moet je je bronnen wat beter gaan natrekken.

Bron is zoals je ziet een leider van Rush. Een betrouwbaardere bron kun je nauwelijks hebben imo.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Goede post Sven, over het algemeen informatief. Enkel had je de ''daarom zeggen wij de bg op'' weg kunnen laten, immers waren wij dus wat eerder. Alleszins goed om te zien dat het voor Vitae niet als verassing komt en ze hetzelfde wilde. Immers hebben wij ook door de onderlinge sfeer, zoals jij hem beschrijft, herdacht wat nou precies de functie van het bondgenootschap is. Op het volgende stukje zou ik graag willen ingaan;

Wat daarentegen voor ons toch de voornaamste reden is geweest om de BG op te zeggen is het feit dat Seau. aan het onderhandelen is geslagen met een gemeenschappelijke vijand (Rush) om zo Vitae aan te vallen. Wij insinueren hier geen zins mee dat ze van plan waren dit als een stab uit te voeren, maar het is een feit dat deze onderhandelingen plaats gevonden hebben en dat hieruit een BG tot stand gekomen is. Gebaseerd op het feit dat we bevestiging van verscheidenen leden vanuit beider stammen hebben gekregen hierover, leden die dit niet vonden kunnen. (deze zullen wij ivm privacy niet bij naam noemen) Deze Leden hebben ons van verscheidenen zijden informatie verschaft over deze situatie, dit zonder zich ervan bewust te zijn dat anderen hier ook al over naar ons toe gekomen zijn

Graag zou ik melden dat er nog geen bg tot standgekomen is, immers zouden we zeer zeker geen bondgenootschap sluiten terwijl het bondgenootschap met Vitae nog loopt, lijkt me vrijwel voor de handliggend, nietwaar? Hiermee kunnen jullie ook allemaal uitsluiten dat we ook maar de intentie hadden om te stabben. Als we wilde stabben, hadden we rush echt niet betrokken, des te meer mensen ervan weten, des te groter de kans van uitlekken.

Om tijdens de bg te onderhandelen met een andere stam waarbij beide stammen samen tegen vochten, vind ik nu niet zo'n eervol spel en neigt bijna naar stabben.

Zoals ik al zei, er was en is absoluut geen enkele intentie om te stabben. Verder vind ik dit een geweldige uitspraak :) Want neem nou eens Jolien20 (ooit vestri). Jullie onderhandelen toch ook met een account waar beide stammen tegen vochten/vechten? Kan ik dan concluderen dat dat ook geen eervol spel is, en bijna neigt naar stabben?
 
Reactiescore
3.576
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Als ik het goed begrijp zit Seau al weken te melken tegen Vitae dat ze Jolien oneerlijk verkregen hebben en hem internen ect.

Terwijl Seau net hetzelfde doet met Infected Mushroom???

Het verschil is dat Vitae Jolien nog wou delen, vind dit toch wel schokkend over komen en niet bepaald eerlijk?



Wat mij het meest zorgen baard is dat de stam Rush die wij helpen op Vitae en al maanden proberen te ontwijken zodat ze maar 1 front moeten verdedigen zit aan te pappen met onze grootste vijand? Meer uitleg langs hun kant is vereist.


BG's werk je btw niet tegen zolang de BG tussen Vitae en Seau er was, mag er eigenlijk niet besproken worden met Vitae hun vijand voor een toekomstige samenwerking. Die samenwerking was blijkbaar ook al van start als ik de pm's lees over Infected Mushroom. Komt allemaal niet erg netjes over als je het mij vraagt.
 

DeletedUser75826

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Bron is zoals je ziet een leider van Rush. Een betrouwbaardere bron kun je nauwelijks hebben imo.

Tuurlijk wel, elke Seau.'er weet het veel beter hoor.
 

DeletedUser69389

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Succes aan beide partijen
 
Reactiescore
7.931
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

@Pepijn, ik zag je post heus wel hoor. Nu je hem snel hebt verwijderd. Er stond hier letterlijk een screen van Jannes op het AF.
 

DeletedUser68252

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Oke, wat is nou eigenlijk het probleem?

Seau en Rush hebben inderdaad al even contact. Van een BG is en zal voorlopig ook nog geen sprake zijn. Aangezien we de daadwerkelijke onderhandelingen pas vandaag (na het stopzetten van de BG met Vitae) zijn gestart. Wel is er momenteel een Nap (yey).

Een Vitae speler heeft hier al reeds op geantwoord. Zoals deze al verwoorde valt uit de berichten die gestuurd zijn door een Rush leider af te leiden dat er wel degelijk sprake is geweest van een BG tussen Rush & Seau gedurende de BG van Vitae en Seau. De daadwerkelijke onderhandelingen zijn al veel eerder gestart dan wat jullie hier gezamenlijk beweren, wederom wil ik hiervoor verwijzen naar een conversatie tussen Kapseljd & Rush leider The Black Puma. Er waren zelfs al afspraken gemaakt tussen leiders van beide stammen over het internen van Infected Mushroom.



Meer dan dit kan er niet over zeggen:

d3f2615f91901152c5c91b006eed8122.png

Een conversatie als deze kan net ook even aangemaakt zijn om de schijn te wekken dat er nu pas onderhandelingen gestart zijn, conversaties die hier reeds getoond zijn tonen hier het tegendeel al van aan.

Huh, nu praat je echt onzin :O. IM is nooit een intern geweest voor Seau? De spelers van IM hebben gewoon constant gedeft tegen beide partijen... Er zijn echter wel dorpen vanuit Magnus afgestaan aan Seau, maar dat kwam vanuit ons, daar hoef je Seau niet van te beschuldigen, immers doen jullie hetzelfde bij Jolien. Weliswaar laten jullie Jannes daar vv'en zodat jullie je handen er niet aan branden, maar resultaat blijft hetzelfde ^^.

Deze woorden vallen vanzelfsprekend natuurlijk volledig te geloven, wederom tonen de reeds geposte conversaties al het tegendeel aan. Zoals je mede leider The Black Puma reeds heeft erkent in een eerdere conversatie was Infected Mushroom een intern voor Seau. Daaruit is dan ook direct duidelijk waarom Seau diepe cf's kon pakken bij Infected Mushroom, iets wat zij altijd hebben verwoord als normale aanvallen hier op het algemeen forum, achteraf gezien blijkt dit dus helemaal niet waar te zijn en heeft Seau Vitae daar altijd voorgelogen.

Hiermee bega je een grote fout. IM is alles behalve geinternd geweest. Sterker nog, IM heeft meer weerstand geboden tegen Seau. dan tegen Vitae. Misschien moet je je bronnen wat beter gaan natrekken.

Onze bronnen komen zoals je kan zien uit een van de hoogst afgevaardigden van Rush, oftewel een leider van Rush. Er mag van zo'n hoogstaand persoon wel vanuit gegaan worden dat deze de waarheid spreekt tegenover Kapseljd. Er is immers geen enkel nut om zoiets naar Kapsel te sturen als een leugen, daarmee zou hij alleen maar de reputatie van zijn eigen stam op het spel zetten met een leugen.
 

DeletedUser62889

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

@Pepijn, ik zag je post heus wel hoor. Nu je hem snel hebt verwijderd. Er stond hier letterlijk een screen van Jannes op het AF.

Ik wilde hem bewerken, want ik las het verkeerd. Waar ik op doelde is dat jullie meermaals met het vingertje naar Vitae hebben gewezen dat er door Vitae gedefd is, daar wil ik ook wel eens bewijs van zien.
 
Reactiescore
7.931
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Er staat toch om 13:30? Dan zouden we het op skype al aangemaakt moeten hebben uit de verwachtingen dat jij dit topic zou maken. We kunnen veel, maar helderziend zijn we niet hoor.
 

DeletedUser51467

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Zoals ik al zei, er was en is absoluut geen enkele intentie om te stabben. Verder vind ik dit een geweldige uitspraak :) Want neem nou eens Jolien20 (ooit vestri). Jullie onderhandelen toch ook met een account waar beide stammen tegen vochten/vechten? Kan ik dan concluderen dat dat ook geen eervol spel is, en bijna neigt naar stabben?

Daarbij zijn er wel afspraken geweest om het account te verdelen, dus is helemaal niet hetzelfde. Het is ook een verschil dat er alleen met Jolien (1 speler) werd gesproken, niet met Vestri, anders zouden we Patat ook gratis kunnen edelen (hoewel het niet zo'n verschil zou zijn :p).
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Succes aan beide partijen

Het is het opzeggen van een bondgenootschap, geen oorlogsverklaring :p

Terwijl Seau net hetzelfde doet met Infected Mushroom?? Het verschil is dat Vitae Jolien nog wou delen, vind dit toch wel schokkend over komen en niet bepaald eerlijk?

Wat mij het meest zorgen baard is dat de stam Rush die wij helpen op Vitae en al maanden proberen te ontwijken zodat ze maar 1 front moeten verdedigen zit aan te pappen met onze grootste vijand? Meer uitleg langs hun kant is vereist.

Krijgen wij gratis dorpen van Infected mushroom :eek: Verder word dat 'contact' met Rush wel heel erg uitgelicht. En op basis waarvan? Dat er wat contact is opgenomen, en mensen er wat vrienden hebben maakt het nog geen grote stabberij. Maak toch niet van een mug een olifant. Er zitten in Vitae ook spelers waar ik het goed mee kan vinden, en wel contact mee heb, dan ben ik toch niet meteen met Vitae aan het aanpappen?
 

DeletedUser76522

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Goede post Sven, over het algemeen informatief. Enkel had je de ''daarom zeggen wij de bg op'' weg kunnen laten, immers waren wij dus wat eerder.

Zoals ik al zei, er was en is absoluut geen enkele intentie om te stabben. Verder vind ik dit een geweldige uitspraak :)
Wij beschuldigen jullie ook absoluut niet van stabben in dit geval, dit topic is puur bedoelt om aan te geven waarom wij er een einde aan wilden maken, maar jullie waren zoals in de eerste alinea te lezen is en zoals je ook zelf al aangaf ons voor.

Om tijdens de bg te onderhandelen met een andere stam waarbij beide stammen samen tegen vochten, vind ik nu niet zo'n eervol spel en neigt bijna naar stabben.


Mooie taalfoutjes in de openingspost.
Totaal geen sprake van een stab trouwens.

Succes beide kanten.

Wij beschuldigen seau. geen zins van stabben, de post is geschreven door de leiding van vitae om een overzicht aan te geven van hoe wij tot de conclusie kwamen dat het tijd werd om de BG op te zeggen.
Nu bleek de leiding van seau er daarentegen ook over na te denken om hem op te zeggen en waren ze wat eerder :)
 
Bovenaan