Stelling van de dag

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Stelling:

Een fusie van de stammen Rots en Spread zou gezond zijn voor deze wereld.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Het geeft meer structuur ja, het geeft ook meer diverse AF vertegenwoordiging. Maar hoeft niet per sé tussen Rots en Spread imo.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Definieer fusie. Het feit dat ze in-game geen gezamenlijke stam zijn wil natuurlijk niet zeggen dat ze niet als gezamenlijk opereren.

Dit. Ik bedoel, het is algemeen bekend dat er nog ten minste één stam moet vormen. Er zal vast en zeker samengespeeld worden tussen diverse stammen en niet allemaal zal het even (publiekelijk) bekend zijn. De enige die er echt open over zijn op het Algemeen Forum zijn de stammen Amen en Swift, vandaar dat ze ook tot nu toe easy bashtarget waren op het forum. Opzich is het geheim houden van de nog te ontstaan stammen op basis van P&P argumentatie best slim geweest: in hoeverre heb je nog echt OS nodig op deze wereld? Ja oké, de situatie van Noire is dan uitzonderlijk: maar even uitzonderingen daarbuiten gelaten.

Ik ben het daarin dus niet per se eens of niet eens met de stelling. Als de stam(men) hun "gezicht laat/laten zien" heeft dat beide voor- en nadelen. Ik denk dat op dit moment het uitstellen van het verwijderen van het masker nog te vroeg zou zijn.
 
Reactiescore
1.454
Stelling:

Een fusie van de stammen Rots en Spread zou gezond zijn voor deze wereld.

Oneens. Ik bedoel, Inge en Martijn in 1 stam? Dat kan niet gezond zijn voor wie of wat dan ook :p
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Oneens. Ik bedoel, Inge en Martijn in 1 stam? Dat kan niet gezond zijn voor wie of wat dan ook :p

Ja mensen kom op, wees eens voorzichtig met deze uitspraken! Voor je het weet zet Martijn de stam stiekem in zijn handtekening als wereldwinst terwijl hij eigenlijk afgewezen was *kuch* w36 *kuch*.
 
Reactiescore
656
Nieuwe Stelling:

Zouden stabbers als ze op een nieuwe wereld gaan spelen hard moeten worden aangepakt, of zouden ze vergeven moeten worden?
 

DeletedUser79704

Guest
hangt af van de stab, maar er zou wel wat zwaarder aan getild mogen worden dan nu, er word te snel en te vaak vergeten
 

DeletedUser69389

Guest
Nieuwe Stelling:

Zouden stabbers als ze op een nieuwe wereld gaan spelen hard moeten worden aangepakt, of zouden ze vergeven moeten worden?
Mensen zoals Alex, Twan, Willem of Justinstabs moet je nooit vergeven.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Mensen zoals Alex, Twan, Willem of Justinstabs moet je nooit vergeven.

Vind ik een moedige uitspraak Martijn. Volgens mij ben jij toch ook vergeven geworden? Hadden ze dat met jou niet moeten doen? Oprechte vraag. ;)
 
Reactiescore
1.367
Vind ik een moedige uitspraak Martijn. Volgens mij ben jij toch ook vergeven geworden? Hadden ze dat met jou niet moeten doen? Oprechte vraag. ;)

Niemand zou de oorlogs misdaden van Martijn, die hij "spotprenten" noemt, moeten vergeven.
 

DeletedUser69389

Guest
Vind ik een moedige uitspraak Martijn. Volgens mij ben jij toch ook vergeven geworden? Hadden ze dat met jou niet moeten doen? Oprechte vraag. ;)
Mwa de stab die Roald en ik hebben gepleegd op wereld 19 staat niet eens in de schaduw van de daden van deze spelers zo verdorven waren die acties. Zoals ik persoonlijk moordenaars, pedofielen of verkrachters niet kan vergeven zo kan ik dat ook niet de daden van deze spelers. Zeker wanneer ze nooit berouw tonen.
 

DeletedUser79704

Guest
Mwa de stab die Roald en ik hebben gepleegd op wereld 19 staat niet eens in de schaduw van de daden van deze spelers zo verdorven waren die acties. Zoals ik persoonlijk moordenaars, pedofielen of verkrachters niet kan vergeven zo kan ik dat ook niet de daden van deze spelers. Zeker wanneer ze nooit berouw tonen.
wat heeft justin dan zo misdaan dat je hem vergelijkt met een pedofiel?
 

DeletedUser69389

Guest
wat heeft justin dan zo misdaan dat je hem vergelijkt met een pedofiel?
Ik vergelijk hem niet met een pedofiel in de zin van de daden. Het is meer dat ik persoonlijk een winkeldief sneller kan vergeven dan een pedofiel. Ook een fraudeur kan ik nog eerder vergeven. Het bewust naaien en afspraken negeren vind ik zo er dat ik die niet nog een kans zou geven.
 

DeletedUser79704

Guest
Ik vergelijk hem niet met een pedofiel in de zin van de daden. Het is meer dat ik persoonlijk een winkeldief sneller kan vergeven dan een pedofiel. Ook een fraudeur kan ik nog eerder vergeven. Het bewust naaien en afspraken negeren vind ik zo er dat ik die niet nog een kans zou geven.
komt wel zo over natuurlijk :)
maar ik heb enkel maar goeie ervaring gehad met justin vandaar mn vraag
 
Reactiescore
656
Okay, dat is uit de hand gelopen.

Nieuwe stelling:
Hoort ananas op pizza, of hoort t in t vuilnis?
 
Bovenaan