Stelling van de dag

Reactiescore
207
Nieuwe Stelling:

Zouden stabbers als ze op een nieuwe wereld gaan spelen hard moeten worden aangepakt, of zouden ze vergeven moeten worden?

Stabbers zouden inderdaad iets harder aangepakt mogen worden. Jammer genoeg is een identiteit van een account snel vervangen en/of vergeten..
 
Reactiescore
207
Wel leuk dat dit gepost word door een account dat net 50 minuten oud is :p probeer je de identiteit van een account te vervangen?

Ja, ik ben ook een stabber :(
Haha, nee! Heb net even een nieuw forumaccount gemaakt en mijn accounts waar ik momenteel speel staan gewoon nog steeds in de handtekening :p Je mag me dus vertrouwen :engel::)
 
Reactiescore
1.647
Mensen zoals Alex, Twan, Willem of Justinstabs moet je nooit vergeven.
Mwa de stab die Roald en ik hebben gepleegd op wereld 19 staat niet eens in de schaduw van de daden van deze spelers zo verdorven waren die acties. Zoals ik persoonlijk moordenaars, pedofielen of verkrachters niet kan vergeven zo kan ik dat ook niet de daden van deze spelers. Zeker wanneer ze nooit berouw tonen.

Hahaha, Martijn wat blijf je lachwekkend. Snap wel waarom meeste je minst favoriete forumposter vinden. Kleine pikkie van je ondanks je leuke plaatjes in de wereldchat.

komt wel zo over natuurlijk :)
maar ik heb enkel maar goeie ervaring gehad met justin vandaar mn vraag
Bedankt, zo de meeste mensen gelukkig. Heb W49 keer hele stomme impulsieve beslissing als leider genomen. Waren met stam in gesprek (Waar NAP mee was) in gesprek over fusie, andere leiders wilden afhouden en vond in hun uitspraken dat ze fusiepartner naaide en stabde. Ik gelijk stam uit en NAP aangeboden oud stamleden welke door hen niet werd geaccepteerd. Was een hele stomme naai actie want een leider hoort dit nooit te doen en mijn stam terecht mij toen weggespeeld en als stabber neer geschilderd. Martijn was btw geen betrokkenen of gedupeerde. Later die wereld heeft mijn oude stam me vergeven en werd ik CO in die stam. Ook speelde ik met oude medeleiders nog samen later op 2 andere werelden met succes. Ook openlijk op AF boetekleed aangetrokken en sindsdien nooit meer zo'n actie uitgehaald. Sta voor fair play wat ik van de week nog heb bewezen en ga daar gewoon mee door ondanks wat anderen willen geloven.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Is het een volledige ananas of slechts stukjes? Namelijk een ananas in het geheel op een pizza is wel overheersend
 
Reactiescore
183
Mwa de stab die Roald en ik hebben gepleegd op wereld 19 staat niet eens in de schaduw van de daden van deze spelers zo verdorven waren die acties. Zoals ik persoonlijk moordenaars, pedofielen of verkrachters niet kan vergeven zo kan ik dat ook niet de daden van deze spelers. Zeker wanneer ze nooit berouw tonen.


Het is ook weer ongelofeloos met jou ook....
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Roald gestabbed?? Wajow...

Ik was een jaar of 13-14. We zouden een plaats in de winnende stam krijgen als we de stam zouden verlaten, een aanhangersstam van Ctrl. zouden joinen en vervolgens een passieve oud-stamgenoot genaaid. Misleid en gemanipuleerd door Jimmy ~ Hardcode., naderhand goed gemaakt - voor zover dat kon. Tja, niet trots op, wijsheid kwam pas later.
 
Reactiescore
768
Ik was een jaar of 13-14. We zouden een plaats in de winnende stam krijgen als we de stam zouden verlaten, een aanhangersstam van Ctrl. zouden joinen en vervolgens een passieve oud-stamgenoot genaaid. Misleid en gemanipuleerd door Jimmy ~ Hardcode., naderhand goed gemaakt - voor zover dat kon. Tja, niet trots op, wijsheid kwam pas later.
Was je toen 13-14? Dammmnnn, waarom dacht ik dat je nu 18 was.
 
Reactiescore
2.303
Amai, ik speel met een stabber :/

Zoekt iemand nog een co?
 
Bovenaan