Stelling van de dag

Reactiescore
981

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Een speler die niet kan offen die een ander team gaat wijzen op slecht offen.

tw is toch wel echt op zn dieptepunt gekomen
 
Reactiescore
1.647
Ouch, rip def ook vooral..

Daarom zeg ik ook voor jouw en ons. Was pijnlijke, grote van clear onderschat door betreffende speler.

Een speler die niet kan offen die een ander team gaat wijzen op slecht offen.

tw is toch wel echt op zn dieptepunt gekomen

Waar zeg ik dat die speler slecht geofft heeft? Colla gewoon goed geofft, las enkel vannacht pas terug dat Roald blij was met zijn grote clear en daarom nu wat minder blij was. Net als wij.

Damn daar is veel def kapot gegaan xC

Lees hier boven
 

DeletedUser69389

Guest
Stelling: Exitus kan uitgroeien tot een serieuze uitdager voor Rots! en Swift,

nl73


Geel = Swift
Blauw = Exitus
Groen = Oeps
Wit = Rots!
Rood = N1
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
als ze geen bontgenoot vinden die kwalitatief mee kan denk ik dat ze vrij snel zullen omvallen bij een serieus offensief.
 
Reactiescore
1.226
Ik denk eigenlijk dat je een stam vergeten bent. Deze stam ligt dichter bij Swift.

4cf5e0f69307ac4d133677a68853b0fe.png


Blauw = Tring
Geel = Swift
 
Reactiescore
1.454
Ik denk eigenlijk dat je een stam vergeten bent. Deze stam ligt dichter bij Swift.

4cf5e0f69307ac4d133677a68853b0fe.png


Blauw = Tring
Geel = Swift

Als dit de zelfde Tring is als die van W70 hoeft Swift zich geen zorgen te maken :)
 
Reactiescore
1.168

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.790
Dan waren jij en wij afgelopen morgen wat minder blij

Ik snap niet zo goed waarom je dit zou publiceren, je toont daar alleen maar mee dat die superclear het gewenste effect had; namelijk een speler met de illusie 'oh dit is een block' al zijn def laten verliezen. Niet alleen def trouwens. Jij laat onze halve clear die dood liep zien, heeft hij je ook laten zien dat hij een grotere clear gewoon als verdediging inzette? Wij hebben een prima resultaat hoor, de speler heeft geen def meer, is een groot dorp verloren en is zijn stam verlaten. Die off van ons is zo herbouwd, dat kun je niet zeggen van die def.

Makkelijke wereld voor N1 dan.

Denk dat Ruiter zich prima voelt in zijn stam, tussen zijn vele 'stamgenoten'. Laten we voor het gemak maar even zeggen dat deze stamgenoten allemaal voor de winst spelen en niet als defbuffer, boost, intern, moraalbreker o.i.d. aan transparantie geen gebrek in ieder geval. Ik voorspel een overstap naar een andere stam (obviously) waarna hij een groot deel van deze spelers zal internen. Time will tell.

m85l1vm7j.png
 
Reactiescore
1.893
Ook nog geluk gehad dat bij één dorp TS bleef haken, anders was ie die ook nog kwijt geweest. Enige goede actie bij dit offensief was de dikke snipe op kerkdorp tbh. Daardoor hebben we wel meer verloren dan gehoopt.
 
Reactiescore
2.386
Kan er ook weinig aan doen dat ik zo ontzettend leuk ben en iedereen vrienden met mij wilt zijn... :eek2:
We gaan alleen op date als je naar de premade komt!!
 
Bovenaan